-
Οι κατοχοι Hyundai καντε μια χαρη στον εαυτο σας και μη τα παρκαρετε ποτε στα παρκινγκ του μετρο Δουκισσης Πλακεντιας και Χαλανδριου. 6 (ΕΞΙ) σηκωσαν μονο το περασμενο Σαββατο
-
Τροχαια ή κλέφτες?
-
Κωστα ειλικρινα πιστευεις οτι η τροχαια σηκωνει βασει σηματος στο καπω?
-
Και γιατι σηκωσαν μονο Hyundai ? Ή ηταν και αλλα αλλα επειδη εδω λεμε για hyundai δεν αναφερεται?
-
Εχουν προτιμηση στη μαρκα και προφανως τα κοβουν ανταλλακτικα.
Δυο Διες να εβαζαν περιπολια στα 2 μεγαλα παρκινγκ εφοσον βλεπαν τι γινεται... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κωστα ειλικρινα πιστευεις οτι η τροχαια σηκωνει βασει σηματος στο καπω? [emoji38]Όχι. Απλά σκέφτηκα μήπως ετυχαν πολλά μαζί.
Τώρα αν έχουν τόση αξία ως σπασμένα σε ανταλλακτικά για να τα προτιμούν δεν ξέρω. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κωστα ειλικρινα πιστευεις οτι η τροχαια σηκωνει βασει σηματος στο καπω? [emoji38]
Όχι. Απλά σκέφτηκα μήπως ετυχαν πολλά μαζί.
Τώρα αν έχουν τόση αξία ως σπασμένα σε ανταλλακτικά για να τα προτιμούν δεν ξέρω.Με το πρόβλημα σε ανταλλακτικά στην hyundai - kia των τελευταίων μηνών δεν μου φαίνεται παράλογο... Κοίτα που το αμάξι μου απόκτησε αξία μόνο ως κλεμμένο..
-
Μήπως ανακαλύφθηκε ελάττωμα στο Immobilizer των Hyundai που τα καθιστά προσβάσιμα από κλέφτες με συστήματα 'πασπαρτού'?
-
Γεια χαρα και καλη χρονια!!Γνωμες για αγορα Hyundai atos 1999 μοντελο(υδραυλικο,a/c..)??
-
αν είναι σε καλή κατάσταση δεν σπάει και δεν χαλάει!!!
πόσο τα βρίσκεις;;; -
Ο χρήστης Mr.copen έγραψε:
Γεια χαρα και καλη χρονια!!Γνωμες για αγορα Hyundai atos 1999 μοντελο(υδραυλικο,a/c..)??Μεχρι 1000 το πολυ και αν ειναι σε καλη κατασταση
-
Το πρώτο Atos είναι αξιόπιστο και τίμιο αυτοκίνητο με φτηνά ανταλλακτικά και εντελώς απλοϊκό σαν κατασκευή στα πάντα με αποτέλεσμα ένας απλός μηχανικός να μπορεί άνετα να του 'βάλει χέρι'.
Σαν οδική συμπεριφορά είναι μέτριο με ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους και δεν σου εμπνέει εμπιστοσύνη να κινηθείς γρήγορα ειδικά σε δρόμους με στροφές. Αν όμως το θες κυρίως για αστική χρήση μπορείς να κάνεις άνετα τη δουλειά σου και να εκμεταλευτείς στο έπακρο τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους λόγω αυξημένου ύψους στη καμπίνα του.
Οι τιμές του είναι συνήθως από 1,5 ως 2 χιλιάρικα. Τιμή που κι εγώ θεωρώ πως είναι υψηλή δεδομένης της ηλικίας του αυτοκινήτου, αλλά πάντα οι τιμές των μεταχειρισμένων στην ελληνική αγορά παρουσιάζουν τέτοιες ιδιομορφίες. -
Ραγδαίες εξελίξεις στις εταιρείες αντιπροσώπευσης Hyundai και Κia Motors
http://www.capital.gr/epixeiriseis/3182 ... kia-motors
[spoiler=:1xyspqpo]Ραγδαίες εξελίξεις στις εταιρείες αντιπροσώπευσης Hyundai και Κia MotorsΤου Δημήτρη Δελεβέγκου
'Kούρεμα” δανείων, χορήγηση νέου τραπεζικού δανεισμού και Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου προβλέπουν οι συμφωνίες εξυγίανσης- βάσει του άρθρου 106β- που κατέθεσαν, τέλη 2016, προς επικύρωση στο δικαστήριο, οι Hyundai Ελλάς και Autodeal (αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Kia Motors) του ομίλου Π&Ρ Δάβαρη.
Η επικύρωση από τη δικαιοσύνη και εφαρμογή της συμφωνίας εξυγίανσης για τις δύο παραπάνω εταιρείες θα οδηγήσει σε ΑΜΚ την οποία ο όμιλος Βασιλάκη θα καλύψει σε ποσοστό 70%. Ως εκ τούτου, οι δύο αυτές εταιρείες θα περιέλθουν στον όμιλο Βασιλάκη ο οποίος ισχυροποιεί περαιτέρω τη θέση του στην αγορά αυτοκινήτου. Το υπόλοιπο 30% του μετοχικού κεφαλαίου θα παραμείνει (ενεχυριασμένο υπέρ των τραπεζών) στον Π.Δάβαρη, τον επικεφαλής του ομώνυμου ομίλου.
Ακόμη, σε συμφωνία εξυγίανσης με την πλειοψηφία των πιστωτών κατέληξε και η Autopoint (δίκτυο συνεργείων, ανταλλακτικά, ασφαλιστικοί σύμβουλοι), η τρίτη εταιρεία του ομίλου Δάβαρη για την οποία δεν προβλέπεται η υλοποίηση ΑΜΚ.
Σύμφωνα με τα κείμενα των συμφωνιών εξυγίανσης που έχει στη διάθεσή του το Capital.gr, για καθεμία από τις τρεις εταιρείες του ομίλου Δάβαρη προβλέπονται τα παρακάτω.
Hyundai Ελλάς
Η εταιρεία, που έχει έρθει σε συμφωνία με το 84,12% των πιστωτών της, ιδρύθηκε το 1990, αναλαμβάνοντας την αποκλειστική αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων Hyundai στην Ελλάδα.
Το 2005 κατείχε ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου με 9,2% μερίδιο και το 2009 ανακηρύχθηκε πανευρωπαϊκός ηγέτης στην παγκόσμια εξυπηρέτηση πελατών, ενώ το 2014 το μοντέλο i20 διέθετε τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του. Απασχολεί 61 εργαζομένους, συνεργάζεται με 310 προμηθευτές, με τη συνεισφορά της στην ελληνική οικονομία την τελευταία πενταετία να τοποθετείται στα 60,1 εκατ. ευρώ.
Βάσει στοιχείων για το 2015, η Hyundai Ελλάς κατέχει την 11η θέση με μερίδιο αγοράς 4%, ενώ από τον Ιανουάριο του 2015 έως και τον Οκτώβριο του 2016 κατέγραψε δραματική πτώση των πωλήσεων Hyundai σε ποσοστό 65%.
Οι τραπεζικές και μη τραπεζικές υποχρεώσεις της εταιρείας διαμορφώνονται (30.09.2016) σε 78,9 εκατ. ευρώ και 23 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τα βασικότερα σημεία της συμφωνίας εξυγίανσης:
-
Υποχρεώσεις άνω των 26 εκατ. ευρώ προς τις τέσσερις συστημικές τράπεζες ρυθμίζονται μέσω μεταβίβασης ακινήτων της εταιρείας στην Μάνδρα Αττικής, στην Μύκονο, στην Λ.Αθηνών 15, στην Κύθνο (αγροτεμάχια), στον Γέρακα Αττικής (τρία οικόπεδα με μία μεζονέτα), στην Ροδινή Ρόδου και στην Λεωφόρο Κηφισίας 87.
-
Ο βασικός μέτοχος της Hyundai Hellas Παναγιώτης Δάβαρης, η Δάβαρης Μύκονος ΕΠΕ και η Δάβαρης Αράχωβα ΕΠΕ (οι τρεις οντότητες αποτελούν συμβαλλόμενους εγγυητές) θα εξοφλήσουν δάνεια 3,6, 4,6 και 17,9 εκατ. ευρώ, λαμβάνοντας δανεισμό από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες και την Attica Bank.
-
Η Hyundai Ελλάς θα εξοφλήσει τραπεζικές υποχρεώσεις 12 εκατ. ευρώ, μέσω λήψης, δεκαετούς διάρκειας, δανεισμού, με σταθερό επιτόκιο 3%.
-
Απαιτήσεις 19,3 εκατ. ευρώ (προς τις τέσσερις συστημικές τράπεζες και την Attica Bank), που παραμένουν ανεξόφλητες, θα διαγραφούν ολοσχερώς.
-
Το Δημόσιο και το ΙΚΑ/ΕΤΑΜ θα λάβουν το 100% των απαιτήσεών τους.
-
Οι τράπεζες θα χορηγήσουν 11,9 εκατ. ευρώ ως ενδιάμεση χρηματοδότηση.
-
Μετά από επτά ημέρες από την έκδοση της απόφασης επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης, θα λάβει χώρα ΑΜΚ κατά 12 εκατ. ευρώ. Ο επενδυτής, δηλαδή ο όμιλος Βασιλάκης θα καλύψει το 70% του μετοχικού κεφαλαίου που θα εκδοθεί μετά την αύξηση.
Autodeal
Η Autodeal, που έχει έρθει σε συμφωνία με το 73,75% των πιστωτών της, ιδρύθηκε το 1999, αναλαμβάνοντας την αποκλειστική αντιπροσώπευση των αυτοκινήτων της KIA Motors στην Ελλάδα.
Απασχολεί 19 άτομα και συνεργάζεται με 170 προμηθευτές και τοποθετεί τη συμβολή της, κατά την τελευταία πενταετία, στην ελληνική οικονομία στα 25,1 εκατ. ευρώ.
Το πρώτο εννεάμηνο του 2016, η εταιρεία ελλείψει ρευστότητας και αδυναμίας εξασφάλισης αποθέματος κατέγραψε μειωμένες, κατά 53%, πωλήσεις, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2015. Την τελευταία διετία, το μερίδιό της συρρικνώθηκε σε 0,7% (από 1,7% στις 31.12.2014).
Ο τραπεζικός δανεισμός της (30.09.2016) ανερχόταν στα 32,4 εκατ. ευρώ, με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις (προς Εφορία, προμηθευτές κτλ) να διαμορφώνονται σε 12,9 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα βασικότερα σημεία της συμφωνίας εξυγίανσης:
-
Υποχρεώσεις της τάξης των 1,1 εκατ. ευρώ προς τις τέσσερις συστημικές τράπεζες και την Attica Bank ρυθμίζονται μέσω ρευστοποίησης αποθεμάτων (981,7 χιλ.ευρώ) και εκχώρησης απαίτησης 166 χιλ.ευρώ.
-
Για την εξόφληση δανεισμού 2,4 εκατ. ευρώ, ο βασικός μέτοχος Παναγιώτης Δάβαρης θα λάβει δανεισμό από από τις πέντε τράπεζες .
-
Για την εξόφληση δανεισμού 8 εκατ. ευρώ θα λάβει δανεισμό ίσοποσης αξίας
-
Απαιτήσεις 20,8 εκατ. ευρώ προς τις πέντε τράπεζες θα διαγραφούν
-
Θα λάβει ενδιάμεση χρηματοδότηση της τάξης των 6 εκατ. ευρώ
-
Μετά από επτά ημέρες από την έκδοση της απόφασης επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης, θα λάβει χώρα ΑΜΚ κατά 12 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος Βασιλάκη θα καλύψει το 70% του μετοχικού κεφαλαίου που θα εκδοθεί μετά την αύξηση.
Autopoint
Η εταιρεία, που έχει έρθει σε συμφωνία με το 95,15% των πιστωτών της, προσφέρει υπηρεσίες στους πελάτες της και μετά την πώληση των αυτοκινήτων (επισκευές, ανταλλακτικά, αξεσουάρ). Από το 2011 έως και το 2015 εμφάνισε πτώση πωλήσεων κατά 7,8 εκατ. ευρώ, ενώ το εννεάμηνο του 2016 οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ. Ο τραπεζικός δανεισμός της ανέρχεται σε 9,8 εκατ. ευρώ, ενώ οι μη τραπεζικές υποχρεώσεις ανέρχονται σε 45 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα βασικότερα σημεία της συμφωνίας εξυγίανσης:
-
Με στόχο τη ρύθμιση οφειλών 2,7 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα μεταβιβάσει στις τράπεζες ακίνητα στην Μενεμένη Θεσσαλονίκης και δύο ενοποιημένα καταστήματα στην Αθήνα (Αχαρνών 458).
-
Τραπεζικές υποχρεώσεις της τάξης των 7,052 εκατ. ευρώ θα διαγραφούν ολοσχερώς.
Ο όμιλος Βασιλάκη
Ο όμιλος Βασιλάκη ελέγχει την εταιρεία Βελμάρ, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες λιανικής στην Ελλάδα.
Στο τέλος του 2005 η Ford Βελμάρ ενοποιήθηκε με την εταιρεία του ομίλου Vitacar, επίσημο αντιπρόσωπο της Opel, και στο τέλος του 2007 με την εταιρεία του ομίλου Ergocar, επίσημο αντιπρόσωπο της SEAT & SAAB.
Η Βελμάρ είναι επίσημος αντιπρόσωπος των Ford, Opel, SΕΑΤ, Saab, Volvo, Honda & Mitsubishi, σε 30 σημεία πώλησης (εκθέσεις και συνεργεία), σε Αθήνα και Κρήτη. Διαθέτει ακόμη το Πρότυπο Κέντρο Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, Stock Center.[/spoiler:1xyspqpo]
-
-
Τελος καλο ολα καλα λοιπον!!!
-
Μακάρι!...
Και για μένα προσωπικά η συμφωνία ήρθε σε καλή στιγμή, γιατί αν υποθέσουμε ότι θα χρειαστεί αρκετό διάστημα (3-4 χρόνια) για να υλοποιηθεί όλο το νέο business plan και να βγουν οι νέες προσφορές, πιθανά νέα μοντέλα, σταθεροποίηση δικτύου ...κλπ...κλπ... θα είναι καλή ευκαιρία να ξαναγυρίσω στην Κορέα...
Και αν βγάλει η Hyundai/KIA και κανένα μικρό πολυμορφικό ή κάποιο μικρό SUV ... τότε ακόμη καλύτερα!...
-
Ηδη φερνουν τα νεα μοντελα.....
Σε καποιες εκθεσεις υπαρχει πλεον και το νεο tucson με ολους τους διαθεσιμους κινητηρες! -
Το Tucson έχει πάνω από 2 μήνες στις εκθέσεις. Δυστυχώς έχει σχεδόν καεί. Βλέπε ix35
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Το Tucson έχει πάνω από 2 μήνες στις εκθέσεις. Δυστυχώς έχει σχεδόν καεί. Βλέπε ix35μη περιμένεις να γεμίσουν οι δρόμοι απο αυτό!πιθανόν όπως λες και να μη τσουλίσει καθόλου........το θέμα είναι οτι έχει εξομαλυνθεί ο εισαγωγέας και θα υπάρχει πλέον ακόμη μια επιλογή για τους υποψήφιους αγοραστές.
-
Εμένα προς το παρόν η γκάμα Hyu/KIa με αφήνει παγερά αδιάφορο. Δεν βρίσκω κανένα ενδιαφέρον στα αυτοκίνητά τους.
Και δυστυχώς έχω την υποψία ότι σε παγκόσμιο επίπεδο πάλι 'τελευταίοι' θα πάρουν χαμπάρι ότι ο κόσμος έχει κάνει στροφή στις προτιμήσεις του.
-
προφανώς τα βλέπεις μόνο απο την οθόνη του υπολογιστή σου..........
HYUNDAI FORUM