Το παλιό κιβώτιο κουμπώνει την όπισθεν εμπρός και αριστερά,ενώ το νέο πίσω δεξιά.Το παλιό έίχε το 1000ρι προηγούμενης γενιάς ,οπότε δεν νομίζω οτι δεν ταιριάζει στο νέο focus.Τώρα σύμφωνα με την Ford το νέο κιβώτιο παρουσιάζει πολύ λιγώτερες τριβές με ότι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία και αντοχή.Δεν ξέρω όμως τι γίνεται με την ακρίβεια .Το παλιό που έχει το 1000ρι 125 ps προηγούμενης γενιάς είναι φοβερό σε αίσθηση (το αυτοκίνητο το έχει ο γιός μου).Πολύ καλό κιβώτιο παραπλήσιο του civic.
apolonios το διαπίστωσες και ο ίδιος για το στήσιμο του focus ,αν και σε ένα test drive δεν βγάζεις ευκολα συμπέρασμα.Αν μπορούσες να περιμένεις λίγο προτίμησε το focus .Μπορείς ,αν έχεις αυτοκίνητο για ανταλλαγή να ζητήσεις ένα ποσό μεγαλύτερο για το παλιό,το οποίο να περαστεί σαν έκπτωση στο καινούργιο,ώστε να γλυτώσει μέρος του ΦΠΑ η εταιρεία....Κατα την άποψή μου αν πας σε focus να αποφασίσεις μεταξύ st line 155 ps και active 155 ps.Το active είναι ψηλότερο,αλλά έχει μεγαλύτερο ακραξόνιο,οπότε στο όριο αισθάνεσαι να γέρνει σε σχέση με το st line,έχοντας παρόλα αυτά πιο καλή συμπεριφορά από golf .Όμως γαι τους ελληνικούς δρόμους το active ενδείκνυται.Αν τα οικονομικά σου σε περιορίζουν το 1000ρι 125 ps mhev δεν το λές και αργό.