-
Τα έγραψε άριστα ο cosneo σε άλλο topic...
Μας έχουν κάνει πρώτα να κοιτάμε 'πόσο κοστίζει' και ύστερα 'τι παίρνουμε'... -
Ίσως έχω δώσει λάθος εντύπωση, προφανώς και δεν κάνουμε την ίδια ανάλυση όταν είναι να πάρουμε αυτοκίνητο με το να επενδύσουμε ρευστό σε μετοχές ή ακίνητα, ούτε με το αν θέλουμε να πάρουμε κάποιο έργο στην εταιρεία μας. Τα τελευταία μου 5 αυτοκίνητα τα αγόρασα -σχεδόν- παρορμητικά, με έναν τυπικό έλεγχο τιμών (στο RX8 ούτε καν αυτό δεν έκανα, πόσο, τόσο, πάρτο ). Εδώ κάνω τις -απλές- πράξεις για να συγκρίνω αν αξίζει να δώσεις τη διαφορά για ένα diesel, αναμένοντας να τα πάρεις πίσω, μέχρι πότε και υπό ποιες προϋποθέσεις. 3 εύκολες πράξεις είναι όλες κι'όλες ρε παιδιά, σιγά την ανάλυση...
-
Η κριτική αφορά περισσότερο νομίζω την οικονομική κατάσταση που επικρατεί και τα χάλια της χώρας, που μας έχουν φέρει σε τέτοια πίεση, παρά τους αγοραστές που αναγκάζονται να μετράνε πλέον και την τελευταία λεπτομέρεια για να δουν αν 'βγαίνουν'...
Μην το παίρνεις ως προσωπική μομφή! -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Ρε παιδιά τι λέτε για 15αρες και 16αρες...Αν βάλετε σε οποιοδήποτε σύγχρονο μεσαίο-μεγάλο SUV ζάντες 15 και 16 ιντσών, θα θέλει λάστιχο με 80αρι προφίλ, και ΠΑΛΙ θα φαίνεται σαν να έχει ρόδες από αυτοκινητάκι του JumboΥπάρχουν και κάποια πράγματα που λέγονται 'οπτική αρμονία', 'σωστές αναλογίες' κλπ
Στα SUV προφανώς θα μπούν μεγαλύτερες ρόδες γιατί ,βοηθάνε στην υπερπήδηση εμποδίων είναι και ψηλότερα αυτοκίνητα,έχουν μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων αλλά και για να αυξηθεί η απόσταση απο το έδαφος μιας και η αναρτήσεις που χρησιμοποιούνται είναι απο συμβατικά αυτοκίνητα.
-
Καλησπέρα
Μιας και με ενδιαφέρει το νέο KUGA μπορείτε να μου πείτε στην Αθήνα σε πια αντιπροσωπεία κάνατε τεστ ντράιβ και πια μοτέρ είχαν διαθέσιμα? -
Εγώ πήγα στη Λαυρίου, είχαν ένα ST-Line με τον μικρό diesel. Το οποίο όμως δεν είναι πλέον εκεί, έχει πάει μάλλον στο Μαρούσι. Κάνε κανά δυο τηλεφωνήματα πρώτα, σίγουρα θα βρεις κάποιο κοντά σου...
-
Μονο το diesel 1.5 με τους 120 ίππους υπαρχει διαθέσιμο για test drive προς το παρόν. Bενζίνης δεν εχει έρθει κανένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα ακόμα. Εγω εκανα το ίδιο με τον Αντώνη, αλλά στην Βελμάρ στο Μαρούσι.
-
Καλησπέρα.. πιστευω αξιζει ειδικα ο 1.5 βενζινης με τα 150 αλογα..ξερουμε την αξιοπιστια του κινητηρα? γνωστα προβλήματα..τέλος στη σελιδα αναφερει 6.2 μεση καταναλωση..πιστευω κατω απο 8-9 δεν υπαρχει περιπτωση..μπορει καποιος να σχολιασει πανω σε αυτα?
-
Για το δεύτερο θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά αν δεν κάνεις χλμ δεν θα πρέπει να σε απασχολεί ιδιαίτερα. Επίσης εκτός πόλης δεν θα καίει πολύ. Εντός αναμενε 9-10αρια...
-
Σε ευχαριστώ για την απαντηση σου.. στον αυτοκινητοδρομο με 120-140 να αναμενω 6αρια-7αρια? η διαφορα στην τιμη ειναι σημαντικη σε σχεση με το πετρέλαιο (4000 ευρω) αλλα με απασχολει η αξιοπιστία του 1.5 ecoboost,ειδικα σε βαθος χρονου γιατι το αμαξι θελωνα το κρατησω πανω απο 10ετια
-
Δεν βρίσκω για ποιόν λόγο θα πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία σε σύγκριση με τους κινητήρες του ανταγωνισμού.
-
Δεν πιστεύω οτι εχει θεμα αξιοπιστιας, ειδικα η εκδοση με τους 150 ιππος που δεν ειναι τοσο 'πιεσμένη' όσο αυτη με τους 180. Επίσης, με τα 8 χρόνια εγγύηση (για οσο ισχύει η προσφορά) εχεις αρεκτά ησυχο το κεφάλι σου. Αύριο θα γραψω πιο αναλυτικά (γιατι ειμαι απο κινητο τωρα), αλλά το αυτοκίνητο (το diesel οδήγησα) είναι πάρα πολύ καλο και πραγματικα 'πολυ' αυτοκίνητο για τα χρήματα που ζητάει.
-
Γενικα με απασχολουν οι turbo.. φοβαμαι την αξιοπιστία τους σε βαθος χρονου.. αυτο με κανει να σκέφτομαι να δωσω την διαφορα και να παρω το 1.5 πετρελαίου.
-
Και τα πετρελαιοκίνητα turbo έχουν. Και μάλιστα οι ενδεχόμενες βλάβες τους είναι πιο ακριβές. Για να μη μιλήσουμε για την διαφορά στις επιδόσεις και στον ήχο/κραδασμούς...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τα πετρελαιοκίνητα turbo έχουν. Και μάλιστα οι ενδεχόμενες βλάβες τους είναι πιο ακριβές. Για να μη μιλήσουμε για την διαφορά στις επιδόσεις και στον ήχο/κραδασμούς...ετσι όπως το θέτεις έχεις ένα δίκιο.. απλα τα diesel θεωρούνται πιο αξιοπιστα(οι βλαβες κοστιζουν ομως) και με μεγαλυτερη μακροζωια.. απο την αλλη οι turbo βενζινοκινητηρες θελουν ειδικο χειρισμο-προσοχη, σε αντίθεση με τους ατμοσφαιρικους.. αυτη είναι ναι η αποψη μου..
-
Ο χρήστης elias87 έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απαντηση σου.. στον αυτοκινητοδρομο με 120-140 να αναμενω 6αρια-7αρια? η διαφορα στην τιμη ειναι σημαντικη σε σχεση με το πετρέλαιο (4000 ευρω) αλλα με απασχολει η αξιοπιστία του 1.5 ecoboost,ειδικα σε βαθος χρονου γιατι το αμαξι θελωνα το κρατησω πανω απο 10ετιαΉ ford πλέον είναι από τις αξιόπιστες εταιρίες γενικά. Για καταναλώσεις δεν μπορώ να σου γράψω με ακρίβεια γιατί δεν το έχω ο ίδιος. Πάντως το 120 με το 140 που αναφέρεις συχνά έχουν διαφορές σημαντικές κ στην κατανάλωση. Εγώ πάντως από 6 μέχρι 8 θα περίμενα για τέτοιες ταχύτητες... Βέβαια όσο ανεβαίνεις... ρουφάει...
-
Πλέον δεν υπάρχουν διαφορές στην μακροζωία υπέρ των ντίζελ. Είναι τόσο πολύπλοκοι που το ενδεχόμενο μιας σοβαρής βλάβης (αντλία υψηλής, μπεκ ψεκασμού common rail κλπ) δεν προσφέρει πλεονέκτημα και ας έχουν ισχυρότερα μπλοκ. Τα νέα μέταλλα σε όλους τους κινητήρες τους καθιστούν το ίδιο άθραυστους από δοκιμής άποψης.
Τα τούρμπο δεν θέλουν ιδιαίτερο χειρισμό. Ίδιοι κανόνες με τα ατμοσφαιρικά ισχύουν (δεν τα σκίζουμε όταν είναι κρύα και καλό είναι να μην σβήσουν αμέσως μετά από σκίσιμο - μέχρι να παρκάρεις όμως έχει προλάβει να κρυώσει η τουρμπίνα).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τα πετρελαιοκίνητα turbo έχουν. Και μάλιστα οι ενδεχόμενες βλάβες τους είναι πιο ακριβές. Για να μη μιλήσουμε για την διαφορά στις επιδόσεις και στον ήχο/κραδασμούς...Βγαλε τους κραδασμους, εκτος και μιλας για τον 1.2 Tdi [emoji106]
-
Και όμως οι κραδασμοί είναι αισθητοί σε σύγκριση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα, ειδικά στο λεβιέ ταχυτήτων και στα πεντάλ.
-
Στο Kuga πάντως μου εκανε εντυπωση η απουσια κραδασμων (και σε λεβιε και πενταλ)!
Ford Kuga