-
Παιδια δεν βλεπω να προτεινει κανεις το νεο Μικρα.Στην ουσια θεωρω πως ειναι ενα Κλιο με αλλα σηματα αφου κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο.Ναι το Κλιο ειναι πανεμορφο και καλο αλλα καποιοι θα προτιμησουν το Νισσαν λογω καλυτερου ονοματος στην Ελλαδα .Μεταξυ αυτων ειμαι και εγω που θα προτιμουσα το νεο Μικρα λογω καλυτερης αξιοπιστιας της μαρκας.Βασικα αυτο που δεν μου αρεσει στο Κλιο ειναι η καρτα που εχει αντι του κλασσικου κλειδιου γιατι ειναι πιο ευαισθητη στις τσεπες........
-
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Παιδια δεν βλεπω να προτεινει κανεις το νεο Μικρα.Στην ουσια θεωρω πως ειναι ενα Κλιο με αλλα σηματα αφου κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο.Ναι το Κλιο ειναι πανεμορφο και καλο αλλα καποιοι θα προτιμησουν το Νισσαν λογω καλυτερου ονοματος στην Ελλαδα .Μεταξυ αυτων ειμαι και εγω που θα προτιμουσα το νεο Μικρα λογω καλυτερης αξιοπιστιας της μαρκας.Βασικα αυτο που δεν μου αρεσει στο Κλιο ειναι η καρτα που εχει αντι του κλασσικου κλειδιου γιατι ειναι πιο ευαισθητη στις τσεπες........Μόνος σου λες ότι στο ίδιο εργοστάσιο βγαίνουν και ότι έχουν κοινό πάτωμα και κινητήρες. Τι σε κάνει λοιπόν να πιστεύεις ότι το Clio υστερεί;
Όπως και να έχει, το Clio λένε ότι είναι πιο ενδιαφέρον στον δρόμο. Το Fiesta όμως είναι ακόμα καλύτερο σε αυτόν τον τομέα.
-
Λοιπόν μετά από test drive των Suzuki swift 1.2 GL (2017), Toyota yaris 1.5 (βενζίνη) και hyundai i20 έχω να επισημάνω τα παρακάτω:
Το swift έχει τον πιο σπορτιφ χαρακτήρα, είναι αρκετά οικονομικό και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Το yaris έχει καλή ροπή στα χαμηλά αλλά μετά τις 3000-3500 κρεμάει άσχημα. Βέβαια δεν είναι κριτήριο της επιλογής μου η απόδοση μετά τις 3500rpm αλλά μου κακοφάνηκε μιας και είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό και θεωρητικά έχει 111 άλογα, τα οποία μάλλον κάπου κρύφτηκαν... χεχε. Επιπλέον το yaris είναι το πολυπλοκότερο (κύκλοι otto - ατκινσον κ.α.). Ακόμη ο συμπλέκτης του καθώς και το κιβώτιο μου φάνηκαν κάπως στριφνά σε σχέση με τα άλλα 2 μοντέλα. Ως εκ τούτου, το yaris το απέκλεισα από τις επιλογές μου.
Αφήνω για το τέλος το Ηyundai i20 το οποίο ειλικρινά δεν το είχα στα υπόψιν μου αλλά...
*Ο χρήστης *ad276 ** έγραψε:
Αγαπητε kapetanios_H γιατι δεν βλεπεις και το hyundai i20 με τον κινητηρα των 1250cc .ειναι 12.190 ενω
(σε ευχαριστώ για την πρόταση σου να το δω ad276) μου φάνηκε το πιο ολοκληρωμένο. Πολύ 'γλυκιά' και ομαλή η λειτουργία του σε σχέση με τα άλλα 2 (πολύ μαλακό το κιβώτιο και ομαλή η αποσύμπλεξη, πολύ καλή ηχομόνωση, έχει τους καλύτερους χώρους). Υπολείπεται σε επιδόσεις μεν από το suzuki αλλά στα χαμηλά είναι πιο ροπάτο. Άλλωστε έχει 84 άλογα και δεν περιμένει κανείς κάτι περισσότερο στις ψηλές στροφές.
Οπότε κλείνω προς το i20 το οποίο έρχεται στην ίδια τιμή με το swift, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό. Τι να προτιμήσω;; Το μόνο που με 'φρενάρει' είναι η αξιοπιστία. Θα είναι αξιόπιστο το i20 όσο το swift;; Βέβαια, από θέματα αξιοπιστίας δεν έχω ακούσει παράπονα από Hyundai...
Ποιά η γνώμη σας;;
-
Είχαμε Hyundai στην οικογένεια, κανένα παράπονο ως προς την αξιοπιστία. Το i20 μου φαίνεται πολύ πιο όμορφο από τη μία, από την άλλη το νέο Swift μοιάζει άψογο. Δύσκολη επιλογή
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Kapetanios_H έγραψε:
Οπότε κλείνω προς το i20 το οποίο έρχεται στην ίδια τιμή με το swift, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό. Τι να προτιμήσω;;
Ποιά η γνώμη σας;;
Αφου σου αρέσει τι ι20 δεν κοιτάς και το αδελφό kia rio που στην ουσια ειναι το ίδιο αυτοκινητο και υπάρχει περιπτωςη να σου δώσουν και καμία καλή έκπτωση καθότι μόλις βγήκε το νεο μοντελο( εκτος και αν το τελευταίο γεγονός σε χαλάει)
-
*Ο χρήστης *Aikibill ** έγραψε:
Kapetanios_H έγραψε:
Οπότε κλείνω προς το i20 το οποίο έρχεται στην ίδια τιμή με το swift, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό. Τι να προτιμήσω;;
Ποιά η γνώμη σας;;Αφου σου αρέσει τι ι20 δεν κοιτάς και το αδελφό kia rio που στην ουσια ειναι το ίδιο αυτοκινητο και υπάρχει περιπτωςη να σου δώσουν και καμία καλή έκπτωση καθότι μόλις βγήκε το νεο μοντελο( εκτος και αν το τελευταίο γεγονός σε χαλάει)
Καλή η πρότασή σου! Το κοίταξα, αλλά το απερχόμενο Rio υπάρχει μόνο σε πετρέλαιο που δεν το θέλω. Το καινούργιο θα είναι σαν το i20 αλλά έρχεται στα μέσα Μαΐου...Δεν γνωρίζουν τιμές ακόμα.
Ευχαριστώ πάντως.
-
Αγαπητε REALZEUS πιστευω οτι το εγραψα οτι προτιμω το Μικρα λογω ονοματος αξιοπιστιας και το οτι εχει το κλασσικο κλειδι αναφλεξης χωρις να μπλεκεις με καρτες.Φιλε kapetanios_H χαιρομαι που βοηθησα και σου ευχομαι οτι κι αν επιλεξεις στο τελος να ειναι καλοταξιδο και προπαντως αξιοπιστο
-
Απο θεμα αξιοπιστιας και το swift και το i20 ειναι στο ιδιο επιπεδο και ειναι αποδεδειγμενη η αξια και των δυο αλλα προσωπικα θα προτιμουσα το i20 γιατι ειναι πιο ομορφο στα δικα μου ματια.
-
Αν και κάτοχος hyundai i30 πρέπει να σκεφτείς και το θέμα της ελληνικής αντιπροσωπείας.. Έχει λυθεί οριστικά το πρόβλημα που ακούει στο όνομα Δαβαρης;;
-
Ο χρήστης Kapetanios_H έγραψε:
Λοιπόν μετά από test drive των Suzuki swift 1.2 GL (2017), Toyota yaris 1.5 (βενζίνη) και hyundai i20 έχω να επισημάνω τα παρακάτω:Το swift έχει τον πιο σπορτιφ χαρακτήρα, είναι αρκετά οικονομικό και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
Το yaris έχει καλή ροπή στα χαμηλά αλλά μετά τις 3000-3500 κρεμάει άσχημα. Βέβαια δεν είναι κριτήριο της επιλογής μου η απόδοση μετά τις 3500rpm αλλά μου κακοφάνηκε μιας και είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό και θεωρητικά έχει 111 άλογα, τα οποία μάλλον κάπου κρύφτηκαν... χεχε. Επιπλέον το yaris είναι το πολυπλοκότερο (κύκλοι otto - ατκινσον κ.α.). Ακόμη ο συμπλέκτης του καθώς και το κιβώτιο μου φάνηκαν κάπως στριφνά σε σχέση με τα άλλα 2 μοντέλα. Ως εκ τούτου, το yaris το απέκλεισα από τις επιλογές μου.
Αφήνω για το τέλος το Ηyundai i20 το οποίο ειλικρινά δεν το είχα στα υπόψιν μου αλλά...
Αγαπητε kapetanios_H γιατι δεν βλεπεις και το hyundai i20 με τον κινητηρα των 1250cc .ειναι 12.190 ενω
(σε ευχαριστώ για την πρόταση σου να το δω ad276) μου φάνηκε το πιο ολοκληρωμένο. Πολύ 'γλυκιά' και ομαλή η λειτουργία του σε σχέση με τα άλλα 2 (πολύ μαλακό το κιβώτιο και ομαλή η αποσύμπλεξη, πολύ καλή ηχομόνωση, έχει τους καλύτερους χώρους). Υπολείπεται σε επιδόσεις μεν από το suzuki αλλά στα χαμηλά είναι πιο ροπάτο. Άλλωστε έχει 84 άλογα και δεν περιμένει κανείς κάτι περισσότερο στις ψηλές στροφές.
Οπότε κλείνω προς το i20 το οποίο έρχεται στην ίδια τιμή με το swift, αλλά με καλύτερο εξοπλισμό. Τι να προτιμήσω;; Το μόνο που με 'φρενάρει' είναι η αξιοπιστία. Θα είναι αξιόπιστο το i20 όσο το swift;; Βέβαια, από θέματα αξιοπιστίας δεν έχω ακούσει παράπονα από Hyundai...
Ποιά η γνώμη σας;;
Η hyundai κέρδισε μερίδιο στην αγορά για την αξιοπιστία των μοντέλων της σε πρώτη φάση και κατόπιν για την φθηνή συντήρηση τους.Σήμερα πλέον δεν στηρίζεται μόνο σε αυτά,αλλά είναι ανταγωνιστικά τα αυτοκίνητα της και σε τομείς όπως ποιότητα,φρένα,συμπεριφορά στο δρόμο και τελευταία,στις επιδόσεις!
Το θέμα του αντιπροσώπου έχει λυθεί οριστικά και αυτό φαίνεται απο το γεγονός οτι εισάγονται τα νεα μοντέλα και είναι ετοιμοπαράδοτα στην πλειονότητα τους.
Άντε καλοτάξιδο λοιπόν....... -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Αν και κάτοχος hyundai i30 πρέπει να σκεφτείς και το θέμα της ελληνικής αντιπροσωπείας.. Έχει λυθεί οριστικά το πρόβλημα που ακούει στο όνομα Δαβαρης;;Πέρασα προχθές από το δακτυλίδι στην Κηφισίας και η αντιπροσωπεία έχει πλέον ταμπέλες Βέλμαρ (και φάνηκε να έχει και πολλά αυτοκίνητα στην έκθεση).
Είχαμε ένα Hyundai i10 7μησι χρόνια.Το μόνο που έβγαλε ήταν τα αμορτισέρ της πόρτας του πορτμπαγκάζ (κόστος αντικατάστασης 15-20 ευρώ) κι αυτό ίσως γιατί ξεφορτώναμε ανοίγοντας το σε σημείο που είχε κλίση το parking. (έτσι μας είπαν). -
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και το ενδιαφέρον. Την ερχόμενη εβδομαδα θα παραγγείλω το i20.
Μερικές ερωτήσεις ακόμη:
1)Τι πρέπει να προσέξω κατά την παραγγελία καθως και την παραλαβή του οχήματος; (Κάτι άκουσα για VIN κ.α.)
2)Μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι το i20 θα είναι διαθέσιμο, εφόσον το παραγγείλω την επόμενη εβδομάδα, κατά τις 25 Ιουνίου. Αυτό είναι καλό ή όχι;; Γνωστοί μου, μου είπαν ότι αυτό είναι καλό υποστηρίζοντας ότι στα ετοιμοπαράδοτα (όταν κάποιο μοντέλο δεν αργεί να έρθει όπως συμβαίνει με το i20) ελοχεύει ο κίνδυνος να είναι εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες πολύ καιρό σε κεντρικές αποθήκες...
-
Καλή επιλογή Kαπετάνιε,εξίσου καλή θα ήταν και το swift.
Για το πρώτο σου ερώτημα ρίξε μια ματιά και εδώ -
Ο χρήστης Kapetanios_H έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και το ενδιαφέρον. Την ερχόμενη εβδομαδα θα παραγγείλω το i20.Μερικές ερωτήσεις ακόμη:
1)Τι πρέπει να προσέξω κατά την παραγγελία καθως και την παραλαβή του οχήματος; (Κάτι άκουσα για VIN κ.α.)
2)Μου είπαν από την αντιπροσωπεία ότι το i20 θα είναι διαθέσιμο, εφόσον το παραγγείλω την επόμενη εβδομάδα, κατά τις 25 Ιουνίου. Αυτό είναι καλό ή όχι;; Γνωστοί μου, μου είπαν ότι αυτό είναι καλό υποστηρίζοντας ότι στα ετοιμοπαράδοτα (όταν κάποιο μοντέλο δεν αργεί να έρθει όπως συμβαίνει με το i20) ελοχεύει ο κίνδυνος να είναι εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες πολύ καιρό σε κεντρικές αποθήκες...
Αυτο σημαινει οτι δεν υπαρχει ετοιμοπαραδοτο και οτι θα ερθει φρεσκο απο το εργοστασιο.
-
Τα ξεπέρασε τα προβλήματα του ο εισαγωγέας?
Για εξόφληση της παραγγελίας πότε λένε?
Μου κάνει κάπως να μην έχει ετοιμοπαραδοτα i20. -
παντως εγω ημουν πολυ ευχαριστημενος ως νεος οδηγος, τοτε λεγοταν getz στα 7 χρονια μονο ρουλεμαν τροχου αλλαξα, αλλα ειναι ενα αυτοκινητο για να σε παει απο α σε β, μιδενικι ευχαριστηση οδηγησης.
Sent from my Nexus 7 2013 WiFi using Tapatalk
-
Βασικα δεν γνωριζω για τα ετοιμοπαραδοτα αυτοκινητα αλλα νομιζω οτι λογω ζητησης των diesel εχουν τετοια ετοιμοπαραδοτα αλλα οχι βενζινοκινητα.Συνηθως οι εταιρειες εχουν ετοιμοπαραδοτα τα πιο εμπορευσιμα και φυσικα αναλογως χρωματος η τι προαιρετικο εξοπλισμο ζητησει ο πελατης.
-
*Ο χρήστης *lleonidas ** έγραψε:
Καλή επιλογή Kαπετάνιε,εξίσου καλή θα ήταν και το swift.
Για το πρώτο σου ερώτημα ρίξε μια ματιά και εδώΚατατοπιστικό. Ευχαριστώ!
Αυτο σημαινει οτι δεν υπαρχει ετοιμοπαραδοτο και οτι θα ερθει φρεσκο απο το εργοστασιο.
Ωραία, καλό είναι αυτό! Ευχαριστώ!
παντως εγω ημουν πολυ ευχαριστημενος ως νεος οδηγος, τοτε λεγοταν getz στα 7 χρονια μονο ρουλεμαν τροχου αλλαξα, αλλα ειναι ενα αυτοκινητο για να σε παει απο α σε β, μιδενικι ευχαριστηση οδηγησης.
Το πιστεύω αυτό που λες, αλλά μάλλον έχουν βελτιωθεί τα πράγματα από την εποχή Getz. Το i20 έχει πολύ 'γλυκιά' και ξεκούραστη λειτουργία. Μου άρεσε περισσότερο από yaris και swift.
Βασικα δεν γνωριζω για τα ετοιμοπαραδοτα αυτοκινητα αλλα νομιζω οτι λογω ζητησης των diesel εχουν τετοια ετοιμοπαραδοτα αλλα οχι βενζινοκινητα.Συνηθως οι εταιρειες εχουν ετοιμοπαραδοτα τα πιο εμπορευσιμα και φυσικα αναλογως χρωματος η τι προαιρετικο εξοπλισμο ζητησει ο πελατης.
Μάλλον έτσι είναι. Αλλά θα αλλάξει πιστεύω αυτό, μιας και ανακοινώθηκε ότι τα diesel θα πάψουν να παράγονται από ένα σημείο και έπειτα αν δεν κάνω λάθος...
-
Νομιζω οτι θα καταργηθουν οι μικροι ντιζελ,πχ δεν θα υπαρχει ντιζελ στα 1400.Χωρις να ειμαι βεβαιος για αυτο που λεω αλλα για να μπορουν να ανταπεξελθουν οι κατασκευαστες στις αυστηροτερες νορμες ρυπων θα πρεπει να κανουν μεγαλυτερους κινητηρες για να μπορεσουν να τις πιασουν,αλλα αυτο παλι ειναι ασυμφορο για τις ιδιες,οποτε ριχνουν το βαρος σε ηλεκτρικα αυτοκινητα.Πιστευω οτι το ιδιο ισχυει και γισ τους βενζινοκινητηρες οπου και εδω μαλλον θα εγκαταληφθει το downsizing και θα δουμε μεγαλυτερους σε κυβισμο κινητηρες.Τρανο παραδειγμα η toyota με το νεο yaris οπου καταργησε τον 1.33 και εξεληξε ατμοσφαιρικο 1.5 αντι να βαλει τον ετοιμο 1.2 τουρμπο απο το Auris.Ετσι νομιζω οτι θα γινει χωρις
-επαναλαμβανω- να ειμαι βεβαιος γιαυτο που λεω. -
Καλησπέρα σας.Ενδιαφερομαι για το swift to 1,2 Μοντελο '11 με τα 95 αλογα.Θελω να μου πειτε πως βλεπετε το αμαξι απο προσωπικη αποψη οσοι ξερετε.Τα συν πλην κλπ κλπ.Μονο για αυτο το αμαξι.Ευχαριστω.
Γνώμες για αγορά καινούργιου μέχρι 13.000€