-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
...
1.Αν δεν ειναι εκ προθέσεως ειναι εξ αμέλειας.Υπάρχει και η ανθρωποκτονία με ενδεχόμενο δόλο που βρίσκεται περισσότερο κοντά σε τέτοιες εγκληματικές συμπεριφορές. Μέχρι στιγμής έχει επικρατήσει όλα τα τροχαία να δικάζονται σαν εξ αμελείας και να πέφτουν στα μαλακά αλλά αυτή είναι μια προσέγγιση που μπορεί να αλλάξει. Αν και δεν το νομίζω γιατί, όπως λες και εσύ, γενικότερα υπάρχει τάση ατιμωρησίας που επιδεινώνεται όσο η κρίση βαθαίνει, δεν είναι τυχαίο το ότι φτάσαμε σαν κράτος σε αυτή την κατάντια.
(Σε βλέπω ban για ρατσιστικούς λόγους, το φόρουμ είναι υπερευαίσθητο σε αυτά. Μην στοχοποιείς, ως γνωστόν στην Αθήνα μούρες σιδερώνουν και οι Ιάπωνες, Χιλιανοί, κα. )
-
Σχετικά με το θέμα που αναφέρθηκε άνωθεν, περί ενδεχόμενης κρατικής/κατασκευαστικής κακοτεχνίας στο υπαίθριο wc, θεωρώ πως μάλλον δεν 'στέκει', και αυτό καθώς, το συγκεκριμένο δυστύχημα, έγινε σε πολύ 'περίεργο' αλλά και (ας μου επιτραπεί ο όρος) 'άβολο' timing, καθώς, αν είχε συμβεί μισό λεπτό νωρίτερα ή αργότερα, ή 500m πιο πριν/μετά, προφανώς δεν θα είχε τη συγκεκριμένη κατάληξη και, όλοι θα μιλούσαμε περί μιας Porsche που 'έχασε τον έλεγχο ο οδηγός' κλπ κλπ...
Τώρα, το θέμα ανθρωποκτονίας εξ' αμελείας ή δόλου, η προσωπική μου άποψη είναι οτι σηκώνει πολλή κουβέντα. Ιδίως από τη στιγμή που διαπιστώνεται συνειδητώς παραβίαση του ΚΟΚ, με τον όποιο τρόπο. Δηλαδή, άλλο το να περάσει κάποιος με κόκκινο/stop, και τελείως άλλο το να ¨γυρίσεις' στη βροχή και 'μαζέψεις' το απέναντι αυτοκίνητο. Και εδώ, οπωσδήποτε, θα πρέπει να διαπιστώνεται η ικανότητα του οδηγού να οδηγεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (π.χ αλκοόλ, ουσίες κλπ), αλλά και η κατάσταση/συντήρηση του οχήματος. Άλλο ελαστικά 10ετίας, και άλλο συντηρημένο όχημα, που 'προδίδει' συνειδητοποιημένο οδηγό, που μπορεί να 'είχε τη στιγμή του', και προφανώς, άλλο 'οδηγώ με το κινητό ανα χείρας.... -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Δηλαδή θα έπρεπε να σκεφτούν ότι υπήρχε η πιθανότητα ένα αυτοκίνητο που έχασε τον έλεγχο με 300χλμ. να περάσει από το άνοιγμα και θα πέσει πάνω στο κτίριο??
Με την ίδια λογική πρέπει να προβλέψουν ότι μπορεί να πέσει ένα αεροπλάνο στο χωρό στάθμευσης....Μην καταλήξουμε στο τέλος ότι φταίει και ο κατασκευαστής ή το κράτος.
Νομίζω ότι αυτό ακριβώς είναι το θέμα! Όταν χτίζεις αυτοκίνητόδρόμους στην Ελλάδα των χιλιάδων τροχαίων ανά έτος, οφείλεις να υπολογίζεις αυτές τις παραμέτρους.
Το αν το αυτοκίνητο μπήκε με 100, 200 ή 300 χαω, έχει σημασία ως προς το μέγεθος της καταστροφής. Η ουσία είναι να αποτρεψεις με παθητικά μέτρα ασφάλειας την είσοδο οχημάτων που έχουν χάσει τον έλεγχο σε χώρους στάθμευσης δίπλα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Επιμένω σε αυτό γιατί είναι κάτι που μπορεί να γίνει πολύ απλά με 10 σακκιά έξτρα τσιμέντο και διαφορετική σχεδίαση. Τα αεροπορικά ατυχήματα είναι εξαιρετικά σπάνια και εξαιρετικά δαπάνηρο να αποτραπουν με παθητικά μέτρα ασφάλειας στους συγκεκριμένους χώρους, οπότε νομίζω ότι δε στεκει σαν επιχείρημα. -
Αν ειναι δυνατον να ψαχνουμε τα αιτια της τραγωδιας σε οτιδηποτε αλλο πλην του συγχωρεμενου οδηγου της πορσε!!!!
Τωρα που το ξανασκεφτομαι ισως αν ηταν 3 πατωματα μεσα στη γη.......να ειχαν σωθει. -
Δεν εχει κανενα θεμα το παρκινγκ. Απο καπου πρεπει να υπαρχει μια εισοδος. Αυτο που συνεβη ειναι σχεδον αδυνατο να συμβει.
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Οχι δα...Ανθρωποκτονια εξ'αμελειας 'σκετο' ειναι να γλυστρισεις στη βροχη και να μαζεψει το μηχανακι που ερχεται απο απεναντι. Τα γραφεις και μονος σου:
Οδηγός 1)χωρίς δίπλωμα με 2)όχημα χωρίς πινακίδες, 3)προκάλεσε θανατηφόρο τροχαίο, 4)εγκατέλειψε τα θύματά του, 5)προσπάθησε να διαφύγει και να κρυφτεί, ώσπου τελικά συνελήφθη.
Αυτος ΠΡΕΠΕΙ να κανει φυλακη, και μαλιστα καποια χρονια.
Δυστυχώς το νομικό πλαίσιο για τα τροχαία δυστυχήματα δεν αφήνει και πολλά περιθώρια. Όσο εγκληματική και να είναι η συμπεριφορά σου στο δρόμο τυχόν θανατηφόρο τροχαίο δικάζεται ως εξ ανθρωποκτονία εξ αμελείας=φυλάκιση με αναστολή=πρόστιμο. Θα του καταλογιστούν και άλλα κυρίως λόγω της εγκατάλειψης του θύματος αλλά το ζουμί είναι ότι φυλακή δεν θα μπει.
Μα εγω λεω οτι ολα τα αλλα ειναι που θα τον επιβαρυνουν.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Αν ειναι δυνατον να ψαχνουμε τα αιτια της τραγωδιας σε οτιδηποτε αλλο πλην του συγχωρεμενου οδηγου της πορσε!!!!
Τωρα που το ξανασκεφτομαι ισως αν ηταν 3 πατωματα μεσα στη γη.......να ειχαν σωθει.Προφανώς ο οδηγός ήταν ο κύριος υπεύθυνος. Σε μια αλυσίδα γεγονότων όμως προσπαθούμε, αν υπάρξει αστοχία σε έναν κρίκο (οδηγός, λάστιχα κοκ), να υπάρχει σχεδιασμός σε όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του προβλήματος έτσι ώστε να μειωθούν οι ζημιές και τα θύματα. Αν θεωρείς ότι σου αρκεί μόνο το δύο λεπτά πριν ή μετά και δε θα είχε συμβεί τίποτα ή δεν μπορείς να καταλάβεις τη σημασία της σχεδίασης και πρόβλεψης σε ένα έργο, καλύτερα να αφήσουμε την κουβέντα εδώ.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
-
Οι δρόμοι και οτιδήποτε έχει σχέση με αυτούς φτιάχνονται με προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές αυτές δεν είναι Ελληνικές αλλά Πανευρωπαικές, αν όχι παγκόσμιες. Ναι, αν το parking δεν ήταν εκεί και ήταν πιο πέρα, ή υπόγειο ή δεν υπήρχε καθόλου τότε δεν θα είχε γίνει το κακό. Αυτό όμως δεν κάνει αυτομάτως τις προδιαγραφές λάθος. Αν θεωρείς ότι οι προδιαγραφές δεν είναι σωστές, άποψή σου και σεβαστή, αλλά εκτός και αν είσαι μηχανικός δεν λέει τίποτα. Αν θεωρείς ότι ο κατασκευαστής δεν εφάρμοσε τις προδιαγραφές της σύμβασης, τότε είναι άλλο θέμα αλλά και πάλι απαιτεί γνώση του αντικειμένου για να στηρίξεις μια τέτοια άποψη. Και αεροπλάνα πέφτουν, και κτήρια γκρεμίζονται και ας έχουν τις κορυφαίες προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές δεν κάνουν το αντικείμενο αφθαρτο/τέλειο, είναι εκεί για να θέσουν ένα λογικό επίπεδο. Μπορούμε να φτιάξουμε και δρόμους που δεν θα σκοτώνεται κανένας ότι και να κάνει με 300km/h. Το κόστος όμως / km θα είναι χ 1000
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Οι δρόμοι και οτιδήποτε έχει σχέση με αυτούς φτιάχνονται με προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές αυτές δεν είναι Ελληνικές αλλά Πανευρωπαικές, αν όχι παγκόσμιες. Ναι, αν το parking δεν ήταν εκεί και ήταν πιο πέρα, ή υπόγειο ή δεν υπήρχε καθόλου τότε δεν θα είχε γίνει το κακό. Αυτό όμως δεν κάνει αυτομάτως τις προδιαγραφές λάθος. Αν θεωρείς ότι οι προδιαγραφές δεν είναι σωστές, άποψή σου και σεβαστή, αλλά εκτός και αν είσαι μηχανικός δεν λέει τίποτα. Αν θεωρείς ότι ο κατασκευαστής δεν εφάρμοσε τις προδιαγραφές της σύμβασης, τότε είναι άλλο θέμα αλλά και πάλι απαιτεί γνώση του αντικειμένου για να στηρίξεις μια τέτοια άποψη. Και αεροπλάνα πέφτουν, και κτήρια γκρεμίζονται και ας έχουν τις κορυφαίες προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές δεν κάνουν το αντικείμενο αφθαρτο/τέλειο, είναι εκεί για να θέσουν ένα λογικό επίπεδο. Μπορούμε να φτιάξουμε και δρόμους που δεν θα σκοτώνεται κανένας ότι και να κάνει με 300km/h. Το κόστος όμως / km θα είναι χ 1000οι πολλοί παράγοντες που έλεγα
nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Οι δρόμοι και οτιδήποτε έχει σχέση με αυτούς φτιάχνονται με προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές αυτές δεν είναι Ελληνικές αλλά Πανευρωπαικές, αν όχι παγκόσμιες. Ναι, αν το parking δεν ήταν εκεί και ήταν πιο πέρα, ή υπόγειο ή δεν υπήρχε καθόλου τότε δεν θα είχε γίνει το κακό. Αυτό όμως δεν κάνει αυτομάτως τις προδιαγραφές λάθος. Αν θεωρείς ότι οι προδιαγραφές δεν είναι σωστές, άποψή σου και σεβαστή, αλλά εκτός και αν είσαι μηχανικός δεν λέει τίποτα. Αν θεωρείς ότι ο κατασκευαστής δεν εφάρμοσε τις προδιαγραφές της σύμβασης, τότε είναι άλλο θέμα αλλά και πάλι απαιτεί γνώση του αντικειμένου για να στηρίξεις μια τέτοια άποψη. Και αεροπλάνα πέφτουν, και κτήρια γκρεμίζονται και ας έχουν τις κορυφαίες προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές δεν κάνουν το αντικείμενο αφθαρτο/τέλειο, είναι εκεί για να θέσουν ένα λογικό επίπεδο. Μπορούμε να φτιάξουμε και δρόμους που δεν θα σκοτώνεται κανένας ότι και να κάνει με 300km/h. Το κόστος όμως / km θα είναι χ 1000http://www.imageno.com/2h0fyr2hdairpic.html
Προσπάθησα να δώσω ένα λινκ με ένα σχεδιάγραμμα που έκανα για να εξηγήσω τα αυτονόητα...
Στο σχήμα Α, η Πορσε μπαίνει στο γνωστό πάρκινγκ της ΠΑΘΕ κι ακολουθεί το δυστύχημα που γνωρίζουμε.
Μεθαύριο, μια νταλίκα μπορεί να διπλώσει και να ξαναμπεί στον ίδιο χώρο ο οποίος ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΕΙ για περαιτέρω ζημιές και θύματα με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένος.Στο σχήμα Β, μια U-turn διάταξη του παράδρομου, με πλευρικές αμμοπαγίδες/λαστιχοπαγίδες (σημασμένες ως χχχχ) απότρέπει την ευθεία προσβολή του χώρου στάθμευσης από Πορσε που έχουν μετατραπεί σε...RPG, νταλίκες με σπασμένα φρένα κτλ.
Θεωρώ ότι δε χρειάζεται να είμαι διπλωματούχος μηχανικός για να κατανοήσω τη διαφορά στα δυο σχήματα. Αρκει η Φυσική του Λυκείου.
Τώρα το τι προδιαγραφές χρησιμοποιήθηκαν στο συγκεκριμμένο δρόμο, θα πρέπει να το στηρίξεις δημοσιεύοντάς τα στοιχεία. Δεν δέχομαι γενικούς αφορισμούς. Οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι δεν ειναι autobahn.
-
Δεν θα επρεπε να υπαρχουν οι τουαλετες στους αυτοκινητοδρομους. Μια χαρα πας τουαλετα στα Rest points.
-
Συνήθως αυτός που εκφέρει μια κατηγορία έχει και το βάρος της απόδειξη της. Εγώ πχ πιστεύω ότι ο δρόμος κατασκευάστηκε σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς και προδιαγραφές. Εσύ πιστεύεις είτε.
α. ότι δεν κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις σωστές προδιαγραφές ή
β. ότι οι προδιαγραφές οι ίδιες δεν είναι σωστέςποιο από τα 2 ισχύει;
Το ότι αν ο δρόμος δεν είχε αυτή την κατασκευή δεν θα γίνονταν το ατύχημα δεν λέει τίποτα. Και οι αεροδιάδρομοι αν δεν ήταν 3-4 χιλιόμετρα αλλά 100, δεν θα είχαν συμβεί όλα τα ατυχήματα με αεροπλάνα χωρίς φρένα που βγήκαν εκτός.
Τι σημαίνει, ότι οι αεροδιάδρομοι είναι κατασκευασμένοι λάθος;εν πάση περίπτωση, σκοπός μου δεν ήταν να προσβάλω κανέναν, απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι τέτοια έργα περνάνε από μελέτες ετών, δεν ξεκινά ένα πρωί η μπουλντόζα και όπου βγει. Λάθη μπορεί να γίνουν βέβαια, αλλά δε μπορούμε να λέμε ότι όλοι οι σταθμοί πάρκινγκ είναι λάθος επειδή έγινε ατύχημα.
-
Αν έχεις μικρό παιδί, ή παππού με προστάτη, ή γιαγιά με ακράτεια κλπ;;; Χρειάζονται, μη λέμε ότι θέλουμε. Το θέμα σχεδιασμού υπάρχει όντως. Σε νορμάλ καταστάσεις δεν δημιουργεί συνέπειες, σε μη νορμάλ (όπως αυτή) δημιουργεί. Εκεί πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη στο σχεδιασμό.
Το κόστος, κέρδος κλπ παράγοντες παίζουν σημαντικότατο ρόλο.nickthetrib from tapatalk
-
Και να μην εχει τουαλετες ρε παιδια, ο χωρος ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ειναι για να σταθμευεις (για οποιοδηποτε λογο γουσταρεις). Δεν ειναι η υπαρξη της τουαλετας προβλημα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Και να μην εχει τουαλετες ρε παιδια, ο χωρος ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ειναι για να σταθμευεις (για οποιοδηποτε λογο γουσταρεις). Δεν ειναι η υπαρξη της τουαλετας προβλημα.Καλά ναι, εννοείται.
Απλά κάποια μικρά παραδείγματα για την ανάγκη να υπάρχουν, έθεσα.nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Συνήθως αυτός που εκφέρει μια κατηγορία έχει και το βάρος της απόδειξη της. Εγώ πχ πιστεύω ότι ο δρόμος κατασκευάστηκε σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς και προδιαγραφές. Εσύ πιστεύεις είτε.α. ότι δεν κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις σωστές προδιαγραφές ή
β. ότι οι προδιαγραφές οι ίδιες δεν είναι σωστέςποιο από τα 2 ισχύει;
Το ότι αν ο δρόμος δεν είχε αυτή την κατασκευή δεν θα γίνονταν το ατύχημα δεν λέει τίποτα. Και οι αεροδιάδρομοι αν δεν ήταν 3-4 χιλιόμετρα αλλά 100, δεν θα είχαν συμβεί όλα τα ατυχήματα με αεροπλάνα χωρίς φρένα που βγήκαν εκτός.
Τι σημαίνει, ότι οι αεροδιάδρομοι είναι κατασκευασμένοι λάθος;εν πάση περίπτωση, σκοπός μου δεν ήταν να προσβάλω κανέναν, απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι τέτοια έργα περνάνε από μελέτες ετών, δεν ξεκινά ένα πρωί η μπουλντόζα και όπου βγει. Λάθη μπορεί να γίνουν βέβαια, αλλά δε μπορούμε να λέμε ότι όλοι οι σταθμοί πάρκινγκ είναι λάθος επειδή έγινε ατύχημα.
Πιστεύω στο:
γ. Εάν γίνει κάποιο ατύχημα που καταδεικνυει μια συγκεκριμένη αδυναμία του υπάρχοντος σχεδιασμού, δεν αρκούμαι στο να φορτώσω όλη την ευθύνη στον φταιχτη οδηγό, αλλά προσπαθώ να βελτιώσω όλες τις παραμέτρους για να αποφύγω παρόμοια προβλήματα στο μέλλον.
Όλη μας ή τεχνολογική πρόοδος είναι στην πραγματικότητα η αέναη βελτίωση των υπαρχουσών προβλημάτων κάθε εποχής.
Έτσι πχ θα αναφέρω και άλλα προβλήματα που εντόπισα με αφορμη αυτό το δυστύχημα:
-
Η ασφαλιστική εταιρεία δεν έπρεπε να ασφαλίσει όχημα με λάστιχα 10ετίας. Θα έπρεπε πριν κάθε ανανέωση συμβολαίου να γράφει ότι το όχημα φέρει τα τάδε ελαστικά και αυτό να είναι στα κομπιούτερ της Τροχαιας. Έτσι αν ο οποιοσδήποτε πονηριδης πάει με άλλα ελαστικά σε ΚΤΕΟ, ασφαλιστική εταιρεία κτλ από αυτά που φοράει στην πραγματικότητα, όταν συλληφθεί στο μέλλον σε έλεγχο Τροχαιας ή ατύχημα να έχει μια 5ετια φυλάκισης μη εξαγορασιμη, ως συνειδητη εγκληματική πράξη που δεν χωράει αμφιβολία.
-
Οι παραβάτες που συλλαμβάνονται από κάμερες της Τροχαιας να τρέχουν με εξωπραγματικες ταχύτητες, να τους αφαιρείται το δίπλωμα για 5 χρόνια και να κατασχεται το όχημα.
-
Αστυνομικοί που χαριζονται σε παραβάτες λόγω πολιτικών πιεσεων να αποτασσονται από το Σωμα
κτλ κτλ κτλ
Όταν παραπονούμαστε ότι δεν υπάρχει Κράτος στην Ελλάδα αλλά μόνο φοροεισπρακτικος μηχανισμός έιναι γιατί καθημερινά δεν βλέπουμε να βελτιώνεται τίποτα. Ωχαδερφισμος, κουβέντα καφενειου μέχρι να ξεχαστεί το συμβάν και όλα τα ίδια μένουν.
Θα ήθελα να ξέρω τι άλλαξε στην Ελλάδα μετά το ναυάγιο του Σαμινα , το δυστύχημα στα Τέμπη, το ατύχημα με την Πορσε κτλ.
Λυπάμαι πράγματι που στο τέλος της ημέρας όλοι μας και εγώ μαζί, συμβιβαζομαστε με αυτήν την Ελλάδα που τρώει τα παιδιά της.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης dimitris1972 έγραψε:
Οι δρόμοι και οτιδήποτε έχει σχέση με αυτούς φτιάχνονται με προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές αυτές δεν είναι Ελληνικές αλλά Πανευρωπαικές, αν όχι παγκόσμιες. Ναι, αν το parking δεν ήταν εκεί και ήταν πιο πέρα, ή υπόγειο ή δεν υπήρχε καθόλου τότε δεν θα είχε γίνει το κακό. Αυτό όμως δεν κάνει αυτομάτως τις προδιαγραφές λάθος. Αν θεωρείς ότι οι προδιαγραφές δεν είναι σωστές, άποψή σου και σεβαστή, αλλά εκτός και αν είσαι μηχανικός δεν λέει τίποτα. Αν θεωρείς ότι ο κατασκευαστής δεν εφάρμοσε τις προδιαγραφές της σύμβασης, τότε είναι άλλο θέμα αλλά και πάλι απαιτεί γνώση του αντικειμένου για να στηρίξεις μια τέτοια άποψη. Και αεροπλάνα πέφτουν, και κτήρια γκρεμίζονται και ας έχουν τις κορυφαίες προδιαγραφές. Οι προδιαγραφές δεν κάνουν το αντικείμενο αφθαρτο/τέλειο, είναι εκεί για να θέσουν ένα λογικό επίπεδο. Μπορούμε να φτιάξουμε και δρόμους που δεν θα σκοτώνεται κανένας ότι και να κάνει με 300km/h. Το κόστος όμως / km θα είναι χ 1000
http://www.imageno.com/2h0fyr2hdairpic.html
Προσπάθησα να δώσω ένα λινκ με ένα σχεδιάγραμμα που έκανα για να εξηγήσω τα αυτονόητα...
Στο σχήμα Α, η Πορσε μπαίνει στο γνωστό πάρκινγκ της ΠΑΘΕ κι ακολουθεί το δυστύχημα που γνωρίζουμε.
Μεθαύριο, μια νταλίκα μπορεί να διπλώσει και να ξαναμπεί στον ίδιο χώρο ο οποίος ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΕΙ για περαιτέρω ζημιές και θύματα με τον τρόπο που είναι σχεδιασμένος.Στο σχήμα Β, μια U-turn διάταξη του παράδρομου, με πλευρικές αμμοπαγίδες/λαστιχοπαγίδες (σημασμένες ως χχχχ) απότρέπει την ευθεία προσβολή του χώρου στάθμευσης από Πορσε που έχουν μετατραπεί σε...RPG, νταλίκες με σπασμένα φρένα κτλ.
Θεωρώ ότι δε χρειάζεται να είμαι διπλωματούχος μηχανικός για να κατανοήσω τη διαφορά στα δυο σχήματα. Αρκει η Φυσική του Λυκείου.
Τώρα το τι προδιαγραφές χρησιμοποιήθηκαν στο συγκεκριμμένο δρόμο, θα πρέπει να το στηρίξεις δημοσιεύοντάς τα στοιχεία. Δεν δέχομαι γενικούς αφορισμούς. Οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι δεν ειναι autobahn.
Σαν το σχεδιο Β υπαρχει σε καποιο σταθμο αναλογη σχεδιαση,αν θυμαμε καλα καπου στην εγνατια αναμεσα Θεσ/νικη-Καβαλα....οταν πριν απο χρονια ειχαμε σταματησει δυσανασχετισα με τις ΄βολτες' που μας εκανε ο σχεδιασμος του αλλα τωρα ειδικα μετα απο το ατυχημα ευχαριστως θα ξανασταματουσα εκει!
-
https://sostegr.wordpress.com/2017/03/1 ... %84%CF%8E/
Αυτό σαν υπενθύμιση ότι στην μπανανία μας όποιο έγκλημα και να διαπράξεις κατά την οδήγηση ούτε φυλακή πας ούτε το αυτοκίνητο χάνεις. Με τίποτα όμως! -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
https://sostegr.wordpress.com/2017/03/10/φόνος-στην-άσφαλτο-και-εγκατάλειψη-τώ/
Αυτό σαν υπενθύμιση ότι στην μπανανία μας όποιο έγκλημα και να διαπράξεις κατά την οδήγηση ούτε φυλακή πας ούτε το αυτοκίνητο χάνεις. Με τίποτα όμως!Είναι πραγματικά λυπηρό να διαβάζεις τέτοιες αποφάσεις... Κανονικά, σε αυτόν τον άνθρωπο θα έπρεπε τουλάχιστον να αφαιρεθεί η άδεια οδήγησης δια βίου!
-
α) η εγκαταλειψη ατυχηματος/θυματος ειναι πλημελημμα = απαραδεκτο. Καταλαβαινω το ατυχημα, ειναι ακριβως αυτο: απο ατυχια. Αλλα η εγκαταλειψη ειναι εσκεμμενη πραξη.
β) αν δεν ειχε να πληρωσει, θα πηγαινε φυλακη 7 χρονια.
γ) πςςςςς, πηγαινε με 120-130 στη Κηφισιας. Κανεις δεν το κανει αυτο...Λίγες μέρες πριν διώχθηκαν σε βαθμό πλημμελήματος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και αφέθηκαν αμέσως ελεύθεροι δυο οδηγοί χωρις αδεια οδήγησης που σκότωσαν και εγκατέλειψαν τα θύματα τους στην Αλεξάνδρεια και στην Αμφιλοχία
Τα υπογραμμισμενα πρεπει να γινουν κακουργηματα.
-
Το σχήμα σου Δημήτρη είναι εξαιρετικό για σχολιασμό. Σαφώς, σε ένα ατύχημα σαν αυτό το οποίο συζητάμε, η δική σου σχεδίαση θα είχε σώσει τουλάχιστον δύο ζωές. Γενικά, από την άποψη της ασφάλειας και της προστασίας των σταθμευμένων οχημάτων και των επιβατών τους, το σχέδιό σου είναι άψογο.
Καθημερινά όμως που ο κάθε άσχετος κινείται στον αυτοκινητόδρομο με 150 και βγαίνει στο χώρο στάθμευσης με 80, ακόμα και όταν βρέχει, νομίζοντας ότι έχει κόψει πολύ, πόσοι νομίζεις ότι θα ήταν αυτοί που θα έφευγαν ευθεία στις μπαριέρες και μετά θα κατηγορούσαν για κακή σχεδίαση της εισόδου του χώρου στάθμευσης;
Να μάθουμε να οδηγούμε πρέπει και να συμπεριφερόμαστε σωστά στους δρόμους. Δεν τρώμε το κόκκινο και το στοπ, συντηρούμε σωστά το όχημα, φοράμε ζώνες και κράνη, δεν τρέχουμε υπερβολικά (πάντα με βάση τις συνθήκες και όχι απαραίτητα με βάση την πινακίδα της τροχαίας), η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για όταν πατάμε γκάζι να προσπεράσουμε και η ΛΕΑ για οχήματα με πρόβλημα ή σωστικά συνεργεία ή την τροχαία. Και δίνουμε 20 ευρώ που όλοι έχουμε για ένα bluetooth, ώστε τουλάχιστον να μπορούμε να έχουμε τα χέρια μας στο τιμόνι όταν πρέπει να απαντήσουμε στο τηλέφωνο.
Και βέβαια, τα λεφτά για τους δρόμους είναι για να σχεδιάζονται και να συντηρούνται σωστά οι δρόμοι. Όχι για να αγοράζουν τηλεοπτικές άδειες και εφημερίδες οι κατασκευαστές δημοσίων έργων.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#