-
Το πιο πιθανό αυτό που λες είναι Andreas-Qashqai.
-
Από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες οι dci τίποτα δεν έχουν βγάλει...Τριγμοι κ τέτοια μπορεί να ενοχλούν, αλλά είναι πταίσματα.. Μακάρι κ οι δικοί μας κινητήρες να αποδειχθούν το ίδιο αξιόπιστοι με τους dci...
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Αν έχεις την καλοσύνη Βασίλη να μας πείς με τι βλάβες μπαινοβγαίνουν τα qq, να μη βρεθούμε προ απροόπτου
Άν και είναι το θέμα αυτό, επειδή έχω ένα King Kab του '90 για τις δουλειές μου, μπαινοβγαίνω συχνά στο Θεοχαράκη στην Καβάλας. Κάθε επίσκεψη διαρκεί (όλοι οι κάτοχοι Nissan το ξέρετε καλά) αρκετές ώρες. Ε , αυτές τις ώρες συνομιλώ με κόσμο και κοσμάκη (ιδιοκτήτες) και έχω ακούσει πολλά. Δεν θυμάμαι πολλές λεπτομέρειες αλλα κυρίως το θέμα των ηλεκτρονικών, των ηλεκτρικών και οι τουρμπίνες και intercooler είναι κάποια που μου έρχονται. Και ασφαλώς το θέμα των χρόνων αναμονής για service και όλο το after sales service, που βεβαίως δεν φταίει το qq αλλα το δίκτυο συνεργατών. Βλέπω και το βλέμα τους και τα νεύρα τους και βγάζω και εγώ τα δικά μου (ίσως λανθασμένα και υπερβολικά βέβαια) συμπεράσματα...
Αυτά!!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες οι dci τίποτα δεν έχουν βγάλει...Τριγμοι κ τέτοια μπορεί να ενοχλούν, αλλά είναι πταίσματα.. Μακάρι κ οι δικοί μας κινητήρες να αποδειχθούν το ίδιο αξιόπιστοι με τους dci...Μπορεί να ισχύει αυτό που λές Βασίλη με τους diesel της Nissan, ΟΚ, αλλα κυκλοφορούν και πολλά βενζίνης εδώ στην Αθήνα και επίσης ένα αυτοκίνητο δεν το κρίνω μόνο ώς μοτέρ. Είναι ενα γενικό σύνολο και πακέτο που ασφαλώς η μηχανή είναι η καρδιά του, αλλα επειδή τα ισιώνουμε όλα μερικές φορές εδω μέσα ,μήν συγκρίνουμε την ΑΕΚ,ΠΑΟ,ΠΑΟΚ,ΟΣΦΠ κλπ με τη Real και τη Bayern επειδή και οι μέν και οι δε είναι ομάδες...
-
Μια χαρά τα λέει ο κατασκευαστής!
Το ότι οι dci είναι καλοί και οικονομικοί δεν αναιρουν τα προβλήματα σε άλλα σημεία..... Είπαμε Nissan No more! -
Καλα τα λες Στεφανε. Αλλωστε 10 ολοκληρες χιλιαδες χλμ εκανες με νισσαν και σιγουρα δυο αλλαγες λαδιων.(Να μην αναφερουμε τις πολλες για επισκευες τριγμων και οδηρμων)
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μια χαρά τα λέει ο κατασκευαστής!
Το ότι οι dci είναι καλοί και οικονομικοί δεν αναιρουν τα προβλήματα σε άλλα σημεία..... Είπαμε Nissan No more!Οι dci δεν είναι απλά καλοί, είναι κορυφαίοι! Δεν είναι τυχαίο ότι μπαίνουν κ σε mercedes. Ο κινητήρας είναι όντως ή καρδιά του αυτοκινήτου όπου αν εμφανιστούν βλάβες είναι συχνά από τις σοβαροτερες κ τις πιο κοστοβορες. Δεν συγκρίνονται σε κόστος οι βλάβες εκατοντάδων και χιλιάδων ευρώ σε έναν κινητήρα με το να διορθωθούν κάποιοι τριγμοι στην καμπίνα...
Για να συνοψισω θεωρώ ακραία τη φράση του Στεφάνου nissan no more. Να δω τι θα γράφεις Στεφανε αν σου τύχει στην Χ1 κάποιο από τα όχι ασυνήθιστα προβλήματα της bmw κ πρέπει να σκασεις 1-2 χιλιάρικα - αν οχι περισσότερα - για επισκευή μηχανικού προβλήματος. Ή nissan όντως δεν είναι bmw κ μάλιστα έχει όντως εμφανίσει και αυτή ασθένειες στη βενζίνη. Αλλά οι dci είναι τέρατα αξιοπιστίας κ είναι μεγάλη υπόθεση να ξέρεις ότι στον δρόμο δεν μένεις από μηχανολογικό πρόβλημα.
-
Τι πιο ευχαριστο απο μια φωνη λογικης Κυριακη πρωι. Καλημερα Μπιλυ!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τι πιο ευχαριστο απο μια φωνη λογικης Κυριακη πρωι. Καλημερα Μπιλυ!Καλημέρα Σπύρε μου και σε σένα και σε όλους!
-
Καλημέρα στη παρέα του φόρουμ !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν καταλαβαίνω γιατι ανοίγουμε τέτοιο θέμα. Είπαμε μια χαρά οι dci αλλα το υπόλοιπο πακέτο μπορει εύκολα να σου σπάσει τα νεύρα! Δεν θα ήθελα προσωπικα να ξανασχοληθω με τέτοιες ανοησίες, τσιγκουνιές και συμπεριφορές γι αυτο και για εμένα προσωπικα το Nissan no more ειναι πλέον κανόνας.
Τον πολυ καλο dci (δεν θα έλεγα το ιδιο καλο και για το κιβώτιο βέβαια που 'έπαιζε' μπρος πίσω ο λεβιες στο πάτημα ή στο αφημα γκαζιού) φοράνε και άλλες μάρκες οχι μονο η νισσαν, όποτε υπαρχει επιλογή, αλλα δεν θα πω εγω τι να κανει ο οποιοσδήποτε άλλος! Προσωπική άποψη / απόφαση καταθέτω, δεν έθιξα κανενός αλλου την επιλογή ουτε τα κριτήρια.
Τα υπόλοιπα ειναι εκτός ουσίας θα έλεγα με μονο σκοπό να μου 'την πουν' πρωινιάτικα, αλλα πραγματικά δεν εχω σκοπό να αφήσω κανενα να μου χαλάσει την κυριακάτικη διάθεση (ειδικά για τη νισσαν κιολας).
Καλημέρα σε ολους, απολαύστε τα τοπία, τα αμάξια και τις οικογένειες σας και μην χαλιεστε με τη νισσαν, τη bmw, την Τογιότα και τις υπόλοιπες εταιρείες. Αυτοί μια χαρά κονομάνε! -
Καλημέρα!
Αφήστε τα εκτός θέματος παρακαλώ πολύ και πέστε μας εσείς οι πιο παλιοί τις εμπειρίες σας για καύσιμο:- V Power diesel, Elιn Crystal ή ΒΡ;
- Βάζετε πρόσθετο για τους μύκητες ή όχι;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τα υπόλοιπα ειναι εκτός ουσίας θα έλεγα με μονο σκοπό να μου 'την πουν' πρωινιάτικα, αλλα πραγματικά δεν εχω σκοπό να αφήσω κανενα να μου χαλάσει την κυριακάτικη διάθεση (ειδικά για τη νισσαν κιολας).Πάλι βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν Στέφανε. Κανείς δεν έχει διάθεση να σου την πει, εκτός αν δεν μπορούμε να διαφωνούμε με αυτά που γράφεις. Εγώ διαφωνώ κάθετα με την ολοκληρωτική ακύρωση όχι μίας, αλλά δύο εταιριών που ενστερνίζεσαι. Η άποψή σου ασφαλώς είναι προσωπική. Αν γράψω και εγώ 'toyota no more' όταν μάζευα το corolla από τα χωράφια - και έγινε πραγματικά αυτό - γιατί δεν έστριβε πόσο αντικειμενικός θα ήμουν;
Την καλημέρα μου ειλικρινά. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Τα υπόλοιπα ειναι εκτός ουσίας θα έλεγα με μονο σκοπό να μου 'την πουν' πρωινιάτικα, αλλα πραγματικά δεν εχω σκοπό να αφήσω κανενα να μου χαλάσει την κυριακάτικη διάθεση (ειδικά για τη νισσαν κιολας).
Πάλι βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν Στέφανε. Κανείς δεν έχει διάθεση να σου την πει, εκτός αν δεν μπορούμε να διαφωνούμε με αυτά που γράφεις. Εγώ διαφωνώ κάθετα με την ολοκληρωτική ακύρωση όχι μίας, αλλά δύο εταιριών που ενστερνίζεσαι. Η άποψή σου ασφαλώς είναι προσωπική. Αν γράψω και εγώ 'toyota no more' όταν μάζευα το corolla από τα χωράφια - και έγινε πραγματικά αυτό - γιατί δεν έστριβε πόσο αντικειμενικός θα ήμουν;
Την καλημέρα μου ειλικρινά.Φίλε γράψε οτι θες! Προσωπική σου άποψη δεν θα σχολιάσω, ουτε θα προσπαθησω ποτε να επιχειρηματολογήσω κατα της άποψης κάποιου ειδικά αν προέρχεται απο προσωπικα του βιώματα, που έχουν διαφορετικά αγγίξει τον καθένα.
Αυτο γράφω και εγω. Για εμένα προσωπικα Nissan no more. Αν αυτο ειναι σωστό ή λάθος αντικειμενικά, δεν εχει νόημα.
Αν το έγραφα οτι δεν θα ξαναγοράσω νισσαν, τι θα έγραφες 'οχι θα ξανά πάρεις' ;
Ελεύθερη αγορα και ανταγωνισμό έχουμε, δόξα το θεω επιλογές δεκάδες, δεν ειναι κακό να διαγράφουμε και 1-2 μάρκες ακομα και για προσωπικούς λόγους καθαρά, ποσο μαλλον εδώ που εν τελεί αποδείχθηκε οτι δεν είχα και πολυ άδικο στην κριτική για την ποιοτητα κατασκευής και συναρμογής που γκρίνιαζα εξαρχής.Εγω προσωπικα εχω απόφασει πρώτον να μην την ξαναεμπιστευτώ και ας χάσω και στην πορεία κατι και δεύτερον όπου βρεθώ και όπου σταθώ να την κράζω. Αρκεί ενας μη ευχαριστημένος πελάτης ακομα και για 10 ευχαριστημένους για να κανει ζημιά !
Καταναλωτική υγεία νομίζω δείχνει να τιμωρείται σε συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού μια μάρκα που σε ταλαιπωρεί.
-
Ή άποψή σου δεν φάνηκε ως προσωπική όπως πρωτοδιατυπωθηκε. Ή nissan με το QQ είναι πρώτη σε πωλήσεις. Άρα δεν βλέπω να έχει πάθει κάτι από τον έναν δυσαρεστημένο πελάτη...
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ή άποψή σου δεν φάνηκε ως προσωπική όπως πρωτοδιατυπωθηκε. Ή nissan με το QQ είναι πρώτη σε πωλήσεις. Άρα δεν βλέπω να έχει πάθει κάτι από τον έναν δυσαρεστημένο πελάτη...No hard feelings αλλά αυτή την απάντηση θα την έδινε αντιπροσωπεία
και μάλιστα κακή αντιπροσωπεία.Δυσαρεστημένος πελάτης ίσον πελάτης με εμπειρία από το αυτοκίνητο και την εταιρεία.
Αυτή την εμπειρία αξίζει να την μοιραστεί
και αυτή την εμπειρία θέλουν όλοι να την ακούσουν.Μοιάζει σα να δέχεται επίθεση ο άνθρωπος.
Τυχαίνει η εμπειρία του να είναι κακή.
Θα έπρεπε να ήταν καλή για να ανοιχτεί ο άλλος χωρίς να δεχτεί επίθεση; -
Το θέμα πάει πολύ πίσω κ δεν αξίζει να ξανανοίξει. Απλά ή διατύπωση 'είπαμε nissan no more' παραπέμπει σε μία γενική παραδοχή η οποία δεν νομίζω ότι είναι τέτοια.
Ασφαλώς κ πρέπει να καταγράφονται τα παράπονα. Εγώ πολλές φορές επαινω όσους τα γράφουν. Από αυτά όμως μέχρι την απαξίωση μιας εταιρείας υπάρχει απόσταση. Για την ίδια την bmw θυμίζω έχουν καταγραφεί σελιδες παραπόνων στο νετ...Δεν σημαίνει ότι είναι για πέταμα -
Κι εμένα με τσαντίζουν οι τριγμοί.
Σε καινούριο αυτοκίνητο και κάποιας αξίας; Ούτε συζήτηση.
Έχω αποφασίσει ότι αυτοκίνητο που τρίζει δεν το θέλω.
Θεωρώ χρήσιμο να γνωρίζω τις εταιρείες που δεν αποδίδουν σημασία και σε αυτό τον τομέα.
Οι εταιρείες αυτές κατά την προσωπική μου άποψη παίρνουν άκυρο.Το να μην βάλει έναν κετσέ πίσω από το τελάρο του πλαστικού είναι ένα.
Το να μην επενδυσει την καλωδιοταινία με προστατευτικό και να τρίζουν τα καλώδια είναι άλλο.
Θέλω να ξέρω τις εμπειρίες των άλλων που ζουν με τα αυτοκίνητα,
γιατί αυτές μετράνε και όχι το αν πούλησε ο εισαγωγέας σε πολλούς.Αν αύριο τρίζει η BMW, θα την αποφύγω και θέλω να ξέρω.
-
Μαζί σου σε αυτό. Σου έγραψα πού εδράζεται η ένστασή μου
-
Εγώ πάντως επικροτώ τους ανθρώπους που προσπαθούν να εμφανίσουν και τα κακώς κείμενα στα αυτοκίνητα τους.
Πριν από δεκαέξι χρόνια με τρόμο είχαμε διαπιστώσει οτι τα θέματα με τους γρίλλους στα Golf IV τα είχαμε όλοι πρακτικά οι κάτοχοι τρίπορτων Golf IV ελληνικών προδιαγραφών κατασκευασμένα στο Βέλγιο.
Ο καθένας πέρναγε το μαρτύριο μόνος του πιστεύοντας οτι το πρόβλημα ήταν στο δικό του αυτοκίνητο και όχι πρόβλημα του κατασκευαστή , ο οποίος είχε κάνει περικοπές στα υλικά των γρίλλων. Η μαγεία του internet (στα πρώτα βήματα τότε) έδειξε οτι η πραγματικότητα ήταν άλλη.
Καλό είναι να μοιραζόμαστε και τα καλά και τα κακά.
BMW X1 2016