-
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Έχουμε καμια τιμή στο περίπου για ενα πακέτο κεραμικού στη Χ1 ??????Πρέπει να πας από εκεί να το δει να σου πει τι ακριβώς χρειάζεται να γίνει πριν μπει το κεραμικό
-
Οι πιο παλιοι εχετε δοκιμασει πισω βαση για ποδηλατα,το λεω γιατι η αεροτομη ειναι πλαστικο και αυτες οι βασεις κυριως εκει πιανουν και πιεζουν με κινδυνο να σπασει και να προκαλεσεις και ατυχημα!!!Εχω παρει για το προηγουμενο το 116 μια της thule ακριβη που δεν ειναι σαν τις κλασσικες με τα λουρια γιατι ειναι ολη μεταλλικη και με δυο μοχλους εσφιγγε πανω στην πορτα του πορτμπαγκαζ πολυ πρακτικη και σιγουρη αλλα φοβαμαι να τη βαλω ,λετε να τη χρησιμοποιησω μεσα στην αθηνα για ταξιδι το αποκλειω φοβαμαι οτι θα ταξιδεψει μονη της παρεα με ποδηλατο και αεροτομη!!!!
-
Ο χρήστης kfous έγραψε:
Οι πιο παλιοι εχετε δοκιμασει πισω βαση για ποδηλατα,το λεω γιατι η αεροτομη ειναι πλαστικο και αυτες οι βασεις κυριως εκει πιανουν και πιεζουν με κινδυνο να σπασει και να προκαλεσεις και ατυχημα!!!Εχω παρει για το προηγουμενο το 116 μια της thule ακριβη που δεν ειναι σαν τις κλασσικες με τα λουρια γιατι ειναι ολη μεταλλικη και με δυο μοχλους εσφιγγε πανω στην πορτα του πορτμπαγκαζ πολυ πρακτικη και σιγουρη αλλα φοβαμαι να τη βαλω ,λετε να τη χρησιμοποιησω μεσα στην αθηνα για ταξιδι το αποκλειω φοβαμαι οτι θα ταξιδεψει μονη της παρεα με ποδηλατο και αεροτομη!!!!Φίλε μου το πράγμα είναι απλό. ''Ζυγίζεις'' την υπόθεση και λές, άν μου σπάσει η αεροτομή ή φύγει εν κινήσει το ποδήλατο, η ζημιά που πιθανόν να προκληθεί θα είναι αρκετά πιο ακριβή απο μια οικονομική σχάρα-ράγες οροφής.
Οπότε εγώ προτείνω να μήν το δοκιμάσεις, παρα μόνο άν πάς σε κάποιον έμπορο που ξέρεις για να σε συμβουλέψει.
Καλύτερα λοιπόν να πάρεις κάτι ασφαλές, και ας μην είναι και το πιο ακριβό, μπορείς ας πούμε να πάρεις τις GS ή της Hermes. Δώσε μόνο έμφαση στο πώς δένει πάνω στις ράγες οροφής σου (άν έχεις βάλει γιατι ήταν εξτρά) και κοίτα να έχουν καλά λάστιχα να μή στις γρατζουνίσουν. Άν πάλι έχεις κοτσαδόρο, πές μου να σου δώσω εγώ την thule κοτσαδόρου που έχω απο την προηγούμενη Mercedes μου, γιατι μου έμεινε και δεν θα βάλω στη Χ1. -
Η Χ1 sdrive 18i έφτασε τα 12.000 χλμ. και έγινε η πρώτη αλλαγή λαδιών με φίλτρο με κόστος στα 140 ευρώ στο Σπανοί.
Το σημαντικο είναι ότι ξέγινε αναβάθμιση λογισμικού. Βεβαιώνω και εγώ ότι το αυτοκίνητο μετα τα 10.000 χλμ πάει καλυτέρα. Δεκέμβριος 2015 η αγορά και μεχρι σήμερα καθένα πρόβλημα. Καλορίζικο στους νέους αγοραστές. Το 3ημερο βαρέθηκα να βλέπω Χ1 οι περισσοτερες άσπρου χρώματος.http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Peugeot-3008-vs-BMW-X1_139955.asp
The X1 SUV is one of the most successful models in the current BMW lineup
http://www.bmwblog.com/2017/02/23/x1-suv-one-successful-models-current-bmw-lineup/BMW X1 vs Mercedes GLA vs Audi Q3 2017 SUV review..X1 rulez
Youtube Video -
Κλασικά ακριβός ο Σπανος. Πολλα τα 140 μόνο για λάδι και φίλτρο. Και 100 € πολλα θα ήταν
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Οπως αναμενόταν είναι φουσκα το πέντε χρόνια δωρεαν service (δηλαδή δυο αλλαγές λαδίων φίλτρων-2-4 χρόνια).
Όλοι οι σοβαροί άνθρωποι πηγαίνουν και κάνουν αλλαγή λαδίων και φίλτρων στο χρόνο και σωστά κάνουν.
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Το 3ημερο βαρέθηκα να βλέπω Χ1 οι περισσοτερες άσπρου χρώματος.Έχει αποδειχθεί επιστημονικά. Ότι αγοράζει ο Στέφανος γίνεται 'σούπα'.
Παλιότερα τα Toyota, μετά το Qashqai, τώρα η X1.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Οπως αναμενόταν είναι φουσκα το πέντε χρόνια δωρεαν service (δηλαδή δυο αλλαγές λαδίων φίλτρων-2-4 χρόνια).
Όλοι οι σοβαροί άνθρωποι πηγαίνουν και κάνουν αλλαγή λαδίων και φίλτρων στο χρόνο και σωστά κάνουν.Κανείς δεν σε αναγκάζει να κάνεις και ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στο χρόνο, αλλά κακό, προφανώς, δεν θα κάνεις!
Ακόμα και εγώ που δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα μάλλον θα κάνω, είτε κάνοντας χρήση της έκπτωσης που μου έχουν δώσει είτε σε κάποιο φθηνότερο εξουσιοδοτημένο, θα πας που θα πας στο χρόνο για ΚΕΚ... Στην τελική αμάξι πάνω από 30Κ είναι, αν δεν μπορείς να δώσεις και 100-120 ευρώ άπαξ ετησίως για μια απλή συντήσηση τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή!
Επίσης όσο και πολλά να φαίνονται αυτά που χρεώνουν, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι υπηρεσίες παρέχονται και σε τί επίπεδο!
Ειχα πάει προχθές για το συναγερμό και έπαθα πλάκα από το μπουτίκ στυλ του εξουσιοδοτημένο. Κυριλέ χώρος αναμονής με αναπαυτικότατες πολυθρόνες και καναπέδες, εφημερίδες, καφεδάκι σπέσιαλ, ντύσιμο με πλαστικά ακόμα και του τιμονιού στο αμάξι... άλλα κόλπα premium (μόνο σε Τογιότα είχα δει τόσο προσοχή και λεπτομέρεια, εδώ τα ίδια και ακόμα πιο κυριλέ!)Το 3ημερο βαρέθηκα να βλέπω Χ1 οι περισσοτερες άσπρου χρώματος.
Έχει αποδειχθεί επιστημονικά. Ότι αγοράζει ο Στέφανος γίνεται 'σούπα'.
Παλιότερα τα Toyota, μετά το Qashqai, τώρα η X1.Αυτό το λες βέβαια και σωστή επιλογή, υπό την έννοια ότι αγοράζω καλά και εμπορικά αμάξια!
Πάντως πούλησε πολύ με την τρέχουσα προσφορά και λογικά τα αποθέματα πρέπει να έχουν εξαντληθεί!
Ακόμα και το qq πουλάει γιατί είναι καλό πακέτο, αρκεί να μην έχεις οδηγήσει κατι μεγαλύτερο ή καλύτερο! -
ΚΕΚ μπορεις να βγαλεις και σε Σπανο/Σφακιανακη/Νταγκουνακη με 10 ευρω κοστος ή μμονο στο ιδιωτικο κτεο με αυτο το κοστος;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Κανείς δεν σε αναγκάζει να κάνεις και εν μπορείς να δώσεις και 100-120 ευρώ άπαξ ετησίως για μια απλή συντήσηση τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή!
Επίσης όσο και πολλά να φαίνονται αυτά που χρεώνουν, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι υπηρεσίες παρέχονται και σε τί επίπεδο!
Ειχα πάει προχθές για το συναγερμό και έπαθα πλάκα από το μπουτίκ στυλ του εξουσιοδοτημένο. Κυριλέ χώρος αναμονής με αναπαυτικότατες πολυθρόνες και καναπέδες, εφημερίδες, καφεδάκι σπέσιαλ, ντύσιμο με πλαστικά ακόμα και του τιμονιού στο αμάξι... άλλα κόλπα premium (μόνο σε Τογιότα είχα δει τόσο προσοχή και λεπτομέρεια, εδώ τα ίδια και ακόμα πιο κυριλέ!)Δεν συμφωνώ. Δεν είναι θέμα κόστους αυτοκινήτου για να υπολογίσεις πόσο θα κοστίσει μια απλή ενδιάμεση αλλαγή λαδιών. Και εναYaris περίπου τα ίδια θα ήθελε. Απλά αν το κόστος ανεβαινει και καλά λόγω των υπηρεσιών που προσφέρουν , καφεδάκι .κυριλέ περιβάλλον και επιτηδευμένη ευγένεια ή άλλες 'premium' παροχές να μου λείπει,δεν προσφέρει καμία ουσία. Προτιμώ το εξειδικευμένο service που είμαι παρών, βλέπω,ρωτώ, μαθαίνω κι ας μην έχει κυριλέ πολυθρονε. Και φυσικά πληρώνω λιγότερα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Κλασικά ακριβός ο Σπανος. Πολλα τα 140 μόνο για λάδι και φίλτρο. Και 100 € πολλα θα ήτανSent from my iPhone using Tapatalk
συμφωνώ...Άνετα μπορείς 40-50 ευρώ φτηνότερα...
-
Εντάξει βρε Σπύρο δεν έχεις άδικο, αλλά μια δυο φορές την αξίζουμε ρε γαμωτο λίγη κυριλαδα.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Κανείς δεν σε αναγκάζει να κάνεις και εν μπορείς να δώσεις και 100-120 ευρώ άπαξ ετησίως για μια απλή συντήσηση τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή!
Επίσης όσο και πολλά να φαίνονται αυτά που χρεώνουν, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι υπηρεσίες παρέχονται και σε τί επίπεδο!
Ειχα πάει προχθές για το συναγερμό και έπαθα πλάκα από το μπουτίκ στυλ του εξουσιοδοτημένο. Κυριλέ χώρος αναμονής με αναπαυτικότατες πολυθρόνες και καναπέδες, εφημερίδες, καφεδάκι σπέσιαλ, ντύσιμο με πλαστικά ακόμα και του τιμονιού στο αμάξι... άλλα κόλπα premium (μόνο σε Τογιότα είχα δει τόσο προσοχή και λεπτομέρεια, εδώ τα ίδια και ακόμα πιο κυριλέ!)Δεν συμφωνώ. Δεν είναι θέμα κόστους αυτοκινήτου για να υπολογίσεις πόσο θα κοστίσει μια απλή ενδιάμεση αλλαγή λαδιών. Και εναYaris περίπου τα ίδια θα ήθελε. Απλά αν το κόστος ανεβαινει και καλά λόγω των υπηρεσιών που προσφέρουν , καφεδάκι .κυριλέ περιβάλλον και επιτηδευμένη ευγένεια ή άλλες 'premium' παροχές να μου λείπει,δεν προσφέρει καμία ουσία. Προτιμώ το εξειδικευμένο service που είμαι παρών, βλέπω,ρωτώ, μαθαίνω κι ας μην έχει κυριλέ πολυθρονε. Και φυσικά πληρώνω λιγότερα...
Όταν πρόκειται για αλλαγές λαδιών ή τυπικά service όλα είναι μια χαρά, αλλά εαν αρχίζουν τα προβλήματα και πληρώνεις 70 και παραπάνω ευρώ την ώρα θα πρέπει να λαμβάνεις και τις ανάλογες απαντήσεις και οχι δεν γνωρίζω ή απλά έτσι λέει το μηχάνημα, ή το αλλάζουμε και βλέπουμε, (τουλάχιστον δεν χρέωναν το ανταλλακτικό αν ήταν λάθος η διάγνωση). Στο σοι της γυναίκας μου κυκλοφορεί οτι θες απο Bmw Μ5, Χ6,Χ3, 335 και έχω περάσει πολλές ώρες σε αντιπροσωπείες ξεκινώντας απο το πρωι να βλέπω Παπαδάκη στη συνέχεια Μενεγάκη και έκλεινα με Τατιάνα στο αναπαυτικό τους σαλόνι, οι δε τιμές τους είναι πλέον εξωφρενικά ακριβές ενώ τα ανταλλακτικά κατα περίεργο λόγο τελευταία έχουν ακριβύνει και αυτά.
Τώρα αυτά τα Premium πήρα ας δώσω κάτι παραπάνω για τα λάδια, συνήθως ενα αυτοκίνητο μπορεί να ζητήσει και άλλα πράγματα στην ζωή του εκτός απο λάδια και εκεί πέφτει μεγάλη αφαίμαξη στο πορτοφόλι.
Προσωπικά οτι Bmw είχα προσπαθούσα να συνδυάσω κάποια τριήμερα-διακοπές και τα πήγαινα στον Κατσιούλη στα Γιάννενα (τον ξέρω απο τότε που είχε την αντιπροσωπεία σε άλλο κτίριο προς το τελωνείο) όπου έκαναν καλύτερη δουλειά απο την Αθήνα.Αυτό το έχω διαπιστώσει και σε άλλες εταιρείες όπου στην επαρχία είναι φθηνότερα και καλύτερα.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εντάξει βρε Σπύρο δεν έχεις άδικο, αλλά μια δυο φορές την αξίζουμε ρε γαμωτο λίγη κυριλαδα.Την αξίζουμε και πολλές φορές αρκεί να μην μας πιάνουν κορόιδα και απλά μας κοιτούν στη τσέπη!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Οπως αναμενόταν είναι φουσκα το πέντε χρόνια δωρεαν service (δηλαδή δυο αλλαγές λαδίων φίλτρων-2-4 χρόνια).
Όλοι οι σοβαροί άνθρωποι πηγαίνουν και κάνουν αλλαγή λαδίων και φίλτρων στο χρόνο και σωστά κάνουν.Κανείς δεν σε αναγκάζει να κάνεις και ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στο χρόνο, αλλά κακό, προφανώς, δεν θα κάνεις!
Ακόμα και εγώ που δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα μάλλον θα κάνω, είτε κάνοντας χρήση της έκπτωσης που μου έχουν δώσει είτε σε κάποιο φθηνότερο εξουσιοδοτημένο, θα πας που θα πας στο χρόνο για ΚΕΚ... Στην τελική αμάξι πάνω από 30Κ είναι, αν δεν μπορείς να δώσεις και 100-120 ευρώ άπαξ ετησίως για μια απλή συντήσηση τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή!
Επίσης όσο και πολλά να φαίνονται αυτά που χρεώνουν, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι υπηρεσίες παρέχονται και σε τί επίπεδο!
Ειχα πάει προχθές για το συναγερμό και έπαθα πλάκα από το μπουτίκ στυλ του εξουσιοδοτημένο. Κυριλέ χώρος αναμονής με αναπαυτικότατες πολυθρόνες και καναπέδες, εφημερίδες, καφεδάκι σπέσιαλ, ντύσιμο με πλαστικά ακόμα και του τιμονιού στο αμάξι... άλλα κόλπα premium (μόνο σε Τογιότα είχα δει τόσο προσοχή και λεπτομέρεια, εδώ τα ίδια και ακόμα πιο κυριλέ!)
!Για μένα δεν είναι θέμα κόστους. Τα 150 ευρώ το χρόνο είναι αστείο ποσό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Είναι θέμα εξαπάτησης του καταναλωτή καθώς τα πέντε χρόνια δωρεαν service είναι μόνο δυο αλλαγές και είναι εξαιρετικά αμφίβολο οτι το ενδιάμεσο διάστημα των 24 μηνών , τα εξαιρετικής ποιότητας λάδια -χωρίς καμία αμφισβήτηση του χρησιμοποιεί η bmw- δεν θα έχουν χάσει τα χαρακτηριστικά ροής.
Στην Αμερική που οι καταναλωτικές οργανώσεις δεν αστευόνται και πολλές φορές οι ίδιοι οι ιδιώτες στέλνουν τα λάδια για ανάλυση στα εργαστήρια, η BMW US δίνει ένα χρόνο για αλλαγή λαδιών ή 10.000 μίλια - απόλυτα λογικό νούμερο.
Στην Ελλάδα που έχουμε δυο μήνες στατιστικά με θερμοκρασίες πάνω από 35 βαθμούς- για λάδια μηχανής 35 βαθμοί περιββάλοντος θεωρούνται δυσμενής συνθήκες και ελαττώνεται ο χρόνος ζωής του έαν ο κινητήρας λειτουργεί σε ζεστό περιββάλλον, είναι μάλλον σίγουρο οτι θα έπρεπε να έχει και η Ελλάδα ανάλογο χρόνο αλλαγής με την Αμερική.
-
Ε όλες οι εταιρείες κοιτάνε να τα αρπάξουν ειδικά εκει που τους παίρνει
Πολυ όμορφο αμάξι....
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης nikigt έγραψε:
Η Χ1 sdrive 18i έφτασε τα 12.000 χλμ. και έγινε η πρώτη αλλαγή λαδιών με φίλτρο με κόστος στα 140 ευρώ στο Σπανοί.
Το σημαντικο είναι ότι ξέγινε αναβάθμιση λογισμικού. Βεβαιώνω και εγώ ότι το αυτοκίνητο μετα τα 10.000 χλμ πάει καλυτέρα. Δεκέμβριος 2015 η αγορά και μεχρι σήμερα καθένα πρόβλημα. Καλορίζικο στους νέους αγοραστές. Το 3ημερο βαρέθηκα να βλέπω Χ1 οι περισσοτερες άσπρου χρώματος.Ρε σύ , ακριβός ο Σπανός, αλλα το ξέραμε. Εγώ στο Νταγκουνάκη δίπλα στο ΟΑΚΑ έδωσα πριν 2 μήνες περίπου, που άλλαξα και εγώ φίλτρο-λάδια και έλεγχο γενικό, 90 ευρώ.
Για πές για την αναβάθμιση λογισμικού, τί έκαναν δηλαδή? Είδες σε κάτι διαφορά? Έχει σχέση με το navi και τους δρόμους?...άσχετο, αλλα το navi μου (aftermarket γνήσιο της BMW) είναι ενημερωμένο όσο δεν πάει. Έχω πάει σε διάφορα μέρη που ήμουν σίγουρος οτι οι κατσικόδρομοι δεν θα φαίνονταν καν, αλλα το εργαλείο είναι ''σκυλί'' ! Ακόμα και κάτι δρομάκια χωμάτινα σαν μονοπάτια στην επαρχία φαίνονται όλα!
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Οπως αναμενόταν είναι φουσκα το πέντε χρόνια δωρεαν service (δηλαδή δυο αλλαγές λαδίων φίλτρων-2-4 χρόνια).
Όλοι οι σοβαροί άνθρωποι πηγαίνουν και κάνουν αλλαγή λαδίων και φίλτρων στο χρόνο και σωστά κάνουν.Κανείς δεν σε αναγκάζει να κάνεις και ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στο χρόνο, αλλά κακό, προφανώς, δεν θα κάνεις!
Ακόμα και εγώ που δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα μάλλον θα κάνω, είτε κάνοντας χρήση της έκπτωσης που μου έχουν δώσει είτε σε κάποιο φθηνότερο εξουσιοδοτημένο, θα πας που θα πας στο χρόνο για ΚΕΚ... Στην τελική αμάξι πάνω από 30Κ είναι, αν δεν μπορείς να δώσεις και 100-120 ευρώ άπαξ ετησίως για μια απλή συντήσηση τότε έχεις κάνει λάθος επιλογή!
Επίσης όσο και πολλά να φαίνονται αυτά που χρεώνουν, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι υπηρεσίες παρέχονται και σε τί επίπεδο!
Ειχα πάει προχθές για το συναγερμό και έπαθα πλάκα από το μπουτίκ στυλ του εξουσιοδοτημένο. Κυριλέ χώρος αναμονής με αναπαυτικότατες πολυθρόνες και καναπέδες, εφημερίδες, καφεδάκι σπέσιαλ, ντύσιμο με πλαστικά ακόμα και του τιμονιού στο αμάξι... άλλα κόλπα premium (μόνο σε Τογιότα είχα δει τόσο προσοχή και λεπτομέρεια, εδώ τα ίδια και ακόμα πιο κυριλέ!)
!Για μένα δεν είναι θέμα κόστους. Τα 150 ευρώ το χρόνο είναι αστείο ποσό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Είναι θέμα εξαπάτησης του καταναλωτή καθώς τα πέντε χρόνια δωρεαν service είναι μόνο δυο αλλαγές και είναι εξαιρετικά αμφίβολο οτι το ενδιάμεσο διάστημα των 24 μηνών , τα εξαιρετικής ποιότητας λάδια -χωρίς καμία αμφισβήτηση του χρησιμοποιεί η bmw- δεν θα έχουν χάσει τα χαρακτηριστικά ροής.
Στην Αμερική που οι καταναλωτικές οργανώσεις δεν αστευόνται και πολλές φορές οι ίδιοι οι ιδιώτες στέλνουν τα λάδια για ανάλυση στα εργαστήρια, η BMW US δίνει ένα χρόνο για αλλαγή λαδιών ή 10.000 μίλια - απόλυτα λογικό νούμερο.
Στην Ελλάδα που έχουμε δυο μήνες στατιστικά με θερμοκρασίες πάνω από 35 βαθμούς- για λάδια μηχανής 35 βαθμοί περιββάλοντος θεωρούνται δυσμενής συνθήκες και ελαττώνεται ο χρόνος ζωής του έαν ο κινητήρας λειτουργεί σε ζεστό περιββάλλον, είναι μάλλον σίγουρο οτι θα έπρεπε να έχει και η Ελλάδα ανάλογο χρόνο αλλαγής με την Αμερική.
Ακριβώς όπως τα γράφετε και οι δύο είναι, αν κ ο Γιώργος τονίζει το οικονομικό σκέλος πιο αντικειμενικά! Η σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου δεν χωρά συμβιβασμούς. Θα πρέπει βέβαια να γίνεται κ με λογικό κόστος. Η αγορά ενός αυτοκινήτου θα πρέπει να συνοδεύεται από πλήρη επίγνωση του αγοραστή για το κόστος της άρτιας συντήρησης του οχήματός του.
-
...άσχετο, αλλα το navi μου (aftermarket γνήσιο της BMW) είναι ενημερωμένο όσο δεν πάει. Έχω πάει σε διάφορα μέρη που ήμουν σίγουρος οτι οι κατσικόδρομοι δεν θα φαίνονταν καν, αλλα το εργαλείο είναι ''σκυλί'' ! Ακόμα και κάτι δρομάκια χωμάτινα σαν μονοπάτια στην επαρχία φαίνονται όλα!
Βασίλη, μπορείς να μας δώσεις πληροφορίες -link- για το πιο navi είναι αυτό;
Είναι αυτό που έχει 690 σήμερα απο την BMW?
Τον χάρτη τον βλέπεις στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου φαντάζομαι και όχι σε άλλη πρόσθετη οθόνη. -
Ο χρήστης d_am έγραψε:
...άσχετο, αλλα το navi μου (aftermarket γνήσιο της BMW) είναι ενημερωμένο όσο δεν πάει. Έχω πάει σε διάφορα μέρη που ήμουν σίγουρος οτι οι κατσικόδρομοι δεν θα φαίνονταν καν, αλλα το εργαλείο είναι ''σκυλί'' ! Ακόμα και κάτι δρομάκια χωμάτινα σαν μονοπάτια στην επαρχία φαίνονται όλα!
Βασίλη, μπορείς να μας δώσεις πληροφορίες -link- για το πιο navi είναι αυτό;
Είναι αυτό που έχει 690 σήμερα απο την BMW?
Τον χάρτη τον βλέπεις στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου φαντάζομαι και όχι σε άλλη πρόσθετη οθόνη.Είναι αυτό που λές με τα 690 €. Μου το έβαλαν πρίν την παραλάβω, εδώ στο Σπανό, και άλλαξαν το κουμπί του idrive βάζοντας το ίδιο που απλά έχει 1 κουμπί παραπάνω, αυτό που γράφει navi. Η οθόνη που το βλέπεις είναι η κεντρική της βασικής έκδοσης.
Μου έχουν αφήσει και το κουτί με κάτι CD και καλωδιάκια άν θυμάμαι καλά.Τα έχω στο πορτπαγκάζ έκτοτε. Και μου έβαλαν τη μονάδα του gps μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, που πιάνει αρκετό χώρο και καμια φορά μετά απο πολύωρο ταξίδι έχει και ανεβασμένη θερμοκρασία... Αλλα αξίζει πολύ. Δεν είναι αφής, θέλει να το συνηθήσεις λόγω του οτι εισάγεις διευθύνσεις κλπ μέσω του κουμπιού, αλλα είναι πολύ βολικό και ενημερωμένο. Το άν αξίζει τα λεφτά του βέβαια είναι θέμα υποκειμενικό, εγώ δε γούσταρα σε αμάξι τόσων χρημάτων να έχω ενα τάμπλετ πχ με καλώδια να κρέμονται και κάθε φορά να το ξεκουμπώνω ή να το κρύβω. Με 200 € ας πούμε βάζεις ενα αξιοπρεπέστατο μεγάλο τάμπλετ με βάση ή χωρίς, αλλα είναι θέμα του καθενός μας.
Βέβαια, είναι κάτι (το navi) που μπορείς να το βάλεις και μετά, οπότε άν δοκιμάσεις άλλες λύσεις και ξενερώσεις, πάς και το βάζεις. Και έχει τις κλασσικές εγγυήσεις άν το βάλεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
BMW X1 2016