-
Ιδιως με το Punto HGT !!!Μετα απο δυο χρονια το καταφεραν να λειτουργει!!!
-
βεβαια μιλωντας για το drive θελω να προσθεσω οτι τουλαχιστον ως προς τα διαγραμματα του χαιρει εκτιμησης απο μενα, και ας εχει δικιο ο gianniskid για το δεδομενο συγκριτικο.
ο λογος που το εκτιμω ειναι οτι σε ολα του τα διαγραμματα ο Υ αξονας αρχιζει απο το 0 - σε πληρη αντιθεση με τους 4Τ οπου παρατηρει κανεις οτι η ροπη ξεκινα για παραδειγμα σε ενα συγκριτικο απο τα 12kgm και το αυτοκινητο με την max ροπη 15.2 φαινεται τοσο πιο δυνατο απο το αλλο που εχει max ροπη 14.5
-
Ως προς τα διαγράμματα στον oριζόντιο άξονα δεν υπάρχει λάθος, διότι στην περίπτωση του Α4, δεν μπόρεσαν να μετρήσουν ροπή/rpm, και για αυτό έβαλαν μόνο ισχύ/km/h.
-
και για αυτο μετρησαν την ιπποδυναμη σε KM/H . ειναι γελοιο αυτο το πραγμα. αν πατε να κανετε δυναμομετριση σε rpm ειναι το διαγραμμα, οχι σε χιλιομετρα.
που ακουστηκε αυτο, ποσα αλογα βγαζει σε συγκεκριμενα χιλιομετρα?οσο για τον οριζοντιο αξονα, μα ετσι κι αλλιως την ροπη του Α4 δεν μπορουν (???) να την μετρησουν, οποτε τι να το κανω που ξεκιναει απο 0?
-
Τι λέγαμε για τα συγκριτικά;
http://www.drive.gr/issue.jsp?isid=88
BMW 320 vs Passat 2.0 FSI
δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;
Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )
Σε κάποια εταιρεία τραβάν τα μαλλιά τους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι λέγαμε για τα συγκριτικά;http://www.drive.gr/issue.jsp?isid=88
BMW 320 vs Passat 2.0 FSI
δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;
Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )
Σε κάποια εταιρεία τραβάν τα μαλλιά τους
Σύμφωνα με τον συγγραφέα, συμφέρει το Passat ;
-
Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
γιατι, οταν στο drive, ειχαν οδηγους αγωνων να οδηγησουν τα αυτοκινητα στην πιστα και να βγαλουν συμπερασματα... τους τα δινανε, αφου ειχανε τελειωσει οι ιδιοι τις δοκιμες στην πιστα, με τα λαστιχα να εχουν πεταξει εξω τα λινα. και μαλιστα οι οδιγοι αγωνων ειχαν το δικαιωμα να κανουν μονο ενα γυρο και να βγαλουν συμπερασματα. Αυτο το ξερω εκ των εσω.. δεν ξερω αν συμβαινει παντα που εχουν οηγους αγωνων, αλλα 1 φορα παντως εχει συμβειμαλλον λαθος πληροφοριες εχεις............
ο καθε οδηγος εκανε **ΟΣΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΗΘΕΛΕ **
ολα τα λαστιχα ηταν σε καλη κατασταση εκτος ισως απο το 350Ζ που το μπροστινο αριστερο ηταν λιγο φαγωμενο.........
ακομη και στην Μ3 πηγανε και αλλαξανε , και βαλανε ολοκαινουργια michelin μονο και μονο για την ημερα που ηρθανε οι οδηγοι αγωνων......
ολα αυτα για να τελειωσει η παραπληρηφηρηση....... -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Αφού μιλάμε για το Drive θα ήθελα να συμπληρώσω και εγώ κάτι που έχω παρατηρήσει....ΔΕΝ είναι τουλάχιστον περίεργο που στις ποιό πολλές περιπτώσεις όπου παρουσιάζουν τα φτιαγμένα αυτοκίνητα μονίμως είτε τα λάστιχα θα είναι με τα λινά, είτε ο συπλέκτης τελειωμένος, είτε κάποια ταχύτητα κτυπημένη, είτε για κάποιο μυστήριο λόγο το turbo δεν θα ανεβάζει την σωστή πίεση;;;;;;;
Aποτέλεσμα σχεδόν πάντα να παρουσιάζουν μειωμένες επιδόσεις που ΟΜΩΣ θα ήταν καλύτερες υπό άλλες συνθήκες...
Μα είναι δυνατόν σοβαροι βελτιωτές να δίνουν αυτοκίνητα για μετρήσεις με πρόβλημα;;;;;;Άλλο θέμα είναι τα περίφημα projects cars που έδιναν κάποια εποχή...
Όλα τα έκαναν γαργάρα, κανένα δεν ξαναπαρουσίασαν...δεν νομιζω και γιαυτο να φταιει το περιοδικο..........
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι λέγαμε για τα συγκριτικά;http://www.drive.gr/issue.jsp?isid=88
BMW 320 vs Passat 2.0 FSI
δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;
Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )
Σε κάποια εταιρεία τραβάν τα μαλλιά τους
μην το βιαζετε το θεμα......
-
Οταν έχουμε στο νου μας ενα αμάξι, το συγκρίνουμε αυτοματα με κάποιο αλλο της ιδιας κατηγορίας. Σε αυτο το πλαίσιο γίνονται και τα περισσότερα συγκριτικα.
Ομως έχω παρατηρήσει (απο τον εαυτο μου) πως οταν ψάχνομαι για αγορά καινουριου αυτοκινήτου κοιτάζω και αυτοκινητα που βρίσκονται σε γειτονικές κατηγορίες. Οταν καλεισαι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο δεν εχεις παντα κατασταλάξει σε ποια κατηγορία θέλεις να κινηθεις. Έτσι δεν θεωρω πως ειναι κακο να συγκρίνονται αυτοκίνητα που δεν εμπίπτουν στην ίδια 'κατηγορία'. Ένα μπορει να ειναι πιο ακριβό, αλλα πιο οικονομικό στη χρήση, καποιο αλλο μπορει να ειναι πιο μεγάλο αλλα πιο δυσχρηστο στην πολη και στο παρκαρισμα (στην πολη) κοκ
Και για να το παω πιο μακρυα, δεν θα ηταν κακο να γίνονται κατα καιρους και συγκρίσεις αυτοκινήτων αλλων κατηγορίων γιατι απλα τα αυτοκίνητα μιας κατηγορίας εχουν αντιπάλους και μιας άλλης (οχι μονο αυτα που ειναι στη ιδια κατηγορία), αλλα σε πολύ μικρότερο βαθμο.
π.χ. clio 2.0 vs focus 2.0 ('ακραια' σπορ σε μικρο αμαξωμα ή σπορ σε ανετο - 'κυριλε' αμάξωμα. Εσεις ξέρετε πως συγκρίνονται στον δρομο? ξερετε ομως σιγουρα πως συγκρίνονται με αμεσους ανταγωνιστες)
mini cooper vs ignis sport (για τον πυροβολημενο που τον νοιαζει ΜΟΝΟ η σπορ πλευρα του αυτοκικήτου μια τετοια συγκριση εχει αξια - και νιμιζω οτι θα εχει και πολυ ενδιαφέρον - αν και τα αυτοκινητα εχουν απολυτως διαφορετικο target group)(οκ πάω πασο, εμπορικα ισως να ηταν ενα αποτυχημενο συγκριτικο, πλην ομως πολυ πολυ ενδιαφέρον τουλαχιστον για εμενα!)
Τελικα πως ενα supermini ταξιδευει στη EO σε σχεση με ενα μικρομεσαιο?
Πως συμπεριφέονται 2 αυτοκινητα των παραπανω κατηγοριων στις στροφες? Σίγουρα ξερετε πως συμεριφέρονται σε σχεση με τους άμεσους ανταγωνιστές αλλα μονο υποθέτουμε πως συγκρίνονται μεταξύ τους και που και ποσο καλύτερο ειναι το ενα απο το αλλο.Ειναι φιλολογική η κουβεντα, δεν συζηταμε σαν να προκειτε να αποφασισουμε το ποιο θα ειναι επομενο συγκριτικο ενος περιοδικού. Δειτε το σαν brainstorming!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
BMW 320 vs Passat 2.0 FSIδίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;
Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )
Γιατί όχι ?
Κάτι αντίστοιχο με Mondeo-318i
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
BMW 320 vs Passat 2.0 FSI
δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;
Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )
Γιατί όχι ?
Κάτι αντίστοιχο με Mondeo-318i
ε ναι, το Mondeo σε σχέση με την παλιά τριάρα είναι πολύ καλύτερο, άρα για ποια σύγκριση μιλάμε;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
BMW 320 vs Passat 2.0 FSI
δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;
Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )
Γιατί όχι ?
Κάτι αντίστοιχο με Mondeo-318i
ε ναι, το Mondeo σε σχέση με την παλιά τριάρα είναι πολύ καλύτερο, άρα για ποια σύγκριση μιλάμε;
Σε επίπεδο χρημάτων.
Φαίνεται στα ίδια cc, σε ίδιες επιδόσεις,
η διαφορά χρημάτων.
Αν αξίζει ή όχι, ο καθένας θα το κρίνει
-
Technik, άσχετο με το θέμα, η Audi πάγωσε, όπως το a1 στο avatar σου, κάπου εκεί στα μέσα του '80.
Πόσο θα ήθελα να είναι στο WRC!
Πόσο θα ήθελα να φτιάχνει καθαρόαιμα σπορ!
Πόσο θα ήθελα να απευθύνεται μόνο σε λίγους ψαγμένους!
Πόσο θα ήθελα να αξιοποιεί στα σωστά μοντέλα (όχι και σε Α2!) το σπουδαίο υλικό,του οποίου την τεχνογνωσία κατέχει!
Πόσο ισχνή μειοψηφία είμαι σε σχέση με τους σημερινούς αγοραστές Audi!
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Technik, άσχετο με το θέμα, η Audi πάγωσε, όπως το a1 στο avatar σου, κάπου εκεί στα μέσα του '80.Πόσο θα ήθελα να είναι στο WRC!
Πόσο θα ήθελα να φτιάχνει καθαρόαιμα σπορ!
Πόσο θα ήθελα να απευθύνεται μόνο σε λίγους ψαγμένους!
Πόσο θα ήθελα να αξιοποιεί στα σωστά μοντέλα (όχι και σε Α2!) το σπουδαίο υλικό,του οποίου την τεχνογνωσία κατέχει!
Πόσο ισχνή μειοψηφία είμαι σε σχέση με τους σημερινούς αγοραστές Audi!
To A2 (παρακαλώ), πάγωσε στη φωτό,
η τεχνογνωσία όμως αξιοποιήθηκεΗ Αudi και τώρα να συμμετείχε στο WRC, θα ήταν αλλιώς.
Δε θα υπήρχε 2ο Α2, S1...Πλέον, υπάρχουν τα Le Mans, DTM
-
Να ανοίξουμε ένα τόπικ για την ιστορία και την πορεία της Audi. Τι λες;
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Να ανοίξουμε ένα τόπικ για την ιστορία και την πορεία της Audi. Τι λες;ΝΑΙ!!!!!
-
Προχώρα το Kid!
-
Κάποιος εδώ μέσα έχει ένα ντι βι ντι και την ξέρει καλύτερα
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Προχώρα το Kid!Τι να προχωρήσω? Εγώ δεν ξέρω τίποτα και θέλω να μάθω.. Ακούω πολύ συχνά για τον μύθο των Quatro και από έσας αλλά και από τον πατέρα μου και θέλω να μάθω πληροφορίες..
ΕDIT:
Χαρακτηριστική φράση που μου έχει μείνει είναι ο διάλογος που μου έχει
περιγράψει ο πατέρας μου μεταξύ αυτού και ενός Έλληνα οδηγού (δεν θυμάμαι ποιανού) που έτρεχε με κάποιο audi quattro με torsen:-Τι εντυπώσεις έχεις από το audi?
-Πολύ καλές.. Αφού να φανταστείς όταν σκάει το λάστιχο δεν το καταλαβαίνω από την συμπεριφορά στον δρόμο αλλά από το τιμόνι που για να πάει ευθεία το αυτοκίνητο πρέπει να το έχεις στριμμένο..Μου φαίνεται κάτι το εξωπραγματικό σαν γεγονός, πόσο μάλλον όταν γινόταν τόσα (περίπου 20, ίσως και παραπάνω) χρόνια πριν.. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που θαυμάζω τόσο πολύ την παλαιότερη γενιά των Audi.
Περιοδικά Αυτοκινήτου: υπάρχει λογική στη σύγκριση μοντέλων?