-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Βασίλη καλημέρα!!
Μια παράκληση. Αν θέλεις βάζε μόνο το λινκ και όχι όλο το κείμενο ή χρησιμοποίησε το 'spoiler' για να βάλεις το κατεβατό.
Sorry για αυτό αλλά επειδή μπαίνω συχνά από κινητο / tapatalk, δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα topics.Φιλικά
Κανένα πρόβλημα πασά μου αν συμφωνούν και οι άλλοι...γιατί νόμιζα ότι δεν είναι αρεστό ένα σκέτο Link...Για μένα παραπάνω κόπος είναι να παραθέτω και το κείμενο...
-
Thanks Βασίλη!!
Αν βολεύει τους υπόλοιπους έτσι πάω πάσο -
Βασίλη, επειδή πολλές φορές εγώ έχω ήδη διαβάσει τα άρθρα (καμμένος, ναι το ξέρω), το spoiler θα ήταν η ιδανική λύση νομίζω.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Βασίλη, επειδή πολλές φορές εγώ έχω ήδη διαβάσει τα άρθρα (καμμένος, ναι το ξέρω), το spoiler θα ήταν η ιδανική λύση νομίζω.Θα το μάθουμε κ το spoiler! Πού θα πάει! Χρόνια Πολλά!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Θα το μάθουμε κ το spoiler! Πού θα πάει! Χρόνια Πολλά!
Χρόνια Πολλά, Βασίλη. Να περάσεις όμορφα με τις γυναίκες σου.
nickthetrib from tapatalk
-
1600kg το δικίνητο με τον 1,5 120ps diesel μάλιστα.
To λες και τραγικό.
Απορώ πως θα πηγαίνει με επιβάτες οπου θα φτάνει τα 1800-1900 kg ,ενώ φορτωμένο θα πλησιάζει τους 2 τόνους.
Επίσης απορώ τι πρόσφυση θα βρίσκουν οι μπροστινοί τροχοί σε ανηφορικό χώμα ειδικά όταν το πορτ μπαγκαζ θα είναι γεμάτο... -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Θα το μάθουμε κ το spoiler! Πού θα πάει! Χρόνια Πολλά!
Χρόνια Πολλά, Βασίλη. Να περάσεις όμορφα με τις γυναίκες σου.
nickthetrib from tapatalk
Χρόνια Πολλά κ καλά με υγεία κ ευτυχία!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους! -
Τελικά δεν είναι άσχημο!!
Αρκετά κυριλέ θα το έλεγα. Το ανθρακί του πάει πολύ και η οθόνη 8ιντσών ωραία τοποθετημένη στο ταμπλόhttp://www.autoblog.gr/2016/12/23/test-drive-prwth-dokimh-tou-petrelaiokinhtou-ford-kuga-facelift/
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
1600kg το δικίνητο με τον 1,5 120ps diesel μάλιστα.
To λες και τραγικό.
Απορώ πως θα πηγαίνει με επιβάτες οπου θα φτάνει τα 1800-1900 kg ,ενώ φορτωμένο θα πλησιάζει τους 2 τόνους.
Επίσης απορώ τι πρόσφυση θα βρίσκουν οι μπροστινοί τροχοί σε ανηφορικό χώμα ειδικά όταν το πορτ μπαγκαζ θα είναι γεμάτο...Την ίδια πρόσφυση που θα βρίσκει ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μη 4κίνητο αυτοκίνητο σε ανηφορικό χωμάτινο δρόμο με γεμάτο πορτ μπαγκάζ.
-
Υποτίθεται ότι κάνει και για χώμα. Για αυτό φορτώνεσαι το extra βάρος, την άσχημη αεροδυναμική και το ψηλο κέντρο βάρους.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Υποτίθεται ότι κάνει και για χώμα. Για αυτό φορτώνεσαι το extra βάρος, την άσχημη αεροδυναμική και το ψηλο κέντρο βάρους.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Άρα ιδια προσφυση με qq, kadjar, renegade κλπ κλπ.
Πιστεύω οτι καταλαβαίνει πως αυτό που έγραψες, όπως το εγραψες, δεν δικαιολογεί καθόλου αυτό που θελεις να πείς.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πως το έγραψα δηλαδή?
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
4wd/AWD diagonal and offroad TEST
https://www.youtube.com/watch?v=hU7x9E9Elsc
τόσο χάλια δηλαδή.... -
Πολύ καλή η τετρακίνηση!!
-
Ολμτως είναι καλή αυτή;; δεν ξ´ερω, σοβαρά ρωτάω, δεν επχω εμπειρία.
Τα σπινιαρίσματα οφειλονται στο ότι απλά κάνει κατανομή δύναμης αλλα όχι υποπολλαπλασιασμό;Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα περισσότερα σπινιάρουν παραπάνω. Έχω δει επίσης να μην τα καταφέρνουν.
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Ολμτως είναι καλή αυτή;; δεν ξ´ερω, σοβαρά ρωτάω, δεν επχω εμπειρία.
Τα σπινιαρίσματα οφειλονται στο ότι απλά κάνει κατανομή δύναμης αλλα όχι υποπολλαπλασιασμό;Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο υποπολλαπλασιασμός (κοντές σχέσεις) δίνει περισσότερη ροπή. Ουσιαστικά είναι ένα ακόμα πιο κοντό κιβώτιο. Τα σπιναρίσματα οφείλονται στο ότι δεν είναι μόνιμη τετρακίνηση με κατανομή 50-50, αλλά δίνει ροπή στις πίσω ρόδες όταν αρχίσουν να γλιστράνε οι μπροστινές. Συν φυσικά των κοντών διαδρομών των αναρτήσεων και των ασφάλτινων ελαστικών. Ντάξει, για SUV καλό είναι, αλλά καμία σχέση με πραγματικό off roader.
-
Καλά, εννοείται μιλάμε για light τετρακίνητα
-
Και με μόνιμη σπιναρουν. Δεν έχει σχέση η μόνιμη τετρακίνηση.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Και με μόνιμη σπιναρουν. Δεν έχει σχέση η μόνιμη τετρακίνηση.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Φυσικά και έχει σχέση η μεταφορά της ροπής. Άλλο το να δουλεύει κάθε άξονας συνέχεια με 50-50 και άλλο το να παίρνει ροπή μόνον όταν χάνει ο άλλος.
Ford Kuga