-
δεν διαφωνώ σε αυτά που λέτε, από θέμα χώρων όμως και χρημάτων δεν μπόρεσα να προκρίνω άλλες επιλογές.
Το C4 ναι είναι από leasing, το υγραέριο όμως είναι εγκατεστημένο από την Citroen και τα σέρβις του έχουν γίνει επίσης στην Citroen.
Σε Scenic (αν εξαιρέσεις την τελευταία επιλογή), στα χρήματά μου, δεν βρίσκω Ελληνικό πετρέλαιο και όσα βενζίνης Ελληνικά βρήκα είχαν 150Κ χλμ. -
πιστεύεις αλήθεια, ότι το τελευταίο senic, έχει 108.003 χλμ , το 3 , άραγε, το έβαλε για ξεκάρφωμα
https://www.car.gr/9624391-renault-scenic-diesel-110ps
'Πραγματικα αριστο.οποιοδήποτε ελενχος δεκτος.' = έμπορός, με στοκ 9-10 αμάξια & που δεν ξέρει να γράφει πως γράφεται ο έλεγχος, να σε βάζει σε σκέψεις ...ξεκίνα από εδώ .... για να αποφύγεις, τουλάχιστον τα 100% ζόνγκ ...
https://www.spotmechanic.gr/ -
αυτό με την spotmechanic είναι αδιαπραγμάτευτο. Έχει κανονιστεί να πάει από εκεί Μ. Δευτέρα.
Από ότι ξέρω είναι αξιόπιστοι. -
τελικά από Μ. Πέμπτη και βλέπουμε στην spotmechanic (έχει πέσει δουλειά φαίνεται)!
-
μιας και το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής, ζητάς το χαρτί του εκτελωνισμού, που φαίνονται τα χλμ με τα οποία έγινε ο εκτελώνισμος, αν στα μασάει .... νομίζω δεν έχει νόημα να χαλάσεις και 50€ για την spotmechanic
-
Προφανώς οι Γερμανοί κρατάνε όλα τα καλά τους κομμάτια με λογικά χλμ για τους Έλληνες εμπόρους μτχ. Όλα με πάνω από 150 χιλ. χλμ τα προωθούν στην εσωτερική τους αγορά. Για αυτό μόνο στην Ελλάδα βρίσκεις τέτοια.
ή και όχι
-
Νέα δημοσίευσηαπό johnkyr » 08 Απρ 2017 11:05
μιας και το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής, ζητάς το χαρτί του εκτελωνισμού, που φαίνονται τα χλμ με τα οποία έγινε ο εκτελώνισμος, αν στα μασάει .... νομίζω δεν έχει νόημα να χαλάσεις και 50€ για την spotmechanic
το C4 είναι Ελληνικό!
-
στο παραπάνω πόστ μου, έγραψα ..... 'μιας και το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής, .............' ενικός αριθμός, αρα κατάλαβα ότι το C4 είναι Ελληνικό, αναφερόμουν προφανώς στο Renault.
-
Ο ενδιαφερομενος παει να καραμπλεξει οτι και να παρει απο τα 2 κατα την αποψη μου...
-
Φίλε μου άκουσε λίγο εδώ τα παιδιά που σου λένε σωστές απόψεις.
https://www.car.gr/9578370-mazda-3-touring-sedan
Με τα χρήματα αυτά πιστεύεις πραγματικά ότι θα βρεις κάτι καλύτερο;
Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχεις όλα όσα θέλεις με το budget σου οπότε άρχισε να σκέφτεσαι από που θα κόψεις.
Δες αυτό το Mazdάκι που σου προτάθηκε. Δες το από περιέργεια και μόνο. -
Εγώ πάλι αυτοκίνητο που είναι σε ακινησία από την ημέρα παραγωγής του δεν θα αγόραζα (πόσο μάλλον όταν κανένας δεν ξέρει που φυλασσόταν μέχρι να γίνει ο πλειστηριασμός από την κατάσχεση της κεντρικής αντιπροσωπίας - εισαγωγικής). Ναι μεν καινούριο, αλλά...η ακινησία είναι θάνατος για οτιδήποτε μηχανοκίνητο..
-
Από προσωπική εμπειρία (ευτυχής κάτοχος ενός τέτοιου h/b) τα αμάξια είναι μια χαρά.
Θέλουν κάποια πράγματα λόγω της ακινησίας, αλλαγή όλων των υγρών (τιμονιού, φρένων, ψυκτικού),
λάδια/φίλτρο λαδιού, βαλβολίνες (αν και ο εμπορος μου είπε ότι έχουν αλλαχτεί, να ξέρουμε
τι βάλαμε ) και ελαστικά. Βάλε και ένα καθαριστικό κινητήρα στη βενζίνη.Προσωπικά, η επιλογή τίθεται ως: αχρησιμοποίητο αμάξι κατασκευής 2010 ή 2012 (υπάρχουν και τέτοια λίγο
ακριβώτερα) ή μεταχειρισμένο αντίστοιχης ηλικίας με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ;φιλικά
-
Και μην ξεχνάμε πρέπει να υπάρχει και εγγύηση 3 χρόνια από τη Mazda Ευρώπης.
-
καλημέρα σε όλους, αρχικά να διευκρινίσω ότι δεν μου αρέσει το mazda που αναφέρθηκε πιο πάνω.
Κατά 2ον, εννοείται ότι δεν υπάρχει ιδιώτης που να έχει σκάσει 20Κ+ για ένα Scenic και να θέλει να το δώσει στα 10Κ μετά από 6-7 χρόνια, άρα πάμε αναγκαστικά σε εισαγωγής. Από κει και πέρα, έχει να κάνει με τον μαντρά που αναλαμβάνει την υπόθεση να σου βρει ένα της προκοπής (μέχρι 150-160Κ χλμ) και φυσικά τι θα στοιχίσει με το κλειδί στο χέρι, καθώς από την εμπειρία μου φαίνεται ότι δουλέυουν όλοι με διαφορετικές αμοιβές (εννοείται) αλλά και με διαφορετικά κόστη όσον αφορά μεταφορά/εκτελωνισμό/πινακίδες (αλήθεια περιλαμβάνονται στον εκτελωνισμό?)...και κάτι τελευταίο, επειδή έκανα κάποια τηλ σε μάντρες της Αθήνας και ρώτησα για spotmechanic, ο Ζαχαρόπουλος δεν δέχτηκε την επίσκεψή τους...
-
Πάντως το δικό μου C4 ehdi αποδείχτηκε πολύ αναξιόπιστο .....μετά από 5 χρόνια έκαψε μια λάμπα. Ακόμη θυμάμαι τον φίλο μου την ίδια εποχή που πήρε ένα πόλο να μου λέει πετάς τα λεφτά σου......τελικά μετά από πέντε χρόνια και αυτός μόνο ο αριθμός πλαισίου έχει μείνει original. Όλα τα αλλά έχουν αλλαχτει
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
@Dasimo είσαι κακεντρεχής ....
για την ιστορία, η corolla του πατέρα μου, απ'το 2002, επισκεπτόμενη κάθε χρόνο την αντιπροσωπία για το τυπικό service δεν έχει βγάλει καμιά βλάβη και δεν έχει κάψει ούτε λάμπα ...
-
μιας και άνοιξα το θέμα, να ενημερώσω ότι τελικά βρέθηκε μτχ Scenic diesel από Γερμανία (01/13) με 175.000χλμ σε άριστη κατάσταση με το μεγάλο σέρβις στα 160.000χλμ, στα 7500€ (και κανά 2000€ για τελωνεία, μεταφορές, πινακίδες).
-
Πολύ καλή επιλογή νομίζω.
Μια ερώτηση από εμένα.
Το αμάξι θα το φέρεις εσυ από γερμανια ή θα αναλάβει ο έμπορος τις διαδικασίες;
Ψάχνομαι και εγώ να φέρω ένα παρόμοιο αυτοκίνητο από γερμανια θα ήθελα όμως να το φέρω ο ίδιος ώστε να ξέρω σίγουρα αληθινά χιλιόμετρα και ιστορικό εργασιών συντήρησης. -
το αμάξι το βρήκε ο μεσάζων στην Γερμανία, με έφερε σε επικοινωνία με τον μαντρά εκεί (όπου πλήρωσα κιόλας) και μου το έστειλε χθες βράδυ (παρέλαβα Πάτρα) με μεταφορική.
-
μετά και από την επίσκεψή μου το Σάββατο στο συνεργείο που θα παρακολουθεί το αυτοκίνητο, τα αποτελέσματα είναι άριστα, δεν υπάρχει κάποιο θέμα και αφού αλλάξαμε τακάκια και λάδια, το έβγαλα στον δρόμο. Άριστες εντυπώσεις, πολύ καλά κρατήματα, το μοτέρ με τα 110 άλογα κάνει πολύ καλά την δουλειά του και οι αυτοματισμοί του θέλουν αρκετό διάβασμα. Μόνη 'παραφωνία' που πρέπει να επιλύσω, είναι τα εγχειρίδια χρήσης που είναι στα Γαλλικά/Γερμανικά. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά για κάποιες λεπτομέρειες που θέλω να διευκρινήσω. Πήγα στην εδώ (Πάτρα) αντιπροσωπεία της Renault (Δελτα ΑΕ) οι οποίοι δεν ξέρανε αν υπάρχουν στα Ελληνικά, θα ρωτούσανε, θα με παίρνανε τηλ κλπ.
Ετοιμάζω Mail προς την μαμά Renault...Ίδωμεν!
Ευχαριστώ όλους όσοι ασχολήθηκαν με το θέμα μου και μου έδωσαν πολύτιμες συμβουλές.
μεταχειρισμένο οικογενειακό diesel