-
Κακοί οδηγοί υπάρχουν πάρα πολλοί στην Ελλάδα . Και οι περισσότεροι εκτός από κακοί , νομίζουν ότι είναι χεράδες και έχουν και άλλες κουραδομαγκιές . Αλλά η απόφαση αυτή δίνει τουλάχιστον το νομικό και ηθικό δικαίωμα σε κάθε οδηγό ιχ να κράξει κάθε μλκ με μηχανή που θα τον βρίσει επειδή δεν τον 'διευκόλυνε' όπως βέβαια θεωρούσε ο μλκ την διευκόλυνση .
Αντίστοιχα χέρι θα πρέπει να μπεί στην λογική του ΙΧή , ή της ΙΧίνας να οδηγώ και να μιλάω ή να γράφω μνμ στο κινητό .
Ολοι όσοι οδηγούμε πολλά χρόνια έχουμε δεί πολλά πράγματα που θα απαιτούσαν ένα χέρι βρωμόξυλο σε πολλούς και πολλές εποχούμενους .
Στα διάφορα περίεργα γράψτε και άλλο ένα .
Δίτροχος μαλακάκος σε μονόδρομο με ποδηλατόδρομο κλειστό , πήγαινε στον ποδηλατόδρομο με 50 χλμ αντίθετα με την φορά των αυτοκινήτων σε δρόμο χαμηλής κίνησης . Και το έχω δει συχνά αυτό το γεγονός και από άλλους .
-
Έχω χάσει συμμαθητή σε ατύχημα με τη μηχανή του, όταν έκανε ακριβως αυτο, πήγε να περασει δίπλα απο αμάξι , συγκρούστηκε με το διερχόμενο όχημα και έφυγε απο εσωτερική αιμορραγία στο ασθενοφόρο.
Και λίγες μέρες πριν την ανέβαζε φωτο....Εγώ ειμαι 27 αυτο έχει γίνει 4-5 χρονια, πολυ νέος
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Storm εκτιμώ την προσέγγιση σου που είναι εν μέρει σωστή αλλά η νοοτροπία πάω στο δρόμο όπως γουστάρω εγώ είναι χαρακτηριστικό των μηχανοβιων τουλάχιστον 3 δεκαετίες που θύμαμαι εγώ. Το ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ξεφύγει περαιτέρω τα πράγματα είναι και αποτέλεσμα της γενικότερης κατάστασης, αλλά ανέκαθεν οι υπήρχαν κάποιες βασικές συμπεριφορές.
Οι αιτίες αυτές που αναφέρεις με ανάγκασαν και εμένα να κόψω την κυκλοφορία στην πόλη με οτιδήποτε πάνω από σουπερμινι και να πάρω το 108 που είναι πολύ βολικό και μικρό παρότι και αυτό θα το καβαλούσαν άνετα κάποιοι βιαστικοι δικυκλιστέςΝαι αλλα ειναι peugeot ρε Στεφανε!!! Μα πεζω?? Πεζω???
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Storm εκτιμώ την προσέγγιση σου που είναι εν μέρει σωστή αλλά η νοοτροπία πάω στο δρόμο όπως γουστάρω εγώ είναι χαρακτηριστικό των μηχανοβιων τουλάχιστον 3 δεκαετίες που θύμαμαι εγώ. Το ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ξεφύγει περαιτέρω τα πράγματα είναι και αποτέλεσμα της γενικότερης κατάστασης, αλλά ανέκαθεν οι υπήρχαν κάποιες βασικές συμπεριφορές.
Οι αιτίες αυτές που αναφέρεις με ανάγκασαν και εμένα να κόψω την κυκλοφορία στην πόλη με οτιδήποτε πάνω από σουπερμινι και να πάρω το 108 που είναι πολύ βολικό και μικρό παρότι και αυτό θα το καβαλούσαν άνετα κάποιοι βιαστικοι δικυκλιστέςΝαι αλλα ειναι peugeot ρε Στεφανε!!! Μα πεζω?? Πεζω???
Βασικά είναι τογιοτα και το ξέρεις και δεύτερον είναι leasing οπότε πήρα αυτό που ήταν σε προσφορά.... Αν αγόραζα θα έπαιρνα το aygo απευθείας μόνο και μόνο για την εγγύηση και το δίκτυο και ας είναι ίδια αμάξια! [emoji8]
-
Θεωρώ πως ολα εντάσσονται σε μια γενικη λογική (παραλογη) του οτι ναναι.
Ο καθένας κανει Ο, ΤΙ γουσταρει, οτι του κατεβει, διχως καμια συνέπεια.
Αν εγω μεσα στην κινηση στην κηφισου αυριο το πρωι τραβηξω χειροφρενο και βγω εξω για χεσιμο στη μεσαια λωριδα, θα φαω κορναρισμα, μουτζα και μεχρι εκει. Καμια συνέπεια δεν θα εχω ενώ κανονικα θα έπρεπε να κατεβει απατσι να με παει καρφι για Κορυδαλλο.
Βγαζω μια καρεκλα-κωνο-τσιμντο εξω απο το σπίτι μαγαζι μου και κραταω παρκιν.
Βαζω μια ταμπελα μην παρκαρετε εισοδος εξοδος μηχανης ταχυπλοου τανξ.
Κολλαω αφισες για πολιτικους, μπουζουκια, εκθεσεις οπου ναναι.
Κανενας έλεγχος καμια συνέπεια. ..
Ας ηταν τα μηχανακια το μεγαλύτερο μας πρόβλημα. Δυστυχώς.
Τουλάχιστον ας αποτελέσει μια αρχη -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αλλά η απόφαση αυτή δίνει τουλάχιστον το νομικό και ηθικό δικαίωμα σε κάθε οδηγό ιχ να κράξει κάθε μλκ με μηχανή που θα τον βρίσει επειδή δεν τον 'διευκόλυνε' όπως βέβαια θεωρούσε ο μλκ την διευκόλυνση.Παίδες μην σας στεναχωρήσω αλλα οτι ο Άρειος πάγος απαγόρευσε την κινηςη των μοτοσικλετών ανάμεσα στις λωρίδες με την παραπάνω απόφαση ειναι μια και μισή που έγραψε ενας δημοσιογράφος για να εχει ενδιαφέρων τίτλο στο άρθρο του.
1 στο περιστατικό που περιγράφεται, μια οδηγός μοτοσικλέτας πήγε να χωρέσει εκει που δεν χώραγε,έφαγε τα μούτρα της και σωστά δεν δικαιώθηκε.
2 αν πραγματικά πιστεύετε οτι έτσι ειναι παράνομος οποίος μοτοσικλετιστης πηγαίνει ανάμεσα στα λωρίδες κυκλοφοριας μπορείτε την επόμενη φορά στον δρομο να αλλάξετε λωρίδα και να τον πετάξετε κατω να δούμε αν θα την γλιτώσετε στο δικαστήριο αφου απαγορευόταν να πηγαίνει ανάμεσα στις λωριδες -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Αλλά η απόφαση αυτή δίνει τουλάχιστον το νομικό και ηθικό δικαίωμα σε κάθε οδηγό ιχ να κράξει κάθε μλκ με μηχανή που θα τον βρίσει επειδή δεν τον 'διευκόλυνε' όπως βέβαια θεωρούσε ο μλκ την διευκόλυνση.
Παίδες μην σας στεναχωρήσω αλλα οτι ο Άρειος πάγος απαγόρευσε την κινηςη των μοτοσικλετών ανάμεσα στις λωρίδες με την παραπάνω απόφαση ειναι μια και μισή που έγραψε ενας δημοσιογράφος για να εχει ενδιαφέρων τίτλο στο άρθρο του.
1 στο περιστατικό που περιγράφεται, μια οδηγός μοτοσικλέτας πήγε να χωρέσει εκει που δεν χώραγε,έφαγε τα μούτρα της και σωστά δεν δικαιώθηκε.
2 αν πραγματικά πιστεύετε οτι έτσι ειναι παράνομος οποίος μοτοσικλετιστης πηγαίνει ανάμεσα στα λωρίδες κυκλοφοριας μπορείτε την επόμενη φορά στον δρομο να αλλάξετε λωρίδα και να τον πετάξετε κατω να δούμε αν θα την γλιτώσετε στο δικαστήριο αφου απαγορευόταν να πηγαίνει ανάμεσα στις λωριδεςΣτην περίπτωση αλλαγής λωρίδας και ατυχήματος θα συνεκτιμηθεί η θέση των οχημάτων που συγκρούστηκαν. Αν το δίκυκλο δεν τήρησε τις υποχρεώσεις περί τοποθέτησης στο δρόμο, τότε θα χάσει το -πιθανό- δικαστήριο.
Όμως να κάνω μια διυεκρίνηση. Εδώ δεν αναφερόμαστε σε κανένα πόλεμο και γενικεύσεις του στιλ όλοι οι μοτοσυκλετιστές είναι κάφροι, όλοι παραβιάζουν τον ΚΟΚ κλπ. Απλά ο νόμος επισημαίνει τις υποχρεώσεις καθενός που κινείται στο δρόμο. Αν λοιπόν ο δικυκλιστής έστω για διευκόλυνσή του και μείωση του χρόνου της διαδρομής επιλέγει μια τουλάχιστον παράτυπη συμπεριφορά ας επιδεικνύει ιδιαίτερη προσοχή. Λίγη ευγένεια δεν βλάπτει όταν εν γνώσει σου ζητάς κάτι που δεν σου ανήκει. Στηλιτεύοουμε εδώ και καταδικάζουμε εκείνους - τους όχι και τόσο λίγους - οι οποίοι έχουν αντικοινωνική και προκλητική συμπεριφορά όταν οδηγούν δίκυκλο. Αυτό εννοείται ότι δεν αθωώνει ούτε συμψηφίζεται με τις καφρίλες άλλων που οδηγούν αυτοκίνητο. Και επίσης εννοείται ότι υπάρχουν αρκετοί άμεμπτοι και ΚΥΡΙΟΙ με κεφαλαία δικυκλιστές. -
Στην περίπτωση αλλαγής λωρίδας και ατυχήματος θα συνεκτιμηθεί η θέση των οχημάτων που συγκρούστηκαν. Αν το δίκυκλο δεν τήρησε τις υποχρεώσεις περί τοποθέτησης στο δρόμο, τότε θα χάσει το -πιθανό- δικαστήριο.
[/quote]
Πολυ το αμφιβάλλω, κατα 99,9 % πιστεύω οτι το φταίξιμο θα πέσει στο αυτοκινητο που άλλαξε λωρίδα κυκλοφοριας και οχι στο μηχανάκι που εκκινητω στην διακεκομμένη γραμμή.
Απο εκει και πέρα μακάρι να βγάλουν έξω την τροχαία να πιει το αίμα των μοτοσικλετιστών που παραβιάζουν, φανάρια και δρόμους μονής κατεύθυνσης γιατι το κακό εχει παραγίνει. Μετα ας ασχοληθούν και με πταίσματα οπως το παραπάνω. -
H κίνηση ανάμεσα στα οχήματα που κινούνται στις λωρίδες κυκλοφορίας δεν είναι δικαίωμα των δικύκλων αλλά επιλογή και επωμίζονται όλες τις ευθύνες της επιλογής τους. Μεταξύ άλλων και το να γίνουν σάντουιτς ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα (τα οποία μετά θα πρέπει και να αποζημιώσουν).
(το γράφω έτσι για να γίνει κατανοητό)
-
Πιστευε το. Το μηχανακι ειναι απλα παρανομο γιατι επισης απλα δεν νοειται 'αναμεσα' στις λωριδες. Υπαρχει μονο το ΜΕΣΑ στις λωριδες. Το οτι ΔΥΝΑΤΑΙ να κινειται αναμεσα στις λωριδες (λογω μεγεθους προφανως) δεν σημαινει και οτι επιτρεπεται.
Δεν ξερω πως να στο γραψω πιο απλα. Δεν υπαρχει ρε παιδι μου το 'αναμεσα στις λωριδες'. Διαβασε και το ΚΟΚ και παραθεσε μας εσυ (που εισαι τοσο σιγουρος) οσα γραφει περι της θεσης των οχηματων στο οδοστρωμα. Αν μου βρεις πουθενα εξαιρεση για μηχανακια, ποδηλατα, πατινια και γενικα οτιδηποτε που λογω μεγεθους χωραει να περασει και απο αλλου, δειξ'την μου.
Η υποχρεωση κινησης εντος των λωριδων υπαρχει για ολους, ακριβως για να ειναι προβλεψιμη η θεση και η κινηση τους, ΩΣΤΕ να μη γινονται ατυχηματα.
(κυκλοφορω καθημερινα και κανω τις δουλειες μου με παπι, το βασιλια της διηθησης).
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Παίδες μην σας στεναχωρήσω αλλα οτι ο Άρειος πάγος απαγόρευσε την κινηςη των μοτοσικλετών ανάμεσα στις λωρίδες με την παραπάνω απόφαση ειναι μια και μισή που έγραψε ενας δημοσιογράφος για να εχει ενδιαφέρων τίτλο στο άρθρο του..
.
.
.
2 αν πραγματικά πιστεύετε οτι έτσι ειναι παράνομος οποίος μοτοσικλετιστης πηγαίνει ανάμεσα στα λωρίδες κυκλοφοριας μπορείτε την επόμενη φορά στον δρομο να αλλάξετε λωρίδα και να τον πετάξετε κατω να δούμε αν θα την γλιτώσετε στο δικαστήριο αφου απαγορευόταν να πηγαίνει ανάμεσα στις λωριδεςο Αρειος Παγος δεν 'απαγορεψε' τιποτα, δεν ειναι δουλεια του να νομοθετει ωστε να απαγορευει, αλλα να ερμηνευει και να εφαρμοζει το νομο ο οποιος παντα το απαγορευε. Ειπαμε, ΚΟΚ.
- δεν ειναι η πρωτη αποφαση που το λεει αυτο. Ισως να ειναι η πρωτη φορα που αυτο το θεμα εφτασε στο ανωτατο δικαστηριο της χωρας.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H κίνηση ανάμεσα στα οχήματα που κινούνται στις λωρίδες κυκλοφορίας δεν είναι δικαίωμα των δικύκλων αλλά επιλογή και επωμίζονται όλες τις ευθύνες της επιλογής τους. Μεταξύ άλλων και το να γίνουν σάντουιτς ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα (τα οποία μετά θα πρέπει και να αποζημιώσουν).(το γράφω έτσι για να γίνει κατανοητό)
Κανε τότε σάντουιτς με το διπλανό αυτοκινητο τον επόμενο μοτοσικλετιστη που θα περνάει δίπλα σου να δούμε αν θα πάρεις και αποζημίωση.
(Το γράφω έτσι για να γινει κατανοητό) -
Κατσε μπας και το καταλαβεις:
(προσωπικη αποψη, για παραδειγμα)
Το να ζητας ευθυνη απο καποιον που αλλαξε λωριδα ενω εσυ περναγες αναμεσα απο τις λωριδες και δεν επρεπε να βρισκεσαι καν εκει, ειναι το ιδιο με το να ζητας ευθυνη απο καποιον που σταματησε στο ΣΤΟΠ, ελεγξε μονο απο τη μια πλευρα του δρομου και ξεκινησε, και εσκασες πανω του εσυ που ερχοσουν απο την αλλη αναποδα σε μονοδρομο...επισης: 1ον δεν ειναι η πρωτη τετοια αποφαση, 2ον διαβασε το ΚΟΚ και θα δεις οτι οριζει ΡΗΤΑ οτι ΟΛΑ τα οχηματα, μηδενος εξαιρουμενου, πρεπει να κινουνται εντος των λωριδων και στο κεντρο τους.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
@aikibillΠιστευε το. Το μηχανακι ειναι απλα παρανομο γιατι επισης απλα δεν νοειται 'αναμεσα' στις λωριδες. Υπαρχει μονο το ΜΕΣΑ στις λωριδες. Το οτι ΔΥΝΑΤΑΙ να κινειται αναμεσα στις λωριδες (λογω μεγεθους προφανως) δεν σημαινει και οτι επιτρεπεται.
Δεν ξερω πως να στο γραψω πιο απλα. Δεν υπαρχει ρε παιδι μου το 'αναμεσα στις λωριδες'. Διαβασε και το ΚΟΚ και παραθεσε μας εσυ (που εισαι τοσο σιγουρος) οσα γραφει περι της θεσης των οχηματων στο οδοστρωμα. Αν μου βρεις πουθενα εξαιρεση για μηχανακια, ποδηλατα, πατινια και γενικα οτιδηποτε που λογω μεγεθους χωραει να περασει και απο αλλου, δειξ'την μου.
δεν είπα ποτε οτι ειναι νόμιμο να πηγαίνουν οι μηχανές ανάμεσα στις λωρίδες,προφανώς ειναι παράνομο.
Αυτο που λέω ειναι οτι και που απαγορεύεται αν χτυπήσεις μηχανή που κινείται έτσι την μησες, άρα τσάμπα χαίρεται οποίος χαίρεται που διάβασε το αρχικό άρθρο. -
Ε, εισαι λαθος λοιπον. Και ο πεζος που περασε το δρομο σε διαβαση αλλα με κοκκινο και αναγκασε μηχανακια να πεσει κατω και τελικα πανω του και να τον τραυματισει, ετσι νομιζε. Οτι 'πεζος χτυπηθηκε = την γαμησε ο αλλος'. Και τελικα πληρωσε.
Επισης:Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Παίδες μην σας στεναχωρήσω αλλα οτι ο Άρειος πάγος απαγόρευσε την κινηςη των μοτοσικλετών ανάμεσα στις λωρίδες με την παραπάνω απόφαση ειναι μια και μισή που έγραψε ενας δημοσιογράφος για να εχει ενδιαφέρων τίτλο στο άρθρο του.
δεν είπα ποτε οτι ειναι νόμιμο να πηγαίνουν οι μηχανές ανάμεσα στις λωρίδες,προφανώς ειναι παράνομο.
Αυτο που λέω ειναι οτι και που απαγορεύεται αν χτυπήσεις μηχανή που κινείται έτσι την μησες, άρα τσάμπα χαίρεται οποίος χαίρεται που διάβασε το αρχικό άρθρο.Αποφασισε. Εκτος αν με το πρωτο εννοεις αυτο που εγραψα και εγω, οτι το ηταν (και το ξεραμε) απο πριν οτι ειναι παρανομο...
ΥΓ πως ζυγιζεις αυτο που γραφεις? Δηλαδη οταν εσυ ο ιδιος λες οτι ειναι παρανομο, ποια θεωρεις οτι ειναι η αντιστοιχη παρανομια του αλλαζωλωριδα που θα του δωσει παραπανω ευθυνη (και μαλιστα τη συντριπτικη: 'την γ@μησε αυτος που αλλαζει λωριδα') απο τον μηχανακια?
-
Kacey ελα απ το ''Ζωα,ζωα,ζωα..'' νιωθω μονος
-
Το να απαγορευεται η κινηση αναμεσα στις λωριδες δεν ειναι καποια παγια σταθερα του συμπαντος που δεν γινεται να ανατραπει: Η πραξη αυτη ονομαζεται διηθηση και ειναι νομιμη στη Γαλλια καθως και σε αρκετες πολιτειες των ΗΠΑ. Μπορει καποτε να γινει νομιμη και στην Ελλαδα, μπορει και οχι.
Η διηθηση περα απο τα προφανη πλεονεκτηματα που εχει για τον μοτοσυκλετιστη, εχει πολλα πλεονεκτηματα και για ολους τους αλλους οδηγους, για ολοκληρο το κοινωνικο συνολο ουσιαστικα. Μειωνεται αισθητα η κινηση στους δρομους (ειδικα τους ζεστους μηνες που κυκλοφορουν και οι εποχικοι διτροχοι) αλλα μειωνεται και το προβλημα στο παρκαρισμα. Σκεφτειτε ποσο πιο υποφερτη θα ηταν η κηφισιας ή η παραλιακη αν εστω 1 απο τα 10 αμαξια κολλημενα στην κινηση ηταν διτροχο.
Κινουμαι στην Αθηνα εδω και 8 χρονια αποκλειστικα με διτροχο και η διηθηση ειναι στην καθημερινοτητα μου. Δεν νομιζω οτι ειναι πολυ δυσκολο να γινει λειτουργικη για ολους τους χρηστες του δρομου: Οι αυτοκινηστες της Αθηνας ειναι ηδη οι πιο εκπαιδευμενοι στην υπαρξη διτροχων. Χρειαζεται προσοχη στην αλλαγη λωριδας και η συνηθεια να μην κολλας στην ακρη της λωριδας σου αν σε αυτη την ακρη μπορουν να περασουν διτροχα, συνηθως αναμεσα στη 2η και 3η λωριδα. Οι μοτοσυκλετισες απ'την αλλη πρεπει να ειναι κυριως πιο ευγενικοι και να μην κορναρουν/φωναζουν αν καποιος καθυστερησει να τους διευκολυνει στο να περασουν, οντως το κανουν καποιοι και με προσβαλλει καθως αντιπροσωπευουν και εμενα.
Γενικα πιστευω οτι υπαρχει καλη διηθηση και απο τις 2 πλευρες, απο τους αυτοκινηστες ισως περισσοτερο. Αν υπηρχε και καποια περαιτερω κρατικη προνοια για την προωθηση του μοτοσυκλετισμου ως εναλλακτικη μορφη αστικης μετακινησης, νομιζω τα ωφελη θα ηταν πολυ μεγαλυτερα. Παντα μου εκανε εντυπωση πως παρα την κριση στην Ελλαδα, ο αριθμος των μοτοσυκλετιστων δεν αυξηθηκε ουσιαστικα, απλά πηρε πιο φθηνα οχηματα και οι μηχανες εγιναν σκουτερ. Δυστυχως τα διτροχα ακομα κουβαλαν το στιγμα και δεν ξερω αν καποτε θα αλλαξει αυτο.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Παίδες μην σας στεναχωρήσω αλλα οτι ο Άρειος πάγος απαγόρευσε την κινηςη των μοτοσικλετών ανάμεσα στις λωρίδες με την παραπάνω απόφαση ειναι μια και μισή που έγραψε ενας δημοσιογράφος για να εχει ενδιαφέρων τίτλο στο άρθρο του.
δεν είπα ποτε οτι ειναι νόμιμο να πηγαίνουν οι μηχανές ανάμεσα στις λωρίδες,προφανώς ειναι παράνομο.
Αυτο που λέω ειναι οτι και που απαγορεύεται αν χτυπήσεις μηχανή που κινείται έτσι την μησες, άρα τσάμπα χαίρεται οποίος χαίρεται που διάβασε το αρχικό άρθρο.Αποφασισε. Εκτος αν με το πρωτο εννοεις αυτο που εγραψα και εγω, οτι το ηταν (και το ξεραμε) απο πριν οτι ειναι παρανομο...
ΥΓ πως ζυγιζεις αυτο που γραφεις? Δηλαδη οταν εσυ ο ιδιος λες οτι ειναι παρανομο, ποια θεωρεις οτι ειναι η αντιστοιχη παρανομια του αλλαζωλωριδα που θα του δωσει παραπανω ευθυνη (και μαλιστα τη συντριπτικη: 'την γ@μησε αυτος που αλλαζει λωριδα') απο τον μηχανακια?
1)με το πρώτο εννοώ οτι ηταν γνωστό οτι ειναι παράνομο.
2)το ζυγίζω με τα πολλά παραδείγματα δικαστηρίου που ο οδηγός του αυτοκινητου καταδικαστικε με την αιτιολογία μπορεί ο άλλος να εκανε παρανομία αλλα εςυ δεν ελέγξες οπως έπρεπε. -
Και τι συνυπευθυνοτητα εβγαλε? Γνωριζεις? ΄Η υποθετεις?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Και τι συνυπευθυνοτητα εβγαλε? Γνωριζεις? ΄Η υποθετεις?Στο ποινικό ανθρωποκτονια εξ αμέλειας. Στο αστικό προφανώς η ασφαλιστικη δεν πλήρωσε τις ζημιές που του εκανε η μηχανή,το ποσοστό συνυπαιτιοτητας μου ειναι τοςο άγνωστο οσο και άνευ σημασίας.
-
Δηλαδη γνωριζεις περιστατικο οπου ο οδηγος του αυτοκινητου καταδικαστηκε για αυτο, επειδη σκοτωσε μηχανακια αλλαζοντας λωριδα τη στιγμη που αυτος περναγε αναμεσα τους? Μαλιστα. Και τι ποινη εδωσε το δικαστηριο για αυτη την ανθρωποκτονια εξ'αμελειας?
Κίνηση μοτοσυκλετών ανάμεσα σε λωρίδες -Απόφαση Αρείου Πάγου