-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
mrclouzo, καταρχήν καλοφάγωτα και πάντα ασφαλείς διαδρομές.Η αίσθηση είναι ότι γίνεται υπερβολικά ευαίσθητο και σε πάνε εκείνα (πχ. νεροφαγώματα) οπότε χρειάζεται συνέχεια μικροδιορθώσεις με το τιμόνι.
Για το στρίψιμο αν φτάσουν στο όριο γίνονται όλα μετά τόσο απότομα που δεν μαζεύεται με τίποτα η BMW.
Μόνο της Michelin επιδέχονται επισκευή και αυτό υπό προϋποθέσεις (χλμ. που διένυσες, σημείο κλπ) άλλα η διαφορά στην τιμή τους είναι αρνητικός παράγοντας.Τελικά όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και βασικά πολλοί κάτοχοι θέλουν ελευθερία και ποικιλία επιλογών που δεν μπορεί να την περιορίσει καμία εταιρεία όσο και αν την αγαπάμε!
Προσωπικά δεν έχω διαπιστώσει την ευαισθησία που αναφέρεις και θεωρώ εαυτόν ανήσυχο οδηγό
Τα goodyear που είχα θα τα χαρακτήριζα αρκετά προοδευτικά, πάντα με προειδοποιούσαν πριν ξεκολλήσουν. Δεν θυμάμαι να με αιφνιδίασαν ποτέ, είτε με απότομη υποστροφή είτε με υπερστροφή. Σίγουρα τα επίπεδα grip ενός καλού sport ελαστικού αντίστοιχης διάστασης δεν το έχουν αλλά μιλάμε για mainstream καταστάσεις.Συμφωνώ απόλυτα ότι τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων και προσωπικών επιλογών, αν είχα την f20 σε βενζίνη -που σημαίνει ότι σίγουρα θα είχα κάνει το κλασικό remap που δίνει 200+ άλογα- σαφώς και θα πήγαινα σε καλή aftermarket sport ανάρτηση και σε καλό sport λάστιχο (όχι runflat). Όμως αν βάλω συμβατικό λάστιχο στην μαμά ανάρτηση θεωρώ ότι το αυτοκίνητο θα μαλακώσει υπερβολικά και θα χαλάσει η ισοροοπία που έχει τώρα.
Πάντως επειδή πολλοί είναι αυτοί που κάνουν συχνά και μεγάλα ταξίδια στην εθνική ή έχουν βγάλει την ρεζέρβα επειδή έβαλαν υγραέριο, η λύση των rft είναι αρκετά καλή για να έχουν ήσυχο το κεφάλι τους.
Τα driveguard έχουν επιδόσεις παρόμοιες των κορυφαίων συμβατικών στην κατηγορία αλλά με το πλεονέκτημα των rft και χωρίς το μειονέκτημα της άνεσης και της μεγαλύτερης τιμής. -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
(Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)Μπορεί να είχε βάλει μια φορά και να μην ξανά έβαλε γιατι δεν κατάφερε να τα σκάσει.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
(Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)Μπορεί να είχε βάλει μια φορά και να μην ξανά έβαλε γιατι δεν κατάφερε να τα σκάσει.
Μεγάλε έγραψες πάλι
-
Επιστρεφω με σχεδον ολοκληρωμενες αποψεις για τα Continental winter contact ts860.
Χθες εφθασα μεχρι τα 1000μετρα υψομετρο.Το οδοστρωμα ειτε ειχε λιγο παγωμενο-πατημενο χιονι,ειτε ειχε παγο,νερο που ειχε παγωσει.Τα λαστιχα ειχαν μπροστα 2,2μπαρ(2,1 πρεπει) και 2,5 πισω(2,3 πρεπει).Εκκινηση-επιταχυνση αψογα διχως σπινιαρισμα με σχεδον τερμα γκαζι στην 2α.Κικνταουν απο 3η σε 2α πανω σε κλειστη στροφη και δν εφευγε.Το τιμονι ηταν επισης καταπληκτικο και δν ελαφρωνε ουτε αδειαζε μουτρα σε στραβοτιμονιες.Σε απατητο τελειως δν καταλαβαινες οτι μπορει να γλυστρισει.Φρεναρισμα?Σαν να φρεναρεις με ενα μετριο λαστιχο σε βρεγμενο οδοστρωμα.Εδω μενει μονο μια εμπειρια αυτην του αρκετου χιονιου σε υψος αλλα και σε ποσοτητα νερου.Τα Χανκοοκ ηταν απλα μια τραυματικη εμπειρια μετα απο το χθεσινο.
Στο στεγνο τωρα,πλαινα που πλησιαζουν τα καλοκαιρινα Bridgestone t001 .Φρεναρισμα δοκιμασα μονο σε χαλια οδοστρωμα πολης και ηταν ισως καλυτερο απο τα καλοκαιρινα.
Στο βρεγμενο τελικα επιβεβαιωθηκα,σε μαπα οδοστρωμα καλυτερα των bridg (με θερμοκρασια στους μηδεν κοντα),σε καλο δρομο δεν το δοκιμασα.
Φθορα για 2,500 χιλιομετρα δν διακρινω κατι.
Δηλωνω ενθουσιασμενος.Υ.Γ. αν δειτε φωτο του πελματος,περαν των κλασσικων ζικ-ζακ εχει παρα πολλες χαρακιες βαθους 0.5 χιλιοστο το πολυ.Κατα 99% ειναι για συνθηκες οπως οι χθεσινες.Στο τελος της σεζον αξιζει να παρω ενα χαρτοκοπτη και να τις ξανακανω σε βαθος μονο 0,5 χιλιοστα παλι?Το ψυριζω αλλα σε φωτο με 4μμ πελμα φαινεται φτωχο το λαστιχο μονο με τα ζικ ζακ.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ποιό το νόημα τότε να έχεις rft λάστιχα με τα μειονεκτήματα τους;;;Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα την ερώτηση...εννοείς για το μπάλωμα ή κάτι άλλο?
Είναι γνωστό ότι εάν διανύσεις κάποια απόσταση με το RFT χωρίς αέρα (περί τα 150-200χλμ) τότε το λάστιχο καταστρέφεται και θέλει αλλαγή. Σαφώς έχουν μειονεκτήματα (ελάχιστα πλέον με την εξέλιξή τους), όμως τα πλεονεκτήματά τους είναι αρκετά:
- Δεν έχεις απώλεια ελέγχου όταν σου σκάσει (σε σπάνιες περιτπώσεις η απότομη απώλεια αέρα με ταχύτητα οδηγεί μέχρι και στο 'ξεζαντάρισμα' του ελαστικού)
- Ευκολία. Τρυπάει το ελαστικό στην μέση του πουθενά στις 12 τα μεσάνυχτα με κρύο έξω...αντί να αλλάξεις λάστιχο, απλά συνεχίζεις (ειδικά σε μια γυναίκα μόνη της με μωρό στο αυτοκίνητο είναι ανεκτίμητη αξία όπου και ότι ώρα και εάν την πιάσει λάστιχο)
Φάνη δεν ξέρω στα πόσα φουιτ καίγεσαι, σίγουρα όμως δεν θα έχεις τα σωστά τοιχώματα. Ένα απλό ελαστικό θα είναι πλέον και αν πρόκειται για καρφί σταματάς στο πρώτο βενζινάδικο και σε περνάνε ένα κορδόνι
(Michelin & Pirelli δεν έβαλες ποτέ ή δεν τρυπάνε αυτά;)Εάν δεν έχεις τα σωστά τοιχώματα (δλδ. το ελαστικό πλέον δεν είναι RFT), τότε το βουλκανιζατέρ οφείλει να ΜΗΝ στο επισκευάσει!! Εγώ μιλάω για επισκευή με την προϋπόθεση ότι το ελαστικό συνεχίζει να έχει τις ιδιότητες του RFT.
Όχι δεν έχω βάλει Michelin & Pirelli (την 1η γιατί δεν έτυχε, την 2η γιατί δεν μου άρεσαν σε όσα αυτοκίνητα τα είχα οδηγήσει).
- Η Ζ4 φόραγε Bridgestone (τα οποία και μπάλωσα) και μετά τα άλλαξα με Continental
- Το Μini φόραγε Dunlop από το εργοστάσιο, το πούλησα με λίγα χιλιόμετρα πριν προλάβω να αλλάξω λάστιχα
- Η 116i φόραγε Goodyear από το εργοστάσιο και όταν άλλαξα έβαλα πάλι τα ίδια.
Μπορεί να είχε βάλει μια φορά και να μην ξανά έβαλε γιατι δεν κατάφερε να τα σκάσει.
-
τα 150-200 χλμ είναι κανονικό ταξίδι!!!
εγω έτσι όπως το έγραψες κατάλαβα οτι καταστέφεται σε διαδρομή 5-10-15 χλμ το πολύ οπότε οκ. -
W202, με γεια το λάστιχο.
Αλλά θεωρώ είναι too much, ρε συ. Αθήνα δεν είσαι; χειμώνας normal.
εκτός αν φεύγεις για βουνό-εξορμήσεις.GGAB, τελικά τα toyo πολύ καλά αδερφέ.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
τα 150-200 χλμ είναι κανονικό ταξίδι!!!
εγω έτσι όπως το έγραψες κατάλαβα οτι καταστέφεται σε διαδρομή 5-10-15 χλμ το πολύ οπότε οκ.To όριο είναι 80/80 (χλμ/ταχύτητα) αλλά αν το υπερβείς ή ο δρόμος δεν είναι χαλί πιθανότατα θα πάρεις το διαφορικό στην μασχάλη
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
W202, με γεια το λάστιχο.
Αλλά θεωρώ είναι too much, ρε συ. Αθήνα δεν είσαι; χειμώνας normal.
εκτός αν φεύγεις για βουνό-εξορμήσεις.GGAB, τελικά τα toyo πολύ καλά αδερφέ.
Ευχαριστω.Οχι Αθηνα,Τρικαλα μενω και κάθε σκ χωριο στα 1000 μετρα υψομετρο.Εχω 2 4αδες οποτε γλυτωνω χιλιόμετρα από τα καλοκαιρινα και μου ερχεται το ιδιο.Και όπως τελικα επιβεβαιωθηκα τα ποιοτικα χειμωνιάτικα κατω από τους 7 βαθμούς είναι το ιδιο με τα καλοκαιρινα πανω από τους 7 βαθμούς.Εδω από αποψη θερμοκρασίας(εστω ότι δν χιονιζει) καλύπτονται κανονικα τα χειμωνιάτικα.Αθηνα είναι οντως υπερβολή και ποτε δν θα δουλεψουν σωστα.
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
To όριο είναι 80/80 (χλμ/ταχύτητα) αλλά αν το υπερβείς ή ο δρόμος δεν είναι χαλί πιθανότατα θα πάρεις το διαφορικό στην μασχάληhttp://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... tyres.html
Ξεκάθαρα λέει για 150χλμ απόσταση (το όριο ναι είναι τα 80χαω). -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
To όριο είναι 80/80 (χλμ/ταχύτητα) αλλά αν το υπερβείς ή ο δρόμος δεν είναι χαλί πιθανότατα θα πάρεις το διαφορικό στην μασχάλη
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... tyres.html
Ξεκάθαρα λέει για 150χλμ απόσταση (το όριο ναι είναι τα 80χαω).Ο κατασκευαστής τους όμως 50/50 μίλια δίνει!
ΥΓ. Φάνη θα στο θέσω λίγο πιο αντρικά και άνευ παρεξήγησης.
Την σεξουαλική επαφή την προτιμάς με ή άνευ προφυλακτικού;
Εμένα πάντως στρογγυλεμένα αυτή την αίσθηση μου άφησαν (εννοείται φυσικά που γυρνάς…) και φιλικά πάντα αναφέρομαι σε προσωπικές επιλογές. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
W202, με γεια το λάστιχο.
Αλλά θεωρώ είναι too much, ρε συ. Αθήνα δεν είσαι; χειμώνας normal.
εκτός αν φεύγεις για βουνό-εξορμήσεις.GGAB, τελικά τα toyo πολύ καλά αδερφέ.
δική σου ήταν η τελική επιλογή!!!!εμείς εδω απλά λέμε τις απόψεις/εμπειρίες μας........χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένος.
-
βάζω εδώ το θέμα για να μην ανοίξω καινούριο......
εχω χιονοκουβέρτες TG81 και τις πήρα όταν φόραγα τη μαμά διάσταση ελαστικών 215/50/17.
Τώρα με την 225/45/17 βλέπω οτι πρέπει να πάω στην TG80,αλλά το πρωί που τις έβαλα για τσέκ είδα οπτικά βέβαια οτι ήταν μια χαρά πάνω στο λάστιχο.Τί παίζει;;;έχει κανείς εμπειρία να μου πεί τι μπορεί να μου συμβεί;;;
ευχαριστώ και καλές γιορτές να έχουμε!!!! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
βάζω εδώ το θέμα για να μην ανοίξω καινούριο......
εχω χιονοκουβέρτες TG81 και τις πήρα όταν φόραγα τη μαμά διάσταση ελαστικών 215/50/17.
Τώρα με την 225/45/17 βλέπω οτι πρέπει να πάω στην TG80,αλλά το πρωί που τις έβαλα για τσέκ είδα οπτικά βέβαια οτι ήταν μια χαρά πάνω στο λάστιχο.Τί παίζει;;;έχει κανείς εμπειρία να μου πεί τι μπορεί να μου συμβεί;;;
ευχαριστώ και καλές γιορτές να έχουμε!!!!Χρόνια πολλά επίσης.
Η διαφορά στην συνολική διάμετρο μεταξύ των ελαστικών είναι -12,50 χιλιοστά, φυσιολογικά επειδή είναι υφασμάτινες μετά την χρήση θα βραχούν και θα ξεχειλώσουν περισσότερο. Προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα γιατί μπορεί να τις πετάξει προς τα μέσα και να μπλέξεις μετά άσχημα!ΥΓ. Update στα παρακάτω
-
Χρόνια πολλά επίσης, εγω είμαι στο άλλο άκρο, από το παλιό αυτοκίνητο έχω τις autosock 620 άθικτες που ήταν για 205/50/16, τώρα έχω 225/45/17, που κανονικά μπαίνουν οι 645, αλλά δοκίμασα τις 620 και μπαίνουν κανονικά, βέβαια λίγο ζόρικα και εφαρμοστά
-
Αφού είναι για 16άρια και εσύ έχεις 17άρια.....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Αφού είναι για 16άρια και εσύ έχεις 17άρια.....Αυτό δεν παίζει ρόλο, αυτό που μετράει όπως και στις αλυσίδες είναι κατά κύριο λόγο η συνολική διάμετρος ζάντας ελαστικού και κατά δευτερο λόγο το πλάτος του πέλματος, στην συγκεκριμένη εταιρεία ο κωδικός παραπέμπει στην συνολική διάμετρο σε mm, έτσι τα 225/45/17 έχουν 634mm που κανονικά θέλανε το νούμερο 645 (έκανα λάθος από 620 το επόμενο είναι το 645) αλλά μπαίνει το νούμερο 620 έστω και οριακά, μάλλον γιατι έχει κάποα ανοχή, στο 620 δίνει τα 205/55/16 με συνολικη διάμετρο 631mm
-
Είμαι σε νησί και συγκεκριμένα από Χίο.
Σκοπεύω να αλλάξω ελαστικά στο αμάξι της συζύγου μου το οποίο είναι και το 2χρονου μωρου μας(!) και μπορώ να πω ότι ειμαι ολίγον κάτι 'τυφλός' . Να αρχίσω με την διάσταση ,175/60/15 και μοντέλο ,nissan micra 1.2 2006. Τα ελαστικά που φοράει τώρα είναι τα hankook και μπορώ να πω ότι δεν είχαμε κάποιο παράπονο , το μαγαζί που ρώτησα μου είπε ότι σταμάτησε να τα δουλεύει γιατί λέει δημιουργούσαν προβλήματα στο αμάξι ή στρέβλωση σασιου , δεν ξέρω δεν θυμάμαι ακριβώς και η τιμή που μου είπε 380€ η τετράδα. Μου έκανε αντιπρόταση τα yokohama 320€ , δεν ξέρω μοντέλο και κακώς δεν ρώτησα,σόρρυ. Πείτε μου σας παρακαλώ τι να κάνω , το οικονομικό είναι παράγοντας χωρίς να θέλω θυσιάσω την ασφάλεια και αν είναι δυνατό να είναι γύρω στα 300 εκτός και αν υπάρχει κάτι που να αξίζει την υπέρβαση.
Ευχαριστώ. -
Η Bottari το απλοποιεί και δίνει 5 μεγέθη μόνο για λιγότερο μπέρδεμα:
-
Τις έχεις αγοράσει τις ´καλτσες´;
Πως τα πανε σε σχέση με τις κλασσικές αλυσίδες όσο αφορά απόδοση,ευκολία,τιμη;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]