-
Καλησπερα!Ονομαζομαι Κωστας και επιθυμω να παρω νεο αυτοκινητο.Θα ηθελα εαν μπορειτε να με βοηθησετε να βρω κατι καλο.Λοιπον:
1ον Δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου αλλα το θελω για οικογενειακο.
2ον Τα λεφτα που εχω στη διαθεση μου ειναι μεχρι 20.000 ευρω (θα προτιμουσα να παω σε καινουριο αυτοκινητο).
3ον Κυβικα οποιοδηποτε κατω απο 1800 ( ενα οικονομικο ).
Το αυτοκινητο το θελω οικογενειακο, για εντος πολης και εκτος πολης αλλα μιας και δεν κανω πολλα χιλιομετρα το χρονο ισως θα ηταν καλυτερα να κοιταξω σε ενα βενζινης?
Ευχαριστω!
-
Καλησπερα!Ονομαζομαι Κωστας και επιθυμω να παρω νεο αυτοκινητο.Θα ηθελα εαν μπορειτε να με βοηθησετε να βρω κατι καλο.Λοιπον:
1ον Δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου αλλα το θελω για οικογενειακο.
2ον Τα λεφτα που εχω στη διαθεση μου ειναι μεχρι 20.000 ευρω (θα προτιμουσα να παω σε καινουριο αυτοκινητο).
3ον Κυβικα οποιοδηποτε κατω απο 1800 ( ενα οικονομικο ).
Το αυτοκινητο το θελω οικογενειακο, για εντος πολης και εκτος πολης αλλα μιας και δεν κανω πολλα χιλιομετρα το χρονο ισως θα ηταν καλυτερα να κοιταξω σε ενα βενζινης?
Ευχαριστω!
-
Καλησπερα!Ονομαζομαι Κωστας και επιθυμω να παρω νεο αυτοκινητο.Θα ηθελα εαν μπορειτε να με βοηθησετε να βρω κατι καλο.Λοιπον:
1ον Δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο μυαλο μου αλλα το θελω για οικογενειακο.
2ον Τα λεφτα που εχω στη διαθεση μου ειναι μεχρι 20.000 ευρω (θα προτιμουσα να παω σε καινουριο αυτοκινητο).
3ον Κυβικα οποιοδηποτε κατω απο 1800 ( ενα οικονομικο ).
Το αυτοκινητο το θελω οικογενειακο, για εντος πολης και εκτος πολης αλλα μιας και δεν κανω πολλα χιλιομετρα το χρονο ισως θα ηταν καλυτερα να κοιταξω σε ενα βενζινης?
Ευχαριστω!
-
Στη θέση σου,θα κοιτούσα με σειρά προτίμησης: Honda Civic, Hyundai i 30, και Renault Clio. Ναι, βενζίνη, συμφωνώ.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κανεις κατα μεσο ορο 1000km το μηνα περιπου ισως και λιγο παραπανω? Αν ναι να πας σε βενζινης, σιγουρα.
Θελεις ενα μικρομεσαιο τυπου golf αμαξωμα ή κατι 'υπερυψωμενο'?
Εχεις καποιο κολλημα για τον χ, y λογο και δε θες καποιες μαρκες?
Εχει σημασια για σενα το σημα-πρεστιζ?
Τι ειναι πιο σημαντικο για σενα σ ενα αμαξι? -
Καλωσόρισες στο forum,Κώστα!
Έχεις αρκετές επιλογές αλλά δώσε μερικές επιπλέον πληροφορίες για να προσανατολιστούμε ως προς την κατηγορία και τους χώρους.
Το δίλημμα βενζίνη ή πετρέλαιο είναι χιλιοδιατυπωμένο και δεν έχει μία απάντηση.Εξαρτάται από τις προτεραιότητές σου και λιγότερο από τα χλμ που διανύεις.Προσωπικά διανύω κοντά στα 10.000χλμ ετησίως και επέλεξα diesel, πράγμα που δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή.
Κάποια πρώτα μοντέλα που μου έρχονται στο μυαλό και θα μπορούσαν να σ'ενδιαφέρουν είναι Οctavia,Tipo,Vitara,C4,Focus. -
Καλησπερα ξανα. Και καλως σας βρηκα!
Κανω λιγοτερα απο 1000 χιλιομετρα το μηνα.Και ετησιως σιγουρα κατω απο 10.000 χιλιομετρα.
Το θελω για οικογενεια να ειναι ανετο και ευρυχωρο . Τα τζιπ μου αρεζαν παντα παραπανω αλλα και παλι δεν εχω θεμα αν παρω και κατι αλλο εκτος απο τζιπ αρκει να ειναι κατι καλο.
Το σημαντικοτερο για μενα στο αμαξι ειναι να ειναι αξιοπιστο σε θεμα μηχανης και γενικα.
Το θελω για κινηση μεσα σε πολη αλλα και εκτος πολης για κανενα ταξιδι. Και αν γινεται να παω σε κατι οικονομικο.Ειδα ετσι στο ιντερνετ για το Suzuki Vitara και Nissan Quashai τι εχετε να πειτε για αυτα? Παντως ειμαι ανοιχτος και σε αλλες αποψεις εκτος απο αυτα που ανεφερα.
-
Εμπορικά μοντέλα είναι και τα δύο,το Qashqai έχει μεγαλύτερους χώρους και είναι λίγο ακριβότερο...μπορείς να βρεις εκεί κοντά ή λίγο πάνω από τα χρήματά σου.Δες και το Kadjar.
Μην αρκείσαι όμως στα χαρακτηριστικά που βλέπεις στο διαδίκτυο, κάνε έναν κόπο να πας να τα δεις από κοντά και να οδηγήσεις τους κινητήρες που σ'ενδιαφέρουν. -
Με τα χιλιόμετρα που κάνεις, καλύτερα να πάρεις βενζινοκίνητο.
Πρέπει να πας να δεις από κοντά μερικά και να περιορίσεις λίγο τις επιλογές σου.Και για αρχή κατέληξε αν θέλεις suv ή hatchback
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Με τα χιλιόμετρα που κάνεις, καλύτερα να πάρεις βενζινοκίνητο.
Πρέπει να πας να δεις από κοντά μερικά και να περιορίσεις λίγο τις επιλογές σου.Και για αρχή κατέληξε αν θέλεις suv ή hatchback
Συμφωνώ για βενζίνη. Αλλά επειδή ζήτησες χώρους τα hatch θα αποτελέσουν σίγουρα συμβιβασμό. Άρα ή σε σεντάν θα πρέπει να καταλήξεις ή σε suv. Και στα δύο πάντως οι επιλογές κάτω από τα 20k δεν είναι πάρα πολλές. Ιδίως σε suv μάλλον θα πρέπει να ανέβεις 1-2k (δλδ να φτάσεις τα 21-22k τουλάχιστον), για να έχεις επιλογές με λίγο έστω εξοπλισμό. Αλλά και τα περισσότερα σεντάν πάνω από τα 20 ξεκινάνε...Octavia και Tipo που έγραψε και ο Λεώ (μάλλον και τα C-Elysee, Toledo και Cruze;) είναι τα μόνα που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή κάτω από τα 20k...
-
Οποιοδήποτε του group μεταξύ Golf Leon και Octavia τα οποία τα βρίσκεις κάτω από 20 με πολύ καλό εξοπλισμό καθώς αλλάζουν και τα μοντέλα . Εγω θα διάλεγα octavia γιατί οι χώροι των άλλων 2 δεν αρκούν για οικογένεια.
Η octavia στη μεσαία έκδοση στο κινητήρα φυσικού αερίου βγαίνει τελική τιμή κάτω από 21000 και θα καις σαν σκούτερ..
-
Κατά σύμπτωση είδα πριν λίγο μια διαφήμιση του Astra Sedan με 18,7χιλ. Ευρώ.
Καλή περίπτωση μου φαίνεται, δεν το ξέρω όμως το αυτοκίνητο. -
Octavia μακραν απο τη στιγμη που δε θες απαραιτητα suv.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όπως λέω σε κάθε τέτοια περίπτωση, πρώτα πρέπει να θέσεις τις προδιαγραφές, αλλιώς ούτε εσύ ούτε κανείς άλλος δεν μπορεί να προτείνει κάτι 'καλό' ή 'καλύτερο' ή 'χειρότερο'. Μέχρι στιγμής έχουμε budget, ένα γενικό 'χώρους' (αλλά 'οικογενειακό' τι σημαίνει, ζευγάρι ή 4 παιδιά ?), και αξιόπιστο. Με αυτά τα κριτήρια, υπάρχουν καμιά 200αρια υποψήφια μοντέλα αυτοκινήτων
Μιας και ανέφερες crossovers/SUV, στα ~20Κ (λίγο παραπάνω) κοιτάς S-Cross και Kuga. Σε hatchback οι πιο 'λογικές' λύσεις είναι Leon και Focus, αυτά είναι κάτω από τα 20Κ. Σε sedan κοιτάς Tipo, Rapid και Octavia, πάλι άνετα κάτω από τα 20Κ.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Κατά σύμπτωση είδα πριν λίγο μια διαφήμιση του Astra Sedan με 18,7χιλ. Ευρώ.
Καλή περίπτωση μου φαίνεται, δεν το ξέρω όμως το αυτοκίνητο.Ωραίο σχεδιαστικά...αλλά ας πάει να το κάνει test drive, γιατί οδηγικά για το μικρότερο astra έχουν γραφεί και αρκετά 'χλιαρές κριτικές' θυμάμαι...
-
Με οριο τα 20 και με σκοπο να μη παρω κατι με τασια και τασακι απο εξοπλισμο και να χουν και πορτμπαγκαζ - χωρους ικανοποιητικους θα κοιταζα τα octavia, leon, c4.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Κατά σύμπτωση είδα πριν λίγο μια διαφήμιση του Astra Sedan με 18,7χιλ. Ευρώ.
Καλή περίπτωση μου φαίνεται, δεν το ξέρω όμως το αυτοκίνητο.Ωραίο σχεδιαστικά...αλλά ας πάει να το κάνει test drive, γιατί οδηγικά για το μικρότερο astra έχουν γραφεί και αρκετά 'χλιαρές κριτικές' θυμάμαι...
Τελικά είναι ακόμα φθηνότερο!!!! €16,2χιλ. το βενζινοκίνητο 1,4 140ps.
http://www.drive.gr/news/agora/opel-astra-sedan-my175-se-nees-timesΤο λες και ευκαιρία, γιατί έχει πολύ καλό εξοπλισμό. Το μόνο κακό είναι ότι έχει αμέτρητα κουμπάκια στην κονσόλα.
Χαμός γίνεταιΑναλυτικότερα, το Astra Sedan MY’17.5 προσφέρεται μόνο με το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Dream που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έξι αερόσακους, ESP, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7”, Opel OnStar και ζάντες αλουμινίου 17”.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...c4.Το ξέχασα, μιας και αναφέρεις 'ψηλά' οχήματα, μαζί με το C4 κοίτα και το 'αδελφάκι' του Cactus, εντελώς ιδιαίτερη πρόταση, αλλά μπορεί να σου κάνει κλικ...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με οριο τα 20 και με σκοπο να μη παρω κατι με τασια και τασακι απο εξοπλισμο και να χουν και πορτμπαγκαζ - χωρους ικανοποιητικους θα κοιταζα τα octavia, leon, c4.+1.
Επισης οταν καποιος θελει χωρους δε προτεινουμε σενταν αφου μπορει να εχουν καμια 100 λιτρα παραπανω αλλα δεν ειναι πρακτικα στο φορτωμα οπως ενα 5πορτο (τα οποια εχουν πορτμπαγκαζ κοντα στα 400). Θεωρωντας σαν επιτομη του οικογενειακου το οκταβια (το οποιο ανοιγει σαν 5πορτο) κοιτας πρωτα εκει να παρεις μια γευση και μετα πας στα 5πορτα.
Το να παει σε κασκαι το οποιο εχει 430 λιτρα (ο λογος που το απερριψα) πληρωνοντας παραπανω απο ενα 5πορτο με ιδιους χωρους χαμενος θα βγει. Εκτος αν θελει 'ψηλο' οποτε αλλαζει -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Επισης οταν καποιος θελει χωρους δε προτεινουμε σενταν αφου μπορει να εχουν καμια 100 λιτρα παραπανω αλλα δεν ειναι πρακτικα στο φορτωμα οπως ενα 5πορτο (τα οποια εχουν πορτμπαγκαζ κοντα στα 400).Έχοντας στην κατοχή μου κατά το παρελθόν μικρά και μεγάλα sedan και hatch, θα έλεγα να μην μπερδεύουμε την 'χωρητικότητα' με την 'πρακτικότητα'. 100lt παραπάνω σημαίνει μεγαλύτερη χωρητικότητα, μικρότερο άνοιγμα ή -το κυριότερο- σταθερή εταζέρα μπορεί να σημαίνει λιγότερη πρακτικότητα. Και αυτό μόνο για κάποιον που θέλει να φορτώσει ογκώδη αντικείμενα.
Αλλά θα συμφωνήσω ότι το διπλό άνοιγμα της πίσω πόρτας στο Octavia είναι ίσως η καλύτερη λύση, πριν μεταβούμε σε station.
Νεο αυτοκινητο!