-
Τότε προφανώς σου είναι άχρηστη η ρεζέρβα... Αλλά δε νομίζω ότι μόνο η Ελλάδα είναι η εξαίρεση που η οδική βοήθεια δεν πάει στο βουνό. Θέλω να πω έχει λόγο ύπαρξης η ρεζέρβα.
Μου κάνει πάντως εντύπωση που στα 4κίνητα Qashqai και Kadjar (που έχουν το ίδιο σύστημα τετρακίνησης) δεν έχει διαφορά η χωρητικότητα του πορτ παγκάζ σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις τους ενώ στο Duster έχει τόση διαφορά.
-
Το duster εχει κανονικη ρεζερβα, δλδ λαστιχο κανονικων διαστασεων οπως αυτα που φοραει.
Φαντασου να σου κατσει κατι τετοιο στο βουνο χεμωνιατικα, να νυχτωνει και να εχεις και τα παιδια μεσα
screen shots
και να πρεπει να περιμενεις κανα δυωρο να ερθει ο αλλος να σου αλλαξει λαστιχο, ενω σε ενα τεταρτο μονος σου εχεις ξεμπερδεψει.
Υποψιν αυτο
upload picture
συνεβει σε ασφαλτινο ορεινο δρομο.
Και ευτυχως που ο φιλος ειχε ρεζερβα, εστω και αναγκης.
image free hosting
Η φαντασου νε ειναι κομβοϊ τριων, τεσσαρων αυτοκινητων και να περιμενουνε ολοι να ερθει ο μαστορας να σου αλλαξει το λαστιχο. Η θα σε παρατησουνε και θα σε περιμενουνε στην ταβερνα ή θα μεινουνε μαζι σου για συμπαρασταση, η εκδρομη ομως θα εχει γινει κ@λ@ς.
Γι' αυτο τα 4χ4 που πανε εκτος ασφαλτου (και οχι μονο) πρεπει να εχουνε ρεζερβα κα-νο-νι-κη. -
Όταν δεν έχετε ρεζέρβα και θα έρθει η οδική μετά από 1 ώρα τι θα κάνετε; Θα σας πάει στο κοντινότερο βουλκανιζατέρ και θα χάσετε συνολικά 2 ώρες από την ζωή σας χωρίς λόγο, ενώ μέσα σε 10' θα είχατε αλλάξει τον τροχό και θα φεύγατε...
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Μου κάνει πάντως εντύπωση που στα 4κίνητα Qashqai και Kadjar (που έχουν το ίδιο σύστημα τετρακίνησης) δεν έχει διαφορά η χωρητικότητα του πορτ παγκάζ σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις τους ενώ στο Duster έχει τόση διαφορά.
Εκει θελω να καταληξω,γι αυτο ανεφερα πριν οτι εχει γινει προχειροδουλεια στο συγκεκριμενο σημειο.Στα περισσοτερα αυτοκινητα που γνωριζω δεν υπαρχει διαφορα στον αποθηκευτικο χωρο λογω τετρακινησης..και στο duster εχουμε περιπου 70 λιτρα διαφορα..
Οσο για την ρεζερβα δεν με ενοχλει καθολου το βαρος της,με ενοχλει μονο οτι χανω αποθηκευτικο.Θα μπορουσα να εχω περιπου 15-20 cm παραπανω υψος πισω και επειδη το βρισκω συχνα μπροστα μου γιατι κουβαλαω καποια πραγματα που για λιγα εκατοστα πρεπει καθε φορα να τα αποσυναρμολογω και αντε παλι απο την αρχη..
Σιγουρα με την ρεζερβα νιωθεις ασφαλεια και εισαι ανεξαρτητος,αλλα βαλτε την λιγο πιο εξυπνα ρε παιδια.. Στα περισσοτερα αυτοκινητα δεν κλεβει πραγματικα καθολου χωρο,εδω την εχουν πεταξει εκει μεσα και σου ανεβαζουν 20 cm τον πατο και ολα καλα.. -
Πάντως το προτιμώ έτσι από την κλασική τοποθέτηση πίσω όπως στα Renault Scenic 4x4 και τα τζιποειδή τετρακίνητα. Ειδικά εκείνα που την έχουν εκτεθειμένη.
Αν η Dacia έβαζε έναν Pininfarina να της το σχεδιάσει θα τα είχε λύσει όλα αυτά αλλά η τιμή θα ανέβαινε 3000€ ή και παραπάνω. Θα αγοράζαμε τότε Dacia, ακόμη και αν ήταν ισάξιο με τα Skoda, Nissan, Suzuki και Opel? Κάποιοι από εμάς όχι, στημ ίδια τιμή θα διαλέγαμε την πιο φημισμένη μάρκα. -
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Πάντως το προτιμώ έτσι από την κλασική τοποθέτηση πίσω όπως στα Renault Scenic 4x4 και τα τζιποειδή τετρακίνητα. Ειδικά εκείνα που την έχουν εκτεθειμένη.
Αν η Dacia έβαζε έναν Pininfarina να της το σχεδιάσει θα τα είχε λύσει όλα αυτά αλλά η τιμή θα ανέβαινε 3000€ ή και παραπάνω. Θα αγοράζαμε τότε Dacia, ακόμη και αν ήταν ισάξιο με τα Skoda, Nissan, Suzuki και Opel? Κάποιοι από εμάς όχι, στημ ίδια τιμή θα διαλέγαμε την πιο φημισμένη μάρκα.Βασικό προτέρημα του Duster είναι η τιμή του. Σίγουρα δε θα είχε μέλλον με τιμολόγηση ανάλογη της Nissan π.χ. ακόμα κι αν προσέφερε περισσότερα. Μπορεί να μην έχει την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών αλλά μικρό το κακό δεδομένης της φιλοσοφίας και της τιμής του γι' αυτά που προσφέρει.
Πάντως θα μπορούσε άνετα να έχει τη ρεζέρβα πίσω όπως τα κλασικά τετρακίνητα που λες (π.χ. Jimny). Για μένα το πλεονέκτημα της αύξησης του χώρου αποσκευών (και η ευκολία πρόσβασης, αν και αυτό λιγότερο) που θα προσέφερε θα επισκίαζε τα όποια μειονεκτήματα (αύξηση μήκους, έκθεση ρεζέρβας σε καιρικά φαινόμενα - αν και το τελευταίο περιορίζεται με το κάλυμα που βάζουν οι περισσότεροι).
-
Αυτό το αμάξι ζει τη 2η νιότη του σε πωλήσεις στην Ελλάδα (γιατί έξω μόνο ανοδικά πάει). Στα Χανιά ότι δεν πούλησε 3 χρόνια το πούλησε σε 1 εξάμηνο. Ίσως παίζει ρόλο και η διαφήμιση βέβαια..
-
Ο χρήστης sugar έγραψε:
Μου κάνει πάντως εντύπωση που στα 4κίνητα Qashqai και Kadjar (που έχουν το ίδιο σύστημα τετρακίνησης) δεν έχει διαφορά η χωρητικότητα του πορτ παγκάζ σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις τους ενώ στο Duster έχει τόση διαφορά.
Εκει θελω να καταληξω,γι αυτο ανεφερα πριν οτι εχει γινει προχειροδουλεια στο συγκεκριμενο σημειο.Στα περισσοτερα αυτοκινητα που γνωριζω δεν υπαρχει διαφορα στον αποθηκευτικο χωρο λογω τετρακινησης..και στο duster εχουμε περιπου 70 λιτρα διαφορα..
Οσο για την ρεζερβα δεν με ενοχλει καθολου το βαρος της,με ενοχλει μονο οτι χανω αποθηκευτικο.Θα μπορουσα να εχω περιπου 15-20 cm παραπανω υψος πισω και επειδη το βρισκω συχνα μπροστα μου γιατι κουβαλαω καποια πραγματα που για λιγα εκατοστα πρεπει καθε φορα να τα αποσυναρμολογω και αντε παλι απο την αρχη..
Σιγουρα με την ρεζερβα νιωθεις ασφαλεια και εισαι ανεξαρτητος,αλλα βαλτε την λιγο πιο εξυπνα ρε παιδια.. Στα περισσοτερα αυτοκινητα δεν κλεβει πραγματικα καθολου χωρο,εδω την εχουν πεταξει εκει μεσα και σου ανεβαζουν 20 cm τον πατο και ολα καλα..Δεν νομίζω ότι είναι θέμα προχειροδουλειας αλλά τεχνικό θέμα και μάλλον θέμα επιλογής πατωματος. Τα τετρακινητα με το συγκεκριμένο πάτωμα έχουν αυτό το 'πρόβλημα'.
-
+1
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μου κάνει πάντως εντύπωση που στα 4κίνητα Qashqai και Kadjar (που έχουν το ίδιο σύστημα τετρακίνησης) δεν έχει διαφορά η χωρητικότητα του πορτ παγκάζ σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις τους ενώ στο Duster έχει τόση διαφορά.
Εκει θελω να καταληξω,γι αυτο ανεφερα πριν οτι εχει γινει προχειροδουλεια στο συγκεκριμενο σημειο.Στα περισσοτερα αυτοκινητα που γνωριζω δεν υπαρχει διαφορα στον αποθηκευτικο χωρο λογω τετρακινησης..και στο duster εχουμε περιπου 70 λιτρα διαφορα..
Οσο για την ρεζερβα δεν με ενοχλει καθολου το βαρος της,με ενοχλει μονο οτι χανω αποθηκευτικο.Θα μπορουσα να εχω περιπου 15-20 cm παραπανω υψος πισω και επειδη το βρισκω συχνα μπροστα μου γιατι κουβαλαω καποια πραγματα που για λιγα εκατοστα πρεπει καθε φορα να τα αποσυναρμολογω και αντε παλι απο την αρχη..
Σιγουρα με την ρεζερβα νιωθεις ασφαλεια και εισαι ανεξαρτητος,αλλα βαλτε την λιγο πιο εξυπνα ρε παιδια.. Στα περισσοτερα αυτοκινητα δεν κλεβει πραγματικα καθολου χωρο,εδω την εχουν πεταξει εκει μεσα και σου ανεβαζουν 20 cm τον πατο και ολα καλα..Δεν νομίζω ότι είναι θέμα προχειροδουλειας αλλά τεχνικό θέμα και μάλλον θέμα επιλογής πατωματος. Τα τετρακινητα με το συγκεκριμένο πάτωμα έχουν αυτό το 'πρόβλημα'.
Δεχομαι οτι για λογους μειωσης κοστους κατασκευης καποια δευτερευοντα μερη πεφτουν θυματα.(οπως π.χ. ο διακοπτης ρυθμισης των φωτων,ειναι λιγο ακυρος..)
Σιγουρα η τετρακινηση δημιουργει προβλημα στο πισω μερος..Απλα καθε φορα που σηκωνω το κοντρα πλακε να παρω κατι απο κατω σκεφτομαι οτι θα μπορουσε να εχει γινει κατι καλυτερο εκει μεσα..
Any way.. ας εχει κ ενα κουσουρι.. στο κατω-κατω υπαρχει αμαξι που να μην εχει.. -
Σε θέματα εργονομίας αυτά που πραγματικά με ενόχλησαν εξαρχής ήταν η ρύθμιση των φώτων με τον σχετικό περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται σε τυφλό σημείο κάτω από το τιμόνι και η ρύθμιση των καθρεπτών με τον διακόπτη να βρίσκεται κάτω από το λεβιέ του χειρόφρενου. Στα υπόλοιπα όπως για παράδειγμα η θέση της οθόνης του media nav δεν έχω κανένα πρόβλημα. Τολμώ μάλιστα να πω πως το ταμπλό του αυτοκινήτου το λιγότερο μου αρέσει πολύ καθώς κάθε του εκατοστό είναι απόλυτα χρηστικό. Τέλος ο χώρος των αποσκευών για τα δικά μου δεδομένα είναι το λιγότερο ιδανικός. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα χρειάστηκε να βάλω εντός του 5 δοχεία των 20 λίτρων προκειμένου να προμηθευτώ το κρασί της χρονιάς. Μαζί με άλλα συμπράγαλα ( 2 φωτογραφικές μηχανές στις θήκες τους, τρίποδο φωτογράφησης μεταξύ άλλων καθώς και άλλα...) χώρεσαν όλα μια χαρά.
Τώρα για τα προαναφερθέντα οχήματα qq kadjar το γεγονός πως δεν υπάρχει διαφορά στη χωρητικότητα των 4χ4 και 4χ2 εκδόσεων κάτι δεν μου πάει καλά... Μήπως υπάρχει εκεί λιγότερη μέριμνα ώστε τα μπροστοκίνητα να έχουν μεγαλύτερους χώρους αποσκευών; Μήπως υπάρχει εν τέλει διαφορά στις χωρητικότητες η οποία δεν αναφέρεται; Γιατί στο πλείστον των οχημάτων έχουμε γενικά αναφορές στη max χωρητικότητα που μπορεί να φτάσει ο χώρος αποσκευών; -
Βασικά αυτό είναι το περίεργο, στα Qashqai και Kadjar πώς ανακοινώνουν ίδια λίτρα σε 4x4 και 4x2. Στο Juke π.χ. επίσης υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε δικίνητο και τετρακίνητο.
Όσον αφορά την εργονομία, πταίσματα αυτοί οι διακόπτες. Να τους χρησιμοποιούσαμε συνέχεια να πω αλλά για τη μιά φορά στο τόσο που τα ρυθμίζεις δε χάθηκε ο κόσμος...
-
Με την ρεζέρβα τι γίνεται σε αυτά τα αυτοκίνητα; Πχ στο νταστερ το δικινητο την έχει έξω. Και το τετρακίνητο μέσα. Αυτό από μόνο του είναι μείωση. Βαλτε και την τετρακίνηση και χάνουμε και λίγα λίτρα ακόμα. Qashqai και kadjar την έχουν πάντα μέσα. Είναι σε όλες τις εκδόσεις κανονική όμως;
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Παιδιά η διαφορά του χώρου αποσκευών δεν είναι λόγω τετρακίνησης, αλλά λόγω ανάρτησης. Τα 4Χ2 έχουν ημιάκαμπτο άξονα και ελικοειδή ελατήρια πίσω, ενώ τα 4Χ4 έχουν τύπου Mac-Pherson με πολλαπλούς συνδέσμους (multi link). H ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων είναι ακριβότερη (και καλύτερη), αλλά πιάνει περισσότερο χώρο ο οποίος αφαιρείται από το πορτμπαγκάζ. Στα άλλα αυτοκίνητα που αναφέρεστε δεν ξέρω αν υπάρχει αυτή η διαφορά, γι' αυτό ίσως ο χώρος αποσκευών είναι ίδιος σε όλες τις εκδόσεις.
-
Και στα υπόλοιπα υπάρχει η ίδια φιλοσοφία (4χ2 ημιάκαμπτος και 4χ4 ανεξάρτητη). Εχω όμως την αίσθηση ότι αν όντως δεν έχουν διαφορές στην χωρητικότητα, τότε η ρεζέρβα σε όλα θα βρίσκεται εντός του χώρου αποσκευών. Τότε ναι το πλεονέκτημα του ημιάκαμπτου πιθανότατα χάνεται...
-
Η ρεζέρβα από κάτω είναι κλασική διάταξη Renault. Τον παλαιό καιρό άλλαξα πολλά σκισμένα μαλακά Michelen, καθώς δεν περίσευαν για Express Service. Στο Scenic 4x4 η Renault αναγκάστηκε να την τοποθετήσει εξωτερικά, λόγω του πίσω διαφορικού. Ίσως το διαφορικό κλέβει τον χώρο στο 4WD.
-
Και έδινε και κλασικό στυλάκι off road.
Ήξερα κάτοχο του που κάτω από το σκληρό κάλυμμα είχε μαλακό κάλυμμα στην ρόδα για επιπλέον προστασία.
-
Δεν μου αρέσει αυτή η τοποθέτηση. Προτιμώ επάνω στο καπώ, όπως στα παλαιά LandRover και Kübelwagen.
-
Και η αεροδυναμικη πάει περίπατο... lol
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Η ρεζέρβα από κάτω είναι κλασική διάταξη Renault. Τον παλαιό καιρό άλλαξα πολλά σκισμένα μαλακά Michelen, καθώς δεν περίσευαν για Express Service. Στο Scenic 4x4 η Renault αναγκάστηκε να την τοποθετήσει εξωτερικά, λόγω του πίσω διαφορικού. Ίσως το διαφορικό κλέβει τον χώρο στο 4WD.Πλέον είναι μέσα οι ρεζερβες
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Dacia Duster