-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς σκέφτονται εκεί στο VAG.
Θεωρητικά η SEAT έχει πιο σπορ προσανατολισμό σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου, στην πράξη όμως το Tiquan με τα 150 άλογα κρατάει πολύ καλύτερα από το Ateca με τα 190. Το πρώτο μπαίνει με 82Kmh, το δεύτερο το έχει ήδη χάσει από τα 76!
ΥΓ. Τα 82 του Tiquan ομολογουμένως εντυπωσιακά.
Pirelli Scorpion Verde το VW.
Τι εστι pirelli Αλεξανδρε?
Ειναι καλο λαστιχο το συγκεκριμενο και τι χαρακτηριστικα εχει? -
Τα Verde είναι λάστιχα για SUV αλλά με προσανατολισμό την οδήγηση εντός δρόμου. Όπως τα περισσότερα Pirelli, έτσι κι αυτά θεωρούνται πάρα πολύ καλά, ειδικά στην σπορ οδήγηση. Τα Dueler είναι λίγο πιο χωμάτινα και βλέπουμε ότι είναι και λίγο στενότερα (225 vs 235).
-
Σωστό, πιθανότατα είναι λόγω ελαστικών.
Τα Bridgestone Dueler HP έχουν και μικρό ποσοστό για οδήγηση εκτός δρόμου ενώ τα Pirelli Scorpion Verde είναι 100% ασφάλτινα -
H SEAT παρουσιάζει στο Smart City Expo World Congress που διοργανώνεται ως τις 17 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη, το πρωτότυπο Ateca Smart City Car.
*Η νέα πρωτότυπη έκδοση του ATECA εφοδιάζεται με το σύστημα Smart City Connectivity το οποίο συλλέγει πληροφορίες από το ευρύτερο περιβάλλον χρησιμοποιώντας αισθητήρες εντοπισμού που τις μοιράζεται με άλλους χρήστες μέσω της εφαρμογής Parkfinder, που δημιουργήθηκε από την ισπανική εταιρεία και το CARNET, ένα κέντρο έρευνας και πρωτοπορίας με έδρα τη Βαρκελώνη.
Μέσω συμφωνίας που επετεύχθη με το Συμβούλιο της Βαρκελώνης και την Cellnex Telecom, αυτό το πρωτοποριακό έργο επιτρέπει στο SEAT Ateca Smart City Car να διαβιβάζει πληροφορίες για διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στην πόλη μέσω της εφαρμογής Barcelona iCity. Την ίδια στιγμή, ο διακομιστής παρέχει την πληροφορία στην εφαρμογή Parkfinder app και έτσι οι θέσεις στάθμευσης εμφανίζονται στον ψηφιακό χάρτη.
Υπάρχουν τρία δυνατά οδηγικά προφίλ για θέσεις στάθμευσης – κοντά στο σπίτι, κοντά στην εργασία και μία τρίτη εξατομικευμένη επιλογή. Για κάθε ένα από αυτά τα προφίλ, ο χρήστης μπορεί να οργανώσει τις προτιμήσεις του ανάλογα με την απόσταση, το κόστος και την πιθανότητα για γρήγορο εντοπισμό θέσης στάθμευσης. Επιπλέον, περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως το “Find my car”, που εμφανίζει του βρίσκεται σταθμευμένο το αυτοκίνητο, και το “Last Mile Routing”, που χαρτογραφεί την απόσταση με τα πόδια προς το τελικό προορισμό.*
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... eca-video/
Μόλις ήρθε στη χώρα μας το ολοκαίνουργιο SUV της SEAT που ονομάζεται ATECA. Κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής...
Το όνομα ATECA οι Ισπανοί το δανείστηκαν από ένα μικρό χωριό που βρίσκεται πολύ κοντά στη Σαραγόσα. Έτσι διατήρησαν την παράδοση που θέλει τα μοντέλα της Ισπανικής φίρμας να παίρνουν το όνομα μιας Ισπανικής πόλης.
του ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Το ATECA για όσους πιθανόν αναρωτιούνται είναι το δίδυμο αδελφάκι του VW Tiguan. Έχει όμως και αυτό είναι πρωτάκουστο για το γκρουπ VAG όλη την τεχνολογία αιχμής που φέρει το Tiguan. Επιπλέον διατίθεται με τον ολοκαίνουργιο 1.0lt υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα TSI απόδοσης 115PS.
Προφανώς με τέτοια προσόντα θα ήταν αδύνατον να μην τραβήξει ιδιαιτέρως την προσοχή μας το SEAT ATECA. Στη συγκεκριμένη κατηγορία στη χώρα μας κυριαρχεί απόλυτα αποσπώντας το 76% των πωλήσεων το Nissan Qashqai.Μέχρι σήμερα δεν υπήρχε σ’ αυτή την κατηγορία των C – SUV μοντέλο με κινητήρα 1.0lt μήκους 4.36m. Το SEAT ATECA είναι ένα 5θέσιο οικογενειακό αυτοκίνητο με δικίνητες αλλά και 4κινητες εκδόσεις. Οι διαθέσιμοι βενζινοκινητήρες ξεκινούν από τα 1.0lt/115PS και φτάνουν στα 1.4lt/150PS ενώ οι διαθέσιμοι πετρελαιοκινητήρες ξεκινούν από τα 1.6lt/115PS και φτάνουν στα 2.0lt/150ή190PS.
Εμείς σήμερα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε από και προς το Λιβάδι του Παρνασσού τη δικίνητη έκδοση του SEAT ATECA με τον βενζινοκινητήρα 1.0lt/115PS αλλά και την τετρακίνητη έκδοση με το δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα των 150PS που προσφέρεται σε δελεαστική τιμή (27.650). Στη Seat κάνουν λόγο για το «πιο εξελιγμένο αστικό SUV» και τονίζουν πως το 95% των αγοραστών αυτής της κατηγορίας δεν ενδιαφέρεται να βγει καθόλου εκτός δρόμου.
Αυτό βέβαια δεν αποκλείει να βρεθούν σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης οπότε προφανώς θα είναι χρήσιμη η 4κίνηση. Με σύστημα 4κίνησης προσφέρονται τα μοντέλα 1.4lt βενζίνης και 2.0lt πετρελαίου. H Seat χρησιμοποιεί πολύδισκο συμπλέκτη τύπου Haldex 5ης γενιάς για την μετάδοση της κίνησης και στον πίσω άξονα όταν υπάρξει ολίσθηση.
Το ATECA φορά τον 1.0lt υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα TSI απόδοσης 115PS. Ας ξεκινήσουμε από το Ateca των 1.0lt/115PS που για την περίσταση συνδυάζονταν με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι χώροι που διαθέτει είναι ότι χρειάζεται μια 4μελής οικογένεια. Το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλούσιο από την έκδοση Reference και γίνεται πλήρες στην έκδοση Style. Στα μεγαλύτερου κυβισμού ATECA υπάρχει και η πολυτελής έκδοση Xcellence.
Γέμισε η Εθνική Οδός SEAT ATECA. Οδηγήσαμε το χιλιάρι Ateca για περίπου 200km σε αυτοκινητόδρομο και σε επαρχιακό δρόμο. Ταξιδέψαμε άνετα, γρήγορα, στρίψαμε, προσπεράσαμε φορτηγά, ενεργοποιήσαμε υαλοκαθαριστήρες (σ.σ.: βροχή, αέρας και 5 βαθμοί Κελσίου οι συνθήκες στον Παρνασσό). Με βεβαιότητα αναφέρουμε πως η δύναμη και η ροπή του 3κύλινδρου κινητήρα 1.0lt κρίνονται ικανοποιητικές για ασφαλή οικογενειακά ταξίδια. Ίσως και κάτι περισσότερο καθώς η σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου σε συνδυασμό με τη ροπή των 20.2kgm (σ.σ: εφάμιλλη με δίλιτρου ατμοσφαιρικού) επιτρέπουν γρήγορα προσπεράσματα αλλά και ταξίδι με υψηλή μ.ω.τ. Κοντολογίς μην προβληματίζεστε για το αν επαρκεί ή όχι ο κινητήρας των 1.0lt, φτάνει και με το παραπάνω! Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να κάνετε μια δοκιμή για να διαπιστώσετε του λόγου το αληθές.
Τη δίλιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση είχαμε την ευκαιρία να την οδηγήσουμε και εκτός δρόμου σε ήπιο χωματόδρομο. Η άμεση εμπλοκή της 4κίνησης όταν χρειάζεται και η ενεργοποίηση του ηλεκτρονικού κλειδώματος διαφορικού EDL αλλά και του XDS (Extended electronic differential lock) μας βοήθησε να διατηρήσουμε γρήγορο ρυθμό παρά τη λάσπη και τα νεροφαγώματα.
Η ανάρτηση είναι σφικτή προφανώς προσανατολισμένη σε κίνηση στην άσφαλτο ενώ δεν βοηθούσαν και τα φαρδιά ελαστικά 225/45/19. Συνολικά το ATECA εκτός δρόμου είναι ικανό να σε βγάλει από μια επιφάνεια μειωμένης πρόσφυσης αλλά και να σε βοηθήσει να περάσεις κάποια εμπόδια πιο ψηλά.
SEAT-ATECA-tp-h640 Στο δρόμο ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας των 150PS ήταν κάπως τραχύς στη λειτουργία του. Δεν του έλειπε η δύναμη αλλά δεν του περίσσευε κιόλας. Είναι νέος πετρελαιοκινητήρας προδιαγραφών Euro 6. Απενεργοποιούσαμε το σύστημα Start&Stop καθώς η λειτουργία του προβλημάτιζε. Στο γλιστερό – λόγω βροχής – επαρχιακό δρόμο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ότι κι οδηγείς .
Το πάτημα, το κράτημα και η 4κινηση του Ateca ενέπνεαν σιγουριά. Απλά θέλει προσοχή στο in με πολλά χιλιόμετρα καθότι είναι αρκετά βαρύ μπροστά και υποστρέφει έντονα. Το Seat Ateca είναι ήδη διαθέσιμο στις εκθέσεις SEAT. Ρίξτε μια ματιά στις τιμές απόκτησής του, πατώντας εδώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά 1.0lt/115PS
Κινητήρας: 999 cc, 3κύλινδρος
Ισχύς: 115 /5000 – 5500 PS/rpm
Ροπή: 20.2 /2000 – 3500 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 183 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11 sec
Μικτή κατανάλωση: 8,3 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 : 119 gr/km
Βάρος: 1280 kg (με τον οδηγό)
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4363/1841/1601mm
Χώρος αποσκευών: 510 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 116€
Τιμή: 19.950€Τεχνικά χαρακτηριστικά 2.0lt/150PS diesel
Κινητήρας: 1968 cc
Ισχύς: 150 /3500 – 4000 PS/rpm
Ροπή: 34.6 /1750 – 3000 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 196 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 9 sec
Μικτή κατανάλωση: 7,3 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 : 129 gr/km
Βάρος: 1548 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4363/1841/1601mm
Χώρος αποσκευών: 510 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 153€
Τιμή: 27.650€ -
Πολλά τα θετικά του, αλλά και ορισμένα σημαντικά αρνητικά όπως ο κινητήρας με τα 150 άλογα και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές, τα οποία και εγώ βρήκα ανεπαρκή στο ακόμη μεγαλύτερο tiguan.
-
Αν και ο diesel με τα 150 έχει πολύ καλή τιμή, καλύτερη επιλογή για το Ateca φαίνεται να είναι με τον 1 λίτρου βενζίνης.
-
Προφανώς δεν συμφωνώ με τους χαρακτηρισμούς του άρθρου για τον 1.0, αλλά αν κάποιος θέλει ένα μικρομεσαίο SUV, με καλούς χώρους, σχετικά καλό εξοπλισμό, και απλά ανεκτές επιδόσεις (αυτό για προσπεράσματα στην εθνική το αφήνω ασχολίαστο), τότε το Ateca με τον 1.0 είναι ίσως η χρυσή τομή. Ακριβώς δίπλα θα έβαζα το SX4 S-Cross, που είναι απειροελάχιστα μικρότερο, φθηνότερο αλλά σαφέστατα πιο γρήγορο.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Προφανώς δεν συμφωνώ με τους χαρακτηρισμούς του άρθρου για τον 1.0, αλλά αν κάποιος θέλει ένα μικρομεσαίο SUV, με καλούς χώρους, σχετικά καλό εξοπλισμό, και απλά ανεκτές επιδόσεις (αυτό για προσπεράσματα στην εθνική το αφήνω ασχολίαστο), τότε το Ateca με τον 1.0 είναι ίσως η χρυσή τομή. Ακριβώς δίπλα θα έβαζα το SX4 S-Cross, που είναι απειροελάχιστα μικρότερο, φθηνότερο αλλά σαφέστατα πιο γρήγορο.Πολύ VFM το sx4 αλλά νομίζω αρκετά μικρότερο ιδίως στον χώρο αποσκευών...Το ateca είναι πιο 'πολύ αμάξι' και στις σωστές διαστάσεις
-
Κάπου στα 40-50 λίτρα διαφορά έχουν, καθόλου αμελητέα μεν, αλλά τα 440 του SX δεν είναι και απαγορευτικά, δηλαδή όπως το βλέπω εγώ, χωράνε αποσκευές 4μελούς οικογένειας, οριακά και 5μελούς. Σαν όχημα το Suzuki είναι και φαίνεται λίγο μικρότερο, όντως, αλλά οι χώροι μέσα είναι περίπου ίδιοι, το Ateca έχει νομίζω μεγαλύτερο ύψος (σημαντικό), αλλά όχι κάτι το τρομερό.
-
η διαφορά είναι 80 λίτρα
430 έχει το sx4 και 510 το ateca -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
η διαφορά είναι 80 λίτρα
430 έχει το sx4 και 510 το atecaΠήρες τις ακραίες τιμές υπέρ του Ateca, γιατί το ανάποδο είναι 440 και 485, ήτοι 45 λίτρα διαφορά.
-
το sx4 το βρίσκω 430 : http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=26405
το ateca 510 : http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=23119
βέβαια τώρα που το ξαναείδα βρίσκω διακυμάνσεις για το ateca... -
-
Λοιπόν σήμερα εντελώς αναπάντεχα το πρόγραμμα είχε επίσκεψη στη Seat και τη Suzuki, 5 λεπτά και οι δύο από το σπίτι μου, για Ateca και SX4 αντίστοιχα. Δυστυχώς σε κανένα δεν είχε το μοντέλο που ήθελα για test-drive, οπότε τελικά αρκέστηκα στο Ateca 1.0 και αναμονή για το SX4 1.4BJet AllDrive όταν και αν βρεθεί κάποιο εύκαιρο.
Για το Ateca, πέρα από τα γνωστά περί εσωτερικού, υλικών κλπ, παρατήρησα ότι έχει αρκετά σκληρό ride. Να μου πεις, μόλις είχα βγει από τη C5, που δεν είναι και μέτρο σύγκρισης για σκληρότητα ανάρτησης , αλλά νομίζω ότι και σε σχέση με το Fiesta το Ateca πατάει πιο σκληρά στο δρόμο. Δυστυχώς ο ημιάκαμπτος γίνεται αισθητός ακόμα και με 10-20χαω, και φυσικά σε σαμαράκια, λακούβες κλπ. Το μοτέρ είναι μια χαρά για μέσα στη πόλη, και υποθέτω ότι σε κίνηση ή σε ταχύτητες μέχρι 80-100χαω θα είναι μια χαρά, το πρόβλημά μου είναι και παραμένει το πως θα κινείται φορτωμένο, με μπαγκαζιέρα, και ταχύτητες Ε.Ο.
Το άλλο πρόβλημα είναι φυσικά η τιμολόγηση. Τόσο το 1.0 όσο και το 1.4 σε Style είναι οριακά τιμολογημένα για να μένουν στην 'από κάτω' κλίμακα. Οτιδήποτε και αν τους βάλεις, περνάνε στην επόμενη. Και δυστυχώς η Style δεν έχει τη μεγάλη οθόνη με το FullLink, κάτι που θεωρώ απαραίτητο για το αυτοκίνητό μου. Στην αρχή μου είπε ο πωλητής ότι πρέπει να διαλέξω μεταξύ οποιουδήποτε extra ή ακόμα και διαφορετικού χρώματος ή του FullLink, αλλά μετά από τις πράξεις αν το βάλεις, και μόνο με αυτό πάνε και οι δύο εκδόσεις 3-4Κ€ πάνω μόνο σε φόρους Αλλιώς και στα δύο 'χωράνε' 1-2 μικρά extras, π.χ. μεταλλικό χρώμα, ή απλό χρώμα και Convenience Pack κλπ.
Το 1.0 αν δεν ανέβει κλίμακα πάει στα 22,8Κ€, και το 1.4 παρομοίως στα 28,5Κ€, με το κλειδί στο χέρι.
ΥΓ. Πληροφορία τελευταίας στιγμής: τα Leon ST και XPerience έχουν προσωρινά σταματήσει για να περάσουν κάποιες λεπτομέρειες του Ateca, οπότε αναμένεται ξανά παραγωγή από το νέο έτος. Υποθέτω ότι επειδή σχεδόν όλες οι αλλαγές θα θεωρηθούν αναβαθμίσεις, η τιμή μάλλον θα ανέβει.
-
Τι πονοκέφαλος κι αυτός με τις κλίμακες...να θέλεις να πάρεις ένα αμάξι και να διαλέγεις ένα-ένα αυτά που θα βάλεις επειδή μπορεί να σου στοιχίσει 3-4 χιλιάρικα παραπάνω
Όσο για το test drive,αυτό το κλασικό των περισσότερων αντιπροσωπειών δίνει μια ιδέα αλλά θεωρώ δεδομένο πως όσοι ενδιαφερόμαστε σοβαρά για την αγορά αυτοκινήτου όντας ένα βήμα πριν από την οριστική απόφαση,πρέπει να ζητάμε ένα καλό test drive σε μεγάλο δρόμο και με ταχύτητες ταξιδιού για να τσεκάρουμε τι αγοράζουμε...πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ολοκαίνουριο αυτοκίνητο το οποίο τώρα ξεκινάει την πορεία του στην αγορά και δεν το γνωρίζουμε ούτε μπορούμε να ζητήσουμε βόλτα από κάποιο φίλο ή γνωστό. -
Όντως πόλυ τυχεροί όσοι προλάβαμε και αγοράσαμε με το προηγουμενο καθεστώς... Ουτε κλίμακες ουτε τίποτα. Τι θες να βάλεις; αυτο, ποςο κάνει; το βάλες
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Κάτι που ξέχασα και μάλλον είναι σημαντική εξέλιξη, την οποία έμαθα χθες ρωτώντας για το XPerience: o παλιός 1.8 'καταργείται' και έρχεται το νέο αδελφάκι του ο 1.8CoD/ACT. Δεν ξέρω αν το έχει γράψει κάποιο άλλο παιδί σε άλλο thread περί VAG, αλλά νομίζω είναι σημαντικό να το γνωρίζουμε.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Το άλλο πρόβλημα είναι φυσικά η τιμολόγηση. Τόσο το 1.0 όσο και το 1.4 σε Style είναι οριακά τιμολογημένα για να μένουν στην 'από κάτω' κλίμακα. Οτιδήποτε και αν τους βάλεις, περνάνε στην επόμενη. Και δυστυχώς η Style δεν έχει τη μεγάλη οθόνη με το FullLink, κάτι που θεωρώ απαραίτητο για το αυτοκίνητό μου. Στην αρχή μου είπε ο πωλητής ότι πρέπει να διαλέξω μεταξύ οποιουδήποτε extra ή ακόμα και διαφορετικού χρώματος ή του FullLink, αλλά μετά από τις πράξεις αν το βάλεις, και μόνο με αυτό πάνε και οι δύο εκδόσεις 3-4Κ€ πάνω μόνο σε φόρους Αλλιώς και στα δύο 'χωράνε' 1-2 μικρά extras, π.χ. μεταλλικό χρώμα, ή απλό χρώμα και Convenience Pack κλπ.
Στην style δλδ το infotainment δεν εχει mirror link?
-
Όχι, έχει την μικρή 5αρα touch screen με το απλό σύστημα, όσο το έψαξα δεν είδα να υπάρχει κάποιου κάποιο κουμπί ή menu για σύνδεση Mirror/Full Link. Για το MediaPlus (8αρα οθόνη + εισόδους/εξόδους) θέλει 350€ αν θυμάμαι καλά, και το FullLink (που προϋποθέτει ύπαρξη του MediaPlus) είναι άλλα 153€ νομίζω. Σύνολο βγαίνει 503€, ενώ π.χ. το 1.0Style έχει περιθώριο 485€ πριν αλλάξει κλίμακα. Άρα αν βάλεις το FullLink για 15€ ανεβαίνει κλίμακα και φορτώνεται +2500€ φόρους
Seat Ateca