-
θελω να ανανεωσω τον κουβ που εχω για αυτοκινητο (fiat punto toy 2000 )
και ζοριζομαι αρκετα.Θελω να εχει τα εξης χαρακτηριστικα:
- 5θυρο
- χαμηλη καταναλωση = 3 - 3,5 λτ / 100 χλμ
- χαμηλους ρυπους για να μην πληρωνω τελη.
Με αυτα και με εκεινα καταληξα χωρις να ειμαι βεβαιος σε δυο μοντελα:
- Ford Fiesta ντίζελ 1.5 TDCi
- Opel Corsa 5d ντίζελ 1.3 CDTI ecoFLEX 95
Την μια μου φαινεται καλο το πρωτο την αλλη το δευτερο
Εχω θετικη εμπειρια απο παλιοτερο μοντελο οπελ κορσα και λυπηθηκα οταν το εδωσα
αλλα αυτα ηταν παλια, ισως τα πραγματα να εχουν αλλαξει.Μπορει καποιος να με βοηθησει να μου πει προς τα που να κινηθω?
Σημειωτεον οτι αναγκαστικα κινουμε σε καινουριο γιατι με μεταχειρισμενα ισως να μην αξιζει το κοπο.
-
θελω να ανανεωσω τον κουβ που εχω για αυτοκινητο (fiat punto toy 2000 )
και ζοριζομαι αρκετα.Θελω να εχει τα εξης χαρακτηριστικα:
- 5θυρο
- χαμηλη καταναλωση = 3 - 3,5 λτ / 100 χλμ
- χαμηλους ρυπους για να μην πληρωνω τελη.
Με αυτα και με εκεινα καταληξα χωρις να ειμαι βεβαιος σε δυο μοντελα:
- Ford Fiesta ντίζελ 1.5 TDCi
- Opel Corsa 5d ντίζελ 1.3 CDTI ecoFLEX 95
Την μια μου φαινεται καλο το πρωτο την αλλη το δευτερο
Εχω θετικη εμπειρια απο παλιοτερο μοντελο οπελ κορσα και λυπηθηκα οταν το εδωσα
αλλα αυτα ηταν παλια, ισως τα πραγματα να εχουν αλλαξει.Μπορει καποιος να με βοηθησει να μου πει προς τα που να κινηθω?
Σημειωτεον οτι αναγκαστικα κινουμε σε καινουριο γιατι με μεταχειρισμενα ισως να μην αξιζει το κοπο.
-
θελω να ανανεωσω τον κουβ που εχω για αυτοκινητο (fiat punto toy 2000 )
και ζοριζομαι αρκετα.Θελω να εχει τα εξης χαρακτηριστικα:
- 5θυρο
- χαμηλη καταναλωση = 3 - 3,5 λτ / 100 χλμ
- χαμηλους ρυπους για να μην πληρωνω τελη.
Με αυτα και με εκεινα καταληξα χωρις να ειμαι βεβαιος σε δυο μοντελα:
- Ford Fiesta ντίζελ 1.5 TDCi
- Opel Corsa 5d ντίζελ 1.3 CDTI ecoFLEX 95
Την μια μου φαινεται καλο το πρωτο την αλλη το δευτερο
Εχω θετικη εμπειρια απο παλιοτερο μοντελο οπελ κορσα και λυπηθηκα οταν το εδωσα
αλλα αυτα ηταν παλια, ισως τα πραγματα να εχουν αλλαξει.Μπορει καποιος να με βοηθησει να μου πει προς τα που να κινηθω?
Σημειωτεον οτι αναγκαστικα κινουμε σε καινουριο γιατι με μεταχειρισμενα ισως να μην αξιζει το κοπο.
-
Απλα εχε υποψιν οτι μια ρεαλιστικη και οχι στα χαρτια καταναλωση ειναι τα 5 λιτρα.
-
Ο χρήστης jimb έγραψε:
θελω να ανανεωσω τον κουβ που εχω για αυτοκινητο (fiat punto toy 2000 )
και ζοριζομαι αρκετα.Θελω να εχει τα εξης χαρακτηριστικα:
- 5θυρο
- χαμηλη καταναλωση = 3 - 3,5 λτ / 100 χλμ
- χαμηλους ρυπους για να μην πληρωνω τελη.
Με αυτα και με εκεινα καταληξα χωρις να ειμαι βεβαιος σε δυο μοντελα:
- Ford Fiesta ντίζελ 1.5 TDCi
- Opel Corsa 5d ντίζελ 1.3 CDTI ecoFLEX 95
Την μια μου φαινεται καλο το πρωτο την αλλη το δευτερο
Εχω θετικη εμπειρια απο παλιοτερο μοντελο οπελ κορσα και λυπηθηκα οταν το εδωσα
αλλα αυτα ηταν παλια, ισως τα πραγματα να εχουν αλλαξει.Μπορει καποιος να με βοηθησει να μου πει προς τα που να κινηθω?
Σημειωτεον οτι αναγκαστικα κινουμε σε καινουριο γιατι με μεταχειρισμενα ισως να μην αξιζει το κοπο.
Γιατί λες Κούβα το πουντακι;
-
Αρχικά κράτα πως και τα 2 αυτοκίνητα είναι καλά.
Το φιέστα είναι λίγο πιο οδηγοκεντρικό νομίζω σε σχέση με το όπελ.
Πάρε όποιο σου κάθεται καλύτερα στο μάτι/οδήγηση/τελική απόφαση και φυσικά όπου πετύχεις το καλύτερο value for money.Τα 3-3.5 που αναφέρεις δεν νομίζω πως υπάρχουν. Ρεαλιστικό αν κάνεις Α.Ο/Ε.Ο είναι το 5, στην πόλη υπολόγιζε κανά λίτρο παραπάνω.
-
Με τις ανάγκες/προϋποθέσεις που έθεσες, δεν μπορώ να σου προτείνω το ένα ή το άλλο, πρέπει να πάμε λίγο πιο 'βαθιά'. Τι άλλες ανάγκες έχεις ? Θες χώρους ? Θες καλό πάτημα/στήσιμο ? Θες επιδόσεις ? Θες εξοπλισμό ?
Επειδή τα δύο αυτοκίνητα τα έχω συγκρίνει και οδηγήσει δίπλα-δίπλα, αν μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες, θα σου δώσω καλύτερες απαντήσεις
-
νασκαρ εκτος θεματος αλλα εχω βαρεθει να πληρωνω τζερεμεδες.... ηδη εχει φαει 2 ρεκτιφιε απο μια 400αρα το καθενα.
Κατα τα αλλα προσεχω να μην το κουναω γιατι ειναι ασυμφορο, ας μην πω για το γνωστο προβλημα στο τιμονι που μπλοκαρει, να δω στο τελος τι θα το κανω, πως θα το πουλησω....Ace θελω ασφαλεια (δηλ καλα φρενα κλπ) φτηνη συντηρηση επισκευες - ανταλλακτικα και οσο γινεται χωρους.
Τα υπολοιπα ειναι δευτερευον αν υπαρχουν εχει καλως.
Πχ δεν με ενδιαφερουν οι επιδοσεις, αν πηγαινω με ασφαλεια με 120 την εθνικη (και καιω λιγα) ειμαι κομπλε.Γενικα θελω οικογενειακο αυτοκινητο και αν ειναι δυνατον καποιες ανεσεις για τους επιβατες κατα το δοκουν,
Ευχαριστω για τις απαντησεις
-
Δυστυχώς και με τις νέες προϋποθέσεις, δεν θα σε βοηθήσω και πάρα πολύ
Τα φρένα είναι περίεργη υπόθεση, καθώς από τη μια το Fiesta -συνεχίζει να- είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που έχουν ταμπούρα πίσω σε όλες τις εκδόσεις του (πλην ST) αλλά γενικώς τα πάει καλά στις αποστάσεις ακινητοποίησης. Το Corsa νομίζω ότι έχει δίσκους μπροστά-πίσω σε όλες τις εκδόσεις του (κρατάω επιφύλαξη για την βασική Enjoy), εγώ σίγουρα είχα δει δισκόφρενα μπρος/πίσω που είχα οδηγήσει το diesel.
Για το θέμα χώρων, το Corsa είναι από τα πιο ευρύχωρα, και ειδικότερα, από τα πιο ψηλά, μικρά. Ειδικά οι χώροι για τους πίσω είναι μεγαλύτεροι από τα περισσότερα άλλα μικρά, και προφανώς και από το Fiesta. Το Corsa έχει και λίιιιγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις 'οικογενειακά' κανένα από τα δύο.
Από πλευράς βλαβών και συντήρησης, εδώ το Fiesta μάλλον είναι προτιμότερο, αφού και λίγες βλάβες έχουν εμφανιστεί, και γενικότερα το κόστος είναι χαμηλό, τόσο σε service όσο και σε επισκευές. Χώρια που έχει πουλήσει πολύ, άρα βρίσκεις εύκολα και φθηνά ανταλλακτικά (αν δεν θες να πας αντιπροσωπεία).
Για κινητήρες και επιδόσεις, το Corsa βγαίνει με μία μόνο έκδοση του 1.3DTE, και έχει ανεκτές επιδόσεις. Για το Fiesta θα πρέπει να πας στην 'καλή' έκδοση του 1.5D, και μάλιστα σε Econetic, για να έχεις παρόμοιες επιδόσεις και να μην πληρώνεις τέλη. Σε κάθε περίπτωση το Fiesta βγαίνει περίπου 1,5 χιλιάρικο φθηνότερο από το αντίστοιχο Corsa.
-
ευχαριστω για τις απαντησεις,
σκεφτομαι να παω να κλεισω για ενα test drive και οποιο μου κατσει καλυτερα....Απλα εχω μια αισθηση οτι τα οπελ ηταν αρκετα καλα στο θεμα μηχανης.
-
Προφανώς και θα κλείσεις test-drive, και αν είναι δυνατόν την ίδια μέρα, ώστε να τα έχεις πρόσφατα.
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι το Corsa έχει πολύ ευαίσθητο τιμόνι, αλλά ταυτόχρονα μεταφέρει λιγότερη πληροφορία στον οδηγό. Είναι μέρος αυτού που λέω περί καλύτερου στησίματος και πατήματος του Fiesta.
Επίσης για το Fiesta επίκεινται σοβαρές αλλαγές, όταν πας ρώτα αν και τι και πότε....
-
κοιτα και το νεο c3.
To fiesta ειναι απο το 08 στην παραγωγη. -
Ο χρήστης jimb έγραψε:
νασκαρ εκτος θεματος αλλα εχω βαρεθει να πληρωνω τζερεμεδες.... ηδη εχει φαει 2 ρεκτιφιε απο μια 400αρα το καθενα.
Κατα τα αλλα προσεχω να μην το κουναω γιατι ειναι ασυμφορο, ας μην πω για το γνωστο προβλημα στο τιμονι που μπλοκαρει, να δω στο τελος τι θα το κανω, πως θα το πουλησω....Ace θελω ασφαλεια (δηλ καλα φρενα κλπ) φτηνη συντηρηση επισκευες - ανταλλακτικα και οσο γινεται χωρους.
Τα υπολοιπα ειναι δευτερευον αν υπαρχουν εχει καλως.
Πχ δεν με ενδιαφερουν οι επιδοσεις, αν πηγαινω με ασφαλεια με 120 την εθνικη (και καιω λιγα) ειμαι κομπλε.Γενικα θελω οικογενειακο αυτοκινητο και αν ειναι δυνατον καποιες ανεσεις για τους επιβατες κατα το δοκουν,
Ευχαριστω για τις απαντησεις
αθάνατη Φιατ!!!!
απο μένα δες και clio-new micra-i20 -
Πήγαινε να κάνεις τέστ το νέο C3 ντίζελ 1.6 με τα 75 άλογα .
Εχει μεγάλους χώρους , καλές ρεπρίζ και χαμηλή κατανάλωση και από τους καλύτερους ντίζελ της αγοράς , ενώ έχει εξαιρετικά φρένα . Ακόμα δες και τον κάκτο που έχει επίσης καλούς χώρους . Στις μεσαίες εκδόσεις feel είναι πλούσια , ενώ στις πλούσιες shine είναι υπερπλήρη . 15000 και 16000 για το c3 , 17000 για τον κάκτο αλλά με 100 άλογα που είναι γρήγορο . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Πήγαινε να κάνεις τέστ το νέο C3 ντίζελ 1.6 με τα 75 άλογα .
Εχει μεγάλους χώρους , καλές ρεπρίζ και χαμηλή κατανάλωση και από τους καλύτερους ντίζελ της αγοράς , ενώ έχει εξαιρετικά φρένα . Ακόμα δες και τον κάκτο που έχει επίσης καλούς χώρους . Στις μεσαίες εκδόσεις feel είναι πλούσια , ενώ στις πλούσιες shine είναι υπερπλήρη . 15000 και 16000 για το c3 , 17000 για τον κάκτο αλλά με 100 άλογα που είναι γρήγορο .απο τους καλύτερους;;;;
αν είχε 50 άλογα θα ήταν ακόμη καλύτερος και πιο οικονομικός. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Πήγαινε να κάνεις τέστ το νέο C3 ντίζελ 1.6 με τα 75 άλογα .
Εχει μεγάλους χώρους , καλές ρεπρίζ και χαμηλή κατανάλωση και από τους καλύτερους ντίζελ της αγοράς , ενώ έχει εξαιρετικά φρένα . Ακόμα δες και τον κάκτο που έχει επίσης καλούς χώρους . Στις μεσαίες εκδόσεις feel είναι πλούσια , ενώ στις πλούσιες shine είναι υπερπλήρη . 15000 και 16000 για το c3 , 17000 για τον κάκτο αλλά με 100 άλογα που είναι γρήγορο .απο τους καλύτερους;;;;
αν είχε 50 άλογα θα ήταν ακόμη καλύτερος και πιο οικονομικός.Να μην πατήσει απότομα το γκάζι και ξεχυθούν τα 75 άτια και δεν μπορεί να τα τιθασεύσει μετά!!!
νεα αγορα αυτοκινητου - νεο μπλεξιμο