-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Σε αντίθεση με τον balex όμως εγώ δεν το παρήγειλα ,όχι γιατί δεν μου άρεσε αλλά γιατί στην GL+ λείπει βασικός εξοπλισμός ασφαλείας.
Πιο συγκεκριμένα;
Προβολείς LED
Προβολείς ομίχλης εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Σύστημα Cruise Control με περιοριστή ταχύτητας και χειριστήρια στο τιμόνι
Dual Camera Brake Support
Σύστημα Hill HoldΔεν έχεις άδικο ότι έχει ελλείψεις, το Hill Hold πάντως είναι στάνταρ στο GL+ AGS. Εμένα από αυτά που αναφέρεις μόνο το cruise control με απασχολεί αλλά το αμάξι το θέλω μόνο περιαστικά γι αυτό και το προσπερνάω, LED και προβολάκια μπαίνουν και aftermarket.
Για το DCBS δε ξέρω στη πράξη πόσο πρακτικό είναι, πάντως δείχνει χρήσιμο σαν τεχνολογία. Τώρα το αν μπορεί να θεωρηθεί 'βασικός' εξοπλισμός ασφαλείας είναι μεγάλη κουβένταΤώρα για το αν τα 14κ είναι πολλά για ένα καινούργιο αυτόματο αυτοκίνητο πολης η περιαστικής χρήσης μάλλον συμφωνώ με τη λογική ότι σε μτχ υπάρχουν αρκετές επιλογές σε παρόμοια λεφτά αλλά για καινούργιο πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ πολλά - δεκτές άλλες προτάσεις - έχω ακόμη δεύτερες σκέψεις και κανά μήνα περιθώριο
-
Εγω θα το χρησιμοποιω συχνά και όχι μόνο σαν αυτοκίνητο πόλης. Επίσης θα καλύψει και 2 νέους οδηγούς στην οικογένεια οπότε είναι επιτακτικά αυτά που αναφέρω. Τα led φίλε balex δεν μπαίνουν aftermarket που να είναι και νόμιμα και για αυτό απέκλεισα το c3 που μηχανολογικά και σε κιβώτο είναι ανώτερο απο το suzuki
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
Εγω θα το χρησιμοποιω συχνά και όχι μόνο σαν αυτοκίνητο πόλης. Επίσης θα καλύψει και 2 νέους οδηγούς στην οικογένεια οπότε είναι επιτακτικά αυτά που αναφέρω. Τα led φίλε balex δεν μπαίνουν aftermarket που να είναι και νόμιμα και για αυτό απέκλεισα το c3 που μηχανολογικά και σε κιβώτο είναι ανώτερο απο το suzukiΔε σε βλέπω να ξεφεύγεις εύκολα από τη γνωστή τριπλέτα Yaris,Corsa,Fiesta, αντε κανά Micra η Jazz, πάντως με αυτές τις απαιτήσεις θα κύτταγα αυτοκίνητα από 4.00 μέτρα έως 4.20
-
Το ignis το ερωτευτήκαμε για αυτό που είναι και μπορεί να προσφέρει, εάν η εδώ αντιπροσωπεία τα κάνει μαντάρα αναγκαστικά θα περιμένω τα νεά fiesta active ή seat arona. Το εύρος τιμής δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 16 χιλ και αυτά πιεσμένα οπότε το jazz το έχω αποκλίσει αφου πάει στα 20 χιλ με το αυτόματο.
-
Ενδιαφέρουσες επιλογές, αυτό που φοβάμαι είναι ότι οτιδήποτε 'βαφτίζεται' crossover στύλ juke,captur κλπ, ειδικά αυτόματο μάλλον θα ξεκινάει από τα 15,16
-
Και λίγα λες.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο για αυτό κοίταζα-ω το ignis. Ίδωμεν.....
-
Τελικά αυτό το αμαξάκι όσο το βλέπω τόσο μου αρέσει. Το μπροστά μου άρεσε από την αρχή, αλλά σιγά σιγά αρχίζω να συνηθίζω και το πίσω. Το είδα πάλι σήμερα έξω από την αντιπροσωπεία της Suzuki στην Θεσσαλονίκη σε λευκό πέρλα, και ήταν κουκλί σκέτο!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τελικά αυτό το αμαξάκι όσο το βλέπω τόσο μου αρέσει. Το μπροστά μου άρεσε από την αρχή, αλλά σιγά σιγά αρχίζω να συνηθίζω και το πίσω. Το είδα πάλι σήμερα έξω από την αντιπροσωπεία της Suzuki στην Θεσσαλονίκη σε λευκό πέρλα, και ήταν κουκλί σκέτο!Να το προσεξεις αυτο.......ευχομαι να ειναι παροδικο!!!!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τελικά αυτό το αμαξάκι όσο το βλέπω τόσο μου αρέσει. Το μπροστά μου άρεσε από την αρχή, αλλά σιγά σιγά αρχίζω να συνηθίζω και το πίσω. Το είδα πάλι σήμερα έξω από την αντιπροσωπεία της Suzuki στην Θεσσαλονίκη σε λευκό πέρλα, και ήταν κουκλί σκέτο!Και γω κάπως έτσι το πήγα με το Ιγκνις και μετά δεν ασχολήθηκα να το εξετάσω ψυχιατρικά.
Κι ένα συγκριτικό με το Twingo
http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/ign ... t-twingo#4 -
109 ταξινομήσεις έχει ήδη το ignis, σύμφωνα με τα στοιχεία για τις ταξινομήσεις του Ιανουαρίου. Με το καλημέρα στην τρίτη θέση πίσω απο panda και aygo.
-
Είδα εχθες ενα κόκκινο στην Ηλιούπολη παρκαρισμένο. 2 σχολια:
- Μου έκανε εντύπωση η απόσταση απο το έδαφος, μου φάνηκε πολύ ψηλό σαν jimny.
- O κωλος του είναι όσο άσχημος φαίνεται στις φωτό, ίσως και περισσότερο. Η κοπελα μου έπαθε σοκ όταν της το έδειξα. Εγώ έχω αρχίσει να το συνηθιζω, αλλά θα χάσει πολλές πωλήσεις μόνο απο αυτό.
-
Μπα δεν νομίζω. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όπως και ο προκάτοχος δεν διακρίνεται για την ομορφιά του αλλά για άλλες αρετές εντός των διαστάσεων του.
-
Μπα δεν νομίζω ότι θα αποτύχει εμπορικά. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όπως και ο προκάτοχος δεν διακρίνεται για την ομορφιά του αλλά για άλλες αρετές εντός των διαστάσεων του.
-
Δεν λέω οτι αναγκαστικά θα αποτύχει, αλλά πχ. Σε υποθετική ερώτηση που εκανα στον κοπελα μου αν θα δεχόταν να αλλάξουμε το aygo με αυτό για αυτοκίνητο πολης μου είπε κατηγορηματικά όχι. Ποιο θέλεις της λεω; Το clio μου απαντά.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Ποιο θέλεις της λεω; Το clio μου απαντά.Ο κωλος, όντως θέλει αρκετή συνήθεια όπως και η έκεντρη κονσολα στο εσωτερικό (έλεος!). Κατα τα άλλα όμως έχει πολύ τύπο το αυτοκίνητο και εξωτερικά και εσωτερικά. Προσωπκά, θεωρώ άθλια τη κονσόλα του κλιό όπως και ενα τιμόνι με γυαλιστερό μαυρο πλαστικό. Μπήκαι και βγήκα και λεω 'αντε γειά...'. Κρίμα γιατι όντως το Κλιο ειναι πολύ συμπαθητικό εξωτερικά.
-
Στο κατζαρ που ειπα πως θα παει απατο δικαιωθηκα. Εδω θα πω πως δε θα παει απατο αλλα μη περιμενουμε καλες πωλησεις
-
Για να έχει κάποιος σαφή εικόνα πρέπει συχνά να κοιτάζει τι γίνεται και εκτός Ελλάδας.
Π.χ. Νίκο ρίξε μια ματιά στις πωλήσεις του Kadjar εδώ:
http://carsalesbase.com/european-car-sa ... lt-kadjar/
2016 130.090
2015 49.520Και γράφει ότι ...
Car sales statistics are from the following countries: Austria, Belgium, Cyprus, Sources: Manufacturers, ANDC, JATO Dynamics.Ο αριθμός πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερος συνολικά...
Τώρα για Ελλάδα θεωρώ ότι μέχρι τώρα έχεις δίκιο, αλλά είναι νωρίς ακόμη. Η αγορά ακόμη ψάχνεται με τις διαρκείς αλλαγές στη φορολογία και το Kadjar αποτελεί πάρα πολύ καλή λύση στην κατηγορία του...Ιδίως το βενζίνης με τα 130 άλογα είναι από τα πιο vfm της κατηγορίας...
Εδώ βέβαια πρέπει να συνυπολογιστούν και άλλοι παράγοντες που δεν έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητο, αλλά με την παρουσία της εταιρίας στην Ελλάδα, τα λάθη στην προώθηση των οχημάτων της, την άποψη του ελληνικού κοινού για τη renault και πολλά ακόμη. Πάντως σαν αμάξι αδικείται από τις πωλήσεις του...Σε διάφορες λίστες για crossover/suv παίζει στις υψηλότερες θέσεις... -
Μονο για Ελλαδα μιλαω Βασιλη. Εξωτερικο δεν εχω ιδεα και μπορει να σκιζει
-
Χαιρω πολυ η Ελλαδα ειναι πολυ μικρη αγορα. Παντως ουτε εγω εχω δει ουτε ενα Kadjar στο δρομο. Ignis πολλα αλλα οσο ωραια ειναι η μουρη αλλο τοσο ασχημο ειναι το πισω μερος. Και το Golf βγηκε το πρωτο στην Ευρωπη σε πωλησεις αλλα Παγκοσμια σημειωσε μειωση 8,2% στις πωλησεις σε σχεση με το 2015.
Suzuki Ignis II