-
Θα ήταν ενδιαφέρον να ξανατρέξει να δούμε αν θα καταφέρει να τερματίσει
http://www.naftemporiki.gr/story/1187636/nissan-zoi-sto-thruliko-patrol-tou-1987
Έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση εδώ και 30 χρόνια, η Nissan επαναφέρει στη ζωή ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο λόγος για το θρυλικό Nissan Patrol Fanta Limon, που έτρεξε το 1987 στο παγκοσμίου φήμης ράλι Παρίσι - Ντακάρ, το οποίο πλέον έχει αποκατασταθεί πλήρως, διατηρώντας αφενός την παλιά αίγλη του και επιστρέφοντας αφετέρου στους γνώριμους γι’ αυτό αμμόλοφους της Σαχάρα. Με θρυλικά κατορθώματα που δεν έχουν προηγούμενο, το συγκεκριμένο Patrol έχει γράψει με μεγάλα γράμματα το δικό του κεφάλαιο στον «μύθο» του Ντακάρ.
Πήρε τη νίκη στην κατηγορία ντίζελ και ήταν το πρώτο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα του συγκεκριμένου ράλι. Το Patrol Fanta Limon απέκτησε μια δεύτερη «ζωή» χάρη στο μεράκι και στο πάθος μιας ειδικής ομάδας μηχανικών στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE) στη Βαρκελώνη.
-
http://www.drive.gr/news/tuning/veltios ... tis-nissan
Βελτίωση σε 1.2 DIG-T με την εγγύηση της Nissan
[spoiler=:7uiibt79]Η αντιπροσωπεία της Nissan προσφέρει αύξηση της ισχύος του 1.2 DIG-T στους 135 PS χωρίς να χάνεται η εργοστασιακή εγγύηση των αυτοκινήτων της.
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Nissan που θα επιθυμούσαν περισσότερη δύναμη από τον βενζινοκινητήρα 1.2 DIG-T, τώρα έχουν στη διάθεσή τους μια εργοστασιακή λύση.
Βασισμένη στην πολύχρονη πείρα της σε αυτοκίνητα δρόμου αλλά και στους αγώνες αυτοκινήτων, η ελληνική αντιπροσωπεία Νissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. προσφέρει ένα πακέτο βελτίωσης με παράλληλο εγκέφαλο για τα αυτοκίνητα της εταιρίας που χρησιμοποιούν τον κινητήρα βενζίνης 1.2 DIG-T, δηλαδή τις αντίστοιχες εκδόσεις των Nissan Juke, Pulsar και Qashqai, αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Συγκεκριμένα, η μέγιστη ισχύς του τετρακύλινδρου τούρμπο των 1.197 cc, από τους εργοστασιακούς 115 PS στις 4.500 rpm αυξάνεται στους 135 PS στις 5.100 rpm. Αντίστοιχα η ροπή των 19,4 kgm στις 2.000 rpm γίνεται 20,6 kgm στις 3.800 rpm. Οι ακριβείς επιδόσεις που πετυχαίνουν τα μοντέλα της Nissan με τον αναβαθμισμένο κινητήρα δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο είναι σαφές ότι παρέχεται αυξημένη δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών.
Το βελτιωτικό πακέτο δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου. Και απευθύνεται τόσο σε όσους έχουν ήδη στην κατοχή τους κάποιο από τα παραπάνω μοντέλα, αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται τώρα να αγοράσουν, αφού μπορεί να τοποθετηθεί και σε καινούργια αυτοκίνητα πριν την παράδοση στον πελάτη.
Η ακριβής τιμή του βελτιωτικού κιτ δεν έχει γνωστοποιηθεί, μαθαίνουμε όμως ότι είναι τόσο ανταγωνιστική, που σε συνδυασμό με τη διατήρηση της εγγύησης μάλλον αποτελεί την πιο συμφέρουσα λύση για τη βελτίωση αυτού του κινητήρα σε τέτοιο επίπεδο. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο έμπορο ή επισκευαστή της Nissan στην περιοχή τους.[/spoiler:7uiibt79]
-
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε κάποια συγκριτική δοκιμή σε σχέση με το εργοστασιακό.
-
Πολύ ψηλά αποδίδεται η ροπή και θα σέρνεται χαμηλά. Αν δεν δούμε καμπύλη δεν μπορούμε να πούμε με ασφαλεία
-
Μπα...ξεβούζωσες εσύ ή πατήθηκε κατά λάθος το 'όχι πια εχθρός' button;;;
-
Αν δε δεις την καμπύλη ροπής δεν μπορείς να κρίνεις την απόδοση στις χαμηλές στροφές.
Πιθανόν να παραμένει ίδια και να αυξάνεται ψηλά. Να είναι χαμηλότερη δύσκολο το βλέπω -
Απο τα 190 στα 200 δεν θα υπαρχει καμια διαφορα.Περιεργο παντος γιατι τα περισσοτερα tuning εχουν διαφορα 20-30 Nm...πολυ light φαινεται,εως μουφα...
-
Φαίνεται πολύ όμορφο αλλά αργεί ακόμα.
Εν αναμονή του νέου Z της Nissan
Οι Γερμανοί θα χάσουν το ύπνο τους με το νέο Z-car.http://www.drive.gr/news/nea-montela/en-anamoni-toy-neoy-z-tis-nissan
-
Πολυ φουτουριστικο για τα γουστα μου. Δεν ξερω τι ακριβως με χαλαει,αλλα δεν το βρισκω ομορφο.
-
Καλά φαντάζομαι θα γίνει πιο συντηρητικό για να βγεί στην παραγωγή.
Αν και εγώ θα το προτιμούσα έτσι -
Εστω και στοιχεια απο το micra να κρατησει ,εξαιρετικο θα ειναι
-
Έχω αγοράσει εδώ και δύο μήνες ένα nissan note 1,4 μοντέλο 2007 και η έχει μέση κατανάλωση εντός πόλης 9,3 λ./100χλμ. Είναι η νορμάλ κατανάλωση για το μοντέλο;
PAOK for ever.
-
Ισως δε το χεις συνηθισει ακομα, νομιζω 0,5-1 λιτρο χαμηλοτερα σιγουρα μπορεις. Μπουζι,φιλτρο αερα σε τι κατασταση ειναι?
-
Έχω κάνει φουλ σέρβις με την αγορά σε δικό μου μηχανικό. Ίσως και να έχει να κάνει με τον τρόπο οδήγησης, καθώς πριν οδηγούσα ένα yaris. Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
PAOK for ever.
-
Ο χρήστης Volakiotis έγραψε:
PAOK for ever.
Αν αλλάξεις ομάδα θα καίει ακόμα λιγότερο!!
-
Χεχε! Το αμάξι μπορεί να αλλάξει...
PAOK for ever.
-
Χαχαχα είσαι ωραίος
-
Καλησπέρα, θέλω να αλλάξω λάμπες σε micra κ12 1.2. Με ενδιαφέρει να δυναμώσει το φως και να φωτίζει μεγαλύτερη απόσταση. Υπάρχει περίπτωση να την γλυτώσω με απλή αλλαγή λαμπών? Δεν έχω ιδέα τι παίζει γιατί τόσα χρόνια δεν χρειάστηκε να αλλάξω, τώρα τελευταία μπενω συχνά σε αυτοκίνητο με xenon κσι τα δικά μου μου φαίνονται λες και τα έχω στην μικτή σκάλα.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Vdx έγραψε:
Καλησπέρα, θέλω να αλλάξω λάμπες σε micra κ12 1.2. Με ενδιαφέρει να δυναμώσει το φως και να φωτίζει μεγαλύτερη απόσταση. Υπάρχει περίπτωση να την γλυτώσω με απλή αλλαγή λαμπών? Δεν έχω ιδέα τι παίζει γιατί τόσα χρόνια δεν χρειάστηκε να αλλάξω, τώρα τελευταία μπενω συχνά σε αυτοκίνητο με xenon κσι τα δικά μου μου φαίνονται λες και τα έχω στην μικτή σκάλαΟρεξη για διαβασμα να εχεις!!
viewtopic.php?f=6&t=6482Μπορεις παντως να βαλεις λαμπες με αρκετα μεγαλυτερη φωτεινοτητα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καλησπέρα, θέλω να αλλάξω λάμπες σε micra κ12 1.2. Με ενδιαφέρει να δυναμώσει το φως και να φωτίζει μεγαλύτερη απόσταση. Υπάρχει περίπτωση να την γλυτώσω με απλή αλλαγή λαμπών? Δεν έχω ιδέα τι παίζει γιατί τόσα χρόνια δεν χρειάστηκε να αλλάξω, τώρα τελευταία μπενω συχνά σε αυτοκίνητο με xenon κσι τα δικά μου μου φαίνονται λες και τα έχω στην μικτή σκάλα
Ορεξη για διαβασμα να εχεις!!
viewtopic.php?f=6&t=6482Μπορεις παντως να βαλεις λαμπες με αρκετα μεγαλυτερη φωτεινοτητα.
Σε ευχαριστώ φίλε θα αρχίσω να το διαβάζω. Θα προτιμούσα να κάνω απλή αλλαγή χωρίς μετατροπές κτλπ οπότε αν έχεις να προτείνεις κάτι είμαι όλος αυτιά.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
NISSAN FORUM