Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 800
    • 801
    • 802
    • 803
    • 804
    • 939
    • 940
    • 802 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mrclouzo last edited by

      Ο χρήστης vasvo έγραψε:
      mrclouzo, καταρχήν καλοφάγωτα και πάντα ασφαλείς διαδρομές.

      Η αίσθηση είναι ότι γίνεται υπερβολικά ευαίσθητο και σε πάνε εκείνα (πχ. νεροφαγώματα) οπότε χρειάζεται συνέχεια μικροδιορθώσεις με το τιμόνι.
      Για το στρίψιμο αν φτάσουν στο όριο γίνονται όλα μετά τόσο απότομα που δεν μαζεύεται με τίποτα η BMW.
      Μόνο της Michelin επιδέχονται επισκευή και αυτό υπό προϋποθέσεις (χλμ. που διένυσες, σημείο κλπ) άλλα η διαφορά στην τιμή τους είναι αρνητικός παράγοντας.

      Τελικά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και βασικά πολλοί κάτοχοι θέλουν ελευθερία και ποικιλία επιλογών που δεν μπορεί να την περιορίσει καμία εταιρεία όσο και αν την αγαπάμε!

      Προσωπικά δεν έχω διαπιστώσει την ευαισθησία που αναφέρεις και θεωρώ εαυτόν ανήσυχο οδηγό
      Τα goodyear που είχα θα τα χαρακτήριζα αρκετά προοδευτικά, πάντα με προειδοποιούσαν πριν ξεκολλήσουν. Δεν θυμάμαι να με αιφνιδίασαν ποτέ, είτε με απότομη υποστροφή είτε με υπερστροφή. Σίγουρα τα επίπεδα grip ενός καλού sport ελαστικού αντίστοιχης διάστασης δεν το έχουν αλλά μιλάμε για mainstream καταστάσεις.

      Συμφωνώ απόλυτα ότι τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων και προσωπικών επιλογών, αν είχα την f20 σε βενζίνη -που σημαίνει ότι σίγουρα θα είχα κάνει το κλασικό remap που δίνει 200+ άλογα- σαφώς και θα πήγαινα σε καλή aftermarket sport ανάρτηση και σε καλό sport λάστιχο (όχι runflat). Όμως αν βάλω συμβατικό λάστιχο στην μαμά ανάρτηση θεωρώ ότι το αυτοκίνητο θα μαλακώσει υπερβολικά και θα χαλάσει η ισοροοπία που έχει τώρα.
      Πάντως επειδή πολλοί είναι αυτοί που κάνουν συχνά και μεγάλα ταξίδια στην εθνική ή έχουν βγάλει την ρεζέρβα επειδή έβαλαν υγραέριο, η λύση των rft είναι αρκετά καλή για να έχουν ήσυχο το κεφάλι τους.
      Τα driveguard έχουν επιδόσεις παρόμοιες των κορυφαίων συμβατικών στην κατηγορία αλλά με το πλεονέκτημα των rft και χωρίς το μειονέκτημα της άνεσης και της μεγαλύτερης τιμής.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aikibill last edited by

        Ο χρήστης vasvo έγραψε:
        Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
        (Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)

        Μπορεί να είχε βάλει μια φορά και να μην ξανά έβαλε γιατι δεν κατάφερε να τα σκάσει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasvo last edited by

          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

          Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
          (Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)

          Μπορεί να είχε βάλει μια φορά και να μην ξανά έβαλε γιατι δεν κατάφερε να τα σκάσει.

          Μεγάλε έγραψες πάλι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Επιστρεφω με σχεδον ολοκληρωμενες αποψεις για τα Continental winter contact ts860.
            Χθες εφθασα μεχρι τα 1000μετρα υψομετρο.Το οδοστρωμα ειτε ειχε λιγο παγωμενο-πατημενο χιονι,ειτε ειχε παγο,νερο που ειχε παγωσει.Τα λαστιχα ειχαν μπροστα 2,2μπαρ(2,1 πρεπει) και 2,5 πισω(2,3 πρεπει).Εκκινηση-επιταχυνση αψογα διχως σπινιαρισμα με σχεδον τερμα γκαζι στην 2α.Κικνταουν απο 3η σε 2α πανω σε κλειστη στροφη και δν εφευγε.Το τιμονι ηταν επισης καταπληκτικο και δν ελαφρωνε ουτε αδειαζε μουτρα σε στραβοτιμονιες.Σε απατητο τελειως δν καταλαβαινες οτι μπορει να γλυστρισει.Φρεναρισμα?Σαν να φρεναρεις με ενα μετριο λαστιχο σε βρεγμενο οδοστρωμα.Εδω μενει μονο μια εμπειρια αυτην του αρκετου χιονιου σε υψος αλλα και σε ποσοτητα νερου.Τα Χανκοοκ ηταν απλα μια τραυματικη εμπειρια μετα απο το χθεσινο.
            Στο στεγνο τωρα,πλαινα που πλησιαζουν τα καλοκαιρινα Bridgestone t001 .Φρεναρισμα δοκιμασα μονο σε χαλια οδοστρωμα πολης και ηταν ισως καλυτερο απο τα καλοκαιρινα.
            Στο βρεγμενο τελικα επιβεβαιωθηκα,σε μαπα οδοστρωμα καλυτερα των bridg (με θερμοκρασια στους μηδεν κοντα),σε καλο δρομο δεν το δοκιμασα.
            Φθορα για 2,500 χιλιομετρα δν διακρινω κατι.
            Δηλωνω ενθουσιασμενος.

            Υ.Γ. αν δειτε φωτο του πελματος,περαν των κλασσικων ζικ-ζακ εχει παρα πολλες χαρακιες βαθους 0.5 χιλιοστο το πολυ.Κατα 99% ειναι για συνθηκες οπως οι χθεσινες.Στο τελος της σεζον αξιζει να παρω ενα χαρτοκοπτη και να τις ξανακανω σε βαθος μονο 0,5 χιλιοστα παλι?Το ψυριζω αλλα σε φωτο με 4μμ πελμα φαινεται φτωχο το λαστιχο μονο με τα ζικ ζακ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο χρήστης GGAB έγραψε:
              ποιό το νόημα τότε να έχεις rft λάστιχα με τα μειονεκτήματα τους;;;

              Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα την ερώτηση...εννοείς για το μπάλωμα ή κάτι άλλο?

              Είναι γνωστό ότι εάν διανύσεις κάποια απόσταση με το RFT χωρίς αέρα (περί τα 150-200χλμ) τότε το λάστιχο καταστρέφεται και θέλει αλλαγή. Σαφώς έχουν μειονεκτήματα (ελάχιστα πλέον με την εξέλιξή τους), όμως τα πλεονεκτήματά τους είναι αρκετά:

              • Δεν έχεις απώλεια ελέγχου όταν σου σκάσει (σε σπάνιες περιτπώσεις η απότομη απώλεια αέρα με ταχύτητα οδηγεί μέχρι και στο 'ξεζαντάρισμα' του ελαστικού)
              • Ευκολία. Τρυπάει το ελαστικό στην μέση του πουθενά στις 12 τα μεσάνυχτα με κρύο έξω...αντί να αλλάξεις λάστιχο, απλά συνεχίζεις (ειδικά σε μια γυναίκα μόνη της με μωρό στο αυτοκίνητο είναι ανεκτίμητη αξία όπου και ότι ώρα και εάν την πιάσει λάστιχο)

              Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
              (Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)

              Εάν δεν έχεις τα σωστά τοιχώματα (δλδ. το ελαστικό πλέον δεν είναι RFT), τότε το βουλκανιζατέρ οφείλει να ΜΗΝ στο επισκευάσει!! Εγώ μιλάω για επισκευή με την προϋπόθεση ότι το ελαστικό συνεχίζει να έχει τις ιδιότητες του RFT.

              Όχι δεν έχω βάλει Michelin & Pirelli (την 1η γιατί δεν έτυχε, την 2η γιατί δεν μου άρεσαν σε όσα αυτοκίνητα τα είχα οδηγήσει).

              • Η Ζ4 φόραγε Bridgestone (τα οποία και μπάλωσα) και μετά τα άλλαξα με Continental
              • Το Μini φόραγε Dunlop από το εργοστάσιο, το πούλησα με λίγα χιλιόμετρα πριν προλάβω να αλλάξω λάστιχα
              • Η 116i φόραγε Goodyear από το εργοστάσιο και όταν άλλαξα έβαλα πάλι τα ίδια.

              Μπορεί να είχε βάλει μια φορά και να μην ξανά έβαλε γιατι δεν κατάφερε να τα σκάσει.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                τα 150-200 χλμ είναι κανονικό ταξίδι!!!
                εγω έτσι όπως το έγραψες κατάλαβα οτι καταστέφεται σε διαδρομή 5-10-15 χλμ το πολύ οπότε οκ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  japanese1 last edited by

                  W202, με γεια το λάστιχο.
                  Αλλά θεωρώ είναι too much, ρε συ. Αθήνα δεν είσαι; χειμώνας normal.
                  εκτός αν φεύγεις για βουνό-εξορμήσεις.

                  GGAB, τελικά τα toyo πολύ καλά αδερφέ.

                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasvo last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    τα 150-200 χλμ είναι κανονικό ταξίδι!!!
                    εγω έτσι όπως το έγραψες κατάλαβα οτι καταστέφεται σε διαδρομή 5-10-15 χλμ το πολύ οπότε οκ.

                    To όριο είναι 80/80 (χλμ/ταχύτητα) αλλά αν το υπερβείς ή ο δρόμος δεν είναι χαλί πιθανότατα θα πάρεις το διαφορικό στην μασχάλη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                      W202, με γεια το λάστιχο.
                      Αλλά θεωρώ είναι too much, ρε συ. Αθήνα δεν είσαι; χειμώνας normal.
                      εκτός αν φεύγεις για βουνό-εξορμήσεις.

                      GGAB, τελικά τα toyo πολύ καλά αδερφέ.

                      Ευχαριστω.Οχι Αθηνα,Τρικαλα μενω και κάθε σκ χωριο στα 1000 μετρα υψομετρο.Εχω 2 4αδες οποτε γλυτωνω χιλιόμετρα από τα καλοκαιρινα και μου ερχεται το ιδιο.Και όπως τελικα επιβεβαιωθηκα τα ποιοτικα χειμωνιάτικα κατω από τους 7 βαθμούς είναι το ιδιο με τα καλοκαιρινα πανω από τους 7 βαθμούς.Εδω από αποψη θερμοκρασίας(εστω ότι δν χιονιζει) καλύπτονται κανονικα τα χειμωνιάτικα.Αθηνα είναι οντως υπερβολή και ποτε δν θα δουλεψουν σωστα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης vasvo έγραψε:
                        To όριο είναι 80/80 (χλμ/ταχύτητα) αλλά αν το υπερβείς ή ο δρόμος δεν είναι χαλί πιθανότατα θα πάρεις το διαφορικό στην μασχάλη

                        http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... tyres.html
                        Ξεκάθαρα λέει για 150χλμ απόσταση (το όριο ναι είναι τα 80χαω).

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasvo last edited by

                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                          To όριο είναι 80/80 (χλμ/ταχύτητα) αλλά αν το υπερβείς ή ο δρόμος δεν είναι χαλί πιθανότατα θα πάρεις το διαφορικό στην μασχάλη

                          http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... tyres.html
                          Ξεκάθαρα λέει για 150χλμ απόσταση (το όριο ναι είναι τα 80χαω).

                          Ο κατασκευαστής τους όμως 50/50 μίλια δίνει!

                          Youtube Video

                          ΥΓ. Φάνη θα στο θέσω λίγο πιο αντρικά και άνευ παρεξήγησης.
                          Την σεξουαλική επαφή την προτιμάς με ή άνευ προφυλακτικού;
                          Εμένα πάντως στρογγυλεμένα αυτή την αίσθηση μου άφησαν (εννοείται φυσικά που γυρνάς…) και φιλικά πάντα αναφέρομαι σε προσωπικές επιλογές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
                            W202, με γεια το λάστιχο.
                            Αλλά θεωρώ είναι too much, ρε συ. Αθήνα δεν είσαι; χειμώνας normal.
                            εκτός αν φεύγεις για βουνό-εξορμήσεις.

                            GGAB, τελικά τα toyo πολύ καλά αδερφέ.

                            δική σου ήταν η τελική επιλογή!!!!εμείς εδω απλά λέμε τις απόψεις/εμπειρίες μας........χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              βάζω εδώ το θέμα για να μην ανοίξω καινούριο......
                              εχω χιονοκουβέρτες TG81 και τις πήρα όταν φόραγα τη μαμά διάσταση ελαστικών 215/50/17.
                              Τώρα με την 225/45/17 βλέπω οτι πρέπει να πάω στην TG80,αλλά το πρωί που τις έβαλα για τσέκ είδα οπτικά βέβαια οτι ήταν μια χαρά πάνω στο λάστιχο.Τί παίζει;;;έχει κανείς εμπειρία να μου πεί τι μπορεί να μου συμβεί;;;
                              ευχαριστώ και καλές γιορτές να έχουμε!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasvo last edited by

                                Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                βάζω εδώ το θέμα για να μην ανοίξω καινούριο......
                                εχω χιονοκουβέρτες TG81 και τις πήρα όταν φόραγα τη μαμά διάσταση ελαστικών 215/50/17.
                                Τώρα με την 225/45/17 βλέπω οτι πρέπει να πάω στην TG80,αλλά το πρωί που τις έβαλα για τσέκ είδα οπτικά βέβαια οτι ήταν μια χαρά πάνω στο λάστιχο.Τί παίζει;;;έχει κανείς εμπειρία να μου πεί τι μπορεί να μου συμβεί;;;
                                ευχαριστώ και καλές γιορτές να έχουμε!!!!

                                Χρόνια πολλά επίσης.
                                Η διαφορά στην συνολική διάμετρο μεταξύ των ελαστικών είναι -12,50 χιλιοστά, φυσιολογικά επειδή είναι υφασμάτινες μετά την χρήση θα βραχούν και θα ξεχειλώσουν περισσότερο. Προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα γιατί μπορεί να τις πετάξει προς τα μέσα και να μπλέξεις μετά άσχημα!

                                ΥΓ. Update στα παρακάτω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 106s16
                                  106s16 last edited by

                                  Χρόνια πολλά επίσης, εγω είμαι στο άλλο άκρο, από το παλιό αυτοκίνητο έχω τις autosock 620 άθικτες που ήταν για 205/50/16, τώρα έχω 225/45/17, που κανονικά μπαίνουν οι 645, αλλά δοκίμασα τις 620 και μπαίνουν κανονικά, βέβαια λίγο ζόρικα και εφαρμοστά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    touring-the-m3-1-6 last edited by

                                    Αφού είναι για 16άρια και εσύ έχεις 17άρια.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 106s16
                                      106s16 last edited by

                                      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                                      Αφού είναι για 16άρια και εσύ έχεις 17άρια.....

                                      Αυτό δεν παίζει ρόλο, αυτό που μετράει όπως και στις αλυσίδες είναι κατά κύριο λόγο η συνολική διάμετρος ζάντας ελαστικού και κατά δευτερο λόγο το πλάτος του πέλματος, στην συγκεκριμένη εταιρεία ο κωδικός παραπέμπει στην συνολική διάμετρο σε mm, έτσι τα 225/45/17 έχουν 634mm που κανονικά θέλανε το νούμερο 645 (έκανα λάθος από 620 το επόμενο είναι το 645) αλλά μπαίνει το νούμερο 620 έστω και οριακά, μάλλον γιατι έχει κάποα ανοχή, στο 620 δίνει τα 205/55/16 με συνολικη διάμετρο 631mm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        steliosgiatrelli last edited by

                                        Είμαι σε νησί και συγκεκριμένα από Χίο.
                                        Σκοπεύω να αλλάξω ελαστικά στο αμάξι της συζύγου μου το οποίο είναι και το 2χρονου μωρου μας(!) και μπορώ να πω ότι ειμαι ολίγον κάτι 'τυφλός' . Να αρχίσω με την διάσταση ,175/60/15 και μοντέλο ,nissan micra 1.2 2006. Τα ελαστικά που φοράει τώρα είναι τα hankook και μπορώ να πω ότι δεν είχαμε κάποιο παράπονο , το μαγαζί που ρώτησα μου είπε ότι σταμάτησε να τα δουλεύει γιατί λέει δημιουργούσαν προβλήματα στο αμάξι ή στρέβλωση σασιου , δεν ξέρω δεν θυμάμαι ακριβώς και η τιμή που μου είπε 380€ η τετράδα. Μου έκανε αντιπρόταση τα yokohama 320€ , δεν ξέρω μοντέλο και κακώς δεν ρώτησα,σόρρυ. Πείτε μου σας παρακαλώ τι να κάνω , το οικονομικό είναι παράγοντας χωρίς να θέλω θυσιάσω την ασφάλεια και αν είναι δυνατό να είναι γύρω στα 300 εκτός και αν υπάρχει κάτι που να αξίζει την υπέρβαση.
                                        Ευχαριστώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasvo last edited by

                                          Η Bottari το απλοποιεί και δίνει 5 μεγέθη μόνο για λιγότερο μπέρδεμα:

                                          images upload

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Τις έχεις αγοράσει τις ´καλτσες´;
                                            Πως τα πανε σε σχέση με τις κλασσικές αλυσίδες όσο αφορά απόδοση,ευκολία,τιμη;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 800
                                            • 801
                                            • 802
                                            • 803
                                            • 804
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 802 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr