Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 699
    • 700
    • 701
    • 702
    • 703
    • 731
    • 732
    • 701 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannisae last edited by

      Τι τοιχο ρε παιδια!κυκλο κανει ..και χαλανε γιατι εχει περασει απο το φιλτρο 100.000φορες η ιδια βενζινη και βουλωνουν το φιλτρο με αποτελεσμα να ζορίζεται, κατα συναρτηση να ανεβαζει παραπανω απο 3.5 μπάρ και με αποτελεσμα να τα κακαρωνει το βαλε πολυ βενζινη το ακουω λιγο...πολυ!δε λεω να εισαι και λαμπακι αλλα το 1/4φτανει νομιζω να ψύξει επαρκει την αντλια !επισης οσοι δεν εχετε παραλληλους ψεκασμους γιατι δε βαζεται ρελε να σταματαει η αντλια οταν κουμπωνει το αεριο?ακομη και σε αλλαγη εν κινηση δεν εχει πρόβλημα. .τουλαχιστον ετσι γινεται σε μενα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg last edited by

        Στις 200+χιλιαδες χιλιομετρα καηκε η μαμα αντλια.Στις 250 χιλιαδες εβαλα υγραεριο και σημερα με 430.000 η αντλια ειναι μια χαρα.Το υγραεριο δν την χαλα νωριτερα την αντλια....απλα η αντλια συνεχιζει να γραφει κανονικα χιλιομετρα.
        Αυτο λεει η λογικη τουλαχιστον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Έχω ακούσει ότι με το υγραέριο δουλεύει σε υψηλότερες θερμοκρασίες η μηχανή με αποτέλεσμα να μειώνεται ο κύκλος ζωής της. Ισχύει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            always_learning last edited by

            Καλησπέρα σε όλους και καλό φθινόπωρο.

            Κάτοχος Mondeo 2000 κυβικών μοντέλο 2006 με λίγα χιλιόμετρα πάνω του (~60.000). Επειδή το παντρεύτηκα και δεν υπάρχουν και λεφτά για καινούργιο, σκέφτομαι σοβαρά να βάλω υγραέριο έστω και τώρα για να μειώσω λίγο το κόστος κίνησης.

            Διάβασα σε πολλά φόρουμς (και εδώ φυσικά) για τα προβλήματα που βγάζει το αυτοκίνητο σε σχέση με το υγραέριο λόγω μαλακών μετάλλων και έχω τις εξής απορίες :

            1. Να βάλω αέριο??
            2. Να βάλω πρώτα αέριο και όταν κάψει βαλβιδες να πάω για καπάκι ή να φτιάξω πρώτα το καπάκι κάτω στον Πειραιά και να ξεκινήσω μετά το αέριο?
            3. Συμφωνείτε με brc plug and drive χωρίς λαδιέρα και ρύθμιση μόνο του vsr ή έχετε κάποια καλύτερη πρόταση?

            Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες προτάσεις σας. Η βοήθεια σας είναι πολύτιμη πριν βγω στην αγορά για εγκαταστάτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cson last edited by

              Αέριο βάλε άφοβα σε καλό εγκατάσταση. Αν θες μπορω να σου προτείνω αν είσαι Αθήνα.
              Το να λύσεις καπάκι πριν καν βάλεις αέριο προληπτικά είναι τέρμα λάθος. Το αμάξι με σωστη ρύθμιση σε σωστο τεχνικό δεν θα πάθει ποτε τίποτα. Το θέμα συστημα έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ο τεχνικός πανω απο όλα! Και οι καλοί οριακά μετριούνται στα δάκτυλα του ενος χεριού σε ολόκληρη την αττική.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Προτείνω κι εγώ ανεπιφύλακτα το υγραέριο.
                Όπως σου είπαν και οι προηγούμενοι φίλοι πρόσεξε τον εγκαταστάτη. Να σου βάλει καλά υλικά (μπεκάκια εγκέφαλο) και να το ρυθμίσει σωστά.
                Έχω ένα φιεστα 1.4 2009 και το έχω 2 χρόνια με αέριο. Από τότε έχω κάνει 45.000 χλμ και αν θέλετε το πιστεύετε η κατανάλωσή μου είναι στα 5.7 λ/100κμ. Με την τιμή του στα 0,628 ευρώ καίω 3,58 ευρώ στα 100κμ .
                Βέβαια οδηγώ σε επαρχιακό δίκτυο και εθνική οδό. Χλμ στη πόλη κάνω σπάνια.
                Επίσης για να έχεις μακροζωία στον κινητήρα σου θα πρέπει να αποφεύγεις τα πλακώματα και τις πολύ υψηλές ταχύτητες στην εθνική. Επίσης σύμφωνα με τον εγκαταστάτη κάθε 5.000 χλμ το γυρνάω βενζίνη και κάνω μια μακρινή διαδρομή πχ Κόρινθο - Αθήνα. Βέβαια το σύστημα που έβαλα ψεκάζει κάθε 8 κύκλους νομίζω και έναν κύκλο βενζίνη. Το μοναδικό μείον που έχω να παραθέσω είναι μια μικρή ελάττωση της ροπής σε σχέση με τη βενζινοκίνητη λειτουργία. Οι ρεπρίζ έχουν γίνει σίγουρα πιο αργές..

                i30 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petran17 last edited by

                  Nα ρωτησω κατι που μου εκανε εντυπωση με αφορμη το παραπανω σχολιο του συμφορουμιτη?

                  Γνωστος μου εχει βαλει συστημα υγραεριου σε ενα Sephia (νομιζω 1.6) και μου ειπε οτι του εχει δωσει παραπανω δυναμη ο κινητηρας. Γυρω στα 5-10 αλογα.
                  Ισχυει κατι τετοιο? Δεν τον πολυπιστεψα διοτι απ'οτι εχω διαβασει αλλα και οπως αναφερει και ο georgemit στο τελος, χανεις λιγο απο δυναμη-ροπη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    always_learning last edited by

                    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας cson και Georgemit...και εννοείται κάθε πρόταση για καλό εγκαταστάτη δεκτή!!
                    Αττική είμαι...Παλαιό Φάληρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                      Nα ρωτησω κατι που μου εκανε εντυπωση με αφορμη το παραπανω σχολιο του συμφορουμιτη?

                      Γνωστος μου εχει βαλει συστημα υγραεριου σε ενα Sephia (νομιζω 1.6) και μου ειπε οτι του εχει δωσει παραπανω δυναμη ο κινητηρας. Γυρω στα 5-10 αλογα.
                      Ισχυει κατι τετοιο? Δεν τον πολυπιστεψα διοτι απ'οτι εχω διαβασει αλλα και οπως αναφερει και ο georgemit στο τελος, χανεις λιγο απο δυναμη-ροπη.

                      ειναι η ιδεα του εκτος και αν εχει προβλημα στην βενζινη (μπεκ-αντλια βενζινης) και με το υγραεριο παει κανονικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                        Nα ρωτησω κατι που μου εκανε εντυπωση με αφορμη το παραπανω σχολιο του συμφορουμιτη?

                        Γνωστος μου εχει βαλει συστημα υγραεριου σε ενα Sephia (νομιζω 1.6) και μου ειπε οτι του εχει δωσει παραπανω δυναμη ο κινητηρας. Γυρω στα 5-10 αλογα.
                        Ισχυει κατι τετοιο? Δεν τον πολυπιστεψα διοτι απ'οτι εχω διαβασει αλλα και οπως αναφερει και ο georgemit στο τελος, χανεις λιγο απο δυναμη-ροπη.

                        Εγω μονιμα εχω πιο αμεση αποκριση στο γκαζι οταν δουλευω υγραεριο + με πολυ καλο υγραεριο στι μεσαιες στροφες ισως το ιδιο τραβηγμα(ισως καμια φορα λιγο καλυτερα).Κατα τα αλλα χαμηλες και ειδικα ψηλες μεγαλη διαφορα ή στα kickdown.(χειροτερα με υγραεριο)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Στα αερίου ψεκασμού χανει ελαφρώς. Στα υγρού Άμεσου ψεκασμού το αμάξι κερδιζει ελαφρώς ή διατηρήται ακριβως το ιδιο σε απόδοση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            αλλο καυσιμο ειναι σε υγρου και αεριου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              petran17 last edited by

                              Να φανταστω οτι το καθε ενα εχει τα πλεονεκτηματα/μειονεκτηματα του γιατι αλλιως ολοι θα επελεγαν αυτο που δεν χανεις σε αποδοση. Προφανως και δεν το εχω ψαξει καθολου το θεμα και γιαυτο ρωταω, αν και θα επρεπε με βαση τα χιλιομετρα που κανω μηνιαιως να σκεφτω πολυ σοβαρα την αλλαγη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                αλλο καυσιμο ειναι σε υγρου και αεριου?

                                Οχι, αλλα το υγρου τυπου ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ δεν αλλαζει ουτε στο ελαχιστο την γωνια ψεκασμου στην εισαγωγη. Δυναμομετρησεις δειχνουν μια ελαφρια αυξηση του 1hp(ισως στατιστικο λαθος) ή και καποιες μεταβολες τη καμπυλη ροπης και ισχυος αλλα μειωση σε καμια περιπτωση σαν του αεριου ψεκασμου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by

                                  Ο χρήστης petran17 έγραψε:
                                  Nα ρωτησω κατι που μου εκανε εντυπωση με αφορμη το παραπανω σχολιο του συμφορουμιτη?

                                  Γνωστος μου εχει βαλει συστημα υγραεριου σε ενα Sephia (νομιζω 1.6) και μου ειπε οτι του εχει δωσει παραπανω δυναμη ο κινητηρας. Γυρω στα 5-10 αλογα.
                                  Ισχυει κατι τετοιο? Δεν τον πολυπιστεψα διοτι απ'οτι εχω διαβασει αλλα και οπως αναφερει και ο georgemit στο τελος, χανεις λιγο απο δυναμη-ροπη.

                                  Αν δεις και μοντέλα που βγαίνουν από το εργοστάσιο με αέριο η απόδοση είναι σχεδόν πάντα μειωμένη, στην καλυτερη περιπτωση η ίδια. Για παράδειγμα στο δικο μου αυτοκινητο φιεστα 2009 που βγάζει 96 ίππους η φορντ ανακοινωνε 92 νομιζω ιππους με αεριο. Η ιπποδύναμη δε με ενδιαφερει και πολυ να σου πω την αληθεια αλλα η μειωση της ροπης με εκνευριζει μερικες φορες. Εκει που με βενζινη προσπερναγα ας πουμε με 4η, με αεριο κατεβάζω 3η.
                                  Για τον υγρο ψεκασμο που ειπε ο φιλος δε γνωριζω να σου πω. Για εγκαταστατη δε μπορω να βοηθησω, το εβαλα Κορινθο, εκτος αν το συνδυασεις με βολτα για καφε στο Βραχατι. Ειναι καλος μαστορας ομως και τον συστηνω αν θελεις

                                  i30 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    http://www.inctek.gr/news_LpgProject.htm

                                    Ηλια θελω και την γνωμη σου για αυτο το αρθρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                                      http://www.inctek.gr/news_LpgProject.htm

                                      Ηλια θελω και την γνωμη σου για αυτο το αρθρο.

                                      τι ακριβως θελεις να συζητησουμε?
                                      βεβαια αυτο το αρθρο εχει γραφτει το 2010. 1, μκρη εμπειρια τοτε απο μας. 2, μετα απο 6 χρονια το λογισμικο στα αεριου ψεκασου εχει εκτοξευθει με μεικτους ψεκασμους αναλογα με το φορτιο, τις στροφες, συνδιασμο αυτων των 2, ενω στα υγρου καταφεραν πριν 3 χρονια να φτιαξουν κυκλους λειτουργειας με βενζινη.
                                      επισης ενα μεγαλο μειον του υγρου στα αμεσου ψεκασμου ειναι οτι ειναι δυσκολη η διαδικασια αλλαγης καυσιμου εν κινηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panagiotis32 last edited by

                                        Καμια σχεση φιλε μου.ολος ο ντορος γινεται για την θερμοκρασια στον χωρο καυσης!!!!και καλα σε υγρη μορφη οταν θα πεσει για να αεριοπ θα πεσει η θερμοκρασια....σε ford focus 2008 1.4 και σε yaris 2005 σε αερια μορφη πανε καλυτερα κ τα δυο!!!με συστημα landi ψεκαζει κ βενζινη ανα διαστηματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          panagiotis32 last edited by

                                          Στα αερίου ψεκασμού χανει ελαφρώς. Στα υγρού Άμεσου ψεκασμού το αμάξι κερδιζει ελαφρώς ή διατηρήται ακριβως το ιδιο σε απόδοση.

                                          Καμια σχεση φιλε μου.ολος ο ντορος γινεται για την θερμοκρασια στον χωρο καυσης!!!!και καλα σε υγρη μορφη οταν θα πεσει για να αεριοπ θα πεσει η θερμοκρασια....σε ford focus 2008 1.4 και σε yaris 2005 σε αερια μορφη πανε καλυτερα κ τα δυο!!!με συστημα landi ψεκαζει κ βενζινη ανα διαστηματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            super-t last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:

                                            αλλο καυσιμο ειναι σε υγρου και αεριου?

                                            Οχι, αλλα το υγρου τυπου ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ δεν αλλαζει ουτε στο ελαχιστο την γωνια ψεκασμου στην εισαγωγη. Δυναμομετρησεις δειχνουν μια ελαφρια αυξηση του 1hp(ισως στατιστικο λαθος) ή και καποιες μεταβολες τη καμπυλη ροπης και ισχυος αλλα μειωση σε καμια περιπτωση σαν του αεριου ψεκασμου.

                                            Ο ορισμός του άμεσου ψεκασμού πάντως είναι να ψεκάζει μέσα στον κύλινδρο, όχι στην εισαγωγή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 699
                                            • 700
                                            • 701
                                            • 702
                                            • 703
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 701 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr