-
Με την παράκαμψη από Δομοκό γλιτώνεις τα διόδια στο στο Μοσχοχώρι (αν και αυτά μπορείς να τα παρακάμψεις και χωρίς να πας από Δομοκό), της Πελασγίας και τα νέα της Στυλίδας. Συνολικό κόστος για ΙΧ είναι 3.9+3.4+1.85=9.15€. Δεν είναι και λίγα. Η διαδρομή είναι κατά 35 χλμ μικρότερη από Δομοκό (ίσως και λίγο περισσότερο) αλλά χάνεται πολύς χρόνος λόγω στροφών σε Δομοκό και Λαμία, ειδικά αν πετύχεις φορτηγό (που πάντα θα πετύχεις). Αλλιώς ο δρόμος δεν είναι κακός, είχαν επισκευάσει και ένα τμήμα κοντά στα Φάρσαλα πριν 2-3 χρόνια που ήταν χάλια το οδόστρωμα.
Το κακό είναι ότι στις στροφές όλο και θα βρεθεί κάποιος ανόητος να κάνει προσπέραση εκεί που δεν πρέπει, με κίνδυνο να σκοτώσει τον απέναντι (μου έχει συμβεί 2 φορές). Γενικά για βράδυ ή με κακό καιρό δεν θα το έκανα.
Η απώλεια χρόνου είναι περίπου 30 λεπτά (αν και εγώ δεν έτρεχα οπότε αν τρέξει κανείς ίσως είναι λιγότερο).
Για κόστος σε καύσιμο δεν ξέρω αν είναι περισσότερο ή λιγότερο. -
Ειναι φρονημοτερο να πας απο τις παρακαμψεις της εθνικης,παρα απο το Δομοκο...ευχαριστη διαδρομη χωρις καθολου κινηση...δεν συνισταται για γρηγορους και γενικα αν βιαζεστε!!!
-
Ο δρόμος από Δομοκό δε συνίσταται για συνεπιβάτες πεθερές , μάνες , μικρά παιδιά, είναι επικίνδυνος γιατί έχει στροφές (οι στροφές πάντα είναι επικίνδυνες, ναι αλήθεια λέω), δεν έχει διάζωμα ανάμεσα στα ρεύματα (ως γνωστόν οι ταχύτητες προστίθενται σε περίπτωση μετωπικής βεβαίως ,βεβαίως) πιάνει χιόνια , βροχές , ομίχλες αλλά το κυριότερο δε σας το είπα ...δε πιάνει το κινητό όχι γιατί θα χρειαστεί σε περίπτωση ανάγκης αλλά δε θα μπορείτε να faceμπουκάρετε ενώ οδηγείτε για αυτό από την Εθνική cc και facebook , ο Δομοκός δε συμφέρει με τίποτα , μη πάτε από κεί!
-
Για να ξεκαυλώσεις ο Δομοκός είναι άριστος, εάν όμως έχεις οικογένεια είναι βάσανο....
-
Ενα γρήγορο πηγαινε έλα στη Λάρισα για έναν που έχει μέσο φορτηγάκι είναι πολλά λεφτά και πάνε από Δομοκό σιγά σιγά
Οι επαγγελματίες δεν έχουν λεφτά για χάλασμα -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ενα γρήγορο πηγαινε έλα στη Λάρισα για έναν που έχει μέσο φορτηγάκι είναι πολλά λεφτά και πάνε από Δομοκό σιγά σιγά
Οι επαγγελματίες δεν έχουν λεφτά για χάλασματα μικρά φορτηγά οπως και τα ΙΧ που δεν πηγαίνουν με περισσότερα απο 100-110χλμ/ωρα κάνουν σχεδόν τον ιδιο χρόνο απο τον Δομοκο.
Μια χαρα διαδρομη ειναι, απλα καλά είναι να αποφεύγεται σε έντονη κακοκαιρία και τις περιόδους που υπάρχει έντονη κινητικότητα στα χωράφια. -
αν είμαι μόνος πηγαίνω από Δομοκό εκτός κι αν έχει κακοκαιρία. Γλυτώνω χρήματα και απολαμβάνω και την οδηγηση.Αν υπάρχει και οικογένεια ή φίλοι το αποφεύγω λόγω γκρίνιας αλλά και λόγω επικινδυνότητας.Μου έχει τύχει μια φορά στις ανηφορικές στροφές από Λαμία προς Δοκομό να προσπερνάει χωρίς αύριο ένας από το άλλο ρεύμα πάνω στη στροφή και ο μπροστινός μου να κάνει τρελό ελιγμό κ να τον αποφεύγει στο τσακ. Έσωσε και τη δική του ζωή και τη δική μου που ερχόμουν από πίσω.
-
πράγματι
Πάντα υπάρχει και ο γρήγορος του χωριού.... που ξέρει τη διαδρομή εχει παντρευτεί μία κοπέλα στη λαμία και ανεβοκατεβαίνει συχνά -
Αλλη λεξη είναι η σωστη και όχι ο γρήγορος πες καλυτερα ο μ@λ@κας. Επειδή η γυναικα μου είναι απο την περιοχή εκεί και κατεβαινουμε κάνα 2-3 φορες το χρονο δεν ειναι μονο οι ντόπιοι άλλος και οι διάφοροι περαστικοί κυρίως από πρωτευουσα με μεγαλου κυβισμό αυτοκίνητα που θεωρουν οτι ο δρόμος είναι αττική οδός.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
...πες καλυτερα ο μ@λ@κας....από πρωτευουσα με μεγαλου κυβισμό αυτοκίνητα....Τα ίδια και τα ίδια απωθημένα, λες και τα μικρού κυβισμού και οι επαρχιώτες δεν κάνουν μ@λ@κίες!
-
Εγω έχω μεγάλου κυβισμού και έχω πάει 2 φορες τον τελευταίο χρόνο
Πάντα μικρου΄κυβισμού με προσπερνάνε, ακόμη και μινι βαν
Και δεν ειμαι ο πιο αργός τους χωριού έτσι.
Αρα σκ@τ@ στον εγκέφαλο υπάρχουν και δεν έχουν σχέση με τα κυβικά. Απλά πιστέυουν ότι το αμάξι τους κρατάειΟταν είχα το TAPER δε τολμούσαν με με περάσουν γιατί πραγματικά θεωρούσαν ότι δε θα τους αφήσω
Οτι είμαι ένας από αυτους!!!!! -
**
Δείτε πόσο θα κοστίζουν τα διόδια της διαδρομής Αθήνα – Ιωάννινα!
**Το ταξίδι από τα Γιάννινα προς την Αθήνα, θα συντομεύσει τουλάχιστον κατά μιάμισι ώρα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα γίνεται με ασφάλεια, καθώς η εθνική καρμανιόλα θα αποτελεί παρελθόν.
Οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους, περίπου 400 χιλιόμετρα νέων αυτοκινητοδρόμων (Ιόνια και Ολυμπία) τα οποία θα διανύουν καταβάλλοντας ένα αρκετά υψηλό κόστος.
Το κόστος έχει υπολογιστεί σε περίπου 6,2 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Το ύψος των διοδίων που θα πρέπει να καταβάλει κάποιος από την Αθήνα μέχρι τα Γιάννινα υπολογίζεται στα 37 ευρώ!
Από Αθήνα μέχρι Ρίο, το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ.
Η χρήση της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου είναι 13,30 ευρώ.
Από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα τα διόδια θα έχουν κόστος 12 ευρώ.
Από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο θα λειτουργήσουν τέσσερις σταθμοί διοδίων.
Δύο από τους τέσσερις θα βρίσκονται στην γεωγραφική ενότητα της Ηπείρου και οι υπόλοιποι στην Αιτωλοακαρνανία.
Σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν στο Τέροβο, στο Κομπότι, στο Αγγελόκαστρο και στην Κλόκοβα.Επομένως, το συνολικό κόστος του ταξιδιού Αθήνα – Ιωάννινα θα ανέρχεται στα 36,80 ευρώ.
-
Να αρχίσουμε να ψάχνουμε για παρακάμψεις, δηλαδη για Ιωάννινα... η παλιά διαδρομή θα υπάρχει ;
Προσωπικά βαριέμαι πλέον τον αυτοκινητόδρομο, όταν είμαι μόνος, και προτιμώ τις παρακάμψεις όταν μπορούν να γίνουν με ασφάλεια. Βέβαια, το κακό θα σε βρεί στο πιο απίθανο σημείο. Από Δομοκό φοβόμουν τις στροφές, και μετά το Δομοκό στην ευθεία προς Φάρσαλα μια νταλίκα έχασε τον έλεγχο (τωρα κοιμήθηκε μεσημεριάτικα, είχε αέρα, δεν ξέρω) και παρα λίγο να πέσει πάνω μου. Ευτυχώς το έσωσε.
Ετοιμάστείτε και για τα διόδια στην Εγνατία. Λένε ότι με σα στο 2017 θα υλοποιηθούν αρκετά. -
Είναι προαπαιτουμενα ενόψει παραχώρησης. Έχει ήδη δημοπρατηθεί η κατασκευή τους
-
Διόδια και η χωρα δεν έχει εναλλακτική.
Ουτε σιδηρόδρομο για το αθηνα θεσσαλονίκη δεν έχει φτηνο
Να ειναι ρε παιδί μου 25 ευρω -
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Να αρχίσουμε να ψάχνουμε για παρακάμψεις, δηλαδη για Ιωάννινα... η παλιά διαδρομή θα υπάρχει ;
Προσωπικά βαριέμαι πλέον τον αυτοκινητόδρομο, όταν είμαι μόνος, και προτιμώ τις παρακάμψεις όταν μπορούν να γίνουν με ασφάλεια. Βέβαια, το κακό θα σε βρεί στο πιο απίθανο σημείο. Από Δομοκό φοβόμουν τις στροφές, και μετά το Δομοκό στην ευθεία προς Φάρσαλα μια νταλίκα έχασε τον έλεγχο (τωρα κοιμήθηκε μεσημεριάτικα, είχε αέρα, δεν ξέρω) και παρα λίγο να πέσει πάνω μου. Ευτυχώς το έσωσε.
Ετοιμάστείτε και για τα διόδια στην Εγνατία. Λένε ότι με σα στο 2017 θα υλοποιηθούν αρκετά.Και να υπάρχει και μετα ο παλιός λόγω του οτι θα τον εγκαταλείψουν και θα επιδιορθώνουν πρόχειρα τις ζημιες στη χάση και στη φεξη δύσκολο να το προτιμήσεις αν δεν εχεις 4χ4.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φτηνό τραίνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχει, αν γραφτεί κανείς μέλος (δεν κοστίζει τίποτε) και κλείσει λίγο νωρίτερα, ανάλογα με την ημερομηνία βέβαια. Έχει εισιτήρια με 9-19-29 ευρώ για β' θέση, και τα χρησιμοποιώ αρκετά συχνά, κυρίως των 19 γιατί των 9 εξαφανίζονται γρήγορα. Αντίστοιχα αεροπορικά από 20€ για έγκαιρη κράτηση, επίσης το χρησιμοποιώ συχνά.
Στο θέμα της συντήρησης, τελικά είναι θέμα της κάθε αποκεντρωμένης διοίκησης, π.χ. ο δρόμος από Αμφίπολη προς Δράμα είναι τραγικός στο κομμάτι που ανήκει στις Σέρρες, αλλά μετά βελτιώνεται αρκετά. Και μιλάμε βέβαια για το βασικό δίκτυο, όχι μεταξύ χωριών όπου αν δεν τον ξέρεις δεν τρέχεις, αν αγαπάς τη ζωή σου και το αμάξι σου. -
Μόλις διάβασα για αύξηση τιμής διοδίων σε Μακρυχώρι και Λεπτοκαρυά μόλις αρχίσει η λειτουργία των νέων κομματιών. Θα υπάρχει δυνατότητα χρήσης της παλιάς διαδρομής για όποιον δεν θέλει να πληρώσει ; Γιατί δεν είναι και λίγα τα χρήματα.
Επίσης, διάβασα ότι θα βάλουν 13€ διόδια στο Ξυνιάδα - Τρίκαλα 13€ για ένα ημιτελές κομμάτι που τελικά δεν σε πάει πουθενα. Μόνο στην Ελλάδα !
Ας γίνει ολοκληρωμένη η Ε65 από Λαμία - Εγνατία και συζητάμε, αν και αν τώρα θέλουν 13€, μετά θα θέλουν 30 ... -
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Μόλις διάβασα για αύξηση τιμής διοδίων σε Μακρυχώρι και Λεπτοκαρυά μόλις αρχίσει η λειτουργία των νέων κομματιών. Θα υπάρχει δυνατότητα χρήσης της παλιάς διαδρομής για όποιον δεν θέλει να πληρώσει ; Γιατί δεν είναι και λίγα τα χρήματα.
Επίσης, διάβασα ότι θα βάλουν 13€ διόδια στο Ξυνιάδα - Τρίκαλα 13€ για ένα ημιτελές κομμάτι που τελικά δεν σε πάει πουθενα. Μόνο στην Ελλάδα !
Ας γίνει ολοκληρωμένη η Ε65 από Λαμία - Εγνατία και συζητάμε, αν και αν τώρα θέλουν 13€, μετά θα θέλουν 30 ...(Λένε οτι) θα βαλουν διοδια και μεσα στα Τεμπη, οποτε δεν φαινεται να υπαρχει δωρεαν διαδρομη
Αυξανονται σημαντικα τα διοδια Μακρυχωριου και Λεπτοκαρυας, αλλα καταργουνται του Πυργετου -
Ρε το έχω απορία, ένας που δουλεύει Αθήνα και θέλει να πάει επίσκεψη στους δικούς του Θεσσαλονίκη, Θα δίνει 62e πήγαιν'έλα μόνο για διόδια;;; Υπάρχει κανένας που θεωρεί λογικά αυτά τα νούμερα ενώ ήδη πληρώνει ένα κάρο τέλη, φόρους στα καύσιμα και δε συμμαζεύεται; 1/10 μισθού ενός ψιλοκαλοπληρωμένου (όπως μας κατάντησαν) εργαζόμενου μόνο για διόδια;;;;;; Δηλαδή καμιά 150-160άρα έξοδα με τις βενζίνες για το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα;;;; Έχουμε αποβλακωθεί τελείως μου φαίνεται. Έχει κανείς εκτίμηση τι πληρώνουν τα φορτηγά για την ίδια διαδρομή;
Όπως το είχα πει και παλιότερα, εγκλωβισμένοι στις πόλεις μας θα είμαστε δε θα τολμά κανείς να ξεμυτίσει, όλοι από παράδρομους θα πάνε πάλι, αν αντέχουν να γεμίσουν ρεζερβουάρ. Στη Πορτογαλία δεν έγινε το ίδιο; Πανάκριβα διόδια και κινούνται ελάχιστοι στις τεράστιες εθνικές (κάπου το είχα διαβάσει αυτό δε ξέρω αν όντως ισχύει); Δηλαδή, ποιο το νόημα να έχεις εθνικές αν δε μπορεί η μάζα να τις χρησιμοποιεί λόγω τεράστιου κόστους;
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...