-
Εδω στην κυπρο δεν εχουμε μεγαλο θεμα με κακης ποιοτητας βενζινη. Ολα τα βενζιναδικα εχουν πανω κατω τις ιδιες τιμες στα καυσιμα με πολυ μικρες αποκλεισεις. 95 οκτανιων γυρω στο 1.24 και 98 αν δεν κανω λαθος 1.28. Την 100αρα την εχουν σταματησει εδω και 5 χρονια περιπου
-
Αν ο λογος των τόσο αραιών διαστημάτων είναι θέμα οικονομικό ας μην βάζουν castrol edge και ας βάζουν κάτι πιο φτηνό έστω και mannol ή λιντλ-ο-λαδο. Υποθέτω όμως οτι το κανουν γιατί στα τοσα χλμ προτείνει ο κατασκευαστής και θεωρουν οτι βάζοντας ενα καλο λάδι τους καλύπτει και οτι το να κανουν πιο συχνα αλλαγές είναι τζάμπα χρήμα. Δυστυχώς στα περισσότερα μανιουαλ αυτοκινήτου δεν λένε μια αλήθεια, οτι πέρα απο την αρχική πρόταση για αλλαγή θα πρεπει να λαμβάνονται και παράγοντες που επιβαρύνουν τον κινητήρα και μειώνουν τα χλμ ανα κυκλο αλλαγής όπως η κινηση, τα συχνα σταματά ξεκινά, οι άκρεες θερμοκρασίες όπως τα ελληνικά καλοκαίρια. Αν δεν το καταλαβαίνουν ας μαζευουν οτι γλιτώνουν απο τα σερβις να τα δώσουν σε ρεκτιφιε, αυτά πες τους και ας κανουν οτι θέλουν. Στης γυναίκας μου το Όπελ άστρα αναφέρει το μανιουαλ οτι το σερβίς για τις ευρωπαϊκές χώρες είναι ανα 30.000 και στις υπόλοιπες στον κοσμο ανα 15.000 αναρωτιέμαι τι αλλάζει και στην Ευρώπη διπλασιάζεται στο διαστημα αλλαγης; Ενω στο δικο μου Νισσάν αλμερα προτείνει οπουδηποτε αλλαγη ανα 15000 αλλά αν υπαρχουν αντίξοες συνθήκες όπως οι παραπανω που ανεφερα το διάστημα μειώνεται στο μισο. Αυτό γιατί δεν το αναφέρουν και αλλες εταιρίες αλλά θεωρουν οτι η αλλαγή πρεπει να γίνεται σε συγκεκριμενα διαστήματα. Και μιας και μιλάμε για λάδια πιστεύω οτι κάποια λάδια λόγω μάρκετινγκ και υψηλής τιμης τα έχουμε υπερεκτιμήσει. Αν κάνουμε μια έρευνα και βρισκαμε τιμες 3,13€, 4,5€ 7€ και 10€ το λίτρο πιο θα υποθεταμε οτι είναι το καλυτερο; το πιθανότερο το τελευταιο με τα 10€ και όμως αυτές οι τιμες αφορουν το ιδιο ακριβως λάδι. Είναι για αραλ 10w-40 3,13 έχει στο ίντερνετ στο εξωτερικο, 4,5 στο ίντερνετ στην Ελλάδα, 7€ σε διάφορα μαγαζιά λιπαντικών και 10€ πουλιόταν στην ελλαδα πριν 4-5χρονια. Δεν θέλω να πω οτι τα επωνυμα λαδια είναι ίδια με τα όχι και τόσο επώνυμα αλλά η διάφορα τους δεν είναι τόσο σημαντικη ώστε να δικαιολογούν και μια τόση διάφορα στις τιμες τους και μπορεί και ενα φτηνό λάδι να υπέρκαλύψει τις αναγκες ενος συμβατικού αυτοκινήτου με Νορμάλ τροπο οδήγησης. Αν αλλάζει κάτι απο αυτό τα δυο χαρακτηριστικα ναι τοτε θα χρειαζόταν κάτι καλύτερο και ακριβότερο ο κινητήρας μας. Πιστεύω οτι είναι κοροϊδία να δίνεις ακόμη και 12-15€ το λίτρο για συνήθεις συνθήκες οδηγησης , μονο αμα σκοπεύει να βάλεις το αυτοκίνητο σε πίστα αξίζει και όχι να το εχεις στο μποτιλιαρίσμα των πόλεων μας.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φιλε tedd μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση οι ιδιοκτητες δεν εχουν ιδεα ουτε γι τις συστασεις του κατασκευαστη ουτε για το πιο λαδι ειναι καταλληλο για το αυτοκινητο. Παρεπιμπτοντως η μερσεντες στη κυπρο εχει ρυθμισει τα διαστηματα σερβις σε 15000 χλμ η ενα ετος. Το γεγονος οτι το λαδι εχει να αλλαχτει 30000 χλμ ειναι αποτελεσμα της αμελειας και αγνοιας των ιδιοκτητων. Εχουν ηδη καταστρεψει ενα σμαρτ γιατι νομιζαν οτι το λαμπακι του λαδιου ειναι σαν αυτο της βεζινης
-
Λογικά με τις αλλαγές κάθε πχ 30,000 χλμ ή όποτε βγάλει το trip computer ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει πως δεν θα βγάλει σοβαρή βλάβη μέσα στην εγγύηση.
Εξαρτάται λοιπόν πόσο θέλει να κρατήσει ο καθένας το αυτοκίνητό του. -
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Αν ο λογος των τόσο αραιών διαστημάτων είναι θέμα οικονομικό ας μην βάζουν castrol edge και ας βάζουν κάτι πιο φτηνό έστω και mannol ή λιντλ-ο-λαδο. Υποθέτω όμως οτι το κανουν γιατί στα τοσα χλμ προτείνει ο κατασκευαστής και θεωρουν οτι βάζοντας ενα καλο λάδι τους καλύπτει και οτι το να κανουν πιο συχνα αλλαγές είναι τζάμπα χρήμα. Δυστυχώς στα περισσότερα μανιουαλ αυτοκινήτου δεν λένε μια αλήθεια, οτι πέρα απο την αρχική πρόταση για αλλαγή θα πρεπει να λαμβάνονται και παράγοντες που επιβαρύνουν τον κινητήρα και μειώνουν τα χλμ ανα κυκλο αλλαγής όπως η κινηση, τα συχνα σταματά ξεκινά, οι άκρεες θερμοκρασίες όπως τα ελληνικά καλοκαίρια. Αν δεν το καταλαβαίνουν ας μαζευουν οτι γλιτώνουν απο τα σερβις να τα δώσουν σε ρεκτιφιε, αυτά πες τους και ας κανουν οτι θέλουν. Στης γυναίκας μου το Όπελ άστρα αναφέρει το μανιουαλ οτι το σερβίς για τις ευρωπαϊκές χώρες είναι ανα 30.000 και στις υπόλοιπες στον κοσμο ανα 15.000 αναρωτιέμαι τι αλλάζει και στην Ευρώπη διπλασιάζεται στο διαστημα αλλαγης; Ενω στο δικο μου Νισσάν αλμερα προτείνει οπουδηποτε αλλαγη ανα 15000 αλλά αν υπαρχουν αντίξοες συνθήκες όπως οι παραπανω που ανεφερα το διάστημα μειώνεται στο μισο. Αυτό γιατί δεν το αναφέρουν και αλλες εταιρίες αλλά θεωρουν οτι η αλλαγή πρεπει να γίνεται σε συγκεκριμενα διαστήματα. Και μιας και μιλάμε για λάδια πιστεύω οτι κάποια λάδια λόγω μάρκετινγκ και υψηλής τιμης τα έχουμε υπερεκτιμήσει. Αν κάνουμε μια έρευνα και βρισκαμε τιμες 3,13€, 4,5€ 7€ και 10€ το λίτρο πιο θα υποθεταμε οτι είναι το καλυτερο; το πιθανότερο το τελευταιο με τα 10€ και όμως αυτές οι τιμες αφορουν το ιδιο ακριβως λάδι. Είναι για αραλ 10w-40 3,13 έχει στο ίντερνετ στο εξωτερικο, 4,5 στο ίντερνετ στην Ελλάδα, 7€ σε διάφορα μαγαζιά λιπαντικών και 10€ πουλιόταν στην ελλαδα πριν 4-5χρονια. Δεν θέλω να πω οτι τα επωνυμα λαδια είναι ίδια με τα όχι και τόσο επώνυμα αλλά η διάφορα τους δεν είναι τόσο σημαντικη ώστε να δικαιολογούν και μια τόση διάφορα στις τιμες τους και μπορεί και ενα φτηνό λάδι να υπέρκαλύψει τις αναγκες ενος συμβατικού αυτοκινήτου με Νορμάλ τροπο οδήγησης. Αν αλλάζει κάτι απο αυτό τα δυο χαρακτηριστικα ναι τοτε θα χρειαζόταν κάτι καλύτερο και ακριβότερο ο κινητήρας μας. Πιστεύω οτι είναι κοροϊδία να δίνεις ακόμη και 12-15€ το λίτρο για συνήθεις συνθήκες οδηγησης , μονο αμα σκοπεύει να βάλεις το αυτοκίνητο σε πίστα αξίζει και όχι να το εχεις στο μποτιλιαρίσμα των πόλεων μας.Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να σου λύσω εγώ την απορία γιατί στην Ευρώπη προτείνουν οι κατασκευαστές διπλάσιο διάστημα αλλαγής. Ο λόγος είναι ότι η Ευρώπη έχει θεσπίσει αυστηρότερες προδιαγραφές στα καύσιμα επομένως η επιμόλυνση του λαδιού λόγω καυσίμων και καταλοίπων καύσης είναι μικροτερη, σε σχέση με άλλες χωρες-ηπειρους. Αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη αντοχή λαδιού. Πάει αυτό.
Τώρα για να πω και εγώ την άποψη μου, το σημαντικότερο για εμένα είναι το χρονικό όριο αλλαγής λαδιών και όχι τα χιλιόμετρα. Και αυτό γιατί από την στιγμή που θα μπεί το λάδι στο κινητήρα και θα αρχίσει η επιμόλυνση του έχει συγκεκριμένο χρόνο οφελιμης ζωής. Και εκεί οι κατασκευαστές θέτουν όριο στην πλειοψηφία τους αλλαγή ανά έναν χρονο. Τα χλμ. πού θα κάνει κάποιος μέσα σε έναν χρόνο παίζουν δευτερεύοντα ρόλο. Αυτός που θα κάνει 30000 χλμ σε έναν χρόνο, προϋποθέτει ότι το αυτοκίνητο του θα χρησιμοποιείται σε τέτοιες συνθήκες που το λάδι δεν καταπονείται. Κάτοικοι πόλεων που χρησιμοποιούν σε δύσκολες συνθηκες το όχημά τους, σταματά ξεκίνα μποτιλιαρίσματα κτλ δεν θα φτάσουν ποτέ να κάνουν 30000 χλμ. τον χρόνο σε αστικές μετακινήσεις. Επομένως όλα έχουν το νόημά τους. Μόνοι εξαίρεση οι ταξιτζηδες, τα εκπαιδευτικά και τα ασθενοφόρα και περιπολικά όπου εκεί πράγματι οι αλλαγές ανά 30000 χλμ δεν ισχύουν. Όλοι εμείς με επιβατικά λοιπόν αν αλλάζουμε τα λαδακια μας ανά ένα έτος όσα χλμ. και να κάνουμε είμαστε απόλυτα καλυμμένοι και προστατευμένοι εννοείται με λαδια συνθετικά και κατάλληλων για το όχημά μας, προδιαγραφών. -
Παιδια μολις εμαθα οτι το λαδι αλλακτηκε με eko megatron 10w40 σε πρατηριο της εκο
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Παιδια μολις εμαθα οτι το λαδι αλλακτηκε με eko megatron 10w40 σε πρατηριο της εκοΜια χαρα λαδια ειναι αλλα πες τους να αλλαξουν και το φιλτρο.........κριμα ειναι για 5-10€ .
-
Το να ακολουθεί κάποιος τις οδηγίες του κατασκευστή στη συντήρηση του οχήματός του και να τρώει κατηγορίες ότι δεν το συντηρεί καλά, πραγματικά με ξεπερνάει!
Ο κατασκευαστής έχει ένα όνομα και συχνά μια εγγύηση να προστατέψει. Δεν πετάει λόγια του αέρα. Όπως βάζει τον κόφτη στο μοτέρ και περιορίζει με αβάνς κλπ. την ιπποδύναμη, έτσι βάζει και την ένδειξη αλλαγής λιπαντικού. Με σημαντικό περιθώριο ασφαλείας.
Όσοι λέτε ότι ο κατασκευαστής κάνει λάθος, και τα λάδια πρέπει να αλλάζονται ανά Χ χιλιόμετρα, πώς το λέτε αυτό?
Δηλαδή, θέλω να πω, λύσατε το μοτέρ σε διαδοχικά διαστήματα να δείτε συγκριτικά τη φθορά? Κάνατε σε διαδοχικά διαστήματα ανάλυση λαδιού για να δείτε μετά από πιο σημείο αρχίζει να χάνει και ποιές ιδιότητες?
Ή γλύψατε το δάκτυλό σας, το σηκώσατε στον αέρα και είπατε θα βρέξει?Το να λέτε δε, να βάλει κανείς λάδι που δεν καλύπτει τις προδιαγραφές, ώστε να είναι φθηνό για να το αλλάζει πιο συχνά, είναι Τέτοια ποστ κανονικά πρέπει να διαγράφονται.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το να ακολουθεί κάποιος τις οδηγίες του κατασκευστή στη συντήρηση του οχήματός του και να τρώει κατηγορίες ότι δεν το συντηρεί καλά, πραγματικά με ξεπερνάει!Ο κατασκευαστής έχει ένα όνομα και συχνά μια εγγύηση να προστατέψει. Δεν πετάει λόγια του αέρα. Όπως βάζει τον κόφτη στο μοτέρ και περιορίζει με αβάνς κλπ. την ιπποδύναμη, έτσι βάζει και την ένδειξη αλλαγής λιπαντικού. Με σημαντικό περιθώριο ασφαλείας.
Όσοι λέτε ότι ο κατασκευαστής κάνει λάθος, και τα λάδια πρέπει να αλλάζονται ανά Χ χιλιόμετρα, πώς το λέτε αυτό?
Δηλαδή, θέλω να πω, λύσατε το μοτέρ σε διαδοχικά διαστήματα να δείτε συγκριτικά τη φθορά? Κάνατε σε διαδοχικά διαστήματα ανάλυση λαδιού για να δείτε μετά από πιο σημείο αρχίζει να χάνει και ποιές ιδιότητες?
Ή γλύψατε το δάκτυλό σας, το σηκώσατε στον αέρα και είπατε θα βρέξει?Το να λέτε δε, να βάλει κανείς λάδι που δεν καλύπτει τις προδιαγραφές, ώστε να είναι φθηνό για να το αλλάζει πιο συχνά, είναι Τέτοια ποστ κανονικά πρέπει να διαγράφονται.
Τον κατασκευαστή πρωτίστως τον ενδιαφέρει να μην χαλάσει μέσα στην εγγύηση.. Εμένα με ενδιαφέρει να κρατήσει το αμάξι μου όσο περισσότερο γίνεται.. Καταλαβαίνεις την διαφορά; Δεν είμαι των άκρων αλλά δεν θεωρώ λογικό να αφήνω ένα ημισυνθετικο λάδι όπως λέει η hyundai στο i30 μου για 20.000 χιλιόμετρα..
-
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι θέμα μάρκετινκ. Έχω ενα Honda Jazz του οποίου ο κατασκευαστής λέει τις αλλαγές από 5.000 έως 10.000 χλμ εξαρτάται από κάποιες συνθήκες που αναφέρει και έχω και ένα Renault Cangoo κλουβάκι του οποίου η δουλειά είναι να πηγαίνει φορτωμένο με ωφέλιμο 800 κιλών του οποίου ο κατασκευαστής λέει να τα αλλάζω κάθε 30.000χλμ βρέξει-λιάσει. Δηλαδή θέλει να πει ο ευρωπαίος ότι ο κινητήρας του καταπονεί το λιπαντικό 3 φορές λιγότερο από το άλλο; Πολύ καλό για να είναι αληθινό. Άσε που το πρώτο έβγαλε τη πρώτη του «ζημιά» στα δέκα χρόνια που κάηκε ένα λαμπάκι του φρένου και το άλλο έχει ήδη φτάσει τις 18-χωρίς υπερβολές- στα 6 πρώτα χρόνια λειτουργίας του.
Εγώ πιστεύω ότι μετά τα 30.000 όχι λάδι θα υπάρχει αλλά αν υπάρχει κάτι στο κάρτερ θα είναι ζουμί που θα μοιάζει με λάδι. -
Σιγά μη σου λέει αλλαγή λαδιού ανά 5 ντεπόζιτα η Honda.
20.000χλμ. είναι το χιλιομετρικό όριο, αν μιλάμε για το 1ο Jazz.ΥΓ. Επίσης οι κατασκευαστές δεν δίνουν εγγύηση στο μοτέρ για 50.000. 180.000χλμ. αν θυμάμαι καλά δίνει η Opel, και η Honda, σε ορισμένες αγορές (πχ. Γαλλία) όταν πρωτοέβγαλε τον 1,6 diesel με τα 120 άλογα έδινε εγγύηση για 1.000.000χλμ.
Λέτε να παίζει με τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών? -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Σιγά μη σου λέει αλλαγή λαδιού ανά 5 ντεπόζιτα η Honda.
20.000χλμ. είναι το χιλιομετρικό όριο, αν μιλάμε για το 1ο Jazz.ΥΓ. Επίσης οι κατασκευαστές δεν δίνουν εγγύηση στο μοτέρ για 50.000. 180.000χλμ. αν θυμάμαι καλά δίνει η Opel, και η Honda, σε ορισμένες αγορές (πχ. Γαλλία) όταν πρωτοέβγαλε τον 1,6 diesel με τα 120 άλογα έδινε εγγύηση για 1.000.000χλμ.
Λέτε να παίζει με τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών?Στο επιστρέφω.
-
Κοίτα, αν θες βγάλε φώτο όλο το τμήμα που αφορά τα λάδια. Όλες τις σελίδες... και ολόκληρες τις σελίδες.
Γιατί το πρόγραμμα αλλαγής αλλάζει ανάλογα με την χώρα, και εγώ αναφέρομαι στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Κοίτα, αν θες βγάλε φώτο όλο το τμήμα που αφορά τα λάδια. Όλες τις σελίδες... και ολόκληρες τις σελίδες.
Γιατί το πρόγραμμα αλλαγής αλλάζει ανάλογα με την χώρα, και εγώ αναφέρομαι στην Ελλάδα.Συνηθως το προγραμμα λεει ανα γεωγραφικα τμηματα τη συντηρηση και οχι ανα χωρα! Πχ Β.Ευρωπη,Ν.Ευρωπη,Ρωσια,Μ.Ανατολη κτλ
-
Το αυτοκίνητο για οποίο 'μαλωνουμε' βρίσκεται στην Κύπρο οπου οι συνθήκες είναι ακόμη πιο δυσμενείς απο οτι στην Ελλάδα. Οπότε δες καλυτερα μέση ανατολή παρα νότια Ευρώπη.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βtw δεν προτάθηκε να βάζει φτηνά λάδια με οποιεσδηποτε προδιαγραφές, υπαρχει τεραστια διάφορα απο αυτό και το να λες οτι αν δεν μπορείς να βάζεις ακριβά λάδια, είναι προτιμότερο να βάζεις πιο φτηνά λάδια και να αλλάζονται τα λάδια όταν πρεπει, η τήρηση των προδιαγραφών υποθέτω εξυπακούεται!!!. Όσο αφορα αν μυρισαμε το δάκτυλο μας και βγαλαμε συμπαιρασμα, μια παροιμία λέει καλυτερα γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε. Το πρόβλημα βασικά στην περιπτωση αυτή είναι οτι δεν ξερουμαι τα διαστήματα αλλαγής που δίνει ο κατασκευαστής. Υποθέτουμε οτι το κανονικό διαστημα αλλαγής όπως συμβαίνει στα περισσότερα αυτοκίνητα είναι τα 30000. Με αυτο το δεδομενο καθώς και οτι το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Κύπρο μπορούμε να θεωρήσουμε οτι κινητε σε αντίξοες συνθήκες και συνεπώς η αλλαγή είναι καλο να γίνεται σε πιο συντομο διαστημα απο το κανονικό. Πάντως όταν θα χρειαστεί να ανοιξουμε το κινητήρα να δουμε τι έγινε μέσα θα είναι πολύ αργά και εδώ ξαναπαραπεμπω στην παραπανω παροιμία. Καλυτερα όπως και να έχει είναι να πεταξεις λιγα παραπανω και ας μην ειναο απαραιτητο γιατι μετα θα πρεπει να πεταξεις αρκετα περισσοτερα και με αμφιβολου επιτυχιας επεμβαση. Μια αλλαγη λαδιου εστω και πρωιμη ομορφαινει δεν παχαινει , το αναποδο ομως δεν ισχυει. Επίσης δεν κατηγόρησε κανεις τον ιδιοκτήτη ο οποίος τηρεί το μανιουαλ του αυτοκινήτου και κάποιοι τον συμβουλεύουν διαφορετικά, αν όντως συντηρούσε τα αυτοκίνητα του σωστα δεν θα είχε πάρει στο χερι την μηχανή απο το αλλο του αυτοκίνητο. Επίσης θα πρεπει να μας προβληματίσει και η αλλαγή που έκανε στο βενζινάδικο αν πληρεί το λιπαντικο αυτο τις προδιαγραφές γιατί αμφιβάλλω το βενζινοπαιδο να πήρε να διαβασει το μανιουαλ για να δει τις προτεινόμενες προδιαγραφές. Πιο πιθανό μου φαίνεται η επιλογή να έγινε βαση το τι διαθετει το μαγαζί και πιο μπουκάλι αρέσει περισσότερο στο οδηγό. Τουλαχιστον έτσι γίνεται στη Ελλάδα αν δεν ξέρεις να ζητησεις συγκεκριμενα πραγματα οτι θέλουν αυτοι βάζουν ή καθαρίζουν σε ολα με ενα 10w40 που παει με όλα όπως το τυρί φετα . Το πιο λογικό παντως θα ηταν να έβαζε οχι ημισυνθετικο αλλα κάποιο φουλ συνθετικό καθώς τέτοιο έβαζε και πριν και ελπίζω να αλλάξανε και φίλτρο λογω των πολλων χιλιομετρων που εγιναν αλλα και ειδικα τώρα που έγινε αλλαγή στο τυπο του λαδιού.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο κύριος λόγος που αλλάζουν τα διαστήματα ανάλογα με την χώρα/περιοχή είναι τα διαθέσιμα καύσιμα.
Σε γενικές γραμμές, το Ισραήλ για παράδειγμα, μπαίνει μαζί με την Ευρώπη.Στην περίπτωση του Jazz, αν κάποιος νομίζει ότι κινείται συνήθως σε θερμοκρασία περιβάλλοντος άνω των 35C, μπορεί να ακολουθεί το βαρύ πρόγραμμα συντήρησης. Αλλά ακόμα και στην Κύπρο η θερμοκρασία συνήθως είναι κάτω των 35C.
Επίσης, όπως έχει γραφτεί εδώ πολλάκις, όποιος μιλάει με όρους συνθετικό/ημισυνθετικό κλπ. είναι θύμα του μάρκετινγκ.
-
Η μερσεντες εδω στη Κυπρο εχει τα διαστηματα αλλαγης λαδιων στις 15000χλμ/η ενα χρονο. Αλλα σε μαιλ που τους εστειλα πιο παλια μου ειπαν οτι το διαστημα αυτο ισχυει μονο οταν χρησιμοποιουνται λαδια με προδιαγραφη 229.5. Σε περιπτωση που χρησιμοποιουνται λαδια προδιαγραφης 229.3 το διαστημα πρεπει να μειωνεται στα 10000χλμ. Τα 10w40 που χρησιμοποιηθηκαν τωρα ειναι τελιως εκτος προδιαγραγω αφου καλυπτουν μονο την 229.1. Αποτι καταλαβα οταν πηγαν στο πρατηριο για αλλαγη ο ανθρωπος εκει τους ρωτησε τι λαδι να βαλει ακριβο η φτηνο...και η απαντηση ηταν φτηνο. Θελω να πιστευω οτι αν αλλαχθουν σχετικα γρηγορα..δλδ μεχρι 5000 -7000 δεν θα υπαρξει προβλημα. Το φιλτρο δυστυχως δεν αλλακτηκε
-
Είναι συχνό φαινόμενο οι αντιπροσωπείες να δίνουν σαν οδηγία κατευθείαν το πρόγραμμα συντήρησης για σκληρή χρήση.
Αλλά το 95% των οδηγών δεν εμπίπτουν σε αυτό, ή αν εμπίπτουν λόγω μικρών διαδρομών, δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα ούτως ή άλλως.Το κάνουν όμως γιατί από τα σέρβις παίρνουν χρήματα εκμεταλευόμενοι τις προκαταλήψεις των οδηγών...
Έτσι έχουν και πελάτη ευτυχισμένο και ταμεία γεμάτα. Υπάρχει λέξη για αυτό: μάρκετινγκ.Αν κανείς θέλει το καλύτερο για το αυτοκίνητό του, πάντα να βάζει τα λιπαντικά με τις τελευταίες προδιαγραφές. Αν δηλαδή η Merc. προτείνει 229.5 να βάζει πάντα τέτοιο λιπαντικό.
Ανάμεσα σε ένα 229.5 και ένα 229.1 λιπαντικό υπάρχει χαωτική απόσταση. Όπως άλλωστε και ανάμεσα στους κινητήρες της εποχής του 229.1 και του 229.5.H mercedes έχει λίστα με τα εγκεκριμένα λιπαντικά. Αυτό μπόρεσα να βρω με λίγο google.
-
Αν έβαζε στην ΕΚΟ που πήγε τα 5-30 θα ήταν ΟΚ
Κριμα γθ=ιατί η οικονομική διαφορά θα πρέπει να ήταν ασήμαντηΣτο βενζινάδικο πας αποφασισμένος ότι δεν θα αλλάξεις φίλτρο αφού το να βρεις καταρχήν και να είναι συμβατό είναι συνώνυμο του τζόκερ
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]