Λες αν αφορά το ίδιο μοτέρ, το οποίο αν, έχει και 275.000 χλμ με ότι αυτό συνεπάγεται από φθορές, εδώ εμένα δεν με ενδιαφέρουν τόοσ οι φθορές στους κυλίνδρους που θα τις έχει, όσο το φορτίο στα κουζινέτα που ένα λεπτόρευστο λάδι εξυπακούεται ότι έχει μειωμένο - μαξιλάρι - από λάδι που σημαίνει μειωμένο προστασία στα κουζινέτα τα οποία αν ακουμπίσει ο στρόφαλος τελείωσε το μοτέρ.
Ένα 10/40 είναι κάπου στη μέση για ένα μοτέρ με τόσα χλμ που είναι και καρμπυρατεράτο, που σίγουρα έχει μεγαλύτερο bore washing στους κυλίνδρους το οποίο σαφώς και αλλοιώνει λιγότερο ένα 10/40 από ένα 5/30, να τα λέμε και αυτά, όχι μόνο να κρυβόμαστε πίσω από τα paper και τα της σύγχρονης τεχνολογίας, όταν έχουμε ένα τεχνολογικά και πραγματικά παλιό και δουλεμένο μοτέρ που πρέπει το λάδι του να το κρατήσει σε υγεία και να του κρύψει και θορύβους από τις φθορές.
Σε μια πρόταση πρέπει να λαβαίνουμε τα πάντα υπόψιν μας και όχι να λέμε η σύγχρονη τεχνολογία πάει μπροστά και προστάζει να κάνουμε αυτό ή εκείνο, αυτά ισχύουν για μοτέρ σύγχρονα και με λίγα χλμ. και όχι για μοτέρ με καρμπυρατέρ και 300.000 στην πλάτη τους, καλή και άγια η τεχνολογία αλλά επί τις πράγμασι πρέπει να ακολουθούμε τον σωστό δρόμο και όχι τον φαντασιακό.
Αυτά από εμένα και τέλος στο θέμα αυτό, πάμε παρακάτω.