Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούριου μικρού
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούριου μικρού
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    48
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas-qashqai last edited by

      Σωστό αυτό που λέει ο Δίας αλλά +7kg ροπής δε τα λες και λίγα....
      Θα πρέπει να δεις τις ρεπρίζ για να συμπεράνεις πιο είναι γρηγορότερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Ο χρήστης Geoleaf έγραψε:
        Καλησπέρα παιδιά! Τελικά κατάφερα και έκανα test drivie το 4κινητο Ignis. Μου άρεσε πολύ οδηγικά, ήταν σταθερό σε ταχύτητες 100-110 που μπόρεσα να το φτάσω αλλα ακόμη με προβληματίζει η ροπή.... Το υπάρχον Peugot 206 1.4 16v (950kg) με 13.6kg ροπής μου είναι ανεπαρκές σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση και 4 άτόμα. Δεν νομίζω το Ignis να δίνει κάτι καλύτερο... Έτσι μάλλον καταλήγω στο Panda diesel 4x4 με τα 20.4kg ροπή.

        Πολύ καλή επιλογή με γνώμονα την πολυχρηστικότητα, χαΜηλά κόστη συντήρησης και μπόλικη αξιοπιστία. Κινείται αξιοπρεπώς εκτός πόλης ενώ μέσα στην πόλη παραμένει από τα πλέον ευέλικτα οχήματα.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Panda δαγκωτο απο μενα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreas61971 last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Panda δαγκωτο απο μενα..

            Νομίζω μεταξύ των δυο καλύτερη επιλογή.
            Έν τω μεταξύ διαβάζω για 850 κιλά και τετρακίνητο και δεν ξέρω πως τα κατάφεραν. Έχω ένα 106rallye 16v (με κατατεθιμένες πινακίδες) και είναι 950 κιλά παρ´ολο που δεν έχει τίποτε μέσα, ούτε a/c.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Καλο αμαξι εχεις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos-golf last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Καλο αμαξι εχεις

                Λιγο σκοτωστρα αλλα εχει τι χάρες του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 9
                  993cc last edited by

                  Έχω την αίσθηση ότι και το Panda diesel με 4 άτομα και 'απότομη' ανηφόρα πάλι ανεπαρκές θα σου φανεί στο 'τεστ' σου αυτό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
                    Σωστό αυτό που λέει ο Δίας αλλά +7kg ροπής δε τα λες και λίγα....
                    Θα πρέπει να δεις τις ρεπρίζ για να συμπεράνεις πιο είναι γρηγορότερο.

                    Στις ψηλές στροφές σαφώς το Ignis. Χαμηλά λογικό είναι να υπερτερεί το ντίζελ.

                    Έν τω μεταξύ διαβάζω για 850 κιλά και τετρακίνητο και δεν ξέρω πως τα κατάφεραν.

                    Για την ακρίβεια 920 σύμφωνα με μέτρηση του Drive, με υγρά και βενζίνη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adriver last edited by

                      Ο χρήστης Geoleaf έγραψε:
                      Καλησπέρα παιδιά! Τελικά κατάφερα και έκανα test drivie το 4κινητο Ignis. Μου άρεσε πολύ οδηγικά, ήταν σταθερό σε ταχύτητες 100-110 που μπόρεσα να το φτάσω αλλα ακόμη με προβληματίζει η ροπή.... Το υπάρχον Peugot 206 1.4 16v (950kg) με 13.6kg ροπής μου είναι ανεπαρκές σε ανηφόρες με μεγάλη κλίση και 4 άτόμα. Δεν νομίζω το Ignis να δίνει κάτι καλύτερο... Έτσι μάλλον καταλήγω στο Panda diesel 4x4 με τα 20.4kg ροπή.

                      Αν έχεις απαιτήσεις για κάτι πραγματικά ζωηρό στην ανηφόρα, κανένα δεν πρόκειται να είναι επαρκές!
                      Μπορώ να σου πω για τον ίδιο κινητήρα σε swift, σε διαδρομή με 4 άτομα στις ανηφόρες με στροφές του Μπαλί/Ρέθυμνο μπορούσε να επιταχύνει πάνω από 90-100 km/h χωρίς να ζοριστεί στις στροφές (

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr