-
Το μεγαλύτερο σφάλμα της FMH είναι το κόψιμο του καλού μηχανικού κιβωτίου και ακολούθως το κόψιμο του 1,5 ecoboost ειδικά από το station. Έρχεται και η τιμολόγηση με το ξηλωμα των πολλαπλών (είδαμε το έγινε με την τοποθέτηση του ημιακαμπτου στο Focus ότι συγκρίθηκε με το νέο Leon) εκτός του top spec να κάνει πρόσθετα δύσκολη την εξίσωση.
Μεσολαβεί ένα μεσοδιάστημα (1,5 με 2 έτη από σήμερα) μέχρι την έλευση του νέου Civic για το οποία ακόμα δεν έχουμε ιδέα τι θα είναι πότε και πώς θα έρθει Ευρώπη. Φανταστείτε λέει να έρθει και το νέο Civic χωρίς πολλαπλούς...
Όσο για το 118i καλό χρυσό (δεν το έχω οδηγήσει αλλά μια φορά έκατσα στην καμπίνα του κσι πλέον δυσκολεύομαι να αποδεχθώ τις υπόλοιπες) αλλά δεν είμαι προσωπικά διατεθειμένος να επωμιστω το κόστος χρήσης/συντήρησης που αντιπροσωπεύει.
Μαυτα και μαυτα μετά απορούμε γιατί όλοι ψάχνουν λύσεις στα suv και γιατί πουλάει ακόμα τόσο πολύ ο VAG!
Θα το ξαναπώ. Η ύπαρξη ενός Focus active SW 1,5 150ps με μηχανικό κιβώτιο θεωρώ ότι θα είχε σαρώσει την αγορά ακόμα και αν απαιτούσε μια μικρή υπέρβαση budget. **Τώρα πρέπει να αποδεχθώ ΚΑΙ να δώσω πάνω από 30κ για να είναι πλήρες ΚΑΙ να μην έχω το καλό 6αρι κιβώτιο ΚΑΙ να πάρω τον 1000αρι mh. **
Κάπως έτσι γυρνάει το μυαλό και αρχίσει να φαντάζει καλή η ιδέα ένος Leon ST ή ενός Golf variant και η Παναγιά μαζί μας...
ΥΓ: Έτσι επειδή το έχω απορία ας μου πει κάποιος αν ξέρει. Ένα Focus hatchback mh 1.0 155 ps και ένα αντίστοιχο 1,5 150 ps πόση διαφορά είχαν σε ρύπους/κατανάλωση τελος πάντων και τον κατήργησαν;;;
Για το 1000 Μhev st line x με τα 155 θες γύρω στα 23-25000 χιλιαρικα , πάνω από 30000 θες για το αντίστοιχο σε εξοπλισμό BMW και κοντά στα 30000 για Golf (συν οτι φορτώνεσαι άγχος τα αναξιόπιστα μοτέρ του group).
Το αν τα 23-25.000 είναι πολλά για 1.0 είναι άλλη κουβέντα.
-
Όταν λέμε ότι έχει κόψει το καλό μηχανικό κιβώτιο από το φοκους σε ποιες εκδόσεις αναφερόμαστε;
-
Βασικά πιστεύω ότι τον κατήργησαν λόγω παρόμοιας ισχύς.
Τις τιμές για το 1.5 150 ps , τα έχω πάρει απο περσινό φυλλάδιο απο Γερμανία που είχα κατεβάσει.
CO2 emission (έχω βάλει τα ελάχιστα)
1.0 MHEV : 94 g/km
1.5 150 ps : 125 g/kmΚατανάλωση (φυλλάδιο)
1.0 MHEV : 4,1 l/100km
1.5 150 ps : 5,5 - 5,7 l/100kmΤα χιλιάρια δεν φοράνε το ίδιο κιβώτιο με τα παλιά 1.5, αυτή νομίζω είναι η διαφορά.
-
Πάντως υπάρχει ακόμα ένα active station wagon 1.5 150 χειροκίνητο σε αγγελία στο car από αντιπροσωπεία Αθήνα. Μεταχειρισμενο με κάποια χιλιόμετρα βέβαια αλλά όχι πολλά. Στην τιμή του και με τις πρόσφατες αλλαγές στις εκδόσεις το λες και καλή περίπτωση!
-
@Tkin73 το 'καλό' 6αρι δεν υπάρχει πλέον σε καμία έκδοση. Δεν θυμάμαι ποιο είναι ποιο και μπορείς να τα ξεχωρίσεις. Το είχε αναφέρει κάποιος σε αυτό το νήμα. Το ένα κουμπώνει όπισθεν κάτω δεξιά και το άλλο μπροστά αριστερά. Δεν είναι γενικά κακό αυτό που παρέμεινε αλλά δεν είναι πλέον εκείνο που έκανε τη διαφορά με τον ανταγωνισμό. Μαζί με τους πολλαπλούς το Focus έχει απολέσει 2/5 των σημαντικών του πλεονεκτημάτων έναντι των ανταγωνιστών του. Ακόμα έχει κορυφαίο τιμόνι, εσωτερικούς χώρους (μαζί με Civic/Leon) και την κορυφαία εγγύηση της αγοράς (την πληρώνεις αδρά).
@tasoskont στην εξίσωση το κόστος αγοράς παίζει βασικότατο ρόλο γιατί δεν γίνεται να αφαιρεις συνεχώς χαρακτηριστικά και η τιμή να παραμένει από τις υψηλότερες της αγοράς. Τελικά γιατί κρατάει υψηλή τιμολόγηση το Focus αυτή τη στιγμή (εξαίρεται το 182ps); Έχασε πολλά από τα σημαντικά του πλεονεκτήματα και έχει ένα μέτριο ποιοτικά σαλόνι. Οκ σε προηγούμενα posts έγινε ξεκάθαρο ότι στην τιμολόγηση του περιλαμβάνει τυχόν απώλειες από τα χαμηλά επιτόκια στα δάνεια αλλά και την εγγύηση. Ωραία δικαιολογία.
@jobous ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Πάντως τα νούμερα που παραθέτεις για εμένα δεν δικαιολογούν το πετσοκωμα του 1,5. Ο άμεσος ανταγωνισμός του, με εξαίρεση τον 1,2 puretech του PSA, έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα. Συνήθως 130-140. Δεν είδα κανένα άλλο κατασκευαστή να κόβει το καλό του μοτέρ. Και στην τελική έκοψε το μοτέρ με την δικαιολογία αυτή. Το εξαιρετικό του κιβώτιο γιατί το έκοψε; Έδινε παραπάνω ρύπους και αυτό; Τρικυμία εν κρανίο η εταιρεία.
Δεν ξέρω κύριοι. Σέβομαι το Focus ή μάλλον το σεβόμουν για αυτό που ήταν όπως βγήκε τον πρώτο χρόνο. Αυτό που έχει κάνει η Ford είναι καθαρή κερδοσκοπία και αν αυτό είναι 'λογικό' για μια εταιρεία κολοσσό το ότι πρόδωσε τις αξίες που πρεσβεύει (το μέτρο σύγκρισης της κατηγορίας, αυτό που ήρθε και τάραξε τον θρόνο του 'βασιλιά') κάτι σημαίνει για τον σεβασμό της απέναντι πρώτα από όλα στην βάση της. Με εξαίρεση το high spec 182ps το Focus είναι ένα από τα πολλά καλά αυτοκίνητα. Δεν είναι το μετρό σύγκρισης της κατηγορίας.
Όσοι πρόλαβαν τους πολλαπλούς σε συνδυασμό με τον 1,5 ecoboost και μηχανικό κιβώτιο έχουν ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο στα χέρια τους...
-
Δλδ ούτε το κορυφαίο σύνολο των 182 έχει το καλό κιβώτιο; Ή αυτό εξαιρείται;
Εντάξει φαντάζομαι το έκοψαν με την ίδια λογική που έκοψαν τους πολλαπλούς. Πολύ το βλέπουν λίγοι το καταλαβαίνουν. Προφανώς το νέο κιβώτιο είναι φθηνότερο από το παλιό. Η επίσημη δικαιολογία ίσως είναι ότι το παλιό δεν συνεργάζεται με τον χιλιαρη.
Ο 1.5 ντίζελ αυτός πιο κιβώτιο φορά ;
Το Κούγκα 1.5 ecoboost έχει δλδ καλύτερο κιβώτιο από του φοκους;
-
Για τον diesel δεν γνωρίζω ας πει οποίος ξέρει. Το 182ps δυστυχώς συνδυάζεται αποκλειστικά με 8AT T/C (ευτυχώς). Το Kuga 1,5 ναι έχει το σωστό κιβώτιο. Το κιβώτιο στο 1.0 δεν είναι νέο είναι αυτό που φορούσε εξαρχής το 1.0. Το diesel sw focus πάντως αν δεν κάνω λάθος συνδυάζεται επίσης αποκλειστικά με το 8AT T/C.
-
Θα αναφέρω αναλυτικά τις εμπειρίες μου απο ολα τα αυτοκινητα που οδήγησα και τις τιμές καθώς και την εξυπηρέτηση απο τους πωλητές.
Το scala είναι ποιοτικό και άνετο αυτοκίνητο , αλλά είναι πολυ μαλακό και παίρνει κλίσεις, εχει μέτριο τιμόνι χωρις αίσθηση, ενω εχει την χειρότερη απόκριση γκαζιού απο όλα τα αυτοκίνητα που δοκίμασα. Πατάς το γκάζι και αρπάζει το turbo μετα απο 2 δευτερόλεπτα. Εχει όμως εξαιρετικούς χώρους. Με 8500ε προκαταβολή η δόση βγάινει 253ε για 48 δόσεις.Δεν μου έκαναν καμία εκπτωση στην ουσία και κόστιζε 18100. Και αναφέρομαι είτε για το ambition 115ps ή για το gtec με φυσικό αέριο. Οι πωλητριες στην sp skoda στην Αγια παρασκευή ευγενικές ,αλλά δεν έκαναν καμία προσφορά.
Το seat leon 1.0 110ps business εχει καλύτερο κράτημα και τιμονι απο το scala, λίγο χειρότερη άνεση, λιγότερο άνετα καθίσματα,και καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Αντι για 2 δεύτερα που είχε το scala, άρπαζε στο 1.5 δευτερόλεπτο το turbo. Ο κύριος Βεργίνης που με εξυπηρέτησε στην seat στον Γέρακα ήταν ευγενικός και άψογος σε όλα.. Η τιμή και οι δόσεις αντίστοιχες με του scala. 8500ε προκαταβολή και 250ε για 48 δόσεις.
Η πρώτη εμπειρία που είχα στην αντιπροσωπεία της toyota πριν μερικούς μήνες ήταν κακή ,καθως ο κύριος που με εξυπηρέτησε είχε ειρωνικό ύφος, βαριόταν και ήταν επιθετικός. Δεν θυμάμαι το όνομα του, απλά είχε μούσια και το γραφείο του είναι το πρώτο απέναντι απο την είσοδο και αναφέρομαι στην toyota στα γλυκά νερά. Ξαναπήγα όμως σήμερα και με εξυπηρέτησε ενας άλλος πωλητής ο οποίος ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ. Ήταν ο κύριος Φουρναράκης. Η τιμή που μου άφησε ήταν στα 18600 και η δόση έβγαινε 256ε για 48 δόσεις για το 1.2 turbo eco. To corolla το είχα οδηγήσει παλαιότερα ,αλλά θα το ξανακάνω test drive για να ειμαι σίγουρος. Το corolla το θυμάμαι οτι ήταν εξίσου ανετο με το scala, αλλά με καλύτερο κράτημα και τιμόνι ενω ο κινητήρας ειχε καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Ποιοτικά το corolla ήταν ανώτερο και απο το scala και απο το leon και απο το focus ,αλλα είχε τους χειρότερους χωρους μακράν.
Και πάμε στο focus. Ο πωλητής , ο κύριος Αθανασόπουλος(ford βελμαρ γλυκά νερά) ήταν ευγενικός, κατατοπιστικός και άψογος σε όλα. Το focus connected είχε τον πληρέστερο εξοπλισμό απο όλα. Οδήγησα όμως την st line με τα 125 άλογα χωρίς το mhev σύστημα. TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΑΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ σε κράτημα, αίσθηση τιμονιού και απόκριση στο γκάζι. Αν βγεις απο το scala και οδηγησεις το focus θα πιστέψεις οτι οδηγείς supercar. Αν και είχε 17αρες ζάντες και χαμηλότερη ανάρτηση ήταν πιο άνετο απο seat leon που είχε 16αρες ζάντες και απλή ανάρτηση. Δεν ξερω πως το κατάφεραν στην ford ,αλλά το αμάξι ήταν ελάχιστα πιο σκληρό απο το scala και το corolla ,αλλά ειχε εμφανώς καλύτερο κράτημα. Φαντάζομαι με τις 16αρες και την απλή ανάρτηση θα είναι στα επίπεδα scala και corolla σε ανεση ,αλλά με καλύτερο κράτημα. Η αποκριση γκαζιού ήταν η καλύτερη. Ηθελε 1 δευτερόλεπτο να αρπάξει το turbo και μετα είχε αρκετή δύναμη. Και οδήγησα το μη υβριδικό. Τα καθίσματα μαζί με του corolla ηταν τα καλύτερα και τα πιο άνετα. Η ποιότητα χειρότερη απο του corolla ,αλλα οι χώροι εμφανώς καλύτεροι.
Οπότε με τα κριτήρια μου η επιλογή είναι το focus. Ελα όμως που το αμάξι μου το άφησαν 21.100ε και δεν έκαναν καμία εκπτωση. Η δόση δηλαδή εβγαινε στα 275ε για 48 μήνες με 8600ε προκαταβολή. Η προσφορά μου ήταν στα 20.000ε. Αν μου το άφηναν τόσο θα το έκλεινα σήμερα. Πριν μερικούς μήνες η business κόστιζε 19.000ε. Ναι, δεν είχε υβριδικό σύστημα και είχε χειρότερο εξοπλισμό και για αυτό ανέβηκα στις 20.000ε. Ομως ο πωλητής δεν εκοβε ουτε 100ε. Θα παρω τηλεφωνο και ford σφακιανάκης να παρω προσφορες. Αν μου το αφήσει καποιος 20.000ε θα το κλείσω, αν οχι θα παω στην δεύτερη μου επιλογή το corolla.
-
@Tkin73 το 'καλό' 6αρι δεν υπάρχει πλέον σε καμία έκδοση. Δεν θυμάμαι ποιο είναι ποιο και μπορείς να τα ξεχωρίσεις. Το είχε αναφέρει κάποιος σε αυτό το νήμα. Το ένα κουμπώνει όπισθεν κάτω δεξιά και το άλλο μπροστά αριστερά. Δεν είναι γενικά κακό αυτό που παρέμεινε αλλά δεν είναι πλέον εκείνο που έκανε τη διαφορά με τον ανταγωνισμό. Μαζί με τους πολλαπλούς το Focus έχει απολέσει 2/5 των σημαντικών του πλεονεκτημάτων έναντι των ανταγωνιστών του. Ακόμα έχει κορυφαίο τιμόνι, εσωτερικούς χώρους (μαζί με Civic/Leon) και την κορυφαία εγγύηση της αγοράς (την πληρώνεις αδρά).
@tasoskont στην εξίσωση το κόστος αγοράς παίζει βασικότατο ρόλο γιατί δεν γίνεται να αφαιρεις συνεχώς χαρακτηριστικά και η τιμή να παραμένει από τις υψηλότερες της αγοράς. **Τελικά γιατί κρατάει υψηλή τιμολόγηση το Focus αυτή τη στιγμή (εξαίρεται το 182ps); Έχασε πολλά από τα σημαντικά του πλεονεκτήματα και έχει ένα μέτριο ποιοτικά σαλόνι. **Οκ σε προηγούμενα posts έγινε ξεκάθαρο ότι στην τιμολόγηση του περιλαμβάνει τυχόν απώλειες από τα χαμηλά επιτόκια στα δάνεια αλλά και την εγγύηση. Ωραία δικαιολογία.
@jobous ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Πάντως τα νούμερα που παραθέτεις για εμένα δεν δικαιολογούν το πετσοκωμα του 1,5. Ο άμεσος ανταγωνισμός του, με εξαίρεση τον 1,2 puretech του PSA, έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα. Συνήθως 130-140. Δεν είδα κανένα άλλο κατασκευαστή να κόβει το καλό του μοτέρ. Και στην τελική έκοψε το μοτέρ με την δικαιολογία αυτή. Το εξαιρετικό του κιβώτιο γιατί το έκοψε; Έδινε παραπάνω ρύπους και αυτό; Τρικυμία εν κρανίο η εταιρεία.
Δεν ξέρω κύριοι. Σέβομαι το Focus ή μάλλον το σεβόμουν για αυτό που ήταν όπως βγήκε τον πρώτο χρόνο. Αυτό που έχει κάνει η Ford είναι καθαρή κερδοσκοπία και αν αυτό είναι 'λογικό' για μια εταιρεία κολοσσό το ότι πρόδωσε τις αξίες που πρεσβεύει (το μέτρο σύγκρισης της κατηγορίας, αυτό που ήρθε και τάραξε τον θρόνο του 'βασιλιά') κάτι σημαίνει για τον σεβασμό της απέναντι πρώτα από όλα στην βάση της. Με εξαίρεση το high spec 182ps το Focus είναι ένα από τα πολλά καλά αυτοκίνητα. Δεν είναι το μετρό σύγκρισης της κατηγορίας.
Όσοι πρόλαβαν τους πολλαπλούς σε συνδυασμό με τον 1,5 ecoboost και μηχανικό κιβώτιο έχουν ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο στα χέρια τους...
Μπορεί να κρατάνε υψηλή τιμολόγηση γιατί ίσως να θεωρούν ότι σαν brand name εκεί πρέπει να παίξουν δεν ξέρω.Υψηλή τιμολόγηση δεν κάνει και η Audi στο A3 px όταν στην ουσία είναι ίδιο σασι με Golf ίδιο και μοτερ με golf (ίσως και με leon) μόνο ενα ποιοτικό σαλόνι αλλάζει και το χρυσοπληρώνεις.Το ίδιο κάνει και η Mercedes με κάποια μοντέλα που σου δίνει με μοτέρ ίδιο μετα Dacia,ουτε εκεί είδα να ρίχνουν τιμές.Το ίδιο θυμάμαι εκάνε και η Αλφα ρομέο με το Mito πηρε σασι απο Punto μοτερ Fiat και το βάφτισε Alfa romeo για να το πουλήσει ακριβότερα.Σε κάποια πράγματα πληρώνεις brant name χώρις στην ουσία να δικαιολογούν τόσο υψηλές τιμές.
Δεν δικαιολογώ την πολιτική της Ford ,μία σκέψη κάνω το γιατί μπορεί να κρατάει υψηλές τιμές.
-
Η κάθε εταιρία αποφασίζει που θα κινηθεί τιμολογιακά κτλ. Εγώ δεν πιστεύω ότι η Ford είναι πολύ ακριβότερη απο άλλες εταιρίες. Πρέπει σε πρώτη φάση να καταλάβουμε που τοποθετεί η ίδια τα πρϊόντα της και ποιες μάρκες είναι οι άμεσοι ανταγωνιστές της (στην πραγματικότητα είτε στην θεωρία).
Υπάρχουν κάποια θέματα που φυσικά χρειάζονται επανεξέταση και για μένα είναι ότι στην πραγματικότητα υψηλές τιμές έχει στις φθηνότερες εκδόσεις των μοντέλων. πχ fiesta που είναι υποεξοπλισμένα. Δεύτερο είναι το θέμα των εκπτώσεων , όπου θα μπορούσε να έχει καλύτερη πολιτική. Εδώ θα πρέπει να πετύχεις την σωστή περιόδο για να σου κάτσει μια αξιοπρεπή έκπτωση (πάνω απο χίλια €). Συνήθως καλές εκπτώσεις κάνει όταν εισάγει νέες εκδόσεις (βλ. mhev) ή όταν κάνει κάποια μεγάλη παραγγελία και θέλει να δείξει πωλήσεις. Συνήθως δίνει καλά επιτόκια που μπορεί να αντισταθμίζει κάποιο μέρος απο τις εκπ΄τωσεις που δίνουν άλλοι.
Το έχω ξαναγράψει, για το δικό μου αμάξι, St-LineX 155 MHEV , πόσο ακριβότερο είναι απο το αντίστοιχο Golf ή Leon ακόμα και με τα καινούρια 308 που θα έρθουν ή άλλα MHEV. Και μην μου πείτε είναι χιλιάρης, δεν παίζει μεγάλο ρόλο.
Δηλαδή είναι το Puma ακριβό και δεν είναι το 2008 (σε οποιαδήποτε έκδοση)??
Το κάθε κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με συγκεκριμένες μηχανές. Το 'καλό' εξάρι της Ford μάλλον ήταν μόνο για τους 1.5 lt κινητήρες. Τα χιλιάρια φοράνε άλλο (είτε συμβατικά είτε υβριδικά)
-
Έχει γραφτεί παλαιότερα στο νήμα (Fanis75 νομίζω), ότι η Ford έχει πολλά άλλα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού τα οποία ανεβάζουν το μέσο όρο της σε ρύπους ως κατασκευαστή και τα οποία δε μπορούν να εξαφανιστούν, είναι εμβληματικά (Mustang, Ranger κλπ.). Για αυτό, είναι πολύ πιθανό ότι, εφόσον έφτιαξαν το 1.0 σύνολο ήπιο υβριδικό με 155ps, ήταν no-brainer για τους ιθύνοντες να βάλουν αυτό σε σχεδόν όλες τις εκδόσεις αντί του 1.5 150ps.
Δεύτερη εικασία, το 'καλό' 6τάχυτο κιβώτιο (δεν είμαι ειδικός στα κιβώτια) φαίνεται ότι κουμπώνει μόνο με τον 1.5 οπότε δεν είμαι σίγουρος ότι είχαν επιλογή να το βάλουν καν στο 1.0 σύνολο πλέον. Έχει αναφερθεί ότι μπαίνει ακόμα π.χ. στα Fiesta και Puma ST που έχουν τον ίδιο κινητήρα 1.5.
Τρίτη εικασία, επίσης έχει αναφερθεί στο νήμα, οι πολλαπλοί αφαιρέθηκαν γιατί υπήρχε πρόβλημα με τον προμηθευτή κάποιου εξαρτήματος και δε μπορούσαν να κατασκευάζουν τις αναρτήσεις για τις απλές εκδόσεις του αυτοκινήτου αρκετά γρήγορα.
Όσο για την τιμή που αναφέρεται συχνά, εδώ και η Dacia αύξησε τιμές αν θυμάμαι καλά... Όλα φαίνονται με ανοδικές τάσεις, όχι μόνο το Focus.
Παρά τα παραπάνω, το μοντέλο έχει ακόμα 3/5 στα καλά στοιχεία που 'είχε' στο ξεκίνημά του (εγώ θα έβαζα και το ίδιο το πλαίσιο και την κατανάλωση σε αυτά), και κάποιος που τώρα ψάχνει για αμάξι δε μπορεί να αναρωτιέται what if και να κοιτάζει το παρελθόν του μοντέλου, αν αποκλείει φυσικά τα μεταχειρισμένα. Μόνο τα μοντέλα άλλων κατασκευαστών πρέπει να κοιτάζει για να συγκρίνει. Ε, ναι, δυστυχώς δεν είναι πλέον τόσο εύκολη η απόφαση για το Focus όσο ήταν το 2018, αλλά παραμένει μια απόφαση όπως και για κάθε άλλο υποψήφιο αμάξι.
-
Το παλιό κιβώτιο κουμπώνει την όπισθεν εμπρός και αριστερά,ενώ το νέο πίσω δεξιά.Το παλιό έίχε το 1000ρι προηγούμενης γενιάς ,οπότε δεν νομίζω οτι δεν ταιριάζει στο νέο focus.Τώρα σύμφωνα με την Ford το νέο κιβώτιο παρουσιάζει πολύ λιγώτερες τριβές με ότι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία και αντοχή.Δεν ξέρω όμως τι γίνεται με την ακρίβεια .Το παλιό που έχει το 1000ρι 125 ps προηγούμενης γενιάς είναι φοβερό σε αίσθηση (το αυτοκίνητο το έχει ο γιός μου).Πολύ καλό κιβώτιο παραπλήσιο του civic.
apolonios το διαπίστωσες και ο ίδιος για το στήσιμο του focus ,αν και σε ένα test drive δεν βγάζεις ευκολα συμπέρασμα.Αν μπορούσες να περιμένεις λίγο προτίμησε το focus .Μπορείς ,αν έχεις αυτοκίνητο για ανταλλαγή να ζητήσεις ένα ποσό μεγαλύτερο για το παλιό,το οποίο να περαστεί σαν έκπτωση στο καινούργιο,ώστε να γλυτώσει μέρος του ΦΠΑ η εταιρεία....Κατα την άποψή μου αν πας σε focus να αποφασίσεις μεταξύ st line 155 ps και active 155 ps.Το active είναι ψηλότερο,αλλά έχει μεγαλύτερο ακραξόνιο,οπότε στο όριο αισθάνεσαι να γέρνει σε σχέση με το st line,έχοντας παρόλα αυτά πιο καλή συμπεριφορά από golf .Όμως γαι τους ελληνικούς δρόμους το active ενδείκνυται.Αν τα οικονομικά σου σε περιορίζουν το 1000ρι 125 ps mhev δεν το λές και αργό.
-
Το παλιό κιβώτιο κουμπώνει την όπισθεν εμπρός και αριστερά,ενώ το νέο πίσω δεξιά.Το παλιό έίχε το 1000ρι προηγούμενης γενιάς ,οπότε δεν νομίζω οτι δεν ταιριάζει στο νέο focus.Τώρα σύμφωνα με την Ford το νέο κιβώτιο παρουσιάζει πολύ λιγώτερες τριβές με ότι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία και αντοχή.Δεν ξέρω όμως τι γίνεται με την ακρίβεια .Το παλιό που έχει το 1000ρι 125 ps προηγούμενης γενιάς είναι φοβερό σε αίσθηση (το αυτοκίνητο το έχει ο γιός μου).Πολύ καλό κιβώτιο παραπλήσιο του civic.
apolonios το διαπίστωσες και ο ίδιος για το στήσιμο του focus ,αν και σε ένα test drive δεν βγάζεις ευκολα συμπέρασμα.Αν μπορούσες να περιμένεις λίγο προτίμησε το focus .Μπορείς ,αν έχεις αυτοκίνητο για ανταλλαγή να ζητήσεις ένα ποσό μεγαλύτερο για το παλιό,το οποίο να περαστεί σαν έκπτωση στο καινούργιο,ώστε να γλυτώσει μέρος του ΦΠΑ η εταιρεία....Κατα την άποψή μου αν πας σε focus να αποφασίσεις μεταξύ st line 155 ps και active 155 ps.Το active είναι ψηλότερο,αλλά έχει μεγαλύτερο ακραξόνιο,οπότε στο όριο αισθάνεσαι να γέρνει σε σχέση με το st line,έχοντας παρόλα αυτά πιο καλή συμπεριφορά από golf .Όμως γαι τους ελληνικούς δρόμους το active ενδείκνυται.Αν τα οικονομικά σου σε περιορίζουν το 1000ρι 125 ps mhev δεν το λές και αργό.
Πραγματικά δεν χρειάζεται να μπεις σε πίστα για να το καταλάβεις το κράτημα. Ακόμα και στην ευθεία καταλαβαίνεις αρκετά , απο τις λακούβες και απο τις μικρές στροφές ακόμα και αν δεν είσαι στο όριο. Εχει απιστευτο πάτημα το αμάξι στο δρόμο και όταν πέφτει στις λακούβες έχει άμεση γλυκιά επαναφορά και δεν ακούγεται. Στο leon άκουγα ενα γκαπ-γκουπ στις λακούβες και ήταν λιγότερο άνετο αν και είχε 16αρες. Και το scala ήταν ανετο ,αλλά ήταν βάρκα. Μετά το focus θα έβαζα το corolla σαν αίσθηση και κράτημα.
Αν το budget ήταν απεριόριστο μπορεί να έδινα και 30.000ε που λέει ο λόγος. Απλά εγω θέλω να δώσω 8500ε και 240-250ε καθε μηνα για 48 δόσεις. Αυτό είναι το όριο που εχω θέσει. Ναι, θα μπορούσα να δωσω παραπάνω προκαταβολή ,αλλά θεωρω οτι δεν είναι vfm τα 21100ε.
-
Χρήσιμες συμβουλές από τον φίλο παραπάνω!
-
Και κάτι τελευταίο. Οι αισθητήρες παρκαρισματος που έχει μπροστά είναι απαραίτητοι ,γιατί η θέση οδήγησης είναι χαμηλή, οι θόλοι ψηλοι και εχεις μηδενικη ορατότητα χαμηλά. Όταν έβγαινα απο το παρκιν της αντιπροσωπείας με ειδοποίησαν ηχητικά οι αισθητήρες αλλα εγω συνέχισα και ακούμπησα το κολωνάκι(ευτυχως ήταν πλαστικοί) ,γιατί εμπιστεύτηκα τα μάτια μου και οχι τους αισθητήρες.
-
apolonios Τον οκτώβριο πήρα το connected το άσπρο στα 20350+πινακιδες+τελη από car center γύρω στα 300 ευρώ πιο χαμηλά από Παζαρόπουλο. Για πήγαινε και σε καμια άλλη αντιπροσωπία και πάρε προσφορα. Aπό ότι λες δεν θες να πληρωσεις πάνω απο 20000 για το focus το οποιο με το χρηματοδοτικο θα πληρωσεις 700 ευρω (3,3% της αξίας) παραπανω. Στη Toyota θα πληρωσεις 2100 ευρώ τόκους (11% της αξίας) και 2500ευρω(14% της αξίας του αυτοκινήτου) στη skoda. Αν το προβλημά σου είναι μόνο η δόση μπορείς να βάλεις λίγες παραπάνω δόσεις έτσι και αλλιώς η ford εχει μικρό επιτόκιο και να πας στα 253 ευρώ που θελει η Toyota. Και θα πρέπει να προσέξεις η skoda και η toyota μην σου βάλουν στο ποσό και εγγύηση δανείου το οποίο μπορεί να φτάσει και στα 600 ευρω η ford δεν έχει τέτοια πράγματα. Στα αναφέρω αυτά γιατι το 1/2008 είχα αγοράσει το i30 το οποίο έκανε 14100 εκανα δάνεια 11000(+εγγύηση δανειου 600 ευρώ) σύνολο τόκοι 2100 αλλά επειδή το ξεπλήρωσα στους 31 μήνες τελικά μου κόστισε 1300 ευρώ σε τόκους. Η εταιρεία έκανε μία προσφορά και κατέβασε την τιμή τον 06/2008 στα 13100 για εναν χρόνο. Το αποτέλεσμα πιο είναι πλήρωσα για το αυτκίνητο 15600 και τον απρίλιο του 2011 μου το κλέψανε ξέρεις πόσο με αποζημείωσε η ασφάλεια; 8000 ευρώ γιατί η ασφάλεια ήταν προς κλείσιμο(aegeon ασφαλιστική). Για αυτό από τότε ότι αυτοκίνητο και αν αγόρασα έβλεπα τους τόκους και αν μου έβαζαν εγγύηση δανειου και βέβαια μια αξιόπιστη ασφαλιστική.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και το μπροστινό μερος εχει μεγάλο μήκος για αυτό οι αισθητήρες μπροστά είναι απαραίτητοι.Σε σχέση με το clio III που είχα καμια σχέση το οποίο είχε ψηλή θέση οδήγησης ακόμα στο πιο χαμηλό σημείο.
-
apolonios Τον οκτώβριο πήρα το connected το άσπρο στα 20350+πινακιδες+τελη από car center γύρω στα 300 ευρώ πιο χαμηλά από Παζαρόπουλο. Για πήγαινε και σε καμια άλλη αντιπροσωπία και πάρε προσφορα. Aπό ότι λες δεν θες να πληρωσεις πάνω απο 20000 για το focus το οποιο με το χρηματοδοτικο θα πληρωσεις 700 ευρω (3,3% της αξίας) παραπανω. Στη Toyota θα πληρωσεις 2100 ευρώ τόκους (11% της αξίας) και 2500ευρω(14% της αξίας του αυτοκινήτου) στη skoda. Αν το προβλημά σου είναι μόνο η δόση μπορείς να βάλεις λίγες παραπάνω δόσεις έτσι και αλλιώς η ford εχει μικρό επιτόκιο και να πας στα 253 ευρώ που θελει η Toyota. Και θα πρέπει να προσέξεις η skoda και η toyota μην σου βάλουν στο ποσό και εγγύηση δανείου το οποίο μπορεί να φτάσει και στα 600 ευρω η ford δεν έχει τέτοια πράγματα. Στα αναφέρω αυτά γιατι το 1/2008 είχα αγοράσει το i30 το οποίο έκανε 14100 εκανα δάνεια 11000(+εγγύηση δανειου 600 ευρώ) σύνολο τόκοι 2100 αλλά επειδή το ξεπλήρωσα στους 31 μήνες τελικά μου κόστισε 1300 ευρώ σε τόκους. Η εταιρεία έκανε μία προσφορά και κατέβασε την τιμή τον 06/2008 στα 13100 για εναν χρόνο. Το αποτέλεσμα πιο είναι πλήρωσα για το αυτκίνητο 15600 και τον απρίλιο του 2011 μου το κλέψανε ξέρεις πόσο με αποζημείωσε η ασφάλεια; 8000 ευρώ γιατί η ασφάλεια ήταν προς κλείσιμο(aegeon ασφαλιστική). Για αυτό από τότε ότι αυτοκίνητο και αν αγόρασα έβλεπα τους τόκους και αν μου έβαζαν εγγύηση δανειου και βέβαια μια αξιόπιστη ασφαλιστική.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και το μπροστινό μερος εχει μεγάλο μήκος για αυτό οι αισθητήρες μπροστά είναι απαραίτητοι.Σε σχέση με το clio III που είχα καμια σχέση το οποίο είχε ψηλή θέση οδήγησης ακόμα στο πιο χαμηλό σημείο.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μεθαύριο θα πάρω τηλ να ρωτήσω την carcenter. Μου κάνει εντύπωση πάντως οτι όλες οι αντιπροσωπείες δεν έκαναν εκπτωση αλλα μου έδιναν τιμή καταλόγου. Μάλιστα στην skoda μου είπαν οτι οι πωλήσεις ανέβηκαν εξαιτίας covid ,γιατί ο κόσμος κάθεται μέσα και δεν εχει τι να κάνει.
-
fragsp wrote:
apolonios Τον οκτώβριο πήρα το connected το άσπρο στα 20350+πινακιδες+τελη από car center γύρω στα 300 ευρώ πιο χαμηλά από Παζαρόπουλο. Για πήγαινε και σε καμια άλλη αντιπροσωπία και πάρε προσφορα. Aπό ότι λες δεν θες να πληρωσεις πάνω απο 20000 για το focus το οποιο με το χρηματοδοτικο θα πληρωσεις 700 ευρω (3,3% της αξίας) παραπανω. Στη Toyota θα πληρωσεις 2100 ευρώ τόκους (11% της αξίας) και 2500ευρω(14% της αξίας του αυτοκινήτου) στη skoda. Αν το προβλημά σου είναι μόνο η δόση μπορείς να βάλεις λίγες παραπάνω δόσεις έτσι και αλλιώς η ford εχει μικρό επιτόκιο και να πας στα 253 ευρώ που θελει η Toyota. Και θα πρέπει να προσέξεις η skoda και η toyota μην σου βάλουν στο ποσό και εγγύηση δανείου το οποίο μπορεί να φτάσει και στα 600 ευρω η ford δεν έχει τέτοια πράγματα. Στα αναφέρω αυτά γιατι το 1/2008 είχα αγοράσει το i30 το οποίο έκανε 14100 εκανα δάνεια 11000(+εγγύηση δανειου 600 ευρώ) σύνολο τόκοι 2100 αλλά επειδή το ξεπλήρωσα στους 31 μήνες τελικά μου κόστισε 1300 ευρώ σε τόκους. Η εταιρεία έκανε μία προσφορά και κατέβασε την τιμή τον 06/2008 στα 13100 για εναν χρόνο. Το αποτέλεσμα πιο είναι πλήρωσα για το αυτκίνητο 15600 και τον απρίλιο του 2011 μου το κλέψανε ξέρεις πόσο με αποζημείωσε η ασφάλεια; 8000 ευρώ γιατί η ασφάλεια ήταν προς κλείσιμο(aegeon ασφαλιστική). Για αυτό από τότε ότι αυτοκίνητο και αν αγόρασα έβλεπα τους τόκους και αν μου έβαζαν εγγύηση δανειου και βέβαια μια αξιόπιστη ασφαλιστική.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και το μπροστινό μερος εχει μεγάλο μήκος για αυτό οι αισθητήρες μπροστά είναι απαραίτητοι.Σε σχέση με το clio III που είχα καμια σχέση το οποίο είχε ψηλή θέση οδήγησης ακόμα στο πιο χαμηλό σημείο.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μεθαύριο θα πάρω τηλ να ρωτήσω την carcenter. Μου κάνει εντύπωση πάντως οτι όλες οι αντιπροσωπείες δεν έκαναν εκπτωση αλλα μου έδιναν τιμή καταλόγου. Μάλιστα στην skoda μου είπαν οτι οι πωλήσεις ανέβηκαν εξαιτίας covid ,γιατί ο κόσμος κάθεται μέσα και δεν εχει τι να κάνει.
Σφακιανάκη ρώτησες; Σε εμένα έκαναν ένα 1000€ έκπτωση από τον τιμοκατάλογο σε ειδική παραγγελία πριν 20 μέρες τιμή μετρητοίς βέβαια.
-
apolonios wrote:
fragsp wrote:
apolonios Τον οκτώβριο πήρα το connected το άσπρο στα 20350+πινακιδες+τελη από car center γύρω στα 300 ευρώ πιο χαμηλά από Παζαρόπουλο. Για πήγαινε και σε καμια άλλη αντιπροσωπία και πάρε προσφορα. Aπό ότι λες δεν θες να πληρωσεις πάνω απο 20000 για το focus το οποιο με το χρηματοδοτικο θα πληρωσεις 700 ευρω (3,3% της αξίας) παραπανω. Στη Toyota θα πληρωσεις 2100 ευρώ τόκους (11% της αξίας) και 2500ευρω(14% της αξίας του αυτοκινήτου) στη skoda. Αν το προβλημά σου είναι μόνο η δόση μπορείς να βάλεις λίγες παραπάνω δόσεις έτσι και αλλιώς η ford εχει μικρό επιτόκιο και να πας στα 253 ευρώ που θελει η Toyota. Και θα πρέπει να προσέξεις η skoda και η toyota μην σου βάλουν στο ποσό και εγγύηση δανείου το οποίο μπορεί να φτάσει και στα 600 ευρω η ford δεν έχει τέτοια πράγματα. Στα αναφέρω αυτά γιατι το 1/2008 είχα αγοράσει το i30 το οποίο έκανε 14100 εκανα δάνεια 11000(+εγγύηση δανειου 600 ευρώ) σύνολο τόκοι 2100 αλλά επειδή το ξεπλήρωσα στους 31 μήνες τελικά μου κόστισε 1300 ευρώ σε τόκους. Η εταιρεία έκανε μία προσφορά και κατέβασε την τιμή τον 06/2008 στα 13100 για εναν χρόνο. Το αποτέλεσμα πιο είναι πλήρωσα για το αυτκίνητο 15600 και τον απρίλιο του 2011 μου το κλέψανε ξέρεις πόσο με αποζημείωσε η ασφάλεια; 8000 ευρώ γιατί η ασφάλεια ήταν προς κλείσιμο(aegeon ασφαλιστική). Για αυτό από τότε ότι αυτοκίνητο και αν αγόρασα έβλεπα τους τόκους και αν μου έβαζαν εγγύηση δανειου και βέβαια μια αξιόπιστη ασφαλιστική.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και το μπροστινό μερος εχει μεγάλο μήκος για αυτό οι αισθητήρες μπροστά είναι απαραίτητοι.Σε σχέση με το clio III που είχα καμια σχέση το οποίο είχε ψηλή θέση οδήγησης ακόμα στο πιο χαμηλό σημείο.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μεθαύριο θα πάρω τηλ να ρωτήσω την carcenter. Μου κάνει εντύπωση πάντως οτι όλες οι αντιπροσωπείες δεν έκαναν εκπτωση αλλα μου έδιναν τιμή καταλόγου. Μάλιστα στην skoda μου είπαν οτι οι πωλήσεις ανέβηκαν εξαιτίας covid ,γιατί ο κόσμος κάθεται μέσα και δεν εχει τι να κάνει.
Σφακιανάκη ρώτησες; Σε εμένα έκαναν ένα 1000€ έκπτωση από τον τιμοκατάλογο σε ειδική παραγγελία πριν 20 μέρες τιμή μετρητοίς βέβαια.
Οχι δεν εχω ρωτήσει σε καμια αλλη αντιπροσωπεία. Την Δευτερα θα παρω carcenter και Σφακιανακη. Το θέμα είναι να παω απο εκει ή να ρωτήσω στο τηλέφωνο; Για να καταλάβουν οτι ενδιαφέρομαι σοβαρα. π.χ τι να τους πω; ''αν μου το αφήσεις 20200ε έρχομαι και το κλείνω τώρα το αυτοκίνητο;'' Να τους πω επισης τι προσφορά εχω απο αλλη αντιπροσωπεία;
-
ALEX19 wrote:
apolonios wrote:
fragsp wrote:
apolonios Τον οκτώβριο πήρα το connected το άσπρο στα 20350+πινακιδες+τελη από car center γύρω στα 300 ευρώ πιο χαμηλά από Παζαρόπουλο. Για πήγαινε και σε καμια άλλη αντιπροσωπία και πάρε προσφορα. Aπό ότι λες δεν θες να πληρωσεις πάνω απο 20000 για το focus το οποιο με το χρηματοδοτικο θα πληρωσεις 700 ευρω (3,3% της αξίας) παραπανω. Στη Toyota θα πληρωσεις 2100 ευρώ τόκους (11% της αξίας) και 2500ευρω(14% της αξίας του αυτοκινήτου) στη skoda. Αν το προβλημά σου είναι μόνο η δόση μπορείς να βάλεις λίγες παραπάνω δόσεις έτσι και αλλιώς η ford εχει μικρό επιτόκιο και να πας στα 253 ευρώ που θελει η Toyota. Και θα πρέπει να προσέξεις η skoda και η toyota μην σου βάλουν στο ποσό και εγγύηση δανείου το οποίο μπορεί να φτάσει και στα 600 ευρω η ford δεν έχει τέτοια πράγματα. Στα αναφέρω αυτά γιατι το 1/2008 είχα αγοράσει το i30 το οποίο έκανε 14100 εκανα δάνεια 11000(+εγγύηση δανειου 600 ευρώ) σύνολο τόκοι 2100 αλλά επειδή το ξεπλήρωσα στους 31 μήνες τελικά μου κόστισε 1300 ευρώ σε τόκους. Η εταιρεία έκανε μία προσφορά και κατέβασε την τιμή τον 06/2008 στα 13100 για εναν χρόνο. Το αποτέλεσμα πιο είναι πλήρωσα για το αυτκίνητο 15600 και τον απρίλιο του 2011 μου το κλέψανε ξέρεις πόσο με αποζημείωσε η ασφάλεια; 8000 ευρώ γιατί η ασφάλεια ήταν προς κλείσιμο(aegeon ασφαλιστική). Για αυτό από τότε ότι αυτοκίνητο και αν αγόρασα έβλεπα τους τόκους και αν μου έβαζαν εγγύηση δανειου και βέβαια μια αξιόπιστη ασφαλιστική.
Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και το μπροστινό μερος εχει μεγάλο μήκος για αυτό οι αισθητήρες μπροστά είναι απαραίτητοι.Σε σχέση με το clio III που είχα καμια σχέση το οποίο είχε ψηλή θέση οδήγησης ακόμα στο πιο χαμηλό σημείο.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Μεθαύριο θα πάρω τηλ να ρωτήσω την carcenter. Μου κάνει εντύπωση πάντως οτι όλες οι αντιπροσωπείες δεν έκαναν εκπτωση αλλα μου έδιναν τιμή καταλόγου. Μάλιστα στην skoda μου είπαν οτι οι πωλήσεις ανέβηκαν εξαιτίας covid ,γιατί ο κόσμος κάθεται μέσα και δεν εχει τι να κάνει.
Σφακιανάκη ρώτησες; Σε εμένα έκαναν ένα 1000€ έκπτωση από τον τιμοκατάλογο σε ειδική παραγγελία πριν 20 μέρες τιμή μετρητοίς βέβαια.
Οχι δεν εχω ρωτήσει σε καμια αλλη αντιπροσωπεία. Την Δευτερα θα παρω carcenter και Σφακιανακη. Το θέμα είναι να παω απο εκει ή να ρωτήσω στο τηλέφωνο; Για να καταλάβουν οτι ενδιαφέρομαι σοβαρα. π.χ τι να τους πω; ''αν μου το αφήσεις 20200ε έρχομαι και το κλείνω τώρα το αυτοκίνητο;'' Να τους πω επισης τι προσφορά εχω απο αλλη αντιπροσωπεία;
Εγώ όπου και αν απευθύνθηκα την τελική προσφορά πάντα από κοντά την έπερνα και όχι τηλεφωνικά. Βέβαια από τα 1000€ τα 620€ ήταν από το προωθητικό πρόγραμμα της φορντ το οποίο υποτίθεται ότι έληγε 31/12.
Ford Focus MK4