-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
όχι σαν άλλους που τις κολλάνε ψηλά σα ταμπλετ....Sent from my iPad using Tapatalk
Γιατί άραγε;
-
Οδηγώντας Mercedes και το golf, η διαφορετική θέση οθόνης εργονομικά δε μου δημιουργεί κάποιο θεμα.
Απο αποψη εμφάνισης προτιμώ 1000 φορές το ταμπλό του golf παρα το .... κολημμενο ταμπλετ της Mercedes. Η εμφάνιση ειναι θεμα γούστου, αλλα πολυ δυσκολο να έχεις πρόβλημα με το ύψος της οθόνης των golf/Tiguan.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Πολύ χαμηλά είναι η οθόνη.
Μια χαρα ειναι.
Δες σε duster να κλαψεις για να δεις τι σημαινει χαμηλαΜόνο μία χαρά δεν είναι.
Εργονομικό λάθος είναι φίλε μου.Αν εσένα σου φαίνεται χαμηλά δε παει να πει οτι ειναι λάθος.
Γενικώς οι οθόνες των vw ειναι σωστά τοποθετημένες, εναρμονισμένες με το υπόλοιπο ταμπλό κι όχι σαν άλλους που τις κολλάνε ψηλά σα ταμπλετ....
Sent from my iPad using Tapatalk
+1.
Λαθος εργονομικο υπηρχε πριν 20 χρονια στην οθονη του golf 4. Στο επομενο διορθωθηκε ανεβαινοντας πανω -
Από την εμπειρία μου από την οθόνη του tiguan, είναι λίγο πιο χαμηλά από το ιδανικό, αλλά για την κλεφτή ματιά που κάνουμε για να πάρουμε πληροφορίες δεν με δυσκολεύει ιδιαίτερα. Για την εργονομία τουλάχιστον το tiguan και γενικότερα τη vw δεν την κατηγορεί κανένας, τουναντιον. Οι καινούργιες bmw και audi έχουν καθιερώσει την οθόνη ξεχωριστά σαν ταμπλετ που είναι καλύτερο σίγουρα εργονομικά αλλά χαλάει κάπως την αισθητική. Προσωπικά η θέση της οθόνης είναι ικανοποιητική. Μη ξεχνάμε πως προσφέρεται και το active info display και η οθόνη προβολής στο παρμπριζ που είναι το μέλλον στην προβολή της πληροφορίας για τον οδηγό.
-
Επανέρχομαι στη σύγκριση Tiguan-3008, διότι πλέον έχω και προσωπική άποψη για το αυτοκίνητο. Η σύγκριση αφορά τους δύο κινητήρες 1600ρηδες, η έκδοσή μου είναι η Advance και αυτή που είδα και κάνω τη σύγκριση είναι η Allure (μη μου πείτε γιατί δε συγκρίνω με την αντίστοιχη μεσαία της Peugeot, την Active, είναι γιατί έχει πολύ πολύ λιγότερα καλούδια οπότε δεν έχει νόημα).
Πλεονεκτήματα 3008
- Σχεδιασμός εξωτερικά: είναι γεγονός ότι το Tiguan έχει συντηρητική σχεδίαση. Έχει το σοβαρό πλεονέκτημα ότι το 'συντηρητικό' σημαίνει και διαχρονικό, ενώ το μοντέρνο σε 10 χρόνια θα φαντάζει ξεπερασμένο. Από την άλλη, επειδή δε σκοπεύω να πάω πέραν της 10ετίας με οποιοδήποτε αμάξι, ο σύγχρονος σχεδιασμός του 3008 με κέρδισε, και αυτός ήταν και εξαρχής ο λόγος που πρόσεξα το αμάξι.
- Σαλόνι: Τα καθίσματα του Tiguan είναι ίσως το μόνο πράγμα στο αυτοκίνητό μου που με 'χαλάει'. Κάποια στιγμή θα βάλω δερμάτινα, όχι τόσο γιατί θέλω δερμάτινα όσο γιατί απλά δε μου αρέσουν (σχεδιαστικά κυρίως) αυτά που έχει. Τα καθίσματα στο Peugeot είναι συνδυασμός δερματίνης-υφάσματος, και η ανοιχτόχρωμη έκδοση είναι όμορφη. Φυσικά, η δερματίνη κάποια στιγμή ξεφτίζει και μένει να δούμε πώς θα είναι τα αμάξια αυτά σε 5-6 χρόνια. Επιπλέον το σαλόνι συνολικά είναι ιδιαίτερο σύγχρονο, η κονσόλα παχιά-παχιά και γενικά θα έβαζα πολύ καλό βαθμό στο σαλόνι - ανώτερο ίσως του Tiguan.
- Υπάρχει η δυνατότητα αυτόματου, κάτι που δεν ισχύει για το 1600ρι της VW.
- Grip control
- Ζάντες 18ρες (αν και αυτό μπορεί να είναι και μειονέκτημα τελικά)
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες στάνταρ, στο Tiguan χρεώνονται (και ναι, μια χαρά θα τους έβαλα για 150 ευρώ που είχαν αλλά άλλαζε η κλίμακα και πήγαιναν στο 2χιλιαρο! Οπότε απλά δε τους έχω)
- 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
Μειονεκτήματα 3008
- Συστήματα ασφαλείας: επιλογές όπως προειδοποίηση και φρενάρισμα και επαναφορά στη λωρίδα, ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό.
- Οθόνη αφής: Ποτέ δε μου άρεσε η επιλογή στη θέση αυτή, εκεί που την έχουν και BMW, Mercedes. Προτιμώ την περίπτωση της VW, Citroen, Opel κλπ που την έχουν χαμηλά. Επάνω είναι σα να ολοκληρώσανε τη σχεδίαση και να θυμηθήκανε ότι ξέχασαν κι αυτό, οπότε το συνδέσαν από πάνω. Πέραν τούτου, η λειτουργικότητά της, το scrolling, τα χρώματα κλπ, είναι κατώτερα του Tiguan. Ο πωλητής είπε πως το μενού υπάρχει και στα ελληνικά, αλλά όταν πήγαμε στις ρυθμίσεις αυτό δε το βρήκαμε. Το Peugeot έχει στην έκδοση Allure και navi, αλλά με δεδομέμο το Apple carplay μου είναι αδιάφορο.
- Οι ράγες οροφής χρεώνονται έξτρα.
- Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ο χώρος αποσκευών μου φάνηκε μικρότερος του Tiguan.
- Στο σαλόνι, υπάρχει ένα κομμάτι που είναι επενδεδυμένο με ύφασμα αντί πλαστικό. Εκτός του ότι είναι χάλια η επιλογή του χρώματος (στη μαύρη έκδοση καθισμάτων, είναι σαν ύφασμα από παντελόνι-φανέλα), είναι ιδιαίτερο ευαίσθητο σε λέρωμα. Απορώ πώς το σκέφτηκαν.
- Είναι λίγο πιο αργό από το Tiguan (11,3 με 10,9) στην 0-100 επιτάχυνση
Τα συν και πλην των δύο αυτοκινήτων είναι περίπου ίδια. Μου είναι βασικά τα θέματα ασφαλείας, και η λειτουργικότητα της οθόνης αφής οπότε αυτά ίσως μετράγανε στην επιλογή μου. Ωστόσο υπάρχει κάτι που απλά με οδηγεί τυφλά στη μία επιλογή. Η ΤΙΜΗ.
Το Tiguan στοίχισε μαζί με μεταφορικά πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας, 27.600 ευρώ μετά την έκπτωση. Το 3008 στοιχίζει μαζί με μεταφορικά πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας 34.100 ευρώ μετά την έκπτωση. Δηλαδή ακριβώς 6,500 ευρώ παραπάνω το 3008.(χωρίς κανένα εξτρά και για τα δύο). Και κάπου εδώ λήγει η κουβέντα. Δεν είμαι κολλημένος να νομίζω ότι το Tiguan είναι το αμάξι χωρίς αντίπαλο. Αλλά για την κατηγορία του, είναι το καλύτερο VfM και αυτό το πιστεύω.
-
Μη σε ακουσει ο κωλοτουμπας και ο συντροφος του ομως να λες οτι το tiguan ειναι vfm
-
Άκου 6.500....... απίστευτο
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
...Αλλά για την κατηγορία του, είναι το καλύτερο VfM και αυτό το πιστεύω.Με τις νέες τιμές του Kuga, στα 22Κ€ η Business έχει τον ίδιο -ή καλύτερο- εξοπλισμό από το Advance, ενώ στα 25Κ€ για την ST-Line παίρνεις σχεδόν ότι υπάρχει και δεν υπάρχει από εξοπλισμό. Εκεί που το Suzuki έπαιζε σχεδόν μόνο του, τώρα αυτό ισχύει για το Kuga.
-
Βρήκε κανείς αλυσίδες (πανιά) για το tiguan σε 215/65/17 ;;
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
...Αλλά για την κατηγορία του, είναι το καλύτερο VfM και αυτό το πιστεύω.
Με τις νέες τιμές του Kuga, στα 22Κ€ η Business έχει τον ίδιο -ή καλύτερο- εξοπλισμό από το Advance, ενώ στα 25Κ€ για την ST-Line παίρνεις σχεδόν ότι υπάρχει και δεν υπάρχει από εξοπλισμό. Εκεί που το Suzuki έπαιζε σχεδόν μόνο του, τώρα αυτό ισχύει για το Kuga.
Ασε παραπανω μιλαει για το diesel και οχι για το βενζινη που λες εσυ
-
Αυτό ναι, ξέχασα να το τσεκάρω...εγώ έχω μάτια μόνο για turboβενζίνες
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αυτό ναι, ξέχασα να το τσεκάρω...εγώ έχω μάτια μόνο για turboβενζίνες [emoji38]Βενζινη ειπαμε το kuga δε παιζεται αυτη την εποχη στα 22
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Άκου 6.500....... απίστευτοSent from my iPad using Tapatalk
Το Tiguan σίγουρα ποιο vfm (στην ελλαδα τουλαχιςτον) αλλα η διαφορα δεν ειναι 6500€,εκτος και αν στην vw σας βάζουν δωρεάν virtual cockpit,navi,18αρες ζαντες αν τις ζητήσετε
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Άκου 6.500....... απίστευτο
Sent from my iPad using Tapatalk
Το Tiguan σίγουρα ποιο vfm (στην ελλαδα τουλαχιςτον) αλλα η διαφορα δεν ειναι 6500€,εκτος και αν στην vw σας βάζουν δωρεάν virtual cockpit,navi,18αρες ζαντες αν τις ζητήσετε
Όσο δωρεάν βάζουν ράγες οροφής, σύστημα επαναφοράς στη λωρίδα και σύστημα απότομου φρεναρίσματος για αποφυγή πρόσκρουσης εκεί στην Puegeot αν τα ζητήσετε.
Διάβασέ με καλά παραπάνω: Κάνω σύγκριση των ΒΑΣΙΚΩΝ εξοπλισμών των δύο εκδόσεων, Advance για Tiguan και Allure για Peugeot. Ο καθένας κάτι βάζει και κάτι δε βάζει. Δε προχωράω στους προαιρετικού εξοπλισμούς γιατί εκεί θα χάσουμε τη μπάλα, ο καθένας βάζει ό,τι του αρέσει.
-
Τα extra που δεν βάζει η vw ειναι σαφώς ακριβότερα απο αυτα που δεν βάζει η peugeot.
Με το ίδιο σκεπτικό που εςυ συγκρίνεις advance με allure για να οξυνεις την διαφορα τιμης με το peugeot, με το ίδιο σκεπτικό κάποιος peugeotφίλος μπορεί να συγκρίνει την active με την advance για να την αμβλύνει. Για μένα και οι δυο είστε λάθος.
Ps εχω ήδη γράψει οτι το Tiguan ειναι ποιο vfm,οπότε δεν ειναι σκοπός μου να μειώσω το Tiguan αλλα απλά να επισημάνω οτι η προαναφερθείσα διαφορα τιμης ειναι στρεβλή. -
-
Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
Δεν είμαι κολλημένος να νομίζω ότι το Tiguan είναι το αμάξι χωρίς αντίπαλο. Αλλά για την κατηγορία του, είναι το καλύτερο VfM και αυτό το πιστεύω.Συμφωνώ γι το vfm....μέχρι πριν 1 μήνα. Πλέον είναι το Kuga (και στο diesel), βέεβαια δεν ξέρω για πόσο καιρό θα έχει αυτές τις τιμές.
-
Βέβαια το θεμα δεν ειναι μονο η τιμή. Ειναι και τι παίρνεις σε αυτή. Ας πουμε... συγκρίνονται οι επιδοσεις; συγκρίνεται η ποιότητα; η ασφάλεια; η κατανάλωση;
Τα focus τα εταιρικά με τις υψηλές καταναλώσεις που ειχα γράψει, συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο. 7.9 μέση (ντίζελ). Πόση να χει το kuga άραγε...
Μέχρι να κυκλοφορήσει και να δούμε, προσωπικά δε το βλέπω αισιόδοξα αυτο το κομμάτι.Σαν τιμή ειναι εξαιρετική ΑΛΛΑ δε γνωρίζω τα παραπάνω και νομίζω και ελάχιστοι τα γνωρίζουν αφού το αμάξι δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα ουσιαστικά.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Βέβαια το θεμα δεν ειναι μονο η τιμή. Ειναι και τι παίρνεις σε αυτή. Ας πουμε... συγκρίνονται οι επιδοσεις; συγκρίνεται η ποιότητα; η ασφάλεια; η κατανάλωση;Μίλησα για καθαρά vfm αγορά και μόνο. Σιγουρα πάντως συγκρίνονται σε όλα και ειναι σε ίδια επίπεδα, εκτός απο καταναλωση που έχει μεγαλύτερη το Kuga.
-
Ε κοίτα αν καίει τα κερατά του σίγουρα τελικά δε το λες vfm Εδώ οι βενζίνης στα φιέστα και τρώνε αρκετά φαντάσου τι πάρτυ θα γινεται σε τοσο βαρύ suv.
Παντως γενικές ειναι οι σκέψεις μου δεν αναφέρθηκα σε εσένα. Έχω πει και εγώ οτι οι τιμές ειναι πολυ καλές , αλλα δε ξερω τελικά τι παίρνεις. Δε μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα απο τις δοκιμές στο Παρνασσό που πήγαν ολοι.
Sent from my iPad using Tapatalk
VW Tiguan 2016