-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/ep ... 2017-video
Επίσημο: Νέα Alfa Romeo Stelvio 2017 [video]
Η Alfa Romeo Stelvio αποκαλύφθηκε στο LA Auto Show 2016 στην εκρηκτική έκδοση Quadrifoglio.
Σε συνέχεια της πρωϊνής διαρροής που εμπεριείχε αρκετές ανακρίβειες, οι πρώτες επίσημες πληροφορίες για τη νέα Alfa Romeo Stelvio δόθηκαν στον Τύπο. Όπως και η μπερλίνα Giulia, η Stelvio Quadrifoglio κινείται από τον εξ ολoκλήρου από αλουμίνιο 2,9λιτρο, διτούρμπινο κινητήρα V6 με τους 510 ίππους και τα 62,3 kgm ροπή.
Σε αντίθεση όμως από αυτήν, η hot Stelvio θα διατίθεται αποκλειστικά με τετρακίνηση, μέσω του συστήματος Q4. Ένα σύστημα ρυθμισμένο έτσι ώστε υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης να στέλνει το 100% της ροπής στον πίσω άξονα, ενώ μπορεί κατά περίπτωση να μοιράσει μέχρι 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η χρήση δύο συμπλεκτών στο πίσω διαφορικό επιτρέπει τη μεταφορά της ροπής (torque vectoring) μεταξύ των δύο πίσω τροχών.
Πριν από την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου, ο διευθύνων σύμβουλος των Alfa Romeo και Maserati CEO, Reid Bigland, είπε: «Ο λόγος που ο κόσμος θα αγοράσει το μεσαίο SUV μας είναι επειδή θέλει να ξετρελαθεί με τις οδηγικό δυναμισμό του. Κάθε αυτοκίνητο της Alfa πρέπει να ξεχωρίζει γι’ αυτό ακριβώς το λόγο και αυτό το συγκεκριμένο δεν θα τους απογοητεύσει».
Η Stelvio Quadrifoglio συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ρυθμισμένο να αλλάζει σχέση μέσα σε 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στο διαμόρφωση «Race». Ο οδηγός μπορεί επίσης να αλλάζει ταχύτητες χρησιμοποιώντας τα paddles στην κολόνα του τιμονιού. Η γκάμα των οδηγικών ρυθμίσεων στο σασμάν έχει τέσσερις επιλογές: Dynamic, Natural, την οικονομική Advanced Efficiency και την προσανατολισμένη στις επιδόσεις Race.
Την επιβράδυνση του αυτοκινήτου φροντίζουν κάρμπον-κεραμικοί δίσκοι με το Integrated Brake System της Alfa, το οποίο όπως υποστηρίζει η μιλανέζικη εταιρεία μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης, συνδυάζοντας το ESP με την υποβοήθηση των φρένων. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός με σύστημα τεσσάρων και μισού συνδέσμου πίσω, ενώ διαθέτει επίσης και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
Την γκάμα της Stelvio συμπληρώνει ένα ακόμη μοτέρ, δίλιτρο βενζινοκίνητο τούρμπο που αποδίδει 280 άλογα και 42,3 kgm. Οι πληροφορίες μιλούν πως πρόκειται για την έκδοση επιδόσεων με την ονομασία Veloce. Αυτή κατά τα φαινόμενα θα τοποθετηθεί κάτω από την Quadrifoglio, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την Giulia Veloce.
Η Alfa Romeo, προς το παρόν, δεν επιβεβαίωσε άλλα μοτέρ, αλλά πηγή καλά πληροφορημένη αναφέρει ότι επίσης τα μοτέρ 2.0 βενζίνης και 2.2 ντίζελ θα περιληφθούν στην γκάμα των κινητήρων της Stelvio. Οι τεχνικές προδιαγραφές τους είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα διαφέρουν από αυτές των αντίστοιχων Giulia. Όσον αφορά την ονοματολογία, Stelvio αναμένεται να λέγεται το βασικό μοντέλο, το επόμενο Stelvio Super, ενώ θα ακολουθούν τα Technica, Speciale, Veloce και το κορυφαίο Quadrifoglio.
Στις ΗΠΑ, η Stelvio θα έχει την έκδοση Ti που θα φορά 19άρες ζάντες και 8,8ιντση οθόνη για το σύστημα πολυμέσων αντί του στάνταρ 6,5” που αναμένεται να έχουν τα βασικά μοντέλα στην Ευρώπη. Στην καμπίνα, η «αμερικανική» Ti θα διαθέτει ξύλινη επένδυση στο ταμπλό και πακέτο εξοπλισμού Sport και Lusso. Σε όλη την γκάμα, τουλάχιστον στις ΗΠΑ, το σύστημα τετρακίνησης Q4 θα είναι στάνταρ, αλλά για την Ευρώπη δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι αντίστοιχο. Η Stelvio εξελίχτηκε στις εγκαταστάσεις της Maserati στη Modena, με την παραγωγή της να παραμένει στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Cassino. Εγκατάσταση στην οποία ήδη κατασκευάζεται η Giulia και που η Alfa Romeo επένδυσε γενναία για την ανακατασκευή του.
Η νέα Alfa Roemo Stelvio είναι ένα από τα μικρότερα premium SUV της αγοράς, με μήκος 4,69 m, πλάτος 1,90 (2,16 m με τους καθρέφτες) και ύψος 1,68 m (μαζί με την κεραία). Σε αντιστοιχία, η Porsche Macan Turbo είναι μόλις μακρύτερη, πιο κοντή και πιο φαρδιά (4,70 x 1,92 x 1,62 m). H Alfa δηλώνει ότι επετεύχθη τέλεια κατανομή του βάρους, μερικώς από τη χρήση ανθρακονήματος στον κεντρικό άξονα και από τη χρήση του ίδιου υλικού σε μέρη της καροσερί και σε αρκετά μηχανικά εξαρτήματα. Δεν υπήρξε καμία αναφορά σχετικά με την επίδοση του αυτοκινήτου στο 0-100 km/h, αλλά το πιθανότερο είναι να πρόκειται για το πιο γρήγορο της πιάτσας. Επίσης, η Alfa δεν αποκάλυψε το βάρος του αυτοκινήτου.
Η Stelvio Quadrifoglio ξεχωρίζει απλό τις αναβαθμίσεις στην καροσερί που περιλαμβάνουν ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στα πλευρικά μαρσπιέ, πιο επιθετικό σχεδιασμό στους προφυλακτήρες και φαρδύτερους θόλους. Ένα χείλος εκφυγής υπάρχει στο άνω σημείο της πίσω πόρτας, για το οποίο η Alfa υποστηρίζει ότι η χρησιμότητά του είναι περισσότερο αεροδυναμική παρά κοσμητική. Επίσης υπάρχει ένα σετ από αεραγωγούς ψύξης του ιντερκούλερ στο εμπρός μέρος, αποκλειστικό στοιχείο για τη Stelvo Quadrifoglio.
Η εκτίμησή μας είναι ότι η Stelvio Quadrifoglio θα στοιχίζει στην Ευρώπη γύρω από τις 75 χιλιάδες ευρώ, με το βασικό μοντέλο να ξεκινά από τις 47 χιλιάδες ευρώ. Το αυτοκίνητο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στις εκθέσεις το προσεχές καλοκαίρι με τη δίλιτρη 280άρα να ντεμπουτάρει πρώτη. Τα μοντέλα των χαμηλότερων προδιαγραφών θα είναι διαθέσιμα και με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, κάτι που όμως δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί.
Η Stelvio θα πλαισιωθεί στο μέλλον από δύο ακόμα SUV, ένα μικρότερο και έναν μεγαλύτερο –μοντέλα που αποτελούν μέρος της επίθεσης με εννέα νέα αυτοκίνητα στο πρόγραμμα παραγωγής της ιταλικής εταιρείας μέχρι το 2021. Η Stelvio είναι το πρώτο SUV στην ιστορία της μιλανέζικης φίρμας, αλλά η σημαντικότητά του αναγνωρίστηκε από τον πρώην επικεφαλής της φίρμας Harald Wester που είχε πει: «Μπορείς να παραμείνεις αγνός και να αγνοήσεις την μόδα των crossover, αλλά αν το κάνεις, μπορείς να προσβλέπεις σε έναν υπέροχο θάνατο».
-
Μέσα έπεσα λοιπόν...
Μήκος 4,69 m, άρα κατηγορία Χ3 κτλ
και τιμή από 47k... -
Πίσω ειναι αηδία ρε παιδια
-
Ναι...Κ το toyota C-HR κούκλα... πλάκα μας κάνεις ρε Στέφανε;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Ναι...Κ το toyota C-HR κούκλα... πλάκα μας κάνεις ρε Στέφανε;Δεν νομίζω να έγραψα κατι τέτοιο, ουτε να έκανα σύγκριση.
Εμένα το πίσω δεν μου αρέσει, δεν ταιριάζει καν με το υπέροχο μπροστινό.... -
Απολογούμαι για το 'ύφος' του σχολίου...αλλά επειδή σε 'διαβάζω' ανελλιπώς μου φαίνεται τουλάχιστον 'περίεργο' - παράλογο θα ήθελα να γράψω κανονικά - να έχεις γράψει αυτά που έχεις γράψει για διάφορα suv στο forum - τα οποία είναι 4 κλάσεις κάτω από την άλφα - και να έρχεσαι να γράφεις ότι η άλφα πίσω είναι αηδία...
Δεν γράφω για το ποια suv έχεις κάνει θετικότατα σχόλια, γιατί δεν θέλω να ανοίξω αντιπαραθέσεις με τους φανατικούς υποστηρικτές τους...Ωστόσο, δεν υπάρχει σημείο επαφής με ένα τέτοιο αμάξι ούτε καν στην εμφάνιση...όσο υποκειμενικό και αν είναι το θέμα εμφάνιση... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αναμενόμενα πολύ όμορφη!
Μεταξυ μας ομως ... λιγο προδιαγεγραμμενο το μέλλον της. Όλοι θα την θαυμασουν και θα εντυπωσιαστουν και μετά πολλοί θα πάνε να αγοράσουν την Χ3, το αντίστοιχο GLκατι και το Q5!Και μην ξεχνιόμαστε! Ενδοφορουμικη σύγκριση ΚΑΙ ΑΥΤΌΥ με το Qashqai... [emoji14]
Χρειάζεται χρόνος για να ανακτήσει αξιοπιστία μια εταιρία που έχει μείνει έξω από το παιχνίδι πολύ καιρό...
Δεν αρκούν μόνο μερικά μοντέλα και μάλιστα τα μισά πανάκριβα - που απευθύνονται δλδ σε χοντρά πορτοφόλια για να ξανακερδίσει τον κόσμο.
Εμπορική κίνηση θα ήταν να βγάλει μια το ίδιο όμορφη Stelvio στις διαστάσεις του QQ, να της φορέσει κινητήρες αποδοτικούς που θα ξεκινούν κάτω από 2000cc και θα ξεπερνούν ή θα ισοφαρίζουν τον ανταγωνισμό προσφέροντας παράλληλα - όσο είναι δυνατό - την οδηγική ευχαρίστηση μιας άλφα σε πλήρως ανταγωνιστική τιμή. Πρέπει να επενδύσει στο να πουλήσει πάρα πολλά αμάξια ακόμη και περιορίζοντας το ποσοστό κέρδους ανά αυτοκίνητο ελπίζοντας να ρεφάρει από τις αυξημένες πωλήσεις...Έτσι θα πείσεις τον αγοραστή ότι τον συμφέρει να αγοράσει την άλφα αντί για το QQ! Βλέποντας δλδ ότι η άλφα είναι ξεκάθαρα καλύτερη και θα την πάρει σε ίδια τιμή ή και φτηνότερα! Αναμφίβολα μια τέτοια κίνηση ενέχει ρίσκο, αλλά χωρίς να σπάσεις αυγά ομελέτα δεν γίνεται... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αναμενόμενα πολύ όμορφη!
Μεταξυ μας ομως ... λιγο προδιαγεγραμμενο το μέλλον της. Όλοι θα την θαυμασουν και θα εντυπωσιαστουν και μετά πολλοί θα πάνε να αγοράσουν την Χ3, το αντίστοιχο GLκατι και το Q5!Και μην ξεχνιόμαστε! Ενδοφορουμικη σύγκριση ΚΑΙ ΑΥΤΌΥ με το Qashqai... [emoji14]
Χρειάζεται χρόνος για να ανακτήσει αξιοπιστία μια εταιρία που έχει μείνει έξω από το παιχνίδι πολύ καιρό...
Δεν αρκούν μόνο μερικά μοντέλα και μάλιστα τα μισά πανάκριβα - που απευθύνονται δλδ σε χοντρά πορτοφόλια για να ξανακερδίσει τον κόσμο.
Εμπορική κίνηση θα ήταν να βγάλει μια το ίδιο όμορφη Stelvio στις διαστάσεις του QQ, να της φορέσει κινητήρες αποδοτικούς που θα ξεκινούν κάτω από 2000cc και θα ξεπερνούν ή θα ισοφαρίζουν τον ανταγωνισμό προσφέροντας παράλληλα - όσο είναι δυνατό - την οδηγική ευχαρίστηση μιας άλφα σε πλήρως ανταγωνιστική τιμή. Πρέπει να επενδύσει στο να πουλήσει πάρα πολλά αμάξια ακόμη και περιορίζοντας το ποσοστό κέρδους ανά αυτοκίνητο ελπίζοντας να ρεφάρει από τις αυξημένες πωλήσεις...Έτσι θα πείσεις τον αγοραστή ότι τον συμφέρει να αγοράσει την άλφα αντί για το QQ! Βλέποντας δλδ ότι η άλφα είναι ξεκάθαρα καλύτερη και θα την πάρει σε ίδια τιμή ή και φτηνότερα! Αναμφίβολα μια τέτοια κίνηση ενέχει ρίσκο, αλλά χωρίς να σπάσεις αυγά ομελέτα δεν γίνεται...+1000000
Hell yeahh, this is the way. -
Για την ακρίβεια δες την Βασίλη από δίπλα και πες μου αν το πίσω μέρος του προφίλ σου αρέσει. Συμμετρίκα έχει πρόβλημα
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αναμενόμενα πολύ όμορφη!
Μεταξυ μας ομως ... λιγο προδιαγεγραμμενο το μέλλον της. Όλοι θα την θαυμασουν και θα εντυπωσιαστουν και μετά πολλοί θα πάνε να αγοράσουν την Χ3, το αντίστοιχο GLκατι και το Q5!Και μην ξεχνιόμαστε! Ενδοφορουμικη σύγκριση ΚΑΙ ΑΥΤΌΥ με το Qashqai... [emoji14]
Χρειάζεται χρόνος για να ανακτήσει αξιοπιστία μια εταιρία που έχει μείνει έξω από το παιχνίδι πολύ καιρό...
Δεν αρκούν μόνο μερικά μοντέλα και μάλιστα τα μισά πανάκριβα - που απευθύνονται δλδ σε χοντρά πορτοφόλια για να ξανακερδίσει τον κόσμο.
Εμπορική κίνηση θα ήταν να βγάλει μια το ίδιο όμορφη Stelvio στις διαστάσεις του QQ, να της φορέσει κινητήρες αποδοτικούς που θα ξεκινούν κάτω από 2000cc και θα ξεπερνούν ή θα ισοφαρίζουν τον ανταγωνισμό προσφέροντας παράλληλα - όσο είναι δυνατό - την οδηγική ευχαρίστηση μιας άλφα σε πλήρως ανταγωνιστική τιμή. Πρέπει να επενδύσει στο να πουλήσει πάρα πολλά αμάξια ακόμη και περιορίζοντας το ποσοστό κέρδους ανά αυτοκίνητο ελπίζοντας να ρεφάρει από τις αυξημένες πωλήσεις...Έτσι θα πείσεις τον αγοραστή ότι τον συμφέρει να αγοράσει την άλφα αντί για το QQ! Βλέποντας δλδ ότι η άλφα είναι ξεκάθαρα καλύτερη και θα την πάρει σε ίδια τιμή ή και φτηνότερα! Αναμφίβολα μια τέτοια κίνηση ενέχει ρίσκο, αλλά χωρίς να σπάσεις αυγά ομελέτα δεν γίνεται...Η Alfa δεν ενδιαφερεται για το QQ φυσικα Βασιλη. Ανταγωνιστες ειναι η Jaguar F Type , η Porsche Macan και η BMW X3.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
Για τη Stelvio ασφαλώς και έχεις δίκιο...
Αλλά αφού έχει βγάλει η άλφα και μοντέλα σαν το mito και τη giulietta, αυτό σημαίνει ότι κοιτάζει και...παρακάτω
Δεν θα την χάλαγε πιστεύω να έχει ένα μοντέλο με τα χαρακτηριστικά και τις πωλήσεις του QQ...Θα απογείωνε την εταιρία κάτι τέτοιο... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Alfa δεν ενδιαφερεται για το QQ φυσικα Βασιλη. Ανταγωνιστες ειναι η Jaguar F Type , η Porsche Macan και η BMW X3.Αυτό. Η τιμολόγηση δεν έχει να κάνει μόνο με το κατασκευαστικό κόστος, ή το επιθυμητό κέρδος, ή ακόμα και το πόσο 'prestigeάτο' θέλεις να εμφανίσεις το όχημά σου, αλλά και με το πόσο κοστίζουν οι ανταγωνιστές σου. Γιατί με αυτό το τρόπο (α) τοποθετείς το αυτοκίνητο στο bracket που θέλεις, (β) κάνεις target το επιθυμητό κοινό/αγοραστές, και (γ) δεν απαξιώνεις ή παρατιμολογείς το ίδιο σου το προϊόν.
-
Αν όπου QQ μπει X1 ή ακόμα καλύτερα Tiguan, και η alfa κάνει ότι λέει ο Βασίλης, νομίζω είναι ότι καλύτερο και αποτελεσματικότερο και για την alfa αλλά και για εμάς
-
Tiguan σε καμία περίπτωση Q3 προφανώς
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για τη Stelvio ασφαλώς και έχεις δίκιο...
Αλλά αφού έχει βγάλει η άλφα και μοντέλα σαν το mito και τη giulietta, αυτό σημαίνει ότι κοιτάζει και...παρακάτω
Δεν θα την χάλαγε πιστεύω να έχει ένα μοντέλο με τα χαρακτηριστικά και τις πωλήσεις του QQ...Θα απογείωνε την εταιρία κάτι τέτοιο...Θα βγάλει κι ένα μικρότερο SUV/Crossover από ότι λέγεται. Όμως η στόχευση δεν θα είναι το QQ, αλλά η X1. Με αυτές τις προδιαγραφές θα σχεδιαστεί και με αυτή την τιμολόγηση θα πουληθεί. H Alfa έχει αποφασίσει ότι θα επανέλθει εκεί που ήταν, ως premium μάρκα.
Εγώ σας τα χαρίζω αυτά τα βουβαλάκια πάντως και ζαχαρώνω την Giulia, σε βενζίνη φυσικά!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για τη Stelvio ασφαλώς και έχεις δίκιο...
Αλλά αφού έχει βγάλει η άλφα και μοντέλα σαν το mito και τη giulietta, αυτό σημαίνει ότι κοιτάζει και...παρακάτω
Δεν θα την χάλαγε πιστεύω να έχει ένα μοντέλο με τα χαρακτηριστικά και τις πωλήσεις του QQ...Θα απογείωνε την εταιρία κάτι τέτοιο...Θα βγάλει κι ένα μικρότερο SUV/Crossover από ότι λέγεται. Όμως η στόχευση δεν θα είναι το QQ, αλλά η X1. Με αυτές τις προδιαγραφές θα σχεδιαστεί και με αυτή την τιμολόγηση θα πουληθεί. H Alfa έχει αποφασίσει ότι θα επανέλθει εκεί που ήταν, ως premium μάρκα.
Εγώ σας τα χαρίζω αυτά τα βουβαλάκια πάντως και ζαχαρώνω την Giulia, σε βενζίνη φυσικά!
Γαμώ θα είναι...αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα είναι καλύτερη από την 3άρα ή την 4άρα...
-
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Γαμώ θα είναι...αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα είναι καλύτερη από την 3άρα ή την 4άρα...Οδηγικά (αυτό που ενδιαφέρει εμένα), είναι καλύτερη από όλα η Giulia σύμφωνα με όλα τα tests.
-
Ακομα ενα suv που δε βλεπεται κι ας ειναι alfa. Αυτα παθαινεις οταν μπλεκεις με κατηγοριες που δυσκολα δινουν σοβαρο σχεδιο. Η alfa δεν ειναι για τετοια. Καλα κανει και βγαζει ομως ,να πουλησει ωστε να της επιτρεψει να βγαλει αυτα που της αρεσει και μας αρεσει να βγαζει
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ακομα ενα suv που δε βλεπεται κι ας ειναι alfa. Αυτα παθαινεις οταν μπλεκεις με κατηγοριες που δυσκολα δινουν σοβαρο σχεδιο. Η alfa δεν ειναι για τετοια. Καλα κανει και βγαζει ομως ,να πουλησει ωστε να της επιτρεψει να βγαλει αυτα που της αρεσει και μας αρεσει να βγαζειΗ Stelvio είναι πανέμορφη. Από τα πιο όμορφα SUV που υπάρχουν. Απλά εσένα δεν σου αρέσει ολόκληρη η κατηγορία των SUV, άρα όποιο αυτοκίνητο και να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά το απορρίπτεις προκαταβολικά. Ασφαλώς δικαίωμά σου είναι αυτό, αλλά προφανώς δεν έχει καν νόημα η κριτική ΚΑΙ για τη Stelvio, όταν ξεκινάς από τέτοια αφοριστική θέση.
Alfa Romeo Stelvio