Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Citroen C3 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Citroen C3 2017
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 30
    • 31
    • 7 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    615
    6120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf last edited by

      Νονε εγω απαντησα ξεκαθαρα στη φραση 'ο ανταγωνισμος ηταν 10-20 αλογα κατω'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ok, εγω επεκταθηκα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-golf last edited by

          Ο χρήστης nonos έγραψε:
          Ok, εγω επεκταθηκα [emoji106]

          Αυτα που ανεφερες τα ξερουν και οι πετρες οχι της στεριας αλλα και της θαλασσας!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            H Κορόλα ήταν 1300 με τα ίδια άλογα τότε το 1991 τα 75 . Και μιλούσα για τον ευρωπαικό ανταγωνισμό εκείνης της εποχής κυρίως τον γερμανικό που είχαν πρήξει .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas-qashqai last edited by

              Ο χρήστης nonos έγραψε:

              Άντε ρε Δία. Λέω και εγώ μόνο εγώ θεωρώ ότι τα 160 δεν είναι διαστημική ταχύτητα??

              Ασε ρε Βατανεν κι εσυ, χαρε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the-ace last edited by

                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                Ασσε το 91 που πήρα το ΖΧ με τα 75 και την ΒΧ επίσης με τα 75 , ο ανταγωνισμός ήταν 10-20 άλογα κάτω . Εδώ τα πασάτ 1600 είχαν 70 άλογα . Οπότε το 13.7 του ΖΧ και το 12.2 της ΒΧ ήταν μεγάλη προόδος.

                Γι'αυτό και ο πατέρας μου όταν πήρε το '87 ένα από τα πρώτα-πρώτα Passat 1.6 (δυστυχώς το CL, no money για GL ή GT), το έδωσε στη Καρέντα μετά το στρώσιμο για αλλαγή εκκεντροφόρου, στροφάλου και μπιελιοπίστονων για υπερκυβισμό στα 1800 και τα 90 άλογα που θεωρητικά είχε αυτό το μοτέρ, γιατί τα 70 άλογα σε αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και βάρους ήταν επικίνδυνα.

                Ακόμα κανένα αμάξι δεν είναι γρήγορο με την λογική που λες , γιατί υπάρχει γρηγορότερο......

                Ενώ η ταχύτητα είναι continuous μεταβλητή, ο χαρακτηρισμός της είναι categorical. Προφανώς αν δεν έχουμε κοινή αντιστοίχιση περιοχών τιμών με χαρακτηρισμό, το τι εννοεί ο καθένας με την κάθε τιμή της categorical θα διαφέρει από άτομο σε άτομο. Αυτό που για σένα είναι γρήγορο, για μένα είναι αργό, για κάποιον τρίτο θα είναι 'γκαζοκοντράκιας' και για κάποιον τέταρτο θα είναι ο επιτάφιος που έλεγα πιο πριν. Έχουμε όμως ως δεδομένο το όριο στις Ε.Ο. (130) και μια περιοχή +10-20χαω που είναι ταχύτητα προσπέρασης. Σε αυτά τα πλαίσια, δεν μπορώ να φανταστώ πως το συγκεκριμένο μοτέρ μπορεί να κατηγοριοποιηθεί ως τίποτα άλλο παρά 'αργό'

                Το αμαξάκι με 14000 έχει αστεία κατανάλωση και είναι μια χαρά για πόλη και χαλαρά ταξιδάκια...

                Το ίδιο λέμε, με έμφαση στο 'χαλαρά'

                Να πω εδώ ότι κάποια στιγμή πρέπει να βγει και ένα λίγο πιο σβέλτο ή γρήγορο C3, αλλιώς η Citroen εγκαταλείπει εντελώς μια αγορά που παραδοσιακά ήταν πολύ δυνατή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • limited_one
                  limited_one moderator last edited by

                  Να επιστρέψουμε στο νέο C3;

                  Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Για το c3 1,6 75 μιλάμε και το πλατυάζουμε λιγάκι....

                    Ασσε η διαφορά μας είναι ότι στον αυτοκινητόδρομο τα 160 καίνε σε καύσιμο πολύ παραπάνω από τα 120-130 .
                    Με το αμάξι μας , το δίλιτρο έκανα Αθήνα-Γιάννενα και επιστροφή μέσω Καλαμπάκας με οδήγηση όρια+ 20-30 με κατανάλωση 7,4 λ/100 . Το παραπάνω σου δίνει λίγο χρόνο κέρδος , πολύ άγχος με τους τρελούς που οδηγούν και κοστίζει πολύ παραπάνω .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                      Να πω εδώ ότι κάποια στιγμή πρέπει να βγει και ένα λίγο πιο σβέλτο ή γρήγορο C3, αλλιώς η Citroen εγκαταλείπει εντελώς μια αγορά που παραδοσιακά ήταν πολύ δυνατή.

                      Φαίνονται να καλύπτονται από το Ds3 σε αυτό τον τομέα.

                      Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες για 1,6 με 75 άλογα, κατα διαστήματα τσέκαρα στο ημερολόγιο αν είμαστε ακόμα στο 2016.
                      ...ούτε στα τέλη των 90ies τέτοια θέματα ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                        Ασσε το 91 που πήρα το ΖΧ με τα 75 και την ΒΧ επίσης με τα 75 , ο ανταγωνισμός ήταν 10-20 άλογα κάτω . Εδώ τα πασάτ 1600 είχαν 70 άλογα . Οπότε το 13.7 του ΖΧ και το 12.2 της ΒΧ ήταν μεγάλη προόδος.

                        Γι'αυτό και ο πατέρας μου όταν πήρε το '87 ένα από τα πρώτα-πρώτα Passat 1.6 (δυστυχώς το CL, no money για GL ή GT), το έδωσε στη Καρέντα μετά το στρώσιμο για αλλαγή εκκεντροφόρου, στροφάλου και μπιελιοπίστονων για υπερκυβισμό στα 1800 και τα 90 άλογα που θεωρητικά είχε αυτό το μοτέρ, γιατί τα 70 άλογα σε αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και βάρους ήταν επικίνδυνα.

                        Αγορι μου, ετσι εξηγουνται ολα, εχεις κι εσυ πεσει κατω απο τη μηλια σα κι εμενα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the-ace last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                          Αγορι μου, ετσι εξηγουνται ολα, εχεις κι εσυ πεσει κατω απο τη μηλια σα κι εμενα

                          Αν το λες για την αναβάθμιση που έκανε ο πατέρας μου, δεν θα έλεγα ότι ήταν της βελτίωσης ή του πειράγματος γενικότερα, απλά τα 70 άλογα του Passat δεν επαρκούσαν, και αφού πήρε που πήρε ολοκαίνουρια αυτοκινητάρα (εκείνη την εποχή μας κοιτάζανε λες και είχαμε Maserati), αποφάσισε να φτιάξει σωστά και το μοτέρ

                          Αν από την άλλη το λες για τα VW, πάλι δεν θα το έλεγα, το είχα λιώσει το Passat, και πρακτικά μόνο εγώ οδήγησα το δεύτερο Passat που πήραμε το 2004, αλλά ήταν και τα δύο ο ορισμός του ανθρωπομεταφορέα. Εν συγκρίσει με το Passat το ZX ήταν στημένο kartάμαξο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Το λεω για 'τις δουλειες που ανοιγανε' με τ αμαξια οι γονεις μας.. Το μελλον για τους γιους ειναι προκαθορισμενο μετα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Πριν το 90 που μειώθηκαν οι φόροι και ήρθε η απόσυρση , το να πάρεις αμάξι 1600 κ.εκ πραγματικά ήταν μαζεράτι .
                              Το 87 πήραμε την σιτροέν ΒΧ ατού με 1100 κ.εκ και 60 άλογα . Βέβαια αντικατέστησε το γκόλφ Ι των 50 αλόγων και ήταν έτη φωτός μπροστά του σε κάθε τομέα . Αλλά το αμάξι ήταν πολύ αργό αντικειμενικά , γρήγορο υποκειμενικά αφού το περιβάλλον ήταν αργά αυτοκίνητα . Τότε στα τέστ μιλάγανε για το μόρις μαρίνα , ένα πλοίο της ξηράς με 1300 κ.εκ που ήταν κάπως προσιτό

                              Νονέ μην θεωρείς δεδομένα με τους γιούς . Μπορεί να έχεις γιό εντελώς ίδιο με σένα σε εξωτερική εμφάνιση και εντελώς διαφορετικό στις προτεραιότητες και τις επιθυμίες σε γκαζετιές κλπ

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the-ace last edited by

                                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                Το λεω για 'τις δουλειες που ανοιγανε' με τ αμαξια οι γονεις μας.. Το μελλον για τους γιους ειναι προκαθορισμενο μετα

                                Μπα, εγώ ήμουν καμένος έτσι και αλλιώς Ο πατέρας μου είχε συνολικά 4 αυτοκίνητα στη ζωή του, και το μοναδικό που πείραξε ήταν το συγκεκριμένο Passat, απλά και μόνο γιατί ο 1600 ήταν οριακά επαρκής (εγώ θα έλεγα επικίνδυνος). Αν και είχα ήδη το R19, αυτό το Passat το έσκιζα κανονικότατα Το επόμενο Passat το 2004 δυστυχώς δεν το οδήγησε παρά ελάχιστα, εγώ όμως είχα ήδη αλλάξει -και πειράξει- άλλα 5 αυτοκίνητα μέχρι τότε, οπότε δεν ήμουν ακριβώς μήλο κάτω από τη μηλιά....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rainbowalker1 last edited by

                                  Από θέμα αξιοπιστίας τι γίνεται με τα citroen και ειδικά το c3?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ανά γενιά C3 υπάρχει μια αισθητή βελτίωση.
                                    Τα τωρινα Peugeot και Citroen βρίσκονται σε αξιοπρεπεις θέσεις στους δείκτες αξιοπιστίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
                                      Από θέμα αξιοπιστίας τι γίνεται με τα citroen και ειδικά το c3?

                                      Ποια γενια c3 σ ενδιαφερει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rainbowalker1 last edited by

                                        Με ενδιαφέρει το καινούργιο μοντέλο.
                                        Το αξιοπρεπής θέση δε λέει τίποτα γιατί σε ένα άρθρο του autobild τη Citroen την είχε στις τελευταίες θέσεις. Θα ανεβάσω φωτο σύντομα. Κάτοχος Nissan micra k12 2009 μέχρι στιγμής άριστη αξιοπιστία και χρήση ως εκπαιδευτικό. Opel πχ δεν θα ξανάπερνα. Η άλλο γερμανικό. Yaris που οδήγησα άριστο αλλά ακριβό για την ανάρτηση που έχει. Clio επίσης πολύ καλό αλλά ακριβό και θέση συνοδηγού για κάτω από 1.80. Fiesta καλό πάτημα αλλά άχρωμο εσωτερικό. Polo άριστο αλλά VW. Kia Hyundai μακριά. Jazz ακριβό και δεν είναι άνετο.
                                        Το c3 δεν το οδήγησα ακόμη. Όταν το κάνω θα γράψω τη γνώμη μου. Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ πάντως. Δίνω όμως έμφαση στην αξιοπιστία γιατί προορίζεται για σχολή οδηγών όπου η χρήση είναι διαφορετική.
                                        Υ.γ. Έρχεται και νέο micra το Πάσχα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          Ειμαι περίεργος γιατι hyundai,kia μακριά;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Μου φαινεται δε σου αρεσει κανενα αμαξι!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 7 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr