Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περιοδικά Αυτοκινήτου: υπάρχει λογική στη σύγκριση μοντέλων?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περιοδικά Αυτοκινήτου: υπάρχει λογική στη σύγκριση μοντέλων?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    30
    79
    179
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ιδιως με το Punto HGT !!!Μετα απο δυο χρονια το καταφεραν να λειτουργει!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        af9pk last edited by

        βεβαια μιλωντας για το drive θελω να προσθεσω οτι τουλαχιστον ως προς τα διαγραμματα του χαιρει εκτιμησης απο μενα, και ας εχει δικιο ο gianniskid για το δεδομενο συγκριτικο.

        ο λογος που το εκτιμω ειναι οτι σε ολα του τα διαγραμματα ο Υ αξονας αρχιζει απο το 0 - σε πληρη αντιθεση με τους 4Τ οπου παρατηρει κανεις οτι η ροπη ξεκινα για παραδειγμα σε ενα συγκριτικο απο τα 12kgm και το αυτοκινητο με την max ροπη 15.2 φαινεται τοσο πιο δυνατο απο το αλλο που εχει max ροπη 14.5

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pai-mei last edited by

          Ως προς τα διαγράμματα στον oριζόντιο άξονα δεν υπάρχει λάθος, διότι στην περίπτωση του Α4, δεν μπόρεσαν να μετρήσουν ροπή/rpm, και για αυτό έβαλαν μόνο ισχύ/km/h.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gianniskid last edited by

            και για αυτο μετρησαν την ιπποδυναμη σε KM/H . ειναι γελοιο αυτο το πραγμα. αν πατε να κανετε δυναμομετριση σε rpm ειναι το διαγραμμα, οχι σε χιλιομετρα.
            που ακουστηκε αυτο, ποσα αλογα βγαζει σε συγκεκριμενα χιλιομετρα?

            οσο για τον οριζοντιο αξονα, μα ετσι κι αλλιως την ροπη του Α4 δεν μπορουν (???) να την μετρησουν, οποτε τι να το κανω που ξεκιναει απο 0?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Τι λέγαμε για τα συγκριτικά;

              http://www.drive.gr/issue.jsp?isid=88

              BMW 320 vs Passat 2.0 FSI

              δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;

              Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )

              Σε κάποια εταιρεία τραβάν τα μαλλιά τους

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Τι λέγαμε για τα συγκριτικά;

                http://www.drive.gr/issue.jsp?isid=88

                BMW 320 vs Passat 2.0 FSI

                δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;

                Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )

                Σε κάποια εταιρεία τραβάν τα μαλλιά τους

                Σύμφωνα με τον συγγραφέα, συμφέρει το Passat ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  Ο χρήστης gianniskid έγραψε:
                  γιατι, οταν στο drive, ειχαν οδηγους αγωνων να οδηγησουν τα αυτοκινητα στην πιστα και να βγαλουν συμπερασματα... τους τα δινανε, αφου ειχανε τελειωσει οι ιδιοι τις δοκιμες στην πιστα, με τα λαστιχα να εχουν πεταξει εξω τα λινα. και μαλιστα οι οδιγοι αγωνων ειχαν το δικαιωμα να κανουν μονο ενα γυρο και να βγαλουν συμπερασματα. Αυτο το ξερω εκ των εσω.. δεν ξερω αν συμβαινει παντα που εχουν οηγους αγωνων, αλλα 1 φορα παντως εχει συμβει

                  μαλλον λαθος πληροφοριες εχεις............
                  ο καθε οδηγος εκανε **ΟΣΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΗΘΕΛΕ **
                  ολα τα λαστιχα ηταν σε καλη κατασταση εκτος ισως απο το 350Ζ που το μπροστινο αριστερο ηταν λιγο φαγωμενο.........
                  ακομη και στην Μ3 πηγανε και αλλαξανε , και βαλανε ολοκαινουργια michelin μονο και μονο για την ημερα που ηρθανε οι οδηγοι αγωνων......
                  ολα αυτα για να τελειωσει η παραπληρηφηρηση.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Ο χρήστης dpolal έγραψε:
                    Αφού μιλάμε για το Drive θα ήθελα να συμπληρώσω και εγώ κάτι που έχω παρατηρήσει....

                    ΔΕΝ είναι τουλάχιστον περίεργο που στις ποιό πολλές περιπτώσεις όπου παρουσιάζουν τα φτιαγμένα αυτοκίνητα μονίμως είτε τα λάστιχα θα είναι με τα λινά, είτε ο συπλέκτης τελειωμένος, είτε κάποια ταχύτητα κτυπημένη, είτε για κάποιο μυστήριο λόγο το turbo δεν θα ανεβάζει την σωστή πίεση;;;;;;;

                    Aποτέλεσμα σχεδόν πάντα να παρουσιάζουν μειωμένες επιδόσεις που ΟΜΩΣ θα ήταν καλύτερες υπό άλλες συνθήκες...
                    Μα είναι δυνατόν σοβαροι βελτιωτές να δίνουν αυτοκίνητα για μετρήσεις με πρόβλημα;;;;;;

                    Άλλο θέμα είναι τα περίφημα projects cars που έδιναν κάποια εποχή...
                    Όλα τα έκαναν γαργάρα, κανένα δεν ξαναπαρουσίασαν...

                    δεν νομιζω και γιαυτο να φταιει το περιοδικο..........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                      Τι λέγαμε για τα συγκριτικά;

                      http://www.drive.gr/issue.jsp?isid=88

                      BMW 320 vs Passat 2.0 FSI

                      δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;

                      Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )

                      Σε κάποια εταιρεία τραβάν τα μαλλιά τους

                      μην το βιαζετε το θεμα......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim01 last edited by

                        Οταν έχουμε στο νου μας ενα αμάξι, το συγκρίνουμε αυτοματα με κάποιο αλλο της ιδιας κατηγορίας. Σε αυτο το πλαίσιο γίνονται και τα περισσότερα συγκριτικα.

                        Ομως έχω παρατηρήσει (απο τον εαυτο μου) πως οταν ψάχνομαι για αγορά καινουριου αυτοκινήτου κοιτάζω και αυτοκινητα που βρίσκονται σε γειτονικές κατηγορίες. Οταν καλεισαι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο δεν εχεις παντα κατασταλάξει σε ποια κατηγορία θέλεις να κινηθεις. Έτσι δεν θεωρω πως ειναι κακο να συγκρίνονται αυτοκίνητα που δεν εμπίπτουν στην ίδια 'κατηγορία'. Ένα μπορει να ειναι πιο ακριβό, αλλα πιο οικονομικό στη χρήση, καποιο αλλο μπορει να ειναι πιο μεγάλο αλλα πιο δυσχρηστο στην πολη και στο παρκαρισμα (στην πολη) κοκ

                        Και για να το παω πιο μακρυα, δεν θα ηταν κακο να γίνονται κατα καιρους και συγκρίσεις αυτοκινήτων αλλων κατηγορίων γιατι απλα τα αυτοκίνητα μιας κατηγορίας εχουν αντιπάλους και μιας άλλης (οχι μονο αυτα που ειναι στη ιδια κατηγορία), αλλα σε πολύ μικρότερο βαθμο.

                        π.χ. clio 2.0 vs focus 2.0 ('ακραια' σπορ σε μικρο αμαξωμα ή σπορ σε ανετο - 'κυριλε' αμάξωμα. Εσεις ξέρετε πως συγκρίνονται στον δρομο? ξερετε ομως σιγουρα πως συγκρίνονται με αμεσους ανταγωνιστες)

                        mini cooper vs ignis sport (για τον πυροβολημενο που τον νοιαζει ΜΟΝΟ η σπορ πλευρα του αυτοκικήτου μια τετοια συγκριση εχει αξια - και νιμιζω οτι θα εχει και πολυ ενδιαφέρον - αν και τα αυτοκινητα εχουν απολυτως διαφορετικο target group)(οκ πάω πασο, εμπορικα ισως να ηταν ενα αποτυχημενο συγκριτικο, πλην ομως πολυ πολυ ενδιαφέρον τουλαχιστον για εμενα!)

                        Τελικα πως ενα supermini ταξιδευει στη EO σε σχεση με ενα μικρομεσαιο?
                        Πως συμπεριφέονται 2 αυτοκινητα των παραπανω κατηγοριων στις στροφες? Σίγουρα ξερετε πως συμεριφέρονται σε σχεση με τους άμεσους ανταγωνιστές αλλα μονο υποθέτουμε πως συγκρίνονται μεταξύ τους και που και ποσο καλύτερο ειναι το ενα απο το αλλο.

                        Ειναι φιλολογική η κουβεντα, δεν συζηταμε σαν να προκειτε να αποφασισουμε το ποιο θα ειναι επομενο συγκριτικο ενος περιοδικού. Δειτε το σαν brainstorming!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          BMW 320 vs Passat 2.0 FSI

                          δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;

                          Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )

                          Γιατί όχι ?

                          Κάτι αντίστοιχο με Mondeo-318i

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            BMW 320 vs Passat 2.0 FSI

                            δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;

                            Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )

                            Γιατί όχι ?

                            Κάτι αντίστοιχο με Mondeo-318i

                            ε ναι, το Mondeo σε σχέση με την παλιά τριάρα είναι πολύ καλύτερο, άρα για ποια σύγκριση μιλάμε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              BMW 320 vs Passat 2.0 FSI

                              δίλιτρα, οικογενειακά, 150 ίπποι, γιατί όχι;

                              Καμιά 10Κ διαφορά βέβαια ελάχιστη σημασία έχουν (; )

                              Γιατί όχι ?

                              Κάτι αντίστοιχο με Mondeo-318i

                              ε ναι, το Mondeo σε σχέση με την παλιά τριάρα είναι πολύ καλύτερο, άρα για ποια σύγκριση μιλάμε;

                              Σε επίπεδο χρημάτων.

                              Φαίνεται στα ίδια cc, σε ίδιες επιδόσεις,

                              η διαφορά χρημάτων.

                              Αν αξίζει ή όχι, ο καθένας θα το κρίνει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Technik, άσχετο με το θέμα, η Audi πάγωσε, όπως το a1 στο avatar σου, κάπου εκεί στα μέσα του '80.

                                Πόσο θα ήθελα να είναι στο WRC!

                                Πόσο θα ήθελα να φτιάχνει καθαρόαιμα σπορ!

                                Πόσο θα ήθελα να απευθύνεται μόνο σε λίγους ψαγμένους!

                                Πόσο θα ήθελα να αξιοποιεί στα σωστά μοντέλα (όχι και σε Α2!) το σπουδαίο υλικό,του οποίου την τεχνογνωσία κατέχει!

                                Πόσο ισχνή μειοψηφία είμαι σε σχέση με τους σημερινούς αγοραστές Audi!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                  Technik, άσχετο με το θέμα, η Audi πάγωσε, όπως το a1 στο avatar σου, κάπου εκεί στα μέσα του '80.

                                  Πόσο θα ήθελα να είναι στο WRC!

                                  Πόσο θα ήθελα να φτιάχνει καθαρόαιμα σπορ!

                                  Πόσο θα ήθελα να απευθύνεται μόνο σε λίγους ψαγμένους!

                                  Πόσο θα ήθελα να αξιοποιεί στα σωστά μοντέλα (όχι και σε Α2!) το σπουδαίο υλικό,του οποίου την τεχνογνωσία κατέχει!

                                  Πόσο ισχνή μειοψηφία είμαι σε σχέση με τους σημερινούς αγοραστές Audi!

                                  To A2 (παρακαλώ), πάγωσε στη φωτό,
                                  η τεχνογνωσία όμως αξιοποιήθηκε

                                  Η Αudi και τώρα να συμμετείχε στο WRC, θα ήταν αλλιώς.
                                  Δε θα υπήρχε 2ο Α2, S1...

                                  Πλέον, υπάρχουν τα Le Mans, DTM

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Να ανοίξουμε ένα τόπικ για την ιστορία και την πορεία της Audi. Τι λες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                      Να ανοίξουμε ένα τόπικ για την ιστορία και την πορεία της Audi. Τι λες;

                                      ΝΑΙ!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pai-mei last edited by

                                        Προχώρα το Kid!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Κάποιος εδώ μέσα έχει ένα ντι βι ντι και την ξέρει καλύτερα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                            Προχώρα το Kid!

                                            Τι να προχωρήσω? Εγώ δεν ξέρω τίποτα και θέλω να μάθω.. Ακούω πολύ συχνά για τον μύθο των Quatro και από έσας αλλά και από τον πατέρα μου και θέλω να μάθω πληροφορίες..

                                            ΕDIT:
                                            Χαρακτηριστική φράση που μου έχει μείνει είναι ο διάλογος που μου έχει
                                            περιγράψει ο πατέρας μου μεταξύ αυτού και ενός Έλληνα οδηγού (δεν θυμάμαι ποιανού) που έτρεχε με κάποιο audi quattro με torsen:

                                            -Τι εντυπώσεις έχεις από το audi?
                                            -Πολύ καλές.. Αφού να φανταστείς όταν σκάει το λάστιχο δεν το καταλαβαίνω από την συμπεριφορά στον δρόμο αλλά από το τιμόνι που για να πάει ευθεία το αυτοκίνητο πρέπει να το έχεις στριμμένο..

                                            Μου φαίνεται κάτι το εξωπραγματικό σαν γεγονός, πόσο μάλλον όταν γινόταν τόσα (περίπου 20, ίσως και παραπάνω) χρόνια πριν.. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που θαυμάζω τόσο πολύ την παλαιότερη γενιά των Audi.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr