-
Έχω αγοράσει το s s cross 1'4 turbo 2 wd Έχω σε 15 μέρες κάνει 1200 χιλιόμετρα. Τέλειο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με το tiguan 2 wd που είχα 5 χρόνια. Πολύ γρήγορο παρά πολύ καλή οδική συμπεριφορά πολύ οικονομικό σε σχέση με το tiguan αλλά και με άλλα μικρομεσαία. Συμφονω ότι ή απτή ποιότητα πλαστικών θέλει βελτίωση.Ομως κατά τά υπόλοιπα το αυτοκίνητο δεν παίζεται.,Στη διάθεση. σας για περισσότερες πληροφορίες
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
Έχω αγοράσει το s s cross 1'4 turbo 2 wd Έχω σε 15 μέρες κάνει 1200 χιλιόμετρα. Τέλειο το αυτοκίνητο σε σύγκριση με το tiguan 2 wd που είχα 5 χρόνια. Πολύ γρήγορο παρά πολύ καλή οδική συμπεριφορά πολύ οικονομικό σε σχέση με το tiguan αλλά και με άλλα μικρομεσαία. Συμφονω ότι ή απτή ποιότητα πλαστικών θέλει βελτίωση.Ομως κατά τά υπόλοιπα το αυτοκίνητο δεν παίζεται.,Στη διάθεση. σας για περισσότερες πληροφορίεςΑυτό θέλω και εγώ να παραγγείλω. Πόσο καιρό έκανε να σου έρθει? Τι δώρα σου δώσανε? Από που το ψώνισες?
-
35 μέρες έκανε να έρθει.Αγορά απο Σφακιανάκη Αργυρούπολη.Απο εδώ και πέρα έχει αναμονή 3-μήνες.Βλέπεις έχουν πέσει πολλές παραγγελίες από Αγγλία,Γαλλία Γερμανία κλπ.Όσον αφορά τα δώρα : πατάκια,τριγωνο-φαρμακείο,ρεζέρβα τύπου ανάγκης με γρύλλο και μπουλονόκλειδο,κάρτα για να ενεργοποιηθεί το Navigator.Αυτά steve1978gr.
Πρόσθετες πληροφορίες: Το αυτοκίνητο όπως έγραψα είναι πολύ γρήγορο και η ανάρτηση 'διαβάζει' πολύ καλά το δρόμο.
Κατανάλωση: Ύστερα από 1500 χιλιόμετρα και με κλασική μέτρηση (φουλάρισμα και διαίρεση) καίει σε νορμάλ ρυθμούς εντός πόλης 6,8 λίτρα/100 χιλ. - εκτός πόλης με νορμάλ ρυθμούς 5,3 λίτρα /100 χιλ. - εντός πόλης με κίνηση περίπου 7,8 με 8 λίτρα και εκτός πόλης με γρήγορους ρυθμούς περίπου 6,3 λίτρα /100 χιλ.Τέλεια.Περίπου τόσο και λίγο παραπάνω μου καίει το focus 125 ps (χιλιάρι) και λίγο λιγότερο το fiesta 80 ps (χιλιάρι),μοντ 2014.
Για την απτή ποιότητα : Το focus μοντ.2015 έχει πολύ καλή απτή ποιότητα πλαστικών,το fiesta λίγο κατώτερη και το suzuki s-cross κάπου ανάμεσα. Όμως το focus τρίζει σε πολλά σημεία,το fiesta σε λιγότερα και το suzuki καθόλου προς το παρόν.Αίσθηση τιμονιού fiesta άπαιχτο,ακολουθεί το s-cross και μετά το focus βέβαια με πολύ μικρές διαφορές για όλα.Φρένα πρώτο το s-cross. -
Ευχαριστώ mmvog. Στείλε μου σε παρακαλώ το τηλ σου να μιλήσουμε. Πολύ καλή προσφορά στην Αργυρούπολη! Στον Σφακιανάκη στον Κιφησό μου δίνουν τις μπάρες οροφής και συναγερμό.. (μόνο).
-
Με γεια σου mmvog.
3 μήνες αναμονή το s-cross? ωχ, μάλλον άρεσε το facelift στον κόσμο.Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία για τα αυθεντικά πατάκια (λαστιχένια) στο vitara, και συζητώντας με το service μου είπαν πως έρχονται αυτοκίνητα της αστυνομίας diesel s-cross με 130,000+ χιλιόμετρα και δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.
Ένα χτύπησε τουρμπίνα στις 100,000χλμ περίπου, και αυτό γιατί όταν δέχονται επείγον κλήση φεύγουν με τα όλα, κρύα λάδια, κρύα τουρμπίνα και τα πλακώνουν στο φουλ.Σε όσους τα περιμένουν ή τα αγόρασαν, καλοτάξιδα μάγκες.
-
Καλοριζικο mmvog!
-
Προς Steve 1978gr .Οι μπάρες οροφής είναι στανταρντ.Πήγαινε Αργυρούπολη βρες τον πωλητή Βασίλη Καλογεράκη.Το τηλ. μου είναι 6944322916 για οτι θελήσεις.
-
Καλησπέρα και από εμένα. Έχω καιρό να γράψω στο φόρουμ, αλλά παρακολουθώ, κυρίως τα suv.
Αφορμή το SX Cross που οδήγησα σήμερα στα 1000 κυβικά βενζίνη έκδοση Upper.
Αυτό που μου άρεσε πριν ακόμα το οδηγήσω είναι ότι είναι πάρα πολύ ελαφρύ, δηλαδή 1060 κιλά.
Είχα ξαναοδηγήσει το προ φεισλιφτ πετρέλαιο awd και είχα εντυπωσιαστεί από την ζωντάνια του κινητήρα, όλα τα άλλα γερμανικά μαζούτ που είχα οδηγήσει ήθελαν υπομονή και γερό πάτημα γκαζιού σε μικρές ταχύτητες.
Η βόλτα ήταν πάρα πολύ μικρή, οπότε δεν κατάλαβα και πολλά.
Ο κινητήρας δεν πολυακούγεται εκτός και αν ανεβάζεις στροφές, πράγμα που το κάνει πολύ γρήγορα ενεργοποιώντας τον κόφτη αμέσως. Είναι πιο γρήγορο από το πετρέλαιο
Από χαμηλές στροφές (1500) δεν έχει καμμιά φοβερή ελαστικότητα, αλλά δεν είναι και άσχημα. Επίσης όταν αφήνεις το γκάζι δεν κόβει το αυτοκίνητο, εκτός αν έχεις παραπάνω στροφές.
Πολύ δεμένο μου φάνηκε και στιβαρό, καλή ηχομόνωση, δεν έτριζε τίποτα (με κλειστά παράθυρα, κλειστό ραδιόφωνο, ώστε να ακούω θορύβους). Πολύ καλά φρένα και σε μικρό τεστ γάτας (για τάρανδο δεν είχα χώρο ) ήταν σταθερότατο, δεν έγειρε καθόλου. Επίσης, καλά καθίσματα, καλή ορατότητα εμπρός. Ανέβηκα κια κατέβηκα ένα πεζοδρόμιο και δεν έτριξε τίποτα.
Συνολικά πιστεύω ότι έχει μεγάλο πλεονέκτημα επειδή είναι ελαφρύ, Π.χ. ένα Yeti 1200άρι που οδήγησα ΄το ένοιωθα πολύ βαρύ μπροστά.
Η υποβοήθηση στην ανωφέρεια είναι πολύ καλή, το κρατάει για δύο δευτερόλεπτα ακίνητο χωρίς να σε πάρει πίσω. Άχρηστο γενικά, αλλά χρήσιμο φαντάζομαι σε ανηφορικό κομμάτι κακού χωματόδρομου με πέτρες, όπου σου έσβησε στην ανηφόρα η αναγκάστηκες να σταματήσεις και να ξαναξεκινήσεις.
Η έκδοση που οδήγησα έχει 1200 ευρώ παραπάνω από την βασική έκδοση. Η διαφορά είναι οι ζάντες στην ίδια διάμετρο (δηλαδή 16, μεγάλο συν ότι είναι 16άρες), και η οθόνη, η οποία έχει και κάμερα που βλέπεις πίσω όταν βάζεις όπισθεν. Εδώ όμως έχω να πω ότι η οθόνη δεν είναι η εργοστασιακή, πράγμα που φαίνεται αμέσως ότι είναι πιο φτηνιάρικη. Επίσης στο κάτω μέρος της κονσόλας το αυτοκίνητο έχει τους περιστροφικούς διακόπτες παλαιού τύπου, που όσο ναναι δεν ταιριάζουν, φτηναίνουν πολύ την όψη.
Στο δια ταύτα πιστεύω ότι αξίζει το 1000αρι μόνο στην βασικη έκδοση στα 16.000 περίπου.Γιατί το GL+ πάει πάνω από 19.000, οπότε με 1200 ευρώ ακόμα παίρνεις το 1.4 που πέρα από τις επιδόσεις είναι και εξατάχυτο.
Κάπου εκεί πάνω υπάρχει και το Κασκάι 1.2 στα 18.700 περίπου που έχει πολύ καλό εξοπλισμό και αυτό εξατάχυτο.
Όμως λίγο πάνω από τις 22.000 το τετρακίνητο Κρος 1.4 μου φαίνεται η καλύτερη περίπτωση και ειδικά γιατί έχει χαμηλό βάρος στα 1210 κιλά αν θυμάμαι καλά.
Το κασκάι 1.2 προσπαθώ πολύ καιρό να το οδηγήσω, αλλά ακόμα περιμένω.
Θα οδηγήσω και το 1.4 και θα επανέλθω.
Α και κάτι που δεν μου άρεσε. Ένιωσα ότι το τιμόνι δεν κόβει πολύ, διαφορά αρκετή από άλλα αυτοκίνητα, (ίσως και να ήταν η ιδέα μου). -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Σήμερα, μετά από αίτηση που έκανα, πέρασα από το Σφακιανάκη στη Λαυρίου για να δω το SX4 1.4BJet AllDrive. Δυστυχώς δεν υπήρχε τέτοιο για test drive, οπότε αναμένω όταν και αν βρεθεί, για να το δω και στο δρόμο. Πάντως από μια γρήγορη ματιά που του έριξα στην έκθεση, φαίνεται να καλύπτει αρκετές από τις ανάγκες μου/μας, οριακά όμως στο τομέα των επιδόσεων και στο χώρο του πορτμπαγκάζ. Το πορτμπαγκάζ είναι λίγο μικρότερο από της C5, οπότε εκεί έχουμε ένα θέμα, ενώ και η μετακίνηση της πλάτης των πίσω καθισμάτων στην 'ψηλή' θέση δεν βελτιώνει τη κατάσταση (+10 λίτρα, σιγά τα ωά). Αντιθέτως η 'ψηλή' θέση φέρνει πολύ όρθιους τους πίσω επιβάτες, με αποτέλεσμα π.χ. εγώ να βρίσκω σχεδόν με το κούτελο στην οροφήΨηλό (18εκ), και η 4κίνηση είναι μεγάλο 'συν', αλλά δεν έχει κάποια ιδιαίτερη προστασία από κάτω. Για αυτό που το θέλω όμως, αυτά φτάνουν και περισσεύουν. Οι επιδόσεις του είναι ανεκτές, όχι γρήγορες, και πρέπει να δω πως θα συμπεριφέρεται φορτωμένο, με μπαγκαζιέρα και με ταχύτητες Ε.Ο. Να μου πεις, πως θα το δεις αυτό ? Τεςπα, στην έκδοση GL+ έχει σχεδόν όλα όσα χρειάζομαι, και μερικά από όσα λείπουν μπορούν να μπουν εκ των υστέρων. Το αξιοπερίεργο με την τιμολόγηση του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ότι είναι εντελώς ο-ρ-ι-α-κ-ά στην κλίμακα των 17Κ€, με αποτέλεσμα ακόμα και το μεταλλικό χρώμα να το φορτώνει με περίπου +3000€ φόρους
Τεςπα, θα το δούμε λίγο πιο αναλυτικά, ίσως να βρεθεί και κάποιο για test-drive, οπότε έχουμε μέλλον εδώ...
Υπάρχει σίγουρα στη Βουλιαγμένης μετά από τηλέφωνο που έκανα την Παρασκευή.
Τιμή 22.450 ευρώ κλειδί, έκδοση GL+.
Άστα άμα σου φαίνονται ανεκτές οι επιδόσεις, τι να πω και εγώ που σκεπτόμουν το χιλιάρι -
odiki_asfaleia Τί ενοείς αποδεκτές επιδόσεις ; Σου φαίνεται λίγη η επίδοση περίπου 8,5 sec για 0-100 ; Ξέρεις πολλά 1400 ρια με τέτοια επίδοση ; Αν μιλήσουμε για ρεπρίζ άστα γιατί θα πάθεις πλάκα.Στην εθνική δεν αφήνει τίποτα ατιμώρητο...
Κάτι αουντάκια,γκολφάκια,μπεμβεδάκια τα κάνει 'χωνί'.Δεν μιλάω για κασκάι αυτό μάλιστα είναι με αποδεκτές επιδόσεις.
Βέβαια για να είμαστε σωστοί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με επιδόσεις ενός fiesta st , audi a3 2000 cc , focus st ,golf gti
Αν μου βρείς περίπου σε αυτά τα χρήματα πιο γρήγορο crossover πάω πάσο. -
8.5' ? Μήπως κάνεις λάθος, εγώ βλέπω 10.2' για το 4κινητο και 9.5' για το 2κινητο....γι'αυτό και λέω 'ανεκτές επιδόσεις', αφού μπορεί οριακά να κατέβει κάτω από 10' (και ότι αυτό σημαίνει για τις υπόλοιπες επιταχύνσεις)
-
Δηλαδή τα μόνα που περνάνε το s cross ειναι οι gti εκδόσεις;
1.4 με 140 άλογα το δινει 8.8 το driveSent from my iPad using Tapatalk
-
To πιο έγκυρο περιοδικό DRIVE μέτρησε ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑS-CROSS 1.4 4X4 :
0-100 km/h 8,8”
0-160 km/h 22,6”
0-400 m 16,2” @ 139,0 km/h
0-1.000 m 29,8” @ 175,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,2”
50-80 km/h (3η) 3,8”
80-110 km/h (3η) 3,5”
80-110 km/h (4η) 5,1”
110-140 km/h (4η) 6,4”
110-140 km/h (5η) 7,3”
110-140 km/h (6η) 9,8
Αν λάβουμε υπ΄όψη οτι το δικίνητο είναι 60-70 κιλά ελαφρύτερο ,βγάλε συμπέρασμα... -
Κοιτάξτε και μερικά συγκριτικά (για ανεκτές επιδόσεις....)
SUZUKI S-CROSS 4x4
0-100 km/h 8,8”
0-160 km/h 22,6”
0-400 m 16,2” @ 139,0 km/h
0-1.000 m 29,8” @ 175,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,2”
50-80 km/h (3η) 3,8”
80-110 km/h (3η) 3,5”
80-110 km/h (4η) 5,1”
110-140 km/h (4η) 6,4”
110-140 km/h (5η) 7,3”
110-140 km/h (6η) 9,8”
Φρένα 100-0 km/h 39,3 m
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 7,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2127 g/km
Διαστάσεις 4.300 x 1.765 x 1.575 mm
Χώρος αποσκευών 430 lt
Βάρος 1.230 kgΜετρήσεις DRIVE
FORD FOCUS 125 PS
0-100 km/h 10,4”
0-120 km/h 14,7”
0-140 km/h 21”
0-400 m 17,3”@ 130 km/h
0-1.000 m 31,9”@ 163,2 km/h
30-50 km/h (με 3η) 3,8”
50-80 km/h (με 3η) 4,7”
80-110 km/h (με 4η) 8,8”
110-140 km/h (με 5η) 11,4”
Φρένα 100-0 km/h 40,4 m
Κατανάλωση 7,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2 108g/km
Διαστάσεις 4.358 x 1.823 x 1.484 mm
Βάρος 1.330 kgΜετρήσεις DRIVE
VW GOLF 150 PS DSG
0-100 km/h 8,6”
0-160 km/h 24,0”
0-400 m 16,4”
0-1.000 m 30,1”
50-80 km/h (kickdown) 2,9”
80-110 km/h (kickdown) 4,4”
110-140 km/h (kickdown) 6,6”
100-0 km/h σε 38,6 m
Τελική ταχύτητα 212 km/h
Μέση κατανάλωση 7,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 110 g/km
Διαστάσεις 4.255 x 1.790 x 1.452
Βάρος 1.300 kgΜετρήσεις DRIVE
VOLVO S-COUNTRY V400-100 km/h 9,5”
0-160 km/h 24,5”
0-400 m 16,7” @ 135,7 km/h
0-1.000 m 30,5” @ 173,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 8,0”
50-80 km/h 3,3”
80-110 km/h 4,9”
110-140 km/h 6,9”
Φρένα 100-0 km/h 37,6 m
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 131 g/km
Διαστάσεις 4.370 x 1.783 x 1.458 mm
Βάρος 1.470 kg
Μετρήσεις Drive. Οι μετρήσεις έγιναν με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργίαΜετρήσεις Drive
AUDI Q3 150 COD S TRONIC0-100 km/h 8,7”
0-160 km/h 25,1”
0-400 m 16,4” @ 136,4 km/h
0-1.000 m 30,4” @ 169 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,2”
30-50 km/h (με kickdown) 1,5”
50-80 km/h (με kickdown) 3,2”
80-110 km/h (με kickdown) 4,6”
110-140 km/h (με kickdown) 8,0”
Φρένα 100-0 km/h 38,0 m
Τελική ταχύτητα 204 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2 136 gr/km
Διαστάσεις 4.385 x 1.831 x 1.608 mm
Βάρος 1.470 kgΜετρήσεις Drive
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
odiki_asfaleia Τί ενοείς αποδεκτές επιδόσεις ; Σου φαίνεται λίγη η επίδοση περίπου 8,5 sec για 0-100 ; Ξέρεις πολλά 1400 ρια με τέτοια επίδοση ; Αν μιλήσουμε για ρεπρίζ άστα γιατί θα πάθεις πλάκα.Στην εθνική δεν αφήνει τίποτα ατιμώρητο...
Κάτι αουντάκια,γκολφάκια,μπεμβεδάκια τα κάνει 'χωνί'.Δεν μιλάω για κασκάι αυτό μάλιστα είναι με αποδεκτές επιδόσεις.
Βέβαια για να είμαστε σωστοί δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με επιδόσεις ενός fiesta st , audi a3 2000 cc , focus st ,golf gti
Αν μου βρείς περίπου σε αυτά τα χρήματα πιο γρήγορο crossover πάω πάσο.Λυπάμαι που σου χαλάω το όνειρο αλλά τα αουντακια και τα γκολφάκια με τον 1,4tsi δεν τα πιάνει ούτε στον ύπνο σου....
Όταν συγκρίνουμε κάτι το κάνουμε με παρόμοιο κιβώτιο -
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
To πιο έγκυρο περιοδικό DRIVE μέτρησε ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑS-CROSS 1.4 4X4 :
0-100 km/h 8,8”
0-160 km/h 22,6”
0-400 m 16,2” @ 139,0 km/h
0-1.000 m 29,8” @ 175,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,2”
50-80 km/h (3η) 3,8”
80-110 km/h (3η) 3,5”
80-110 km/h (4η) 5,1”
110-140 km/h (4η) 6,4”
110-140 km/h (5η) 7,3”
110-140 km/h (6η) 9,8
Αν λάβουμε υπ΄όψη οτι το δικίνητο είναι 60-70 κιλά ελαφρύτερο ,βγάλε συμπέρασμα...Καλά, το 'πιο έγκυρο' ας το αγνοήσουμε , αλλά εγώ βλέπω τις επίσημες επιδόσεις από τον ίδιο τον κατασκευαστή
1.4BoosterJet 0-100χαω 9.5'
1.4BoosterJet Allgrip 0-100χαω 10.2'Δηλαδή το 'πιο έγκυρο' Drive έβγαλε το αυτοκίνητο 1.5' πιο γρήγορο από όσο το δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής. Πέραν του ότι αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία (το 99.99% των αυτοκινήτων δεν μπορούν καν να πιάσουν τις επίσημες επιδόσεις, αφού αυτές γίνονται υπό ιδανικές συνθήκες, με οδηγούς αγώνων κλπ), αυτό πρέπει να το πούμε και στη Suzuki να αλλάξει τους πίνακες επιδόσεων, τζάμπα θάβουν το ίδιο το αυτοκίνητό τους
-
Πραγματικά τρομερή πρωτοτυπία να βγαίνει το αμάξι πιο γρήγορο απ ο,τι το δινει η Suzuki!!! Χαχα! Drive ρε...
Andreas άσε τον άνθρωπο να πιστεύει οτι θα στέκονταν δίπλα στο golf μου και θα το έκανε χωνί
@mmvog μια χαρά επιδοσεις έχει το αμάξι! Απο πολλα ειναι πιο γρήγορο , απο πολλα πιο αργό. Καταλαβαίνω τη χαρά σου αλλα μη λέμε πραγματα που δεν ισχύουν
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Οι συνθήκες μέτρησης δεν είναι πάντοτε ίδιες. Αυτό το ξέρουμε όλοι. Πάντως εγώ μιλάω για αυτοκίνητο που το έχω δοκιμάσει για 1800 χιλιόμετρα και στο κάτω κάτω δεν είμαι συναίτερος με την suzuki. Τώρα όσον αφορά τις μετρήσεις σε σχέση με τις μετρήσεις κατασκευαστών έχουν διαφορές.Οι γερμανοί παρουσιάζουν γενικά πιο αισιόδοξες επιδόσεις από την πραγματικότητα.Το λέω με σιγουριά γιατί είχα bmw και vw που οι επιδόσεις ήταν κατώτερες από αυτές που ανακοίνωνε ο κατασκευαστής....
-
Andreas Έχεις οδηγήσει golf 1.4 tsi ; Αν ναί έχεις διαπιστώσει οτι μετά τις 4500 στροφές λαχανάζει ; Δεν υποτιμώ το golf,αλλά ας είμαστε ρεαλιστές...
ursus Αν σε κάνει χωνί κανένα s-cross άστα σε βλέπω να πουλάς το γκολφάκι....(δεν ξέρω τι golf έχεις βέβαια πάντως αν είναι 122 ,125 ,140 , 150 ps κλάψτα Χαράλαμπε...)
-
Αυτή η συζήτηση μου θυμίζει λίγο το παλιό γνωστό thread με την τελική του Mazda6
Αν δίνει ο κατασκευαστής 10.2' και 9.5', σημαίνει ότι αυτό είναι το απολύτως καλύτερο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο όχημα, υπό ιδανικές συνθήκες, με αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση, και με οδηγό αγώνων στο τιμόνι. Λες αν μπορούσε να πετύχει 1.5' καλύτερο χρόνο, να είπαν εκεί στη Suzuki 'ας πούμε ότι είναι 1.5' πιο αργό το αυτοκίνητο, ώστε να τους μπερδέψουμε και όποιος το πάρει να έχει το πάνω χέρι σε φαναρομαχίες' ?
SUZUKI SX4 SCROSS