-
Τα πενβε μην τα ξαναπιάσετε στο στόμα σας το ακούτε; τα πενβε!
http://www.bmwblog.com/2017/02/20/bmw-x ... rendering/
[emoji23][emoji23][emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Μάλλον απευθύνονται σε Βαρόνους της Κολομβίας ή τζιχαντιστές . Τίμιος αγρότης δύσκολα...
-
Τα γράφω κυρίως για όσους θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα για τον THP και τις αναβαθμίσεις του (και τα προβλήματά του )
Πήγα χθες στους eTuners για να δούμε γιατί σέρνεται η γαλλίδα, το μετράμε, 136 ατίθασα καθαρόαιμα ξεπήδηξαν από το καπώ. Και λέμε με τα παιδιά, λες να μου έκαναν κανά update στην Ωμέγα και να μην μου το είπαν ? Αλλά και πάλι, τα 20 τι έγινε, ψόφησαν ? Και ναι λοιπόν, μου πέρασαν καινούρια έκδοση στην Ωμέγα το Σεπτέμβριο και φυσικά εγώ δεν το είχα πάρει πρέφα, αφού δεν το κουνάω 'σοβαρά' το όχημα. Και από ότι φαίνεται από τις υπόλοιπες μετρήσεις, τον θέλει τον -σοβαρό- καθαρισμό του ο THP μου, τόσο για να ξαναβρεί τα 20 που έχουν ξεπορτίσει, όσο και για να είναι έτοιμος να δεχτεί εκ νέου το προγραμματάκι του.
Μας προέκυψαν μαζεμένα λοιπόν: σήμερα έχει γυάλισμα-κέρωμα-διόρθωμα γρατζουνιών, αύριο έχει βιολογικό, μεθαύριο έχει καθαρισμό βαλβίδων, και Δευτέρα ξαναπερνάμε πρόγραμμα....έτσι σε δουλειά να βρισκόμαστε....
Θα ποστάρω τα dynos πριν-μετά για να δείτε αποτελέσματα
-
Με το καλό! Αναμένουμε!
-
[emoji106][emoji1320][emoji898]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Απολαυστικο petrolicious μ ελληνικο και citroen χρωμα
http://petrolicious.com/these-greek-twi ... e-car-gene -
Grande cojones το φιλαρακι μου.. Ψαχνουμε για καπω-φτερο-φαναρι ολη την Αττικη Το μαλακισμενο 16 χρονια σ ενα χωραφι αδουλευτο, ρεζερβουαρ μπιτονι, μιζια,τσακμακι και σηκωθηκε σε μισο λεπτο
-
Αλήθεια;;;
Το χταπόδι σε τι κατάσταση είναι; δεν είναι καμμένο;;;
Βάλε ρε συ καμιά φωτό ακόμα από μέσα έξω μοτερ κτλ. ΣαδιστήΤα LΗΜ που είναι χυμένα μπροστά από τί είναι; από το συσσωρευτή πίεσης;
Αν έχει τόσο μεγάλη διαρροή απομονώστε την τρόμπα μην σκάσει... (been there).Ο Καρυάδης υπάρχει ακόμα; αν ναι εκεί μπορεί να βρειτε άκρη.
-
Ο καρυαδης υπαρχει οχι επισημως πια,τον εχουμε υποψιν, εσχατη λυση.
Τα χυμμενα lhm ειναι απο επιστροφες που ειχε πεσει σκαλισμα γιατι θελουν αλλαγες.
Δε τραβηξα αλλες. Μονο μια μπροστινη που φαινεται και το ιντερκουλερ -
https://www.autoblog.gr/2017/02/23/neo- ... -thn-kina/
Τι λέτε καλά κάνουν που θα την έχουν μόνο για εκεί , ή απλά περιμένουν νέους κινητήρες για εδώ ...
-
Περίμενε άλλο μοντέλο για τον εδώ κόσμο....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
+1
-
Λοιπόν κύριοι και κυρίες, έχουμε και λέμε. Τελικά όντως είχα δίκιο ότι στη C5 μου κάποια άλογα είχαν ξεπορτίσει, τα οποία ξαναμπήκαν στο μαντρί μετά από καθαρισμό και νέα μπουζί. Για την ακρίβεια ήταν σχεδόν ακριβώς 20, όσα είχαμε δει ότι έλειπαν στο προηγούμενο dyno. Μετά τον καθαρισμό και τα σωστά NGK μπουζί, τα ξαναβρήκαμε
Συμπέρασμα πρώτο: οι άμεσου ψεκασμού βρωμίζουν πολύ εύκολα στην εισαγωγή τους (κυρίως αυλοί-βαλβίδες) και πολύ γρήγορα. Από τα 50κάτι χιλ. χλμ ήδη αισθανόμουν ότι το μοτέρ δεν έχει πλέον ούτε καν κοντά στα ονομαστικά 156 άτια. Και ότι με καθαρισμό και σωστά μπουζί, ξαναβρήκα τα άτια που είχα χάσει στην πορεία λόγω επικαθίσεων.
Μετά τον καθαρισμό και τα φρέσκα μπουζί, που είχε ως αποτέλεσμα να δούμε ξανά τα σωστά εργοστασιακά ~156 άτια, περάσαμε και νέα έκδοση του Stage1+ για τον THP, το οποίο ήθελε λίγο ψαχούλεμα και σκάλισμα, καθώς στην αρχή η νέα έκδοση του μαμά προγράμματος αρνιόταν πεισματικά να αφήσει τη τουρμπίνα να σπουλάρει όσο γουστάρει Μετά από αρκετή πειθώ η ECU αποφάσισε να παίξει μπάλα και να αφήσει τα άλογα της γαλλίδας μου να καλπάσουν ανενόχλητα. Αποτέλεσμα να δούμε τα σωστά και αναμενόμενα ~30 κιλά ροπής και κοντά στα 195 άλογα (193 για την ακρίβεια).
Στην -μικρή- διαδρομή επιστροφής στο σπίτι, το αυτοκίνητο απέκτησε το σωστό χαρακτήρα, σπρώχνει γερά και δυνατά ως περίπου τις 6000σαλ, ενώ 2α, 3η και 4η έχουν πλέον πειστική επιτάχυνση. Η 2α μάλιστα σχεδόν δεν πατάει κάτω, τουλάχιστον σε τέρμα γκάζι και μέχρι τις 3-3,5Κ σαλ.
Mission accomplished!
-
Απο αλλα thp και το 'βουλωμα' σε συνδυσμο απ αυτα που εχει ζητησει πολυ φοβαμαι οτι καλα θα ναι αν το αμαξι εχει 50.000km...
Δε μου κολλησε απο την αρχη σαν αγορα ρε γμτ ,απ οταν εγραψες τη τιμη.. ηταν το φτηνοτερο της αγορας τοτε. -
Και εγώ έτσι νόμιζα, έλεγα δεν μπορεί να ζητάει τόσα πράγματα με τόσα λίγα χλμ, αλλά από όπου και αν το έχω κοιτάξει, και όπως και να το έχω ελέγξει, φαίνεται παντού ότι όντως είχε τόσα χλμ όταν το πήρα. Συν τα ~12Κ χλμ που του έκανα εγώ, μας κάνουν τα 67Κ που έχει σήμερα. Τι να σου πω, μπορεί να έπεσα στην καραπεριπτωσάρα....τι να κάνουμε, ω γέγονε γέγονε, τώρα το πήραμε, το φτιάξαμε και το πληρώσαμε
-
Γι αυτο και θα σου πω το κλασσικο ,μη το δωσεις τωρα που το εχεις σε σειρα, αρκει να παραμεινει σε σειρα το μ@λ@κισμενο..
-
Of topic μεν, αλλά The Ace, για το άλλο άμεσου ψεκασμού που έχεις σκέφτεσαι κάτι παρόμοιο ίσως;
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Λοιπόν κύριοι και κυρίες, έχουμε και λέμε. Τελικά όντως είχα δίκιο ότι στη C5 μου κάποια άλογα είχαν ξεπορτίσει, τα οποία ξαναμπήκαν στο μαντρί
...
Αποτέλεσμα να δούμε τα σωστά και αναμενόμενα ~30 κιλά ροπής και κοντά στα 195 άλογα (193 για την ακρίβεια).
...
Mission accomplished!Ευκαιρία να ξανασυστηθουμε λοιπόν! [emoji106][emoji41]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αποτέλεσμα να δούμε τα σωστά και αναμενόμενα ~30 κιλά ροπής και κοντά στα 195 άλογα (193 για την ακρίβεια).
Πολύ καλό!!
Λογικά θα πετάει το αμάξι. Να το χαίρεσαι!! -
Το αμάξι θα 'πλέει' σε πελάγη ευ-ροπίας! [emoji106][emoji173][emoji41]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
CITROËN FORUM