-
Μεταξυ των toyo proxes cf2, falken ze914 ecorun, uniroyal rainsport3 σε διασταση 185/55/15 αυτοκινητο corsa c τι προτεινετε; Με ενδιαφερουν κατα σειρα φρεναρισμα στεγνο βρεγμενο, κρατημα στεγνο βρεγμενο, αντοχη στα πλαινα. Η τιμη πανω κατω ειναι η ιδια.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Μεταξυ των toyo proxes cf2, falken ze914 ecorun, uniroyal rainsport3 σε διασταση 185/55/15 αυτοκινητο corsa c τι προτεινετε; Με ενδιαφερουν κατα σειρα φρεναρισμα στεγνο βρεγμενο, κρατημα στεγνο βρεγμενο, αντοχη στα πλαινα. Η τιμη πανω κατω ειναι η ιδια.Τα δυο πρωτα εχουν και τον παραγοντα 'αντοχη στα πλαινα'........ ....τα 914 εχουν και την αισθηση του ακαμπτου πλαινου στην οδηγηση.
Υ.Γ τα εχω δοκιμασει. -
Μεταξυ των συγκεκριμενων toyo και falken τι παιζει; Για τα toyo γενικα ως ελαστικα λενε οτι μετα τα δυο χρονια κανουν αποτομη βουτια στην αποδοση και γινονται εως και επικυνδυνα. Εσυ που τα εχεις φορεσει τι λες;
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Μεταξυ των συγκεκριμενων toyo και falken τι παιζει; Για τα toyo γενικα ως ελαστικα λενε οτι μετα τα δυο χρονια κανουν αποτομη βουτια στην αποδοση και γινονται εως και επικυνδυνα. Εσυ που τα εχεις φορεσει τι λες;Τα toyo τα εχω σχεδον ενα χρονο και φυσικα δειχνουν και ειναι οπως την πρωτη μερα. Τα falken τα κρατησα 4 χρονια και η πτωση τους ηταν πολυ ισορροπημενη . Οποιο και να βαλεις θα μεινεις απολυτα ικανοποιημενος. Για μενα αν κανεις συχνα ταξιδια βαζεις toyo,αν περιοριζεσαι σε μικρες κλειστες διαδρομες βαλε falken........αυτα!!!!
-
Ok ευχαριστω. Aν καποιος εχει φορεσει τα toyo proxes cf2 για πανω απο δυο χρονια ας μας γραψει εντυπωσεις για την αποδοση τους συναρτησει του χρονου.
-
Σε λιγο διαστημα θα αλλαξω και εγω παπουτσακια. Ειμαι μεταξυ των toyo proxes cf2, falken 914, uniroyal rainsport3. Τερμα οι premium και ακριβες μαρκες για μενα. Εχω φορεσει μεχρι στιγμης τα pirelli p6000, michelin energy(τα παλια-πρωτα), και τωρα φοραω premium contact 5. Τα πιρελλι που ηταν τα μαμα ηταν αισχος απο την αρχη, ανελεητο γλυστρημα παντου και παντα. Τα michelin στο βρεγμενο εψαχνα να βρω τον κωλο καθε φορα που ψιλοβρεχε. Τα πιο τιμια ηταν τα conti τα οποια τα τρια πρωτα χρονια ηταν βεντουζα και στο κρατημα και στο φρενο. Πολυ μαλακα ομως σε σημειο να με τρομαζουν σε χωματοδρομο και αποτομη μειωση της αποδοσηςστα τρια χρονια που με ξαφνιασε καθως εγινε απο την μια μερα στην αλλη. Ειχα γραψει ενα review καποια στιγμη. Ακομα τα conti φοραω και οφειλω να πω πως στο τεταρτο χρονο τους εχουν την καλυτερη συμπεριφορα σε σχεση με τα michelin και τα πιρελλι, με την δεουσα παντα προσαρμογη στην οδηγηση. Συμπερασμα: το οτι πληρωνεις παιρνεις δεν ισχυει παντα. Οι premium μαρκες ειτε θα σου βγουν μαπα απο την αρχη ειτε στην καλυτερη περιπτωση θα βγαλουν αξιοπρεπως τα 3 πρωτα χρονια. Γιατι λοιπον να μην περασω σε ενα πιο οικονομικο λαστιχο; Ολα μου τα λαστιχα τα κραταω 4 χρονια.
Για το reainsport υπαρχουν 2-3 που εχουν πει καλα λογια. Με προβληματιζει ομως η γρηγορα φθορα τους και η αποδοση στο στεγνο. Τα falken επισης πολυ καλα λογια αλλα βλεπω εχουν αυξημενη καταναλωση και εχουν και αυτα μαλακα πλαινα. Πιο ισσοροπημενη προταση μου βγαινουν τα toyo τα οποια εχουν ιδιο δεικτη με τα eco χωρις να ειναι ομως eco, στιβαρα πλαινα και καλη αποδοση σε στεγνο και βρεγμενο. Πολυ ξαλες κριτικες και για τα τρια λαστιχα σε ελλαδα και εξωτερικο.Τι προτεινετε εσεις μεταξυ των τριων; Διασταση 185/55/15. Corsa c.
Με ενδιαφερουν με αυτη την σειρα: φρεναρισμα στεγνο/βρεγμενο, κρατημα στε/βρε, στιβαρα πλαινα, καταναλωση.Α, ξεχασα να πω. Κινουμε 80% αυτοκινητοδρομο 20% πολη.
-
Τα παλιά 6000 δεν ήταν η καλύτερη στιγμή της Pirelli, αλλά το πρόβλημα ήταν κυρίως ότι ήταν πολύ σκληρά για την γυαλιστερή ελληνική άσφαλτο και για αυτό γλιστρούσαν. Τα καινούρια Pirelli δεν έχουν καμία σχέση φυσικά. Τα Energy ήταν οικολογικό λάστιχο πρώτης γενιάς με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
Στο θέμα σου τώρα, νομίζω ότι τα Toyo είναι λίγο πιο μαλακά από τα Falken σε γόμα. Ο GGAB μάλλον θα σου πει πιο αναλυτικά. Τα Rainsport δεν θα τα κοιτούσα στην Ελλάδα καθώς είναι μέτρια στο στεγνό και τρώγονται γρήγορα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα παλιά 6000 δεν ήταν η καλύτερη στιγμή της Pirelli, αλλά το πρόβλημα ήταν κυρίως ότι ήταν πολύ σκληρά για την γυαλιστερή ελληνική άσφαλτο και για αυτό γλιστρούσαν. Τα καινούρια Pirelli δεν έχουν καμία σχέση φυσικά. Τα Energy ήταν οικολογικό λάστιχο πρώτης γενιάς με ό,τι αυτό συνεπάγεται...Στο θέμα σου τώρα, νομίζω ότι τα Toyo είναι λίγο πιο μαλακά από τα Falken σε γόμα. Ο GGAB μάλλον θα σου πει πιο αναλυτικά. Τα Rainsport δεν θα τα κοιτούσα στην Ελλάδα καθώς είναι μέτρια στο στεγνό και τρώγονται γρήγορα.
Το ακριβως αντιθετο μου εχουν πει. Οτι τα falken ειναι πιο μαλακα απο τα toyo και τρωγονται πιο γρηγορα αλλα ειναι καταλληλοτερα για πολη. Για αυτο κλινω προς τα toyo γιατι περισσοτερο χρησιμοποιω αυτοκινητοδρομο.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Τα παλιά 6000 δεν ήταν η καλύτερη στιγμή της Pirelli, αλλά το πρόβλημα ήταν κυρίως ότι ήταν πολύ σκληρά για την γυαλιστερή ελληνική άσφαλτο και για αυτό γλιστρούσαν. Τα καινούρια Pirelli δεν έχουν καμία σχέση φυσικά. Τα Energy ήταν οικολογικό λάστιχο πρώτης γενιάς με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
Στο θέμα σου τώρα, νομίζω ότι τα Toyo είναι λίγο πιο μαλακά από τα Falken σε γόμα. Ο GGAB μάλλον θα σου πει πιο αναλυτικά. Τα Rainsport δεν θα τα κοιτούσα στην Ελλάδα καθώς είναι μέτρια στο στεγνό και τρώγονται γρήγορα.
Το ακριβως αντιθετο μου εχουν πει. Οτι τα falken ειναι πιο μαλακα απο τα toyo και τρωγονται πιο γρηγορα αλλα ειναι καταλληλοτερα για πολη. Για αυτο κλινω προς τα toyo γιατι περισσοτερο χρησιμοποιω αυτοκινητοδρομο.
Στο εγραψα πριν απο μερες........αν θες ανοιχτο δρομο βαζεις toyo και για πιο κλειστες διαδρομες τα falken. Κανενα απο τα δυο δεν εχει μαλακη γομα ωστε να μη βγαζει χλμ. Τα toyo εχουν λιγο πιο μαλακο σκελετο σε σχεση παντα με το 914, ωστε ειναι πιο ωραια σε ταξιδια. Αν θες ομως που και που να το 'στριβεις' ζορικα ........falken!
-
Εβαλα τα καινουργια χειμωνιατικα Continental TS860.Καταρχας το πελμα τους που το μετρησα ειναι πιο στενο απο την ιδια διασταση καλοκαιρινα μου...οποτε και σπαστηκα λιγο.
Πρωτες εντυπωσεις:Ησυχια οπως με τα καλοκαιρινα διχως βουητα κτλ. που ειχα με τα Hankook.Δεν πιεστηκαν γιατι τα στρωνω μπας και σκληρυνουν λιγο μιας και ειναι πολυ φρεσκα κατω του εξαμηνου.Παρα το στρωσιμο το τιμονι ειναι πολυ αμεσο και θα τολμουσα να πω οτι φθανει τα bridgestone t001(?και εγω απορω πως εγινε αυτο).
Με τα ολοκαινουργια bridgestone t001 ειχα πολυ εντονο τραβηγμα δεξια...τελικα ηταν α λαστιχα,με τα κοντι το αμαξι παει τερμα καρφι ευθεια διχως να αλλαζει λωριδα σε λιγα μετρα.υ.γ. απο το 'βαρος' του τιμονιου νιωθω πως εχουν πολυυυ προσφυση.
-
Τα εχω τα toyo 4 μήνες.
Φοβερά παντού και πάντα.
Αν τα πιέσεις πολύ όμως,ξεκολλανε εύκολα,ειδικά τα πίσω,σε σημείο που φοβίζουν(το ένιωσα πρώτη φορά).
Ταξιδιάρικο ελαστικό,όχι για ταρζανιες.Ηρακλής ο τσίτας.
-
Ήρθε πάλι η ώρα για επιλογή ελαστικού. Έχω ένα focus 1.6 του 2004. Μετά από αρκετή μελέτη κατέληξα μεταξύ του dunlop sport blu response και του goodyear efficient grip performance. ξέρω ίδια εταιρεία. Τι θα πρότεινε ο chef? Tα έχει δοκιμάσει κανείς? Όλο και κάποιος θα έτυχε.
-
Φίλος με focus σαν το δικό σου έβαλε τα Dunlop αλλά δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος. Δεν έχω όμως προσωπική άποψη γι' αυτά.
Στο Colt έχω τα Goodyear που γράφεις και είμαι ευχαριστημένος.
Δεν ξέρω αν έχουν διαφορές γιατί όντως είναι η ίδια εταιρία. Ίσως παίζει ρόλο και το αυτοκίνητο?? -
Ο χρήστης GUZGUN έγραψε:
Ήρθε πάλι η ώρα για επιλογή ελαστικού. Έχω ένα focus 1.6 του 2004. Μετά από αρκετή μελέτη κατέληξα μεταξύ του dunlop sport blu response και του goodyear efficient grip performance. ξέρω ίδια εταιρεία. Τι θα πρότεινε ο chef? Tα έχει δοκιμάσει κανείς? Όλο και κάποιος θα έτυχε.Έβαλα σήμερα στο ίδιο αυτοκίνητο (αν μιλάς για το Focus 1ης γενιάς με τα 100 άλογα και όχι το Μκ2 που βγήκε στα τέλη του 2004) τα κάτωθι:
Έκανα 20 χλμ και με ταχύτητες ως 140. Πρώτες εντυπώσεις και χωρίς πίεση διότι είναι άστρωτα ακόμα:
- Αθόρυβα για σπορ λάστιχο.
- Πολύ σκληρά πλαϊνά που σημαίνει μεγάλη ακρίβεια στο τιμόνι αλλά και κάπως ξερή αντίδραση στις ανωμαλίες. Ίσως θέλουν 1-2 PSI λιγότερη πίεση.
- Σε ένα σημείο που έπρεπε να ξεκινήσω με τέρμα γκάζι δεν υπήρξε υποψία σπιναρίσματος, αν και είχε μόνο 5 βαθμούς έξω.
- Σαν να 'έκοψε' λίγο το αυτοκίνητο, λόγω αντίστασης κύλισης. Ίσως είναι η ιδέα μου.
Περισσότερες εντυπώσεις μετά τα 500 χλμ του στρωσίματος.
-
Ο χρήστης GUZGUN έγραψε:
Ήρθε πάλι η ώρα για επιλογή ελαστικού. Έχω ένα focus 1.6 του 2004. Μετά από αρκετή μελέτη κατέληξα μεταξύ του dunlop sport blu response και του goodyear efficient grip performance. ξέρω ίδια εταιρεία. Τι θα πρότεινε ο chef? Tα έχει δοκιμάσει κανείς? Όλο και κάποιος θα έτυχε.Για τα Dunlop δεν έχω άποψη. Από τα Goodyear είμαι πολύ ευχαριστημένος (και έχω τα 'απλά' όχι τα performance, που είναι αρκετά καλύτερα) οπότε και τα προτείνω.
@REALZEUS: Πιθανόν να έχουν βελτιωθεί τα Bridgestone....αλλά έχω τόσο άσχημες εντυπώσεις στο παρελθόν (η BMW όλο Bridgestone έβαζε ένα φεγγάρι), που είπα στον εαυτό μου να μην ξαναβάλω bridgestone (ή Pirelli) σε κάνενα μου αυτοκίνητο!
-
Φάνη μου χαμογελάω διότι η Pirelli και η Bridgestone είναι οι 2 αγαπημένες μου μάρκες ελαστικών.
Αντιθέτως, τα απλά Efficient Grip (Inefficient Slip για μένα ) είναι το χειρότερο καινούριο λάστιχο που έχω οδηγήσει. Τρελό σπινάρισμα και υποστροφή παντού σε Focus Mk3 1.6T 150 ίππων.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φάνη μου χαμογελάω διότι η Pirelli και η Bridgestone είναι οι 2 αγαπημένες μου μάρκες ελαστικών.Αντιθέτως, τα απλά Efficient Grip (Inefficient Slip για μένα ) είναι το χειρότερο καινούριο λάστιχο που έχω οδηγήσει. Τρελό σπινάρισμα και υποστροφή παντού σε Focus Mk3 1.6T 150 ίππων.
Πραγματικά το χάος...ή οδηγούμε πολύ διαφορετικά, ή κάτι άλλο. Η 116i μου ερχόταν από το εργοστάσιο (στην διάσταση που φοράω) με Goodyear, Pirelli ή Bridgestone και έτυχε να την έχω οδηγήσει και με τα 3. Εεεε τα Goodyear ήταν μακράν τα καλύτερα (και τα Pirelli P6 τα χειρότερα). Δεν ξέρω βέβαια εάν έχει σχέση το ότι είναι RFT.
Τα Pirelli P Zero Nero που έβαλε ο πατέρας μου στην 330xi (e46) που έχει ήταν αρκετά καλά (καμία σχέση με τα άθλια P6), αλλά υποδεέστερα των Continental SportContact3 & Goodyear F1 Assymetric 3.
Να είμαστε καλά και να 'διαφωνούμε' μόνο για τα λάστιχα!!
-
Ε παίζει ρόλο και ο τύπος όπως είπες. Τα Ρ6 ήταν απλώς ικανοποιητικά για μένα - όχι και η καλύτερη στιγμή της Pirelli. Τα Nero GT θέλουν ζέσταμα σε σχέση με τα F1 Assymetric 3. Είναι πιο σκληρά όμως και αντέχουν καλύτερα υπό πίεση. Δεν είναι όμως τόσο καλά όσο τα σκέτα P Zero που είναι επιπέδου Michelin Pilot Sport 4.
Παίζει να τα βάλω στην Ε92 330i τα Nero GT. €500 για 255/35/18 πίσω και 225/40/18 μπροστά.
ΥΓ: Τα σιχαίνομαι τα Continental. Λάστιχο που μέσα σε 30 γύρους να διαλύεται στην πίστα των Σερρών δεν έχω ξαναδεί!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παίζει να τα βάλω στην Ε92 330i τα Nero GT. €500 για 255/35/18 πίσω και 225/40/18 μπροστά.
ΥΓ: Τα σιχαίνομαι τα Continental. Λάστιχο που μέσα σε 30 γύρους να διαλύεται στην πίστα των Σερρών δεν έχω ξαναδεί!!!
Ο πατέρας μου είχε τα σκέτα P Zero Nero, όχι τα GT. Αρκετά ευχαριστημένος.
Τα Continental όντως είναι παρα πολύ μαλακά - βγάζουν λίγα χιλιόμετρα και δεν κάνουν με τίποτα για πίστα!
ΥΓ: Φίλος μου με 335i (e92) με περίπου 400ps, σε 19'' ζάντες είχε δοκιμάσει αρκετά ελαστικά και περισσότερο ευχαριστημένος ήταν με τα Dunlop Sport Maxx (δεν θυμάμαι εάν ήταν τα ΤΤ ή τα RT).
-
πάντως τα adrenalin αν βασιστούμε στο ταμπελάκι........απο τα χειρότερα ελαστικά!δυστυχώς πολλοί καταλήγουν σε κάποια επιλογή τους με γνώμονα τα ταμπελάκι.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]