Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Citroen C3 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Citroen C3 2017
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 30
    • 31
    • 12 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    614
    9066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • limited_one
      limited_one moderator last edited by

      Εγω όση ώρα ήταν παρκαρισμένο, τις ζάντες χάζευα..!

      Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the-matador last edited by

        Εγώ έχω δεί μόνο ένα, σε φανάρι. Η αλήθεια είναι οτι βρισκόταν δίπλα του ένα fiat stilo 5d, το οποίο είναι/φαίνεται μικρότερο (τουλάχιστον, έτσι μου φάνηκε)...Η κατηγορία έχει μεγαλώσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreas-qashqai last edited by

          Και εμένα μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο δείχνει πολύ μεγάλο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Απο κοντα ,εν κινησει που το εχω δει, φαινεται σχεδον μικρομεσαιο εξωτερικα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Είπαμε είναι σαν το ΖΧ σχεδόν σε μήκος , αλλά είναι πολύ πλατύ .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Οταν γκρινιαζω για το σχεδιο...
                Που να βγαλεις σπορ χαρακτηρα σχεδιαστικα ,ετσι οπως ειναι...
                Ελπιζω να κανουν τα γαλλικα μαγικα τους στην αναρτηση τουλαχιστον και στο οδηγικο κομματι.
                http://www.autogreeknews.gr/citroen/116 ... oen-c3-gti

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Θα το βγάλουν με την λογική που είχαν τα 106 μεταξύ των ραλλύ και gti . Αλλά μάλλον θα περιμένουν να νικήσει στο παγκόσμιο το αγωνιστικό . Αλλωστε σαν στήσιμο το έχουν από το 208 .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citastak last edited by

                    Το είδα παρκαρισμένο χτες κοντά στο γραφείο μου.
                    Είναι αρκετά μεγαλύτερο από το προηγούμενο ή είναι ιδέα μου; Με ξεγελάνε τα φουσκωτά πλαστικά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                      Θα το βγάλουν με την λογική που είχαν τα 106 μεταξύ των ραλλύ και gti .

                      Δε καταλαβαινω τι εννοεις εδω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ο χρήστης citastak έγραψε:
                        Το είδα παρκαρισμένο χτες κοντά στο γραφείο μου.
                        Είναι αρκετά μεγαλύτερο από το προηγούμενο ή είναι ιδέα μου; Με ξεγελάνε τα φουσκωτά πλαστικά;

                        Είναι πολύ φαρδύτερο κυρίως και λίγο μεγαλύτερο . Και έχει και ωραίους χώρους μέσα , αν ξεπεράσεις την δυσκολία εισόδου για το κεφάλι του συνοδηγού , αν είσαι πολύ ψηλός , μια και δεν ρυθμίζεται σε ύψος το κάθισμα του .

                        Θα το βγάλουν με την λογική που είχαν τα 106 μεταξύ των ραλλύ και gti .

                        Δε καταλαβαινω τι εννοεις εδω.

                        Εννοώ ότι το ραλλύ ήταν σπαρτιάτικο και απόλυτο , ενώ το gti ήταν πολύ καλά εξοπλισμένο , αλλά λιγότερο απόλυτο και πιό άνετο . Η λογική του μεγάλου τουρισμού σημαίνει ταχύτητα μεν , αλλά και άνεση . Το saxo vts ήταν κάπου ανάμεσα ...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panosk8 last edited by

                          Καλησπέρα και από εμένα.

                          Είχα καταλήξει στο clio 1.2 tce με το αυτόματο κιβώτιο, μέχρι που από σπόντα είδα ένα C3. Πήγα στην αντιπροεωπεία και είδα το C3.
                          Επίσης, το οδήγησα με τον 1.2 82 ίππους χειροκίνητο.

                          Για εμένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τους εξής λόγους:

                          1. Έχει πολύ καλή ποιότητα συναρμογής και υλικών.
                          2. έχουν δώσει έμφαση σε λεπτομέρειες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
                          3. Είναι διαφορετικό, μοντέρνο και σύγχρονο.
                          4. Έχει καλούς κινητήρες και αυτόματο κιβώτιο (είναι της asin το 6άρι).
                          5. Έχει καλούς χώρους.
                          6. Προσωπικά το βρίσκω όμορφο.
                          7. Διάβασα πολύ καλές κριτικές

                          Νομίζω ότι θα το πάρω τελικά με τον 1.2 puretech auto6.

                          Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                          Citroen C3 1.2 110hp auto

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Το 6άρι πάει με τα 110 άλογα . Πόσο βγαίνει η τιμή του , γιατί τώρα ξεκίνησε η παραγωγή του συγκεκριμένου συνδυασμού ?

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
                              Καλησπέρα και από εμένα.

                              Είχα καταλήξει στο clio 1.2 tce με το αυτόματο κιβώτιο, μέχρι που από σπόντα είδα ένα C3. Πήγα στην αντιπροεωπεία και είδα το C3.
                              Επίσης, το οδήγησα με τον 1.2 82 ίππους χειροκίνητο.

                              Για εμένα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για τους εξής λόγους:

                              1. Έχει πολύ καλή ποιότητα συναρμογής και υλικών.
                              2. έχουν δώσει έμφαση σε λεπτομέρειες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
                              3. Είναι διαφορετικό, μοντέρνο και σύγχρονο.
                              4. Έχει καλούς κινητήρες και αυτόματο κιβώτιο (είναι της asin το 6άρι).
                              5. Έχει καλούς χώρους.
                              6. Προσωπικά το βρίσκω όμορφο.
                              7. Διάβασα πολύ καλές κριτικές

                              Νομίζω ότι θα το πάρω τελικά με τον 1.2 puretech auto6.

                              Καλοταξιδο,αν το πάρεις αλλα πως και τέτοια μεταστροφή; Το target group του 1.2 τουρμπατου Clio μου φαίνεται πολυ διαφορετικό του 1.2 ατμοσφαιρικού c3.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                grimm23 last edited by

                                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                Το 6άρι πάει με τα 110 άλογα . Πόσο βγαίνει η τιμή του , γιατί τώρα ξεκίνησε η παραγωγή του συγκεκριμένου συνδυασμού ?

                                Η τιμή που μου δώσανε σε εμένα απο το τηλέφωνο είναι 17040 στην φουλ έκδοση αλλά μπορεί να πέσει κανα 500άρικο με λίγο παζάρι.

                                @panosk8

                                Έχεις βρεί αυτόματο 1.2 στο renault clio να δοκιμάσεις; Για το c3 μετά απο το πάσχα μου είπανε οτι μπορεί να βρεθεί αυτοκίνητο για δοκιμή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ο χρήστης criuser έγραψε:

                                  Εννοώ ότι το ραλλύ ήταν σπαρτιάτικο και απόλυτο , ενώ το gti ήταν πολύ καλά εξοπλισμένο , αλλά λιγότερο απόλυτο και πιό άνετο . Η λογική του μεγάλου τουρισμού σημαίνει ταχύτητα μεν , αλλά και άνεση . Το saxo vts ήταν κάπου ανάμεσα ...

                                  Rallye, gti, vts ηταν σχεδον ολοιδια... Ως 16v παντα. Οι οποιες μικροδιαφορες πηγαζαν απο τις 14αρες αντι για 15αρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andreas61971 last edited by

                                    Ο Λοχίας σε σχέση με τους Λέοντες είχε πιο ελαφρύ τιμόνι και λίγο πιο άνετη ανάρτηση. Αυτό βέβαια έπαιζε μικρό ρόλο καθώς μόλις έβγαιναν απο την αντιπροσωπεία πήγαιναν κατευθείαν για αμορτισέρ, σκούπα , πρόγραμμα,εξάτμιση. Το vts στην αρχή είχε και αυτό 14' ζάντες (μαργαρίτες) στην συνέχεια βγήκε με 15'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosk8 last edited by

                                      Για το 1.2 turbo με τους 110 ίππους μιλούσα. Όχι για το 82άρι ατμοσφαιρικό.

                                      Απλά δεν υπήρχε για test drive και γι' αυτό οδήγησα το ατμοσφαιρικό με τους 82 ίππους. Επίσης το κιβώτιο του ατμοσφαιρικού είναι το ETG (ρομποτιζέ) και όχι το Auto6 (κλασσικό με μετατροπέα ροπής της asin).

                                      Παρόλο που έχει 10 ίππους λιγότερους από το Clio έχουν παρόμοιες επιδόσεις και ρεπρίζ.

                                      Mercedes C180 7G-Tronic Plus Avantgarde

                                      Citroen C3 1.2 110hp auto

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
                                        Αυτό βέβαια έπαιζε μικρό ρόλο καθώς μόλις έβγαιναν απο την αντιπροσωπεία πήγαιναν κατευθείαν για αμορτισέρ, σκούπα , πρόγραμμα,εξάτμιση.

                                        Το vts στην αρχή είχε και αυτό 14' ζάντες (μαργαρίτες) στην συνέχεια βγήκε με 15'

                                        Φοραγαν και ραλλοζαντες ορισμενα saxo vts fl απο τη μανα τους!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-golf last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          ...Φοραγαν και ραλλοζαντες ορισμενα saxo vts fl απο τη μανα τους!

                                          Νομιζω αυτα ηταν μια εκδοση πιο φτηνη που αντι για 2 αεροσακους-abs-κλιματισμο ειχαν 1 αεροσακο-κλιματισμο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Κι εγω νομιζω οτι οπως το λες ειναι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 12 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr