-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ναι βρε παιδια εννοείται test drive αλλα τι να πρώτο καταλάβεις στο λιγο χρονο που στο δίνουν; γι αυτο και γενικα ψάχνεις διάφορες απόψεις αν και το συγκεκριμένο θέμα εχει σημαντικό βαθμό υποκειμενικότητας.Και όμως μπορείς να καταλάβεις κάποια πράγματα. Για παράδειγμα είχα οδηγήσει 5 αυτοκίνητα (Tiguan, X1, Kuga, SX4, Renegade) ακριβώς στην ίδια διαδρομή (πίσω από Αγ. Κωνσταντίνου στο Μαρούσι, περίξ ΟΑΚΑ κλπ.) όπου οι δρόμοι έχουν πολλές κακοτεχνίες, λακκούβες και εγκάρσια κοψίματα και κατάλαβα πολλά για το πως συμπεριφέρεται η ανάρτηση.
Σαφώς βέβαια έχεις ένα δίκιο γιατί σε ανοιχτό δρόμο δεν μπορεί να δεις εύκολα την συμπεριφορά (μόνο το Renegade μπόρεσα που το πήρα μόνος μου και το Kuga που κάναμε μεγάλο test drive). Οπότε εφόσον είσαι ένα βήμα πριν από την αγορά, ζητάς το αυτοκίνητο μόνος σου (ο Σφακιανάκης μου είχε δώσει το 2011 μια 116i για 1 ώρα, μόνος μου) για κάποια ώρα ή ζητάς από τον πωλητή να πάτε μεγάλο test drive και όχι 10-15'.
ΥΓ: Για το ρολάρισμα (και το σκορτσάρισμα) που λέτε, απλά αγοράζεις το αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (ούτως η άλλως σήμερα η αγορά BMW - για εμένα - είναι μονόδρομος με αυτόματο κιβώτιο, δεν έχει κανένα νόημα το χειροκίνητο) και δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
-
ούτως η άλλως σήμερα η αγορά BMW - για εμένα - είναι μονόδρομος με αυτόματο κιβώτιο, δεν έχει κανένα νόημα το χειροκίνητο
Γιατί το λες Φάνη;
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
ούτως η άλλως σήμερα η αγορά BMW - για εμένα - είναι μονόδρομος με αυτόματο κιβώτιο, δεν έχει κανένα νόημα το χειροκίνητο
Γιατί το λες Φάνη;
καταρχήν να ξεκαθαρίσω (όπως έγραψα πιο πάνω) ότι είναι καθαρά προσωπική (άρα υποκειμενική) άποψη. Οι λόγοι είναι οι εξής (εξαιρούνται τα //Μ!!):
-
Το 8άρι αυτόματο είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά αυτή τη στιγμή και μακράν καλύτερο από το 6αρι χειροκίνητο.
-
Το 6αρι χειροκίνητο είναι καλό κιβώτιο, αλλά γενικά η BMW δεν έχει και τα καλύτερα χειροκίνητα (έχει και την βαλβίδα καθυστέρησης στον συμπλέκτη και έχουν αργή εκκίνηση).
-
Το 6αρι αυτόματο είναι απλά καλό, αλλά κάνει την δουλειά τους.
-
Ο μετατροπέας ροπής αυξάνει την ροπή και βοηθάει τους μικρούς κινητήρες να εκκινούν πιο εύκολα τα βαριά αμαξώματα.
-
Για οδήγηση μέσα στην πόλη, είναι αυτονόητοι οι λόγοι.
-
Εάν πάμε σε xDrive, βοηθάει πάρα πολύ στην κίνηση εκτός δρόμου ή σε έδαφος διαφορετικής πρόσφυσης και υποκαθιστά (ως ένα βαθμό) τα 'κοντά'.
Καθαρά προσωπικά τα προτιμώ ως κιβώτια. Εάν είχα επιλογή για το επόμενο αυτοκίνητό μου, θα ήταν μόνο αυτόματο, αλλά δυστυχώς θα πάω σε χειροκίνητο για οικονομοτεχνικούς λόγους.
-
-
Νομίζω ότι, παρά τους πολλούς και σημαντικούς λόγους που ανέφερες, για πολλούς από εμάς η πλάστιγγα γέρνει προς την άλλη πλευρά για έναν λόγο:
Fanis75 έγραψε:
για οικονομοτεχνικούς λόγους -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Νομίζω ότι, παρά τους πολλούς και σημαντικούς λόγους που ανέφερες, για πολλούς από εμάς η πλάστιγγα γέρνει προς την άλλη πλευρά για έναν λόγο:Fanis75 έγραψε:
για οικονομοτεχνικούς λόγουςΘα συμφωνήσω ως ένα βαθμό (για χάρη της συζήτησης, δεν είναι προσωπικό, μην παρεξηγηθώ!), γιατί στα €20.000 το δέχομαι εν μέρη (π.χ προσωπικά εάν το αυτοκίνητο που ήθελα έβγαινε αυτόματο, θα το προτιμούσα). Σε αυτοκίνητα των €35-40.000 δεν πιστεύω ότι τα €2.000 του αυτόματου κάνουν διαφορά.
-
Νομίζω ότι η διαφορά είναι σχεδόν 3000€, κατά την άποψή μου σημαντική.
-
Κάνουν την διαφορά - ειδικά στο diesel.
Με αυτόματο σε diesel πας σε 2000 κυβικά και με όσα κουβαλάει αυτό: φόρος πολυτελείας κλπ, ενω με χειροκίνητο σε 1500 (με όλα τα οικονομικά οφέλη).Πιστεύω σήμερα στην Ελλάδα όλα γίνονται με βάση την οικονομικότερη επιλογή (ακόμη και στα BMW) και μετά μπαίνουν στην λίστα τεχνικά - επιδόσεις κλπ.
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Νομίζω ότι η διαφορά είναι σχεδόν 3000€, κατά την άποψή μου σημαντική.Σεβαστό!!
Η διαφορά (σωστά λές) είναι €2.760 αλλά στην πράξη με τις τρέχουσες προσφορές είναι λιγότερο από €2.000. Σε 1-2 μήνες δεν ξέρουμε πόσο θα είναι η διαφορά.
ΥΓ: Δεν μιλάω - προφανώς - για όπου δεν είναι διαθέσιμο το αυτόματο. Αυτό εξήγησα και παραπάνω, ότι εάν δεν είναι διαθέσιμο το αυτόματο σε κάποιες εκδόσεις (όπως π.χ. στο αυτοκίνητο που θέλω εγώ και βγαίνει μόνο χειροκίνητο), εκεί είναι οικονομοτεχνικό το θέμα (να πρέπει να πάς σε άλλη έκδοση, άλλα κυβικά κλπ.).
-
Σαφής.
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Για το ρολαρισμα με 2η εχουν βελτιωθει τα πραγματα οταν ανοιξει ο κινητηρας εχει να μου σβυσει πολυ καιρο. Και επηδει εχω παρατηρησει οτι σε ελαφρα κατηφορα δεν εχει καθολου προβλημα μαλλον το προβλημα ειναι στα 1.5 λιτρα που ειναι λιγα στην ροπη που διαθετουν στο ρελαντι για το σεβαστο βαρος του αμαξωματος.
Στην 1-series και σε ευθεια, αν ζεσταθει ο κινητηρας, απ' οσο θυμαμαι οταν την ειχα οδηγησει, μπορει και να γλυτωσεις το σκορτσαρισμα, σε 3αρα και Χ1 παντως, δυσκολο.
Το προβλημα ειναι ο συνδυασμος της 3κυλινδρης υλοποιησης -που δεν μπορει να ειναι ζυγισμενο το μοτερ οπως οι 4κυλινδροι, παρα τον αξονα εξισορροπησης- πιθανολογω με ελαφρυτερο (συγκριτικα με τους απερχομενους 4κυλινδρους) βολαν/σφονδυλο , που ευθυνεται μεν για καλυτερη ελαστικοτητα, αμεση αποκριση κινητηρα στο παραμικρο πατημα γκαζιου, αυτο που λεμε 'αρπαζει' γρηγοροτερα δηλαδη ενας κινητηρας οταν εχεις ελαφρυ βολαν, αλλα και παρουσιαζει ευκολοτερα φαινομενα σκορτσαρισματος με πολυ ελαφρυ φορτιο γκαζιου, -ελαχιστα πανω απο το ρελαντι- οπως και μη διατηρηση κεκτημενης ταχυτητας στο αφημα του γκαζιου...
2000 χιλιαρικα (2400 δεν ηταν?) για να παρεις 30 ιππους με κατοσταρα βενζινη και οταν ζεσταθει ο κινητηρας ειναι κομματακι πολλα. Βεβαια αν το αγορασεις θα το τοποθετησω για δοκιμη...
Νομιζω κατι ειχα ακουσει για μια προσφορα/εκπτωση στο προγραμμα. Τωρα τα περι κοστους ειναι σχετικα...
Σε πρωτο ακουσμα ειναι εξωφρενικο το ποσο, αν λαβει κανεις υποψιν, οτι παρομοια προγραμματα υπαρχουν στην αγορα με 400-500ευρω. Στην περιπτωση της schnitzer βεβαια, το 'μυστικο' κρυβεται στην διατηρηση της μηχανικης εγγυησης της μητρικης Bmw, λογω της μακροχρονιας συνεργασιας και εμπιστοσυνης της με τον συγκεκριμενο βελτιωτη/εξελιγκτη, ακομα και σε αγωνιστικο επιπεδο.
Προσωπικα εαν ειχα 'επενδυσει' πανω απο 20κ ευρω για ενα αυτοκινητο, και αισθανομουν οτι η δυναμη ειναι οριακη, οτι μου λειπει το κατι παραπανω, για να αναδειχτουν οι συνολικες δυνατοτητες του πλαισιου (κατι που πιστευω οτι ισχυει για την πισωκινητη πλατφορμα της 1-series) τα 2κ ευρω για μια αναβαθμιση ημιεργοστασιακου επιπεδου, δεν θα τα λυπομουν, ειδικα απο την στιγμη που υπαρχει η ευκολια της τοποθετησης/αφαιρεσης με ενα πριζακι, με την οποια δυνατοτητα ξεχωριστης μεταπωλησης...Για την ποιοτητα βενζινης, ετσι κι αλλιως για να παρεις την μεγιστη δυνατη αποδοση σε εναν κινητηρα με υψηλη συμπιεση, 11:1 που εχει ο Β38, θελεις υψηλα οκτανια...
Κατι που σε τελικη αναλυση μπορει και να λυνει εντελως το θεμα σκορτσαρισματος, σε χαμηλο φορτιο στροφων κινητηρα, καθοτι στα td που ειχα κανει τουλαχιστον, απ' οσο μου ειχε αναφερθει, τα αυτοκινητα ειχαν εφοδιαστει με απλη αμολυβδη...
Για αγορες σαν Γερμανια νομιζω το 120 με τον Β48 ειναι σαφεστατα η σωστη εκδοση...
...αν ζουσαμε Γερμανια, δεν θα μιλαγαμε για οτιδηποτε σε λιγοτερα απο 2 λιτρα...προφανως.
-
Μια φορα εβαλα την μεσαια βενζινη σε πρατηριο Σελλ (απο τα μεγαλα) και μεχρι να βγω στην Κηφισιας μου ειχε σβυσει 3 φορες και σερνονταν στον δρομο. Μετα εβαλα την απλη ΕΚΟ που εβαζα παντα και μου φανηκε αρκετα ποιο δυνατο. Τεσπα αν εσυ εχεις στα χερια σου 3κυλινδρο και βαλεις 100σταρα και δεις διαφορα φωναξε με να το δω και εγω.
-
Εγώ απο την πρώτη μέρα βάζω ΕΚΟ απλή αμόλυβδη σε συγκεκριμένο εταιρικό πρατήριο στην Κηφισιά, και ποτέ μέχρι τα 14.000 χλμ που έχω σήμερα δεν έχω βάλει 100άρα εκτός απο το πρώτο φουλάρισμα όταν την παρέλαβα.
Μάλλον δεν κάνω καλά, αλλα η αλήθεια είναι πως πλέον θέλω το κάτι παραπάνω για την srive 18i που έχω...
Γρηγόρη (ή όποιος άλλος ξέρει) για πές κάτι παραπάνω για το πακέτο της schnitzer για την F48 μας ρε σύ...
Έχει αρχίσει και με τρώει ο πισινός μου για παραπάνω γκάζι, μιάς και προέρχομαι εδώ και χρόνια απο μέσο όρο 200+ ίππων στο πετάλι μου! Βασικά προσωπικά η ροπή είναι που μου λείπει τώρα που έχουν τελειώσει τα στωσίματα και η ''γνωριμία'' με το αμάξι, τα κρατήματά του κλπ. -
Τι παραπάνω θες να μάθεις Βασίλη, για την αναβάθμιση του Schnitzer? Η εγγύηση είναι 2 χρόνια / 100.000χλμ από την ημερομηνία κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, όχι από την ημερομηνία τοποθέτησης του kit. (δεν μπορεί να υπερβαίνει την εγγύηση της BMW) και με έξτρα κόστος επεκτείνεται στα 3 χρόνια.
Είναι ό,τι πιο αξιόπιστο μπορείς να κάνεις σε αναβάθμιση της Χ1 σου και παράλληλα και ό,τι πιο ακριβό. Στην Ελλάδα ο επίσημος αντιπρόσωπος του Schnitzer είναι η BMW Spanos. Η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη, ειδικά εφόσον είσαι πελάτης τους.
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Άκουσα ότι οι τιμές που έχει το site δεν ισχύουν για νέες παραγγελίες.
Όποιο αυτοκίνητο παραγγελθεί θα έλθει μετά τις 31/3 και εκεί έχει αλλάξει η τιμολόγηση.
Για παράδειγμα το xline θα περιλαμβάνει LED πακέτο κτλ και θα κοστίζει περίπου 5Κ.
Ακόμη δεν θα υπάρχουν runflat ελαστικά στο standard και θα υπάρχουν οι υπηρεσίες connected drive.
Έχει ακούσει κανένας άλλος τίποτε γι’ αυτό?Ρωτησα πωλητή και μου είπε ότο όντως αλλάζουν τα specs και ότι το νέο spec xline θα περιλαμβάνει led και το πακέτο με την αυτόματη πόρτα πορτ μπαγκαζ και θα πηγαίνει με τον επιπλεόν φόρο περίπου ένα πεντοχίλιαρο παραπάνω.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τι παραπάνω θες να μάθεις Βασίλη, για την αναβάθμιση του Schnitzer? Η εγγύηση είναι 2 χρόνια / 100.000χλμ από την ημερομηνία κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, όχι από την ημερομηνία τοποθέτησης του kit. (δεν μπορεί να υπερβαίνει την εγγύηση της BMW) και με έξτρα κόστος επεκτείνεται στα 3 χρόνια.Είναι ό,τι πιο αξιόπιστο μπορείς να κάνεις σε αναβάθμιση της Χ1 σου και παράλληλα και ό,τι πιο ακριβό. Στην Ελλάδα ο επίσημος αντιπρόσωπος του Schnitzer είναι η BMW Spanos. Η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη, ειδικά εφόσον είσαι πελάτης τους.
Ευχαριστώ για αυτά!
Με τις επιδόσεις τί γίνεται? Ισχύουν όσα διάβασα για ροπή-ίππους?
Μου ακούγεται περίεργο και πολύ απλό με ένα ''κουτάκι'' εξωτερικό με φίσα να πετυχαίνεις τόση διαφορά!
Η κατανάλωση προφανώς και θα ανεβαίνει αλλα είναι επιλογή που κάνεις τη ''θησία'' και την ανέχεσαι.
...αξίζει δηλαδή να το βάλω? Έχω δώσει 35κ για ένα σχεδόν φουλ εξτρά Χ1 και άν υπολογίσω και άλλα 2κ θα φτάσω στα 37.000 € που όταν το πήρα πριν 11 μήνες, με αυτά τα 37κ ΔΕΝ θα έπαιρνα την πιο δυνατή έκδοση. Θεωρώ οτι είναι vfg και vfm αυτή η επιλογή, άν σκεφτείς οτι θα κάνεις απόσβεση αφού άν είχα την xdrive 20i πχ θα πλήρωνα φόρους κλπ επιπλέον κάθε χρόνο. Το απλουστεύω τώρα βέβαια, μήν αρχίσετε τα οτι ναί μεν αλλα θα είχες 4κίνηση και εργοστασιακά πιο δυνατό αμάξι κλπ... Το ξέρω οτι είναι υποκατάστατο, αλλα άν η ροπή ανέβει στο 27 ??? Είναι μέρα με τη νύχτα νομίζω. -
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Ευχαριστώ για αυτά!
Με τις επιδόσεις τί γίνεται? Ισχύουν όσα διάβασα για ροπή-ίππους?
Μου ακούγεται περίεργο και πολύ απλό με ένα ''κουτάκι'' εξωτερικό με φίσα να πετυχαίνεις τόση διαφορά!
Η κατανάλωση προφανώς και θα ανεβαίνει αλλα είναι επιλογή που κάνεις τη ''θησία'' και την ανέχεσαι.
...αξίζει δηλαδή να το βάλω? Έχω δώσει 35κ για ένα σχεδόν φουλ εξτρά Χ1 και άν υπολογίσω και άλλα 2κ θα φτάσω στα 37.000 € που όταν το πήρα πριν 11 μήνες, με αυτά τα 37κ ΔΕΝ θα έπαιρνα την πιο δυνατή έκδοση. Θεωρώ οτι είναι vfg και vfm αυτή η επιλογή, άν σκεφτείς οτι θα κάνεις απόσβεση αφού άν είχα την xdrive 20i πχ θα πλήρωνα φόρους κλπ επιπλέον κάθε χρόνο. Το απλουστεύω τώρα βέβαια, μήν αρχίσετε τα οτι ναί μεν αλλα θα είχες 4κίνηση και εργοστασιακά πιο δυνατό αμάξι κλπ... Το ξέρω οτι είναι υποκατάστατο, αλλα άν η ροπή ανέβει στο 27 ??? Είναι μέρα με τη νύχτα νομίζω.Τόσο πολύ αισθάνεσαι να σου λείπει δύναμη ή ειναι απλά η δύναμη της συνήθειας λόγω όσων είχες στο παρελθόν;
Βασιλη (The Emperor) τι προβλήματα είχες με τα τακάκια;
-
Βασικα στην πραξη δεν πετυχαινεις τοση διαφορα. Για να πλησιασεις αυτο που λενε θελεις 100αρα βενζινη, ζεστο κινητηρα και ιδανικες συνθηκες. Το κουτι ξεγελαει τον κινητηρα και τον κανει να ανεβαζει την πιεση του τουρμπο.
Για να καταλαβεις οσα κουτακια και να βαλεις στο 1.5 ουτε καν πλησιαζει την αποδοση του διλιτρου που ειναι η αμεσως επομενη εκδοση. Για να φτασεις τον διλιτρο θελεις μεγαλυτερο τουρμπο.
Βεβαια για το δικο σου το αμαξι που κοστιζει αρκετα σιγουρα τα 2000 δεν ειναι πολλα και διαφορα στις επιδοσεις θα δεις σιγουρα.
-
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Με τις επιδόσεις τί γίνεται? Ισχύουν όσα διάβασα για ροπή-ίππους?
Μου ακούγεται περίεργο και πολύ απλό με ένα ''κουτάκι'' εξωτερικό με φίσα να πετυχαίνεις τόση διαφορά!
Η κατανάλωση προφανώς και θα ανεβαίνει αλλα είναι επιλογή που κάνεις τη ''θησία'' και την ανέχεσαι.
...αξίζει δηλαδή να το βάλω?Ισχύουν τα νούμερα (επιδόσεις δεν γνωρίζω).
Δεν είναι ένα απλό 'κουτάκι'. Είναι ένας παράλληλος εγκέφαλος ο οποίος λαμβάνει σήμα (αλλά και παρεμβάλλεται) από όλους τους βασικούς αισθητήρες της μηχανής και επίσης από την ECU (είναι από τους ελάχιστους παράλληλους που συνδέονται και με την κεντρική ECU). Για αυτό και έχει 7-8 φίσες και όχι μόνο μια.
Ελάχιστα ανεβαίνει και μόνο υπό πίεση.
Το εάν αξίζει, μόνο εσύ μπορείς να το απαντήσεις ανάλογα με τα οικονομικά σου και τα ζητούμενά σου.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τόσο πολύ αισθάνεσαι να σου λείπει δύναμη ή ειναι απλά η δύναμη της συνήθειας λόγω όσων είχες στο παρελθόν;
Είναι η συνήθεια, είχα πάντα μεγαλύτερες ροπές και ίππους και μου λείπουν. Η δύναμη της 18ι είναι τίμια για την τιμή της. Μέχρι εκεί όμως. Ασφαλής, σβέλτη αλλα όχι GTI. Η αλήθεια όμως είναι οτι σου δίνει τόσο πολύ μεγάλη αίσθηση ασφάλειας όταν τρέχεις και τέτοια κρατήματα, που θέλεις κι άλλο γκάζι γιατι πολύ απλά το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί άριστα και με πολλούς παραπάνω ίππους και ροπή. Οπότε έρχεται η ώρα που λές...... αχ και να είχα λίιιιιγο περισσότερο γκαζάκι να δώσω!
Βέβαια η έλλειψη δύναμης που νιώθω εγώ ,για να το εξηγήσω καλύτερα, αφορά στις προσπεράσεις! Όταν έχω μια προσπέραση να κάνω θέλω να την κάνω σε 3'' και τώρα μου παίρνει 5'' πχ. Όσον αφορά την πορεία του αυτοκινήτου δέ μπορώ να πώ οτι δεν είμαι ευχαριστημένος. Είμαι ικανοποιημένος. Απλά τώρα ήρθε η ώρα να ''δώ'' την πιθανότητα για λίγο παραπάνω δύναμη που κακά τα ψέμματα, όλοι μας τη θέλουμε ότι και άν οδηγούμε! -
Εγώ τον καταλαβαίνω τον Βασιλη κ μάλιστα θεωρώ απολύτως λογικό να τον ενοχλεί το γεγονός ότι δεν έχει τις επιδόσεις που είχε. Μάλιστα τεινω στο ότι όσα άλογα κ να έχεις... πάντα θέλεις περισσότερα. Κ εμένα αν μου έδιναν το 25d το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια!
Στεφανε, όταν απενεργοποιείται το ηλεκτρικό χειρόφρενο φεύγει ένα μοτερακι από τις δισκοπλακες κ επιστρέφει στη θέση του κάνοντας έναν φυσιολογικό ρομποτικό ήχο. Εμένα μου φάνηκε ότι αυτός ο ήχος είναι πιο δυνατός από όσο πρέπει κ το ελεγξαμε στην αντιπροσωπεία, όπου μου είπαν ότι είναι απολύτως φυσιολογικός. Κάναμε όλους τους ελέγχους κ ούτε το διαγνωστικό ούτε τίποτα άλλο έδειξε το παραμικρό. Επίσης καμία φθορά στις δισκοπλακες ούτε δυσλειτουργία στα φρένα. Μου πρόσθεσαν αν θέλω να μου αλλάξουν το μοτερακι και αφού ήταν στην εγγύηση δέχτηκα για να δούμε αν όντως υπήρχε θέμα. Το αλλάξαμε αλλά δεν είδα κάτι να αλλάξει στον ήχο.
Εψαξα κ στο νετ να δω αν το έχει παρατηρήσει κ άλλος κ βρήκα μία μοναδική περίπτωση ενός τύπου στο εξωτερικό που έγραψε ότι άλλαξε pads αλλά δεν έγραψε τι έγινε μετά. Με λίγα λόγια δεν έχω καμιά ένδειξη βλάβης πέρα από τον ρομποτικο ήχο αυτόν που ακούγεται μία στο τόσο κ μάλιστα ποτέ όταν φρεναρω αλλά μόνο λίγο μετά την εκκίνηση.
Στην αντιπροσωπεία τον θεωρούν τελείως φυσιολογικό κ δεν έχω τίποτα χειροπιαστό ότι συμβαίνει κάτι διαφορετικό...
BMW X1 2016