-
Πήγαινε ως τα 80km/h, ποια αεροδυναμική; Και καλύτερα από τα 4x4 σε λάσπη και χιόνι αν και 2x4, φθάνει να μην ήσουν βιαστικός.
-
Σε περίπτωση που την έβαζαν έτσι στο Duster εννοώ.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε περίπτωση που την έβαζαν έτσι στο Duster εννοώ.Δεν νομιζω να αλλαζε κατι!!!!!!
-
Αν ισχύει ο συντελεστής αεροδυναμικης cd 0.30 που είχα διαβάσει για το Duster, μια ρόδα στο καπο του μάλλον θα τον χαλούσε.
Μπορεί και όχι... -
Τα παντα χαλανε την αεροδυναμικη. Π.χ. σε μοτοσυκλετα οι καθρεπτες στα 150χλμ κλεβουν 2-3χλμ
-
Μ' αρέσει Κώστα και Νίκο που ασχολείστε με αυτό το σχόλιο....
-
Είναι επιλογή (όπως και στην οροφή) μόνο για καθαρόαιμα off road και στρατιωτικά, όχι για SUV και Crossover.
Τα forum για σχόλια προορίζονται. -
Εξωτερικά πίσω απ' το πορτ παγκάζ όμως θα μπορούσε να την έχει χωρίς να επηρεάζει την αεροδυναμική του (και να ωφελείται κι ο χώρος αποσκευών). Βέβαια αυξάνει το εξωτερικό μήκος - ίσως γι' αυτό δεν το πολυβλέπουμε τελευταία.
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Τα forum για σχόλια προορίζονται.
Προφανώς δεν έλεγα για εσένα αλλά για να το λές καλά κάνει και κοροϊδεύει συνεχώς τις επιλογές σας ο άλλος....
-
Εφόσον η κριτική γίνεται ευκοινώνητα, τότε είναι ευπρόσδεκτη.
Σήμερα το πρωί πήγα όλα τα ρούχα της κόρης στο νέο της σπίτι με τη μία. Τα περισσότερα μπήκαν οριζοντίως στο πίσω κάθισμα και τα ασφάλισα με δύο λάστιχα, των οποίων τα γαντζάκια έπιασαν το μέταλλο των προσκεφάλων από πάνω και σε ένα σημείο που το πλαστικό ενώνεται με το αφρώδες τμήμα του καναπέ. Με το Matrix θα έκανα δύο διαδρομές (και με το Atos 3)
Και δεν χρησιμοποίησα την εταζέρα. -
Δεν έχει αρκετά ρούχα [emoji14]
Έκανα αυτές τις μέρες μετακόμιση με το νταστερ. Για όλα τα μικρό πράγματα του φοιτητικού σπιτιού. Τα έπιπλα μεταφερθηκαν με ξαδελφακιSent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Συφορουμίτες γειά σας. Ταξίδευα Παρασκευή απόγευμα από Πελοπόννησο (Ηλεία) προς Αθήνα,με το 4χ4 dci duster μου (40000χλμ χωρίς πρόβλημα), αφού προηγουμένως φουλάρισα με Shell Power Diesel σε γνωστό μου βενζινάδικο. Λίγο μετά την Κόρινθο μου ανάβει το κόκκινο της μηχανής με την ένδειξη stop και ταυτόχρονα το κίτρινο της προθέρμανσης πετρελαίου. Σταματάω και σβήνω τον κινητήρα. Μετά από λίγο ξαναδοκιμάζω εκκίνηση και με ανακούφιση διαπιστώνω ότι έσβησαν τα λαμπάκια στο ταμπλό. Συνεχίζω το ταξείδι, αλλά μετά από λίγο μου ξανανάβουν. Αυτή τη φορά δεν σταματάω και συνεχίζω διατηρώντας τις στροφές κάτω από 2500, γιατί μου μπήκε η ιδέα της περίπτωσης ανανέωσης του φίλτρου μικροσωματιδίων. Μετά από 15 λεπτά περίπου καταλαβαίνω ότι έχω μικρορεταρίσματα και μείωση της απόδοσης. Βγαίνω σε ένα πάρκιν, εν τω μεταξύ έχει νυχτώσει, αφίνω τη μηχανή στο ρελαντί και ελέγχω την εξάτμιση, αλλά δεν παρατηρώ ούτε λευκό καπνό ούτε αύξηση στροφών, που αναφέρονται στο βιβλίο για την ανανέωση του φίλτρου μικροσωματιδίων, ενώ τα λαμπάκια που ανέφερα παρέμειναν αναμμένα. Μετά από αυτά σβήνω τον κινητήρα και αρχίζω να σκέπτομαι ρυμούλκηση, φίλους κ.λ.π. Πλέον μένω με την εντύπωση της κακής ποιότητας καυσίμου και στην απελπισία μου, ανοίγω το καπό και πιέζω δύο - τρεις φορές τη φούσκα που έχει για εξαέρωση. Ξανανάβω τη μηχανή και παρατηρώ ότι έχει σβήσει το λαμπάκι της προθέρμανσης, αλλά το κόκκινο του κινητήρα παρέμεινε αναμμένο. Αποφασίζω να συνεχίσω το ταξείδι με 2 -2200 στροφές. Μετά από 4-5 χιλιόμετρα το κόκκινο λαμπάκι σβήνει και συνεχίζω κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα διανύοντας 75 - 80 χλμ., μέχρι να ολοκληρώσω το ταξείδι μου. Την Δευτέρα πρωί πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στη Τατοίου (ΤΕΟΡΕΝ ΜΟΤΟΡΣ) της Renault και μου επαναπρογραμμάτισαν το σύστημα ψεκασμού καυσίμου επειδή ο υπολογιστής έδειξε παλιά βλάβη στο μπεκ του Νο1 κυλίνδρου, χωρίς να μπορούν με σαφήνεια να μου πουν γιατί είχα αυτό το περιστατικό. Το καύσιμο διαπιστώθηκε ότι ήταν καθαρό και συνεχίζω με το ίδιο καύσιμο χωρίς πρόβλημα. Δεν μου απέκλεισαν ούτε την περίπτωση ανανέωσης του φίλτρου μικροσωματιδίων, ούτε την περίπτωση να πήγε σκουπιδάκι στο μπεκ. Γενικό συμπέρασμα δεν έβγαλα, αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο, ας μας το περιγράψει. Για καλό και κακό αποφεύγετε το Power Diesel της Shell τις Παρασκευές, γιατί οι δεξαμενές τους είναι στα τελειώματα, μετά τη προσφορά της Πέμπτης σε μειωμένη τιμή και μπορεί να παρασύρουν σκουπιδάκια από τον πυθμένα κατά το γέμισμα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν ισχύει ο συντελεστής αεροδυναμικης cd 0.30 που είχα διαβάσει για το Duster, μια ρόδα στο καπο του μάλλον θα τον χαλούσε.
Μπορεί και όχι...Αν ισχυει,ειναι εξαιρετικος για το ειδος του οχηματος και σιγουρα η ροδα στο καπο θα ηταν εγκλημα. Το θεωρω ομως απιθανο αυτο το νουμερο!
-
Νομιζω ειναι κοντα στο 40
-
Εάν θυμάμαι καλά κάπου είχα διαβάσει για 0,42.
-
Πως σας ήρθε η ιδέα με την ρόδα στο καπό; Ποιο ήταν το τελευταίο μοντέλο μαζικής παραγωγής που κυκλοφόρησε και είχε την ρόδα στο καπό; Κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε σοβαρά θέματα αεροδυναμικής, ασφάλειας πεζών (τι σκορ θα έκανε κάτι τέτοιο στα τεστ του EuroNcap), συν το γεγονός ότι δεν εξυπηρετεί να έχεις το λάστιχο να ζεσταίνεται διαρκώς από την μηχανή και το καλοκαίρι να ψήνεται από τον ήλιο.
Το Duster έχει cd 0.42 (http://www.autoevolution.com/reviews/dacia-duster-16-4x4-16v-2010.html), που χαμηλό δεν το λες, αλλά αν το δούμε και αλλιώς τον ίδιο συντελεστή είχε και η Lamborghini Countach
ΥΓ. Με πρόλαβε ο SPI!
-
Ενώ τώρα το νταστερ τα πάει καλά με τους πεζούς [emoji14]
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Κανένα αυτοκίνητο δεν τα πάει καλά με τους πεζούς και ειδικά τα suv.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εάν θυμάμαι καλά κάπου είχα διαβάσει για 0,42.Φυσιολογικοτατο.....οποτε η ροδα στο καπο δεν θα του κανει κακο! Ολα εκει πανω παιζουν.......και απορω για κατι χαμηλες καταναλωσεις που διαβαζω σε ανοιχτο δρομο. Περα απο το βαρος τους εχουν και τεραστιο ογκο αερα να σπρωξουν στα πολλα χλμ!
-
Το QQ εχει cd 0.30
Dacia Duster