-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αναρωτιέμαι γιατί συζητάμε εδώ; Προσωπικά με μια Τζουλιέτα των 170 τόσων ίππων βενζίνης, δύσκολα θα ένιωθα άβολα απέναντι σε οποιοδήποτε street car αυτή την στιγμή. Η Α δεν είναι μερσεντές ούτε και Βαγγέλης για να καλύπτει τις ανάγκες και της κουτσής Μαρίας... Όπως ειπώθηκε πιο πάνω το αρχαίο για τους ρυθμούς της εποχής Mito είναι επίσης ένα όχημα αναφοράς. Την 4c μόνο το οικονομικό μέρος την περιορίζει ως προς τους αριθμούς της. Άλλωστε στην ΑR ποτέ δεν στόχευαν να φτιάξουν mr2. Όσον αφορά τις μπερλίνες ακόμη και ο Πάπας όταν του έκαναν δώρο μια lancia κορυφαία λίμο δεν τη δέχτηκε, προσπέρασε και αν θυμάμαι κινήθηκε σε κάτι Γερμανικό (νομίζω merc). Η AR έφτιαξε πολύ καλά αυτοκίνητα όπως η 156 ή η 159 αλλά παρόλο που η τελευταία σε συγκριτικό στο οποίο έπαιζαν audi, bmw, merc βγήκε με διαφορά το καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, εντούτοις δεν της αναγνωρίσθηκε από το ευρύ κοινό. Συνεπώς ως οπαδός της φίρμας το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσει να βγάζει μικρής γκάμας καλά αυτοκίνητα δίχως πολλά πολλά και όσοι πιστοί προσέλθετε...+1 , αλλά να μπορούμε και εμείς οι πιο κοινοί θνητοί να πάρουμε κάτι αξιόλογο. Την έχω καταπατήσει με AR, subaru, mazda και λόγω αφραγκιών πήρα το auris.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Αν συνεχισει ετσι θα το κλεισει το μαγαζι ομως. Αυτο ειναι το θεμα. Σε καταλαβαινω, αλλα οι καιροι αλλαζουν...
-
Το μαγαζί που λέγεται ΑR δεν θα κλείσει. Θα βρίσκεται εκεί πάντα και θα απευθύνεται σαν παιδί της φιατ στους λίγους αλλά πιο ψαγμένους οδηγούς. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν οχήματα άλλης φίρμας που δεν θέλω να κατονομάσω εδώ.
-
Καλα ναι,παλι κουβεντα για ψαγμενους,αμαξια με ψυχη κλπ,λιγοι και καλοι,ολοι σας και μονοι μας.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αναρωτιέμαι γιατί συζητάμε εδώ; Προσωπικά με μια Τζουλιέτα των 170 τόσων ίππων βενζίνης, δύσκολα θα ένιωθα άβολα απέναντι σε οποιοδήποτε street car αυτή την στιγμή. Η Α δεν είναι μερσεντές ούτε και Βαγγέλης για να καλύπτει τις ανάγκες και της κουτσής Μαρίας... Όπως ειπώθηκε πιο πάνω το αρχαίο για τους ρυθμούς της εποχής Mito είναι επίσης ένα όχημα αναφοράς. Την 4c μόνο το οικονομικό μέρος την περιορίζει ως προς τους αριθμούς της. Άλλωστε στην ΑR ποτέ δεν στόχευαν να φτιάξουν mr2. Όσον αφορά τις μπερλίνες ακόμη και ο Πάπας όταν του έκαναν δώρο μια lancia κορυφαία λίμο δεν τη δέχτηκε, προσπέρασε και αν θυμάμαι κινήθηκε σε κάτι Γερμανικό (νομίζω merc). Η AR έφτιαξε πολύ καλά αυτοκίνητα όπως η 156 ή η 159 αλλά παρόλο που η τελευταία σε συγκριτικό στο οποίο έπαιζαν audi, bmw, merc βγήκε με διαφορά το καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, εντούτοις δεν της αναγνωρίσθηκε από το ευρύ κοινό. Συνεπώς ως οπαδός της φίρμας το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσει να βγάζει μικρής γκάμας καλά αυτοκίνητα δίχως πολλά πολλά και όσοι πιστοί προσέλθετε...+1
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παμε αλλη μια. Τελευταια προσπαθεια.
- Ενα προσθιοκινητο hatchback το οποιο θα τοποθετειται αναμεσα στη μικρη και τη μικρομεσαια κατηγορια (για να βγαζει ενα και καλο και να προσελκυσει αγοραστες και απο τις δυο κατηγοριες για ενα και μονο αυτοκινητο). Να βγαινει και σε κουπε εκδοση.
- Ενα πισωκινητο sedan το οποιο θα τοποθετειται αναμεσα στη μικρη και τη μεσαια κατηγορια των sedans (για τους ιδιους λογους). Να βγαινει και σε κουπε εκδοση.
- Ενα μεσαιο τετρακινητο SUV.
- Ενα driver's car (διθεσιο προφανως). Να βγαινει σε κουπε και καμπριο εκδοσεις.
4 μοντελα ολα ολα. Τρεις κινητηρες βενζινης για το καθε μοντελο. Ενας για την απλη εκδοση, ενας για τη σπορτιβικη εκδοση και ενας για τη σπορ εκδοση. Οι κινητηρες φυσικα θα μοιραζονται στα μοντελα. Επισης να υπαρχει πληθος επιλογων στα χρωματα, στα κιβωτια, στα δερματα κλπ... Τιποτα αλλο (ουτε πετρελαια τα οποια σιγα σιγα εξαφανιζονται ετσι και αλλιως, ουτε πολλα SUV, ουτε υβριδικα, ουτε wagons, ουτε τιποτα)!
Χωρις πολλα-πολλα. Ετσι, ολα θα ειναι κορυφαια στην κατηγορια τους (στις κατηγοριες τους μαλλον, γιατι τα δυο πρωτα θα ανηκουν σε δυο κατηγοριες ταυτοχρονα ουσιαστικα) μιας και ολο το μπατζετ θα μοιραστει δια 4 και οχι δια 20... Δεν μπορω να σκεφτω κατι καλυτερο. Ενταξει τωρα? Ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι? ΟΚ, καντε οτι θελετε τελος παντων. Δε βγαζει κανενας ακρη με σας τους αλφιστι...
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Καλα ναι,παλι κουβεντα για ψαγμενους,αμαξια με ψυχη κλπ,λιγοι και καλοι,ολοι σας και μονοι μας.Ε απο την αλλη μπορουμε ν ανοιξουμε και κουβεντα γι αυτους που δε ξερουν πουν παν τα 4 ,αισθησεις αμοιβαδας κτλπ
-
Κάποιοι έφαγαν πόρτα στην προσφορά ύψους σχεδόν 20 δις για να εξαγοράσουν την φίρμα. Κάποιοι προσπάθησαν να την φάνε επιχειρώντας να απορροφήσουν τη μαμά της και κατέληξαν να απορροφηθούν από αυτή. Κάποιοι στην Ελλάδα ακόμη βαυκαλίζονται (να μη πω τίποτε άλλο...) πιστεύοντας ότι θα την δουν να σβήνει... Βρε τι πάθαμε!!!!
-
Κακά τα ψέματα Νονέ... Η alfa romeo θα πρέπει να προχωρήσει πιο αποφασιστικά ώστε να καλύψει τα κενά της σε θέματα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς , εμφάνισης, χρηστικότητας και αξιοπιστίας αλλιώς πάει το μαγαζί, το έκλεισε... Μα είναι δυνατό να μην έχουν βγει αξεσουάρ για όλα τα γούστα ώστε να μπορεί κάποιος με ευκολία να προτιμά ένα τέτοιο αυτοκίνητο από ένα Α4 S line; Να μην έχει βρε παιδί μου μια πληθώρα χρωμάτων ώστε να καλύψει και τους πλέον ιδιότροπους; Να μην έχει περισσότερες εκδόσεις ανάλογα το ηχοσύστημα ή τα καθίσματα κοκ; ΓΜΤ να έχει μόνο ένα τύπο ζάντας; Είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουν μια δίπορτη;Τους βαρέθηκα...
http://www.iefimerida.gr/news/330851/i- ... ora-vinteo
ΥΓ Ηχεία της chario πόσο δύσκολο να μπουν πάνω σε μια alfa; Κάτι τέτοια δεν κάνουν οι Γάλλοι με τα focal ή οι Γερμανοί με τα cardon;
-
OK ΟΚ... Ξεχασατε μου φαινεται οτι πριν λιγο καιρο παρακαλαγατε το Βαγγελη. Γελανε και οι κοτες... Το μελλον θα δειξει. Προς το παρον χαρακτηρα περα απο την εμφανιση (και αυτη με το ζορι) δε βλεπω. Οι πωλησεις μιλανε. Η αποψη του καθενος δε μετραει...
-
Μπράβο Χριστάρα. Καλά κατάλαβες! Είναι αυτή η ικανότητα να μυρίζομαι αυτόν που τρολάρει από μακρυά. Από το Βαγγέλη τι ποσοστά έχεις;
-
50% απο τις πωλησεις του. Δεν το λες και λιγο... Ας ειναι καλα ο Σεργιος που δεν ξερει που παν τα 4...
-
Ο χρήστης Xristaras7 έγραψε:
OK ΟΚ... Ξεχασατε μου φαινεται οτι πριν λιγο καιρο παρακαλαγατε το Βαγγελη. Γελανε και οι κοτες... Το μελλον θα δειξει. Προς το παρον χαρακτηρα περα απο την εμφανιση (και αυτη με το ζορι) δε βλεπω. Οι πωλησεις μιλανε. Η αποψη του καθενος δε μετραει...H AR χανει πωλησεις εδω και χρονια ΚΑΙ απο την απαραδεκτη τιμολογιακη πολιτικη..........νομιζουν οτι οταν πουλας κατι ακριβα τοτε αυτοματα θεωρησε premium!!!
-
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Κακά τα ψέματα Νονέ... Η alfa romeo θα πρέπει να προχωρήσει πιο αποφασιστικά ώστε να καλύψει τα κενά της σε θέματα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς , εμφάνισης, χρηστικότητας και αξιοπιστίας αλλιώς πάει το μαγαζί, το έκλεισε... Μα είναι δυνατό να μην έχουν βγει αξεσουάρ για όλα τα γούστα ώστε να μπορεί κάποιος με ευκολία να προτιμά ένα τέτοιο αυτοκίνητο από ένα Α4 S line; Να μην έχει βρε παιδί μου μια πληθώρα χρωμάτων ώστε να καλύψει και τους πλέον ιδιότροπους; Να μην έχει περισσότερες εκδόσεις ανάλογα το ηχοσύστημα ή τα καθίσματα κοκ; ΓΜΤ να έχει μόνο ένα τύπο ζάντας; Είναι τόσο δύσκολο να φτιάξουν μια δίπορτη;Τους βαρέθηκα...http://www.iefimerida.gr/news/330851/i- ... ora-vinteo
ΥΓ Ηχεία της chario πόσο δύσκολο να μπουν πάνω σε μια alfa; Κάτι τέτοια δεν κάνουν οι Γάλλοι με τα focal ή οι Γερμανοί με τα cardon;
Προσωπικα αν εβλεπα alfa σε καθε γωνια θα χα ξενερρωσει...
-
Νονέ φυσικά και το κείμενο μου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Το έκανα για να δείξω πόσο απέχει η AR από πρακτικές άλλων κατασκευαστών.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
http://www.andro.gr/style/alfa-romeo-giulia/Ωραίο κείμενο!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ε απο την αλλη μπορουμε ν ανοιξουμε και κουβεντα γι αυτους που δε ξερουν πουν παν τα 4 ,αισθησεις αμοιβαδας κτλπΠολυ πιο ενδιαφερον,απο το να βλεπουμε καμμενους αλφιστες να ανακυκλωνουν την ιδια βιολα με το ποσο υποτιμημενη ειναι η μαρκα και δεν παιρνει αυτο που της αξιζει,το αγοραστικο πελατολογιο της AR ειναι περιορισμενο και συγκεκριμενο,οποτε μην περιμενετε εκτοξευση πωλησεων μονο επειδη η Giulia ειναι ομορφο και ευχαριστο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Ε απο την αλλη μπορουμε ν ανοιξουμε και κουβεντα γι αυτους που δε ξερουν πουν παν τα 4 ,αισθησεις αμοιβαδας κτλπ
Πολυ πιο ενδιαφερον,απο το να βλεπουμε καμμενους αλφιστες να ανακυκλωνουν την ιδια βιολα με το ποσο υποτιμημενη ειναι η μαρκα και δεν παιρνει αυτο που της αξιζει,το αγοραστικο πελατολογιο της AR ειναι περιορισμενο και συγκεκριμενο,οποτε μην περιμενετε εκτοξευση πωλησεων μονο επειδη η Giulia ειναι ομορφο και ευχαριστο αυτοκινητο.
'Καμμένοι αλφίστες' αποκλείεται να είναι, 'τουρίστες' είναι που βρέθηκαν τυχαία με μια Alfa χωρίς να γνωρίζουν τι προσφέρει η συγκεκριμένη εταιρεία!
-
Πες μας τι προσφερει και δεν το εχουμε παρει χαμπαρι εμεις οι πολλοι!!!!
ΑLFA ROMEO FORUM