-
Καθε προιον στοχευει σε καποιο τμημα της αγορας. Στο μυαλο μου ενα crossover οπως η x1 ( λογω σχεδιασμου νομιζω και το 3008) απευθυνεται σε εκεινη την ομαδα των ανθρωπων που αν και οικογενειαρχες ενθουσιαζονται με λιγο πιο τολμηρες εξορμησεις ενω και τα χομπυ τους ξεφευγουν απο την συλλογη γραμματοσημων. Μια Χ1 ηρθε να μπει στην κορυφη της κατηγοριας και θα μεινει εκει καθως πληροι ολο το πακετο και μαλιστα κατα απολυτα ποιοτικο τροπο. Το τιγκουαν δεν ειναι αμελητεα ποσοτητα αλλα δεν ειναι και Χ1. Για την πεζω θα πρεπει να γινει αντιληπτο πως εχει κατα καιρους βγαλει απιστευτα διαμαντια και αυτο μονο τυχαιο δεν ειναι. Το 3008 με εξιταρει να παω να το δω, ειδικα αν αυτο εξιταρει λατρεις και κατοχους της BMW.
-
Βασιλη η x1 ειναι καλυτερη σε 2 πραγματα: στην ποιοτητα-στησιμο ασυζητιτη και ενα 3ο σαν ονομα αν θελεις. Απο εκει και περα το ρολο εχει το tig
-
Οπως;
-
Σε όσα test έχω παντως διαβάσει που φορούσαν τον 2λιτρο της VW με τα 190 άλογα, ανέφεραν ότι είναι αρκετά τραχύς στην λειτουργία του.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αν βαλετε και τιμη μεσα η X1 παει απατη. Και μη γελιομαστε ειναι το Α και το Ω για την τελικη επιλογη.
Θα ελεγα οτι το χοντρενουμε τωρα... Και εξηγουμαι. Με ποιοτητα οδικη συμπεριφορα και στησιμο αναφορας η Χ1 των 190 ιππων μονο απατη δεν ειναι. Αν μιλησουμε για κινητηρα 1.5 τοτε ναι φανταζει με αρπακτη στην επαρχια. Αν το δεχθουμε ομως αυτο, με αναγωγη το ιδιο συμβαινει και με το τιγκουαν των 115 ή 125 ιππων πετρελαιο και βενζινη. Το kadjar εχει δεχθει επισης αναλογη κριτικη ενω προκειται στα σημεια για ενα βελτιωμενο qq. Το ζητημα ειναι σαφεστατα η τιμη αλλα τηρουμενων των αναλογιων της κατηγοριας ολα της τα μελη εμφανιζονται υπερεκτιμημενα. Οπως εγραφε ομως καποιος πιο πανω η ελληνικη αγορα εχει στρεβλωσεις... Ομως σε αυτο βοηθουν και οι ελληνες καταναλωτες. Ετσι υπαρχει η απαιτηση ενα πεζω να πρεπει να ειναι φθηνοτερο απο ενα τιγκουαν, μια Χ1 στα χρηματα του υποδεεστερου qq και παει λεγοντας. Αυτα ομως δεν ειναι απαραιτητο να ειναι και σωστα επειδη βρεθηκαν 3, 4 και 5 νοματεοι να τα στηριζουν σε ενα νημα. Μαλλον ημιμαθεια φανερωνουν τετοιες αντιδρασεις. Τελειωνοντας να επαναλαβω πως το νεο τιγκουαν εμφανιζει ισως τον πιο ισορροπημενο χαρακτηρα αλλα το καλυτερο της κατηγοριας του δεν ειναι. Δεν ειναι καν ευκαιρια.
Το έχω ξαναγράψει...ο Σπυρος είναι πολύ συχνά φωνή της λογικής στο φόρουμ, γιατί ορισμένες φωνές είναι τόσο φανατισμενες κ επαναλαμβανουν με τέτοιο πάθος τις στρεβλώσεις τους που τείνουν να αποτελέσουν πηγή παραπληροφόρησης για κάποιον που δεν ξέρει καλά το φόρουμ κ θα διαβάσει τέτοιες θέσεις. Η τοποθέτηση του Σπυρου - αλλά κ του Φανη πιο πάνω -με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο κ για τις μικρές βερσιόν κ για τις μεγάλες. Θέλω κ εγώ να οδηγήσω το 3008!
Εγω λεω να ξαναδιαβασετε αυτο που εγραψα γιατι ακομα και χωρις τονο που εκανα λαθος και δεν εβαλα η εκφραση ειναι 'παει άπατη' και οχι απάτη οπως καταλαβατε. Αναφερομαι καθαρα στο θεμα της τιμης και οχι στο οτι ειναι το καλυτερο οικογενειακο της κατηγοριας. Συμφωνω στο οτι ειναι αλλα αν καποιος συμπεριλαβει και το κοστος της τοτε παυει να ειναι το καλυτερο.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οπως;Τα καλυτερα φρενα οχι μονο στη κατηγορια αλλα και γενικα,ανεση, χωροι, εξοπλισμο...
Γενικα ειναι κοινη ομολογια πως εχει το καλυτερο πακετο αυτη τη στιγμη συνολικα.
Βεβαια σε αυτο εχει λογο λαι η εταιρια που εκανε πολυ καλο deal στη τιμη-εξοπλισμο -
Διχως αλλο κι ετσι άπατη φιλε Γιαννη δε τη βλεπω να πηγαινει. Αυτο γιατι στην κατηγορια παραμενει σε επιπεδο αναφορας. Απο εκει και μετα η bmw σιγουρα δεν ειναι ουτε φημιζονταν ποτε ως η φιρμα του vfm. Αλλα δεν θυμαμαι να συναντησα ή να ακουσα ποτε καποιον να λεει πως πηρε μια BMW γιατι ηταν αληθινη ευκαιρια. Τελικα με τοσα που εχουμε δει τελευταια αληθινη ευκαιρια μαλλον ειναι το sx4 που δεν το ειχα ομως συμπαθησει απο την αρχη λογω εμφανισης.:-)
Παντως εχεις δικιο! -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Οπως;
Τα καλυτερα φρενα οχι μονο στη κατηγορια αλλα και γενικα,ανεση, χωροι, εξοπλισμο...
Γενικα ειναι κοινη ομολογια πως εχει το καλυτερο πακετο αυτη τη στιγμη συνολικα.
Βεβαια σε αυτο εχει λογο λαι η εταιρια που εκανε πολυ καλο deal στη τιμη-εξοπλισμοΕισαι κατοχος ενος tiguan, επιμενεις για την ανωτεροτητα του οχηματος σε σχεση με την Χ1, σε ρωτω για να λαβω γενικολογα περι γενικης ομολογιας και καλα λογια για τον αντιπροσωπο και μια αραδα για την αποδοση των φρενων; Τι να πω τωρα;
-
Πραγματικα περιμενω τον πρωτο κατοχο 3008 να γραφτει να μας πει πραγματα απο πρωτο χερι. Ουτε καν test drives δε μου αρκουν. Θελω καποιον να τ οδηγαει συνεχεια.
-
Καλως τον κι ας αργησε !
-
Εγω θα σου πω Σπυρο τι να πεις?
Εχει φρενα καλυτερα(με βαση τεστ περιοδικων ντοπιων και ξενων) με 36,1 μετρα απο τα 100χλμ ή δεν εχει?
Εχει καλυτερους χωρους και μαλιστα πιο εκμεταλλευσιμους λογω του συρομενου ή δεν εχει?
Εχει καλυτερο εξοπλισμο απο τις αντιστοιχες βασικες εκδοσεις της bmw ή δεν εχει (που αμα βαλεις και τη διαφορα τιμης εκτοξευεται η διαφορα)
Ειναι το πιο value συνολικα πακετο σημερα γι αυτα που προσφερει με βαση τη ποιοτητα,τιμη,εξοπλισμο,ονομα ή δεν ειναι?
Ολα αυτα και ακομα περισσοτερα το κανουν να ειναι καλυτερο και μονο αν καποιος ειναι αντιvw θα διαφωνει -
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... ke-meteora
enjoy!
-
Σπυρο απο το drive: Στα φρένα, το Tiguan ανεβάζει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη για την κατηγορία, αφού η επίδοση των 36,1 m για την ακινητοποίηση από τα 100 km/h το βάζει στα χωράφια των σπορ αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Διχως αλλο κι ετσι άπατη φιλε Γιαννη δε τη βλεπω να πηγαινει. Αυτο γιατι στην κατηγορια παραμενει σε επιπεδο αναφορας. Απο εκει και μετα η bmw σιγουρα δεν ειναι ουτε φημιζονταν ποτε ως η φιρμα του vfm. Αλλα δεν θυμαμαι να συναντησα ή να ακουσα ποτε καποιον να λεει πως πηρε μια BMW γιατι ηταν αληθινη ευκαιρια. Τελικα με τοσα που εχουμε δει τελευταια αληθινη ευκαιρια μαλλον ειναι το sx4 που δεν το ειχα ομως συμπαθησει απο την αρχη λογω εμφανισης.:-)
Παντως εχεις δικιο!Εννοειται πως συμφωνω. Η BMW δεν φημιζεται για το vfm και ουτε την ενδιαφερει και καλα κανει. Γι αυτο και δεν ειναι το καλυτερο overall οικογενειακο της κατηγοριας. Αυτος που θα παρει Bmw θα ειναι ετοιμος και αποφασισμενος να τα σκασει . Δεν θα αμφιταλαντευτει αναμεσα στο QQ πχ. και στην X1 για να ζυγισει τις διαφορες τους
-
Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που θα έχει να δώσει τα λεφτά για Χ1 και θα προτιμήσει κάτι άλλο
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που θα έχει να δώσει τα λεφτά για Χ1 και θα προτιμήσει κάτι άλλοΕγω.
Ενω μπορουσα να διαθεσω μεχρι 35-36.000 ή 40.000 με ζορι επικρατησε η ψυχρη λογικη για το ποιο επικρατει που -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Δε νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που θα έχει να δώσει τα λεφτά για Χ1 και θα προτιμήσει κάτι άλλοΚαι εγώ μεταξύ γυμνης x1 και φορτωμένου Tiguan θα προτιμούσα το δεύτερο. Επισης μεταξύ πλούσιας x1 και jaguar f pace θα προτιμούσα πάλι το δεύτερο.
-
Προφανώς μιλάω για παρόμοιο εξοπλισμό και ιπποδύναμη.
-
Μην αντιμετωπίζετε το Niko σαν εξωγήινο όταν λέει πως του φαίνεται καλύτερη επιλογή το Τιγκουάν από την Χ1 γιατί σχεδόν όλα τα συγκριτικά που έχω διαβάσει στο εξωτερικό το βγάζουν καλύτερο αμάξι.....
New Volkswagen Tiguan vs BMW X1 vs Mazda CX-5
http://www.whatcar.com/news/bmw-x1-vs-m ... en-tiguan/ -
Στο συγκεκριμένο άρθρο εάν το διαβάσεις προσεχτικά το X1 χάνει την πρωτιά λόγω βασικού εξοπλισμού που λείπει και των run-flat ελαστικών, αλλιώς βγαίνει πρωτο ξεκάθαρα. Εάν πάντως ήμουν αγοραστής το παρακάτω θα με απέτρεπε να το σκεφτώ κάν σαν επιλογή το tiguan.
unremarkable CO2 emissions
Peugeot 3008 2016