-
Το ειχα ξαναδιαβασει σε αλλο suv νομιζω στο κασκαι αλλα μου κανει εντυπωση οι πιεσεις ελαστικων που θελει 38 μπρος πισω και αν ειναι φορτωμενο τοτε το πισω το κανεις 44. Εχει βεβαια και μια εναλλακτικη αν θελεις ανεση τοτε κατεβαινεις στα 33 αλλα με υποσημειωση αυξανει καταναλωση
-
Έχει κανείς εικόνα τελικών τιμών για το 1,4 TSI 125 και το 1,6 TDI 115 ?
Η καλύτερη τιμή που έχω πάρει μέχρι στιγμής είναι 27600€ για την έκδοση advance (κλειδί με μεταλλικό ) .
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Έχει κανείς εικόνα τελικών τιμών για το 1,4 TSI 125 και το 1,6 TDI 115 ?Η καλύτερη τιμή που έχω πάρει μέχρι στιγμής είναι 27600€ για την έκδοση advance (κλειδί με μεταλλικό ) .
Πολυ καλη τιμη. Προχωρα
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Έχει κανείς εικόνα τελικών τιμών για το 1,4 TSI 125 και το 1,6 TDI 115 ?Η καλύτερη τιμή που έχω πάρει μέχρι στιγμής είναι 27600€ για την έκδοση advance (κλειδί με μεταλλικό ) .
Και για τα δυο ίδια τιμη; χώρις αυτόματο, σωστα;
-
100 ευρω φτηνοτερο ειναι το βενζινης 125 απο το πετρελαιο 115 στον καταλογο
-
http://www.autobild.de/artikel/vw-tigua ... 81523.html
Τεστάρισμα επιδόσεων του tiguan με τα 190 άλογα
Beschleunigung
0–50 km/h 2,9 s
0–100 km/h 8,6 s
0–130 km/h 14,1 s
Zwischenspurt
60–100 km/h 4,8 s
80–120 km/h 6,0 s
Leergewicht/Zuladung 1772/548 kg
Gewichtsverteilung v./h. 57/43 %
Wendekreis links/rechts 11,4/11,3 m
Bremsweg
aus 100 km/h kalt 36,5 m
aus 100 km/h warm 37,3 m
Innengeräusch
bei 50 km/h 59 dB (A)
bei 100 km/h 63 dB (A)
bei 130 km/h 68 dB (A)
Testverbrauch – CO2 7,0 l D – 186 g/km
Reichweite 855 km -
Επιβεβαιωνεται και απο αυτη τη δοκιμη η κορυφαια επιδοση στο φρεναρισμα απο τα 100χλμ που ειχε μετρησει το drive. Δεν αρκει να επιταχυνεις μονο. Θα πρεπει να σταματας κιολας. Αλλος ενας τομεας που δειχνει ποσο κορυφαιο ειναι
-
από την άλλη απέχει από τα νούμερα που δίνει η VW, όπως π.χ. το 0-100 σε 7,9 εδώ έχει γίνει 8,6
Σαφώς πιο αργό... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
από την άλλη απέχει από τα νούμερα που δίνει η VW, όπως π.χ. το 0-100 σε 7,9 εδώ έχει γίνει 8,6
Σαφώς πιο αργό...Στα φρενα Βασιλη ειναι στανταρ οι μετρησεις. Στις επιδοσεις αμα διαβασεις 10 τεστ θα παρεις 10 διαφορετικες μετρησεις. Η vw και η καθε vw δινει καποια νουμερα που ειτε ειναι ακριβη ειτε απεχουν. Αυτα ειναι γνωστα
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
από την άλλη απέχει από τα νούμερα που δίνει η VW, όπως π.χ. το 0-100 σε 7,9 εδώ έχει γίνει 8,6
Σαφώς πιο αργό...Στο βίντεο που είχα ποσταρει 0-100 σε sport mode το έκανε σε 8.3'
-
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να αλλοιώσουν τις τιμές 0-100 ή 100 - 0. Σημασία έχει οι μετρήσεις να έχουν μικρές ποσοστιαίες αποκλίσεις και να μην εμφανίζεται το άσπρο μαύρο.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να αλλοιώσουν τις τιμές 0-100 ή 100 - 0. Σημασία έχει οι μετρήσεις να έχουν μικρές ποσοστιαίες αποκλίσεις και να μην εμφανίζεται το άσπρο μαύρο.Δίκιο πάλι ο Σπυρος...
-
Σύγκριση led
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Κινδυνευοντας να παρεξηγηθω ας καταθεσω και εγω καλοπροαιρετα την αποψη μου για τα τελευταια 2-3 θεματα που προκαλεσαν ενταση...
- Τα περι λαδιων στα VAG ειναι τουλαχιστον υπερβολη. Εγω προσωπικα στο ibiza 1.2tsi συμπληρωσα λαδι 2-3 φορες στα 5 χρονια που το κρατησα και στο tt 2.0tfsi συμπληρωνω 500ml καθε 6μηνες χοντρικα και με τον κινητητα να δουλευει συνεχεια στο maximum. Νομιζω οτι αυτη ειναι και η γενικοτερη εικονα στα TSi , εκτος απο περιπτωσεις λαχεια...
Τωρα κατι που ακουστηκαν αγχος μην τελειωσει το λαδι ή μην μεινεις ειναι λιγο αστεια. Ακομα και να μην εχεις 1lt καβατζα στο πορτ παγκαζ , το λαμπακι αναβει εγκαιρως και εχεις απλετο χρονο χωρις να μεινεις , να σταματησεις την επομενη και να αγορασεις να συμπληρωσεις.
Οπως ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σεβαστη η επιλογη καποιων να θελουν ενα αμαξι αρκει να μην σπαει-μην χαλαει και ας ειναι corolla , ετσι πρεπει να ειναι σεβαστη και η επιλογη καποιων να συμπληρωνουν λαδακι ή να επισκεπτονται το συνεργειο καθε 2-3 χρονια για καμια απροοπτη βλαβη των 100-200Ε , προκειμενου να απολαμβανουν την οδηγικη αισθηση (= ποιοτητα κυλησης , αισθηση καμπινας , οδηγικη συμπεριφορα) ενος Γερμανικου αυτοκινητου , που δυστυχως δεν πλησιαζουν ουτε τα ιαπωνικα , ουτε οι αλλοι. - Εχει συζητηθει και στο τοπικ της Χ1, η παραλογη τιμολογιακη πολιτικη της BMW δειχνει τουλαχιστουν αδιαφορια για την Ελληνικη αγορα και τους νεους φορους. Αν συνυπολογισουμε οτι και στα χαρτια βγαινει καλυτερο το νεο Tiguan τοτε δεν μενουν και πολλα επιχειρηματα υπερ της Χ1.
Βεβαια αν ΔΕΝ ακολουθουσε την περιεργη πολιτικη η BMW να αποδιδει ο 1.5Τ μονο 136 αλογα και απεδιδε καμια 160αρια οπως πρεπει, η συζητηση VS δεν θα γινοταν καν. - Τελος στην Ελλαδα BMW αγοραζουν 2 τυποι αγοραστων. α) Αυτος που το οικονομικο δεν αποτελει κριτηριο , οποτε θα αγορασει την καλυτερη εκδοση και τον δυνατοτερο κινητηρα προκειμενου να παρει το premium που του αρεσει και β) αυτος που δεν τον νοιαζουν νουμερα και επιδοσεις αρκει να εχει BMW και θα παρει την φτηνοτερη με τον πιο ψοφιο κινητηρα και τα λιγοτερα εξτρα.
Και στις 2 πραπανω κατηγοριες , ευκολα καταλαβαινουμε οτι τα συγκριτικα πχ X1 vs Tiguan ειναι παντελως αδιαφορα. Πιο πολυ αφορουν αυτους που ετσι κι αλλιως θα αγοραζαν tiguan.
ΥΓ: οσοι κραζουν την εμφανιση του tiguan (και εγω το εκανα) , προτεινω να το δουν απο κοντα, ειναι απο τα αυτοκινητα που αδικουνται στις φωτο
- Τα περι λαδιων στα VAG ειναι τουλαχιστον υπερβολη. Εγω προσωπικα στο ibiza 1.2tsi συμπληρωσα λαδι 2-3 φορες στα 5 χρονια που το κρατησα και στο tt 2.0tfsi συμπληρωνω 500ml καθε 6μηνες χοντρικα και με τον κινητητα να δουλευει συνεχεια στο maximum. Νομιζω οτι αυτη ειναι και η γενικοτερη εικονα στα TSi , εκτος απο περιπτωσεις λαχεια...
-
Συνυπογραφω με τα 2 χέρια.
-
Μια πρωτη ενδειξη καταναλωσης του 1.6tdi:
500χλμ μεχρι τωρα και ο υπολογιστης ταξιδιου μου βγαζει αυτονομια 550χλμ ακομα.
Απο τα 500χλμ τα 240χλμ εγιναν στην και καλα εθνικη που τη λενε εδω κατω(!!!) και τα υπολοιπα 260 σε διαδρομες των 10χλμ το πολυ η καθεμια.
Η καταναλωση που μου εχει γραψει ειναι απο 4,1 εξω εως 6,5 μεσα στη πολη.
Οι ταχυτητες ταξιδιου ηταν στα 120-130 χλμ.
Στα 120χλμ εχει 2.000 στροφες και στα 180χλμ εχει 3.000.
Παρατηρουσα τη θερμοκρασια λαδιου αυτες τις μερες και βλεπω οτι τα λαδια πιανουν θερμοκρασια λειτουργιας οταν πλεον κοντευω να φτασω στο προορισμο μου.
Επισης οταν το νερο του ψυγειου ειναι στους 90 βαθμους τα λαδια (που ως γνωστο αργουν λιγο ακομα) ειναι στους 50 -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Μια πρωτη ενδειξη καταναλωσης του 1.6tdi:
500χλμ μεχρι τωρα και ο υπολογιστης ταξιδιου μου βγαζει αυτονομια 550χλμ ακομα.
Απο τα 500χλμ τα 240χλμ εγιναν στην και καλα εθνικη που τη λενε εδω κατω(!!!) και τα υπολοιπα 260 σε διαδρομες των 10χλμ το πολυ η καθεμια.
Η καταναλωση που μου εχει γραψει ειναι απο 4,1 εξω εως 6,5 μεσα στη πολη.
Οι ταχυτητες ταξιδιου ηταν στα 120-130 χλμ.
Στα 120χλμ εχει 2.000 στροφες και στα 180χλμ εχει 3.000.
Παρατηρουσα τη θερμοκρασια λαδιου αυτες τις μερες και βλεπω οτι τα λαδια πιανουν θερμοκρασια λειτουργιας οταν πλεον κοντευω να φτασω στο προορισμο μου.
Επισης οταν το νερο του ψυγειου ειναι στους 90 βαθμους τα λαδια (που ως γνωστο αργουν λιγο ακομα) ειναι στους 50πολύ καλά νούμερα Νίκο. Αίσθηση ταξιδιού καλή? Άνεση?
-
**Tiguan receives the German Design Award 2017 **
The German Design Council has announced the winners of the German Design Award 2017. A Volkswagen brand model is among this year's winners: the Volkswagen Tiguan has been selected as a winner in the 'Transportation' category and honored with this prestigious and preeminent award.
The German Design Award is the fifth award won this year by the new Tiguan for outstanding automotive design. The Volkswagen design team led by Klaus Bischoff has given the second generation of this popular compact SUV an elegant appearance. The new Tiguan is longer, wider and lower in height compared to its predecessor. These new dimensions have been achieved in no small part through the use of the MQB (Modular Transverse Matrix). The result is a striking SUV profile with distinctive proportions and a very dynamic design. At the front, the radiator grille and LED projection headlights unit (fitted as standard in the Highline equipment option) emphasizes the powerfully upright overall impression.
Established in 2012, the German Design Award is one of the most prestigious design competitions in the world and is highly regarded well beyond expert circles. This coveted prize is awarded by the German Design Council. Founded in 1953 by the German Bundestag as a foundation, this international committee is one of the world's leading centers of excellence for communication and brand management within the design field.
The award ceremony of the German Design Award will take place in Frankfurt on 10 February 2017. -
Ο χρήστης Greg_CivEng έγραψε:
**Tiguan receives the German Design Award 2017 **
The German Design Council has announced the winners of the German Design Award 2017. A Volkswagen brand model is among this year's winners: the Volkswagen Tiguan has been selected as a winner in the 'Transportation' category and honored with this prestigious and preeminent award.
The German Design Award is the fifth award won this year by the new Tiguan for outstanding automotive design. The Volkswagen design team led by Klaus Bischoff has given the second generation of this popular compact SUV an elegant appearance. The new Tiguan is longer, wider and lower in height compared to its predecessor. These new dimensions have been achieved in no small part through the use of the MQB (Modular Transverse Matrix). The result is a striking SUV profile with distinctive proportions and a very dynamic design. At the front, the radiator grille and LED projection headlights unit (fitted as standard in the Highline equipment option) emphasizes the powerfully upright overall impression.
Established in 2012, the German Design Award is one of the most prestigious design competitions in the world and is highly regarded well beyond expert circles. This coveted prize is awarded by the German Design Council. Founded in 1953 by the German Bundestag as a foundation, this international committee is one of the world's leading centers of excellence for communication and brand management within the design field.
The award ceremony of the German Design Award will take place in Frankfurt on 10 February 2017.Ε όχι και βραβείο σχεδιασμου
-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Μια πρωτη ενδειξη καταναλωσης του 1.6tdi:
500χλμ μεχρι τωρα και ο υπολογιστης ταξιδιου μου βγαζει αυτονομια 550χλμ ακομα.
Απο τα 500χλμ τα 240χλμ εγιναν στην και καλα εθνικη που τη λενε εδω κατω(!!!) και τα υπολοιπα 260 σε διαδρομες των 10χλμ το πολυ η καθεμια.
Η καταναλωση που μου εχει γραψει ειναι απο 4,1 εξω εως 6,5 μεσα στη πολη.
Οι ταχυτητες ταξιδιου ηταν στα 120-130 χλμ.
Στα 120χλμ εχει 2.000 στροφες και στα 180χλμ εχει 3.000.
Παρατηρουσα τη θερμοκρασια λαδιου αυτες τις μερες και βλεπω οτι τα λαδια πιανουν θερμοκρασια λειτουργιας οταν πλεον κοντευω να φτασω στο προορισμο μου.
Επισης οταν το νερο του ψυγειου ειναι στους 90 βαθμους τα λαδια (που ως γνωστο αργουν λιγο ακομα) ειναι στους 50πολύ καλά νούμερα Νίκο. Αίσθηση ταξιδιού καλή? Άνεση?
Afex κανεις πολυ ανετο και ησυχο ταξιδι ειδικα στην ηχομονωση. Εσυ φανταζομαι με το αυτοματο θα εισαι αρχηγος σε παραπανω πραγματα απο μενα. Αν διαπιστωσεις κατι και εχεις αποριες ρωτα με οταν το παρεις γιατι σιγα-σιγα ανακαλυπτω διαφορα
VW Tiguan 2016