-
Aφού είναι έτσι 42.000 γαβ γαβ αμαν να ευχαριστήσω θερμά όλα τα παιδιά που έγραψαν σε αυτό το thread όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες για εμάς που το σκεφτόμασταν.
Νιώθω πολύ χαρούμενος που στρώνω προσκετικά μια σεμνή ταπεινή 1.8i sdrive advantage auto με ηλιοροφή και ράγες την οποία σήμερα βλέπω την πουλάνε κάνα οχταχίλιαρο παραπάνω . Χρώμα το σκατουλί αλλά αν παίρναμε αμάξι για το χρώμα...
Πράγματι είχε λίγα παραπάνω από αυτά που ήθελα και δεν είχε ελάχιστα από αυτά που ήθελα αλλά όπως έγραψε ένας φίλος 'μπείτε στις εκθέσεις και αν το γουστάρετε και στο σχεδόν σας κάνει πάρτε το θα φύγει'. Μακάρι να ξαναβγούν προσφορές και να το χαρεί πιο πολύ κόσμος αν και νομίζω αξίζει και πιο πολλά αυτό το αμάξι και θα πουλήσει και με 5+.
Έρχομαι από rav4(2002), tiguan 2.0 (2009) και αν και το πρώτο κατέβασμα από Παρνασσό έγινε σαν κότα να μην κάψω τα φρένα και με στρίψιμο γιαγιάς τα μέχρι τώρα σημάδια δείχνουν ότι πήραμε ένα ακόμα ποιοτικότατο αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί για να γυρνάς την Ελλάδα ιδανικά (χωρίς να έχεις ξοδέψει 40.000+). Όλα αυτόματα όλα καλά για τα λεφτά τους αλλά νομίζω ότι όποιος μπει και οδηγήσει το X1 θα συμφωνήσει ότι 30.000-35.000 τα αξίζει δαγκωτά.
Για το αυτόματο μια χαρά (είχα και dsg) απλά μια χαρά αλλά απλά μια χαρά είναι απλά μια χαρά, για την δύναμη (είχα και 80 και 105 και 110 και 130 και 150 και 200 άλογα) είναι μια χαρά. Είχα πολύ καιρό να χρησιμοποιήσω τα 200 άλογα του tiguan και πιστέψτε με με αυτόματο κολλάς το πόδι κάτω και θα προσπεράσεις. Ναι με τα 200 σήκωνε και επικίνδυνη προσπέραση, δεν έκανε την επικίνδυνη ασφαλή, απλά μπορούσες να γίνεις και πιο επικίνδυνος σε τραβηγμένες προσπεράσεις. Αν δεν έχεις μυαλό και με 80 και 136 και με 200 επικίνδυνος είσαι. Προφανώς αν θες γκάζι καλό στο αμάξι σου δεν θα πάρει την 1.8i, έλα να σου πουλήσω το tiguan. Με χειροκίνητο κιβώτιο πράγματι πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός στις προσπεράσεις να κατεβάσεις καλά.
Για μένα αυτό που λέτε για premium είναι μπαρούφες. Όλα τα αμάξια είναι πως κλείνει η πόρτα, πόσο τρίζει, πόσο άνετα φτάνεις Θεσσαλονίκη από Αθήνα, πως είναι μετά από 10 χρόνια και 200.000χλμ και πόσο γουστάρεις το πως πάει και πως μοιάζει.
Μια μεγάλη μύγα στο παρμπρίζ στα παιδιά που έγραψαν όλα τα μικρομειονεκτήματα της X1 και τα βρήκα και στην δικιά μου ενώ αν δεν τα είχατε γράψει δεν θα τα έβρισκα ποτέ. Σας μισώ
Σημειωτέων είχα πει δεν ξαναπαίρνω VW. Και μόλις μου εξήγησαν πως πρέπει να βάζω το αυτόματο στο P στην παράδοση της bmw κατάλαβα γιατί. Γιατί στην VW δεν το εξηγούν και δεν το γράφει το manual οπότε αργά αλλά σταθερά θα πας για αυτόματο ζημιά. Noμίζω κάποιος πρέπει να το γράψει στο forum της VW και ίσως αξίζει και να κινηθούμε νομικά. Μάλλον στην bmw σε σέβονται πιο πολύ και αν είναι να στα πάρουν, να στα πάρουν γιατί είναι ακριβοί όχι γιατί είναι κουτοπόνηροι.
Πολλά χαιρετίσματα σε όλα τα παιδιά που ξέρω από σκι και παραπέντε σαν μισός ΜΙΚΜΙΚ και ανυπομονώ να βρεθούμε στα βουνά.
Και η σπαστικές πατροπαράδοτες ερώτησεις του νέου στο forum:
Είναι δυνατών να καταφέρω να κλειδωθώ απέξω με το κλειδί στο μπουφαν μέσα στο αμάξι πχ? Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία όχι αλλά έχει κανένας κάνα σενάριο που να βγαίνει?
Με αλυσίδες τι θα κάνουμε(βάζω πάντα χιονολάστιχα απλά να υπάρχουν για κάνα παλαβό πάγο)? Με χιονολάστιχα τι θα κάνουμε? Πάμε για καμιά μαζική παραγγελία ζάντα λάστιχα του χρόνου? Ισχύει ότι αλυσίδα παίρνει μόνο στο 205 διάσταση??????
-
Τίποτα περισσοτερα, απλά αυτό!
-
Ο χρήστης MIKMIK έγραψε:
Είναι δυνατών να καταφέρω να κλειδωθώ απέξω με το κλειδί στο μπουφαν μέσα στο αμάξι πχ? Σύμφωνα με την αντιπροσωπεία όχι αλλά έχει κανένας κάνα σενάριο που να βγαίνει?
Εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει κανενα σεναριο το αμαξι να κλειδωσει μονο του ενω εχεις βγει και το κλειδι ειναι μεσα. Πρεπει να πατησει καποιος το κουμπι απο μεσα, μονο αν εχεις αφησει καποιο σκυλι και το πατησει κατα λαθος.
-
Χείμαρρος ο ΜΙΚΜΙΚ !!!!!
Καλοτάξιδο και καλή απόλαυση και σε σένα φιλαράκι. Άν ζείς στα χιόνια ή είναι πολύ συχνή η επαφή σου με αυτά, να πάς σε χιονολάστιχα. Αλλιώς υπάρχει η τρομερή πάνινη με ενα 50ρικο που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο, στο λέω εγώ που τις δοκίμασα στην πράξη στα Καλάβρυτα αρκετά έντονα.
Με το θέμα του κλειδιού, όχι, δεν θα σου συμβεί αυτό, εκτός και άν την πατήσεις αφήνοντάς το στο πορτπαγκάζ και έχοντας ξεκλειδώσει μόνο το πορτπαγκάζ με το κουμπί, αντί όλο το αυτοκίνητο. -
Σούπερ. Ναι σε όλα τα αμάξια βάζω χιονολάστιχα πάντα απλά για ψυχολογικούς λόγους να υπάρχει και μια αλυσίδα μέσα (και να ξέρεις να την τοποθετείς)
-
Ομολογώ ότι η φράση 'πως πρέπει να βάζω το αυτόματο στο P' έτσι όπως έχει διατυπωθεί μου άφησε μια απορία...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ομολογώ ότι η φράση 'πως πρέπει να βάζω το αυτόματο στο P' έτσι όπως έχει διατυπωθεί μου άφησε μια απορία...Ούτε εγώ το κατάλαβα!
Γενικά είναι λίγο χειμαρρώδης ο φίλος μας και πολλά σημεία στο κείμενό του δεν βγάζουν νόημα.
Αλλά καλοτάξιδη να είναι και να την ευχαριστηθείς!!
-
Ποταμός τελείως !!!
-
μήπως έχει σχέση με κάτι από τα ακόλουθα;
http://www.gocar.gr/news/feed/17634,5_p ... _me_a.html
Επιγραμματικά είναι τα εξής:
-Δεν βάζουμε ποτέ τη «νεκρά» ταχύτητα όταν είμαστε εν κινήσει
-Δεν αλλάζεις την ταχύτητα από D σε R ή το αντίστροφο αν δεν έχεις σταματήσει εντελώς πρώτα την κύλιση του αυτοκινήτου
-Δεν κρατάς τις στροφές του κινητήρα ψιλά και μετά να βάλεις την D σχέση για καλύτερη επιτάχυνση
-Δεν χρειάζεται να βάζεις στο κιβώτιό σου τη «νεκρά» όταν περιμένεις στο φανάρι
-Δεν βάζεις τη θέση P (Parking) αν δεν έχεις πρώρα ακινητοποιήσει το όχημα
-
Εντωμεταξύ από τα παραπάνω κάνω στάνταρ το τέταρτο...
-
https://www.ebay.com/itm/191923290677
Ήρθε χθες (σε 15 μερες μόνο) και το κάλυμμα του κλειδιού και είναι στην πραγματικότητα και καλύτερο από τη φωτό γιατί το μεσαίο κουμπί έχει κανονικά logo BMW. Για σχεδόν 6 ευρώ σε σχέση με τα 40 του γνήσιου αξεσουάρ είναι σούπερ ! -
Λοιπόν παιδιά, σήμερα μεσημέρι παραλαμβάνω και ΣΚ έχει εκδρομούλα για «δοκιμή» και στρώσιμο. Θα σας πω εντυπώσεις.
Δύο ερωτήσεις:
Βενζίνη τι βάζουμε? Θέλει 100αρα?
Για το στρώσιμο υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που προσέχουμε? -
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Λοιπόν παιδιά, σήμερα μεσημέρι παραλαμβάνω και ΣΚ έχει εκδρομούλα για «δοκιμή» και στρώσιμο. Θα σας πω εντυπώσεις.
Δύο ερωτήσεις:
Βενζίνη τι βάζουμε? Θέλει 100αρα?
Για το στρώσιμο υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που προσέχουμε?Απλη αμολυβδη βαζεις. Στρωσιμο διαβασε τι λεει το βιβλιο της (μεχρι 160 χμω και 4500 στροφες) και επισης σε ταξιδι να μην κρατας σταθερες στροφες για πολυ ωρα.
-
και επισης σε ταξιδι να μην κρατας σταθερες στροφες για πολυ ωρα
Αυτό μου κάνει εντύπωση, νόμιζα ότι ισχύει το αντίθετο…
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Λοιπόν παιδιά, σήμερα μεσημέρι παραλαμβάνω και ΣΚ έχει εκδρομούλα για «δοκιμή» και στρώσιμο. Θα σας πω εντυπώσεις.
Δύο ερωτήσεις:
Βενζίνη τι βάζουμε? Θέλει 100αρα?
Για το στρώσιμο υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που προσέχουμε?Με το καλό!!!
Ότι σου είπε ο Wantone για όσα ρωτάς. -
Ο χρήστης gnone έγραψε:
και επισης σε ταξιδι να μην κρατας σταθερες στροφες για πολυ ωρα
Αυτό μου κάνει εντύπωση, νόμιζα ότι ισχύει το αντίθετο…
Κι ομως όχι!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Λοιπόν παιδιά, σήμερα μεσημέρι παραλαμβάνω και ΣΚ έχει εκδρομούλα για «δοκιμή» και στρώσιμο. Θα σας πω εντυπώσεις.
Δύο ερωτήσεις:
Βενζίνη τι βάζουμε? Θέλει 100αρα?
Για το στρώσιμο υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που προσέχουμε?Με το καλό να τα παραλάβεις!!!
Καλή αρχή και σε σένα gnone και καλές βόλτες!
Εγώ θα έβαζα τουλάχιστον στα πρώτα φουλαρίσματα 100άρα, άν σκεφτείς οτι η κατανάλωση θα είναι σε ''ιστορικά χαμηλά'' μιας και δεν θα το τρέχεις καθόλου, οπότε θα την κάψεις και πιο αργά.
Στο στρώσιμο εγώ δεν έτρεχα ποτέ σε κανένα μου αυτοκίνητο πάνω απο 130 χλμ, και προσπαθούσα οι στροφές να είναι το πολύ 4.000, αλλα για να λένε οι υπόλοιποι αυτό που λένε, κάτι θα ξέρουν!
Στρωτά λοιπόν!!! Γι'αυτό το λέμε στρώσιμο! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
https://www.ebay.com/itm/191923290677
Ήρθε χθες (σε 15 μερες μόνο) και το κάλυμμα του κλειδιού και είναι στην πραγματικότητα και καλύτερο από τη φωτό γιατί το μεσαίο κουμπί έχει κανονικά logo BMW. Για σχεδόν 6 ευρώ σε σχέση με τα 40 του γνήσιου αξεσουάρ είναι σούπερ !Καλοφόρετο το θηκάκι Στέφανε!
Τί χρώμα το πήρες? ...να μαντέψω κρίνοντας απο το nickname οτι υπάρχει αδυναμία στο κόκκινο???
χαχαχαα!!! Θα το δώ απο κοντά στο ερχόμενο ''know us better''!
...μα να μήν το βγάζουν σε κίτρινο! -
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Καλοφόρετο το θηκάκι Στέφανε!
Τί χρώμα το πήρες? ...να μαντέψω κρίνοντας απο το nickname οτι υπάρχει αδυναμία στο κόκκινο???
χαχαχαα!!! Θα το δώ απο κοντά στο ερχόμενο ''know us better''!
...μα να μήν το βγάζουν σε κίτρινο!Μαύρο απλό και 'κυριλέ'... καλό το κόκκινο αλλά μόνο στα αθλητικά
Εγώ θα έβαζα τουλάχιστον στα πρώτα φουλαρίσματα 100άρα, άν σκεφτείς οτι η κατανάλωση θα είναι σε ''ιστορικά χαμηλά'' μιας και δεν θα το τρέχεις καθόλου, οπότε θα την κάψεις και πιο αργά.
Στο στρώσιμο εγώ δεν έτρεχα ποτέ σε κανένα μου αυτοκίνητο πάνω απο 130 χλμ, και προσπαθούσα οι στροφές να είναι το πολύ 4.000, αλλα για να λένε οι υπόλοιποι αυτό που λένε, κάτι θα ξέρουν!
Στρωτά λοιπόν!!! Γι'αυτό το λέμε στρώσιμο!Ισως καλύτερα η 100αρα όταν θα μπορείς να το φέρεις το αμάξι στα όρια του να έχεις και καλύτερη απόδοση.
Δεδομένου για τα πρώτα 2000km (βάσει manual) θα πρέπει να πηγαίνεις πιο προσεκτικά ίσως να μην αξίζει!
Πάντως το μόνο που λέει το manual για στρώσιμο είναι όχι παραπάνω από 4500 στροφές στα πρώτα 2000 χιλιόμετρα, τίποτα άλλο, ούτε όρια ουτε κάτι άλλο! -
Παιδιά το manual σας τι αναφέρει περι βενζίνης έχει δει κάποιος;
Sent from my iPad using Tapatalk
BMW X1 2016