-
http://www.cnn.gr/money/story/53379/teli-kykloforias-gia-poion-xtypa-i-kampana
Τόσοι μήνες διαρροές με σενάρια επι σεναρίων για χρήση ρύπων ως βάση υπολογισμού για οχήματα πριν από το 2010 και στο τέλος το συνηθισμένο άδειασμα
Υπάρχουν 2λιτρα στην ελλάδα άνω των 17 ετών?
-
Πόσο καραγκιόζηδες θα γίνουν επιτέλους.. Πόσους μήνες διαρροές, τόσους μήνες σενάρια για να μείνουν ίδια.. Είναι κάφροι...
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Τόσοι μήνες διαρροές με σενάρια επι σεναρίων για χρήση ρύπων ως βάση υπολογισμού για οχήματα πριν από το 2010 και στο τέλος το συνηθισμένο άδειασμα
Ε καλά! Δεν σου υποσχέθηκαν αιώνια πίστη και αγάπη!
Για φέτος αυτά. Του χρόνου που θα το κάνουν θα σου πουν ότι το ήξερες εδώ και ένα χρόνο ...Για φέτος ... να΄ναι καλά τα παιδιά!
-
εδώ και χρόνια έτσι δεν γίνεται;
-
Σου λεει κάτω από δεκαετία τι θα κάνει
θα το πετάξει?Και μετά μου λεει ο άλλος στο συνεργείο δεν έχει αμάξια για σερβις.....
-
και δεν υπάρχει πλέον εταιρικό 2000 κυβικά
Τα εχω ξαναγράψει
Μόνο οι ιδιωτες τα πληρώνουν αυτά -
http://www.protothema.gr/economy/articl ... kloforias/
Οι αλλαγές που θα γίνουν τελικά θα είναι περιορισμένες και θα επικεντρωθούν σε αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας
Mια από τις πρώτες αποφάσεις που θα κληθεί να πάρει η νέα σύνθεση του οικονομικού επιτελείου αποτελεί και το ύψος των τελών κυκλοφορίας που θα πληρώσουν φέτος οι φορολογούμενοι για το 2017.
Ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος και η νέα υφυπουργός, αρμόδια για τα φορολογικά έσοδα, Κατερίνα Παπανάτσιου θα εξετάσουν τις τελικές εισηγήσεις για τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας μέσα στην εβδομάδα.
Οι αλλαγές που θα γίνουν τελικά θα είναι περιορισμένες και θα επικεντρωθούν οχήματα των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας. Ο στόχος είναι να αρθεί η ακινησία των οχημάτων αυτών και να αυξηθούν τα έσοδα της φορολόγησης.
Το τελικό σενάριο που αναμένεται να εξετάσει η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών προβλέπει:
-
Μείωση των ετήσιων τελών για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στους ελληνικούς δρόμους έως και την 31-12-2005 και είναι άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών. Η μείωση θα είναι της τάξης του 10% έως 20%.
-
Αύξηση των ετήσιων τελών κυκλοφορίας για τα οχήματα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου 2006 έως και τον Οκτώβριο του 2008 και είναι άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών. Από την αύξηση των τελών σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων αναμένεται να υπερκαλυφθεί το δημοσιονομικό κόστος για την μείωση των τελών στην κατηγορία των οχημάτων υψηλού κυβισμού και ηλικίας άνω των 10 ετών.
-
Διατήρηση του υπολογισμού των τελών με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους για τα οχήματα που έχουν πρωτοκυκλοφορήσει από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά, αλλά με αύξηση των τελών για τα οχήματα που εκπέμπουν αυξημένους ρύπους (π.χ. άνω των 180 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα).
Τα ειδοποιητήρια με τα νέα τέλη αναμένεται να αναρτηθούν στο taxisnet έως την ερχόμενη Κυριακή και θα πρέπει να εξοφληθούν έως το τέλος του 2016. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 100% των τελών του οχήματος.
-
-
Τι μας λέει ? Για -μικρή- μείωση για τα παλιά (180γρ).
Το αποτέλεσμα όλων αυτών: ελάχιστα παλιά θα ξαναμπούν σε κυκλοφορία (10% μείωση είναι της πλάκας ή κοροϊδία, όπως το δει κανείς), θα βγουν εκτός ακόμα περισσότερα 2λιτρα '08-'10, και θα βγουν εκτός ΚΑΙ καινούρια με πολύ βαριά τέλη (180γρ για αυτοκίνητο του '11-'12 είναι πανεύκολο νούμερο, εδώ εγώ με την 1600αρα C5 και το γλυτώνω παρά 12γρ)
-
Μετά τον Οκτ του 2008 τι θα γίνει με τα μεγάλα
τα ξεχάσανε? -
http://www.skai.gr/news/auto/article/32 ... rias-2017/
εδω λεει λίγο διαφορετικά πάντω
-
κι εδω τα λεει αναλυτικά
αρα γι αυτό από το πρώτο άρθρο λείπει η διετία 2007-2009
-
Σεναρια,σκηνοθεσιες και στο βαθος spielberg....χαλαρωστε και απολαυστε το,την επομενη κυριακη θα ξερουμε....μαλλον ηδη ξερουμε....
-
λες να τα πληρώσει το ΤΡΑΜΠ?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και δεν υπάρχει πλέον εταιρικό 2000 κυβικά
Τα εχω ξαναγράψει
Μόνο οι ιδιωτες τα πληρώνουν αυτάΦυσικά και υπάρχουν πολλά δίλιτρα εταιρικά.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
και δεν υπάρχει πλέον εταιρικό 2000 κυβικά
Τα εχω ξαναγράψει
Μόνο οι ιδιωτες τα πληρώνουν αυτάΦυσικά και υπάρχουν πολλά δίλιτρα εταιρικά.
Πολλά δεν τα λες, και φυσικά περιορίζονται σε μεγαλοστελέχη.
Σε γενικές γραμμές, το 1600άρι ντίζελ πάει σύννεφο. -
Εδώ είναι να πέσει τρελό γέλιο!
Από εκεί που άλλες χρονιές μας έπρηζαν για να κάνουν ασήμαντες αλλαγές, φέτος το τερμάτισαν, αφού ΚΑΙ μας έπρηξαν και παίζει να μην γίνει ΚΑΜΙΑ αλλαγή :http://www.caranddriver.gr/eidiseis/art ... s-7602212/
Στις… κυβερνητικές καλένδες απ΄ ότι φαίνεται οδεύουν οι πολυσυζητημένες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων για το 2017.
Το σίριαλ με τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας του 2017, μέσα από τις οποίες η κυβέρνηση θα απένειμε… δικαιοσύνη, τιμωρώντας τα άνω των 2 λίτρων αυτοκίνητα με ηλικία μικρότερης των 10 ετών και επιβραβεύοντας τα 2λιτρα άνω των δέκα ετών με τις ανάλογες αυξομειώσεις του κόστους, φαίνεται να μπαίνει στο συρτάρι.
Από το υπουργείο Οικονομικών αφήνουν πλέον ανοικτό το ενδεχόμενο, τελικά να μην υπάρξουν αλλαγές λίγα 24ωρα πριν ξεκινήσουν οι πληρωμές που θα ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους.
«Θα δούμε αν τελικά θα υπάρξουν αλλαγές», αναφέρουν πηγές της Καραγιώργη Σερβίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ως βασική αιτία για το γεγονός αυτό, τα κυβερνητικά στελέχη διαρρέουν την «τεχνική» αδυναμία όσον αφορά την διαχείριση των στοιχείων της υπάρχουσας βάσης δεδομένων, καθώς ανάμεσα στις προτάσεις του κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη, όπως τουλάχιστον είχαν δει το φώς της δημοσιότητας, ήταν και η επέκταση του μέτρου τελών κυκλοφορίας με βάση το CO2 για αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2008, κάτι που στα αυτοκίνητα με κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro4 και κυβισμού 1.300-1.800 κ.εκ. μπορεί και να σήμαινε ακόμη διπλασιασμό κόστους τελών!
Πάντως, έντονη είναι η φημολογία πώς στη διατήρηση του ίδιου πλαισίου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας καθοριστικό ρόλο έπαιξε η τρόικα που δεν δέχθηκε καμία αλλαγή. -
Αν η πρόβλεψη είναι ότι θα αυξηθούν τα έσοδα θα προχωρήσουν. Η τρόϊκα δεν λέει όχι σε αύξηση των εσόδων.
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
και δεν υπάρχει πλέον εταιρικό 2000 κυβικά
Τα εχω ξαναγράψει
Μόνο οι ιδιωτες τα πληρώνουν αυτάΦυσικά και υπάρχουν πολλά δίλιτρα εταιρικά.
Πολλά δεν τα λες, και φυσικά περιορίζονται σε μεγαλοστελέχη.
Σε γενικές γραμμές, το 1600άρι ντίζελ πάει σύννεφο.Είναι πάρα πολύ απλό αυτό που γράφω και δε θέλει πολύ ανάλυση
Δίλιτρα που τα τέλη τους να υπολογίζονται με τα κυβικά σε leasing δε πιστεύω ότι υπάρχουν
Υπολογίζονται με ρύπους, αρα ειναι πολύ μικρότερα από τα τέλη των ιδιωτών που μέσα σε 3 έτη δε το διώξανε -
τη φαγαμε τη φόλα και φετος οι 'διλιτροι προ 2010'
Δεν περιμενα και πολλα, γι'αυτο αλλωστε και καταθετω τις πινακιδες μου κανα 6μηνο καθε χρονο, αλλα αυτο δεν μπορω να το δεχτώ
Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Οικονομικών, κρίθηκε σκόπιμο να μην γίνουν βεβιασμένες κινήσεις αλλαγής των τελών,
μα απο περυσι το Νοέμβρη ειχαν αρχισει οι επιτροπες να τα μελετανε...
-
Δυστηχώς, φαίνεται πως αυτή την στιγμή είναι το λιγότερο που τους απασχολεί. Γι' αυτό και το ξεπέταξαν το θέμα με συνοπτικές.
Εδώ έχουν αξιολογήσεις και χίλιαδυό άλλα, με αυτά θα ασχολούνται;
Παίζει δυνατά κιόλας να μην ξαναβγούν κυβέρνηση και σου λέει τι είχαμε τι χάσαμε...
Τέλη κυκλοφορίας