-
H X1 16d δεν βγαινει με αυτοματο κιβωτιο.
-
Θα μου πείτε ποιο μοντέλο οδήγησα;
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Θα μου πείτε ποιο μοντέλο οδήγησα;Και πως να ξερουμε εμεις;;
Εαν ηταν ντιζελ θα ηταν το 18d ή 20d. Βενζίνης ολα βγαίνουν με αυτόματο.
Edit: επισης τωρα που βλεπω την φωτογραφια που εβαλες, αυτο δεν ειναι απο Χ1 F48. H X1 F48 δεν εχει αυτο τον επιλογέα για το αυτόματο, αλλα τον 'κλασσικο' (που κινειται, δεν ειναι joystick) που εχει και η Active Tourer. Οποτε μηπως οδήγησες την προηγούμενη Χ1 (Ε84);
-
Δεν ήταν x1. 116 ήταν.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Δεν ήταν x1. 116 ήταν.Εδω ειναι για χ1
-
Είσαι mod και κάνεις υποδείξεις;
-
Ο ανθρωπος το ειπε ξεκαθαρα απο την αρχη οτι ειναι 116.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
H X1 16d δεν βγαινει με αυτοματο κιβωτιο.Για την 116d αναφερθηκα.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Θα μου πείτε ποιο μοντέλο οδήγησα;Την 116d μάλλον, με ισχύ 116 PS - ροπή 27,5 kgm & το γνωστό 8τάχυτο Steptronic (την έχει στο site της η BMW)
-
Όντως ήταν 8ταχυτο αν το επελεγες
-
Sorry, δεν διαβασα για 116....ειμαστε στο θεμα για την Χ1, οποτε καταλαβα οτι για αυτο το μοντελο συζηταμε.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Είσαι mod και κάνεις υποδείξεις;Ηρεμησε μεγαλε και μη θιγεσαι. Δε χρειαζεται να ειμαι μοντ για να κανω μια καλοπροαιρετη υποδειξη. Μπορουσε να κανεις το ποστ σου στο αντιστοιχο τοπικ για bmw. Αν δεις τα προηγουμενα ποστ προσπαθειτε να βγαλετε ακρη γιατι εδω που εγραφες νομιζαν οτι ηταν χ1 και ας ειχες γραψει 116.
Το ειδα τι ειχες γραψει αλλα επειδη εχω αγνοια επι του θεματος δεν απαντησα -
Επειδή είχα την εντύπωση ότι οδήγησα την 116 diesel με τα 116 άλογα, κινητήρα (υποθετω) ίδιο με τη μικρη x1. Γιαυτό και το έγραψα εδώ.
-
Ιδιο μοτερ, αλλα η σειρα 1 ειναι πιο ελαφρια. Επισης το αυτοματο κιβωτιο βοηθαει παρα πολυ την θετικη εντύπωση (με το χειροκίνητο μπορεο και να μην σου αρεσε!).
-
Εννοείται ότι η x1 είναι πιο βαριά. Απλά ήθελα να δω την απόδοση του diesel με τα 115.
-
Επιστροφή στην κανονικοτητα της Χ1.
Πηρε κανεις προσφορά με μειωμένη τιμή? Φίλος ρώτησε για την sdrive 18i αυτόματο κιβώτιο-advantage pack και πηρέ προσφορά 33.700.Εχω απορια ποσο θα κοστιζει η 1500αρα πετρελαιο sdrive 16d..
Μακαρι να γινει καμια προωθητικη ενεργεια μετά την παρελαση..απόδραση με την Χ1,,διαφημιστικο
https://vimeo.com/181597544Ωραία είναι και η μαύρη
https://vimeo.com/180811755 -
Πότε ξανά μαύρο χρώμα στο αυτοκίνητο!
Ψυχαναγκασμος! -
Γιατί ; μια χαρά είναι το μαύρο
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κριτική για τη μικρή diesel Χ1 που τόσο καιρό δεν υπήρχε!
Τα συμπεράσματα δικά σας!http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -sdrive16d
Test drive: BMW X1 sDrive16d
Δύσκολα θα πιστέψεις πως η συγκεκριμένη έκδοση της X1 είναι η βασική της με κινητήρα ντίζελ.
Δύσκολα θα πιστέψεις πως η συγκεκριμένη έκδοση της X1 είναι η βασική της με κινητήρα ντίζελ. Τόσο η συνολική εξωτερική εικόνα όσο και το επίπεδο εξοπλισμού της συγκεκριμένης που είχαμε στη διάθεσή μας, προϊδεάζουν για κάτι πολύ πιο σημαντικό από το βασικό, χωρίς να υποτιμούμε το τελευταίο.
Βέβαια, εδώ το «βασικό» ορίζεται από αυτό που κρύβεται κάτω από το καπό και το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από τον 3κύλινδρο μοτέρ ντίζελ των 1.496 κυβικών με τους 116 ίππους στις 4.000 rpm όσο και από το γεγονός ότι η κίνηση μεταδίδεται στον ένα μόνον άξονα (εμπρός). Λίγοι είπατε; Έτσι πιστεύαμε και εμείς μέχρι να δούμε τις μετρήσεις, αλλά κυρίως μέχρι να συμβιώσουμε μαζί της, μια και στις πρώτες κάποιος μπορεί να ισχυστεί ότι απλώς πιέζεις στο 100%, κάτι που δεν κάνεις στην καθημερινή χρήση.
Εκεί λοιπόν, στην τελευταία και σε συνθήκες διακοπών, με το μοιραία αυξημένο φορτίο να συνδυάζεται με ένα όχι και τόσο ευνοϊκό οδικό δίκτυο, η sDrive16d απέδειξε πως μπορείς να ξεχνάς ότι κάτω από το καπό έχεις έναν 3κύλινδο κινητήρα και πως οι 116 ίπποι σε συνδυασμό με το καλό σε κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο εξασφαλίζουν επιδόσεις πολύ άνω του αξιοπρεπούς. Στα συν και ότι ο κινητήρας δεν «προδίδει» ότι είναι 3κύλινδρος, ούτε με ήχο δυσαρέσκειας, αλλά ούτε με κομπιάσματα, ακόμη και όταν ανεβάσεις ψηλά τις στροφές.
Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 11,8' με την τελική ταχύτητα να μην αγγίζει το ψυχολογικό όριο των 200 km/h, φτάνοντας (σύμφωνα με τον καταστευαστή) τα 190 km/h. Ωστόσο και μια και επικεντρωνόμαστε στην καθημερινή χρήση, οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ) υπόκεινται στο όριο του αξιοπρεπούς που προείπαμε: Για παράδειγμα καταγράψαμε 6,1' για το 80-100 km/h με 3η στο κιβώτιο και 10,3' για το 110-140 km/h με 4η σχέση στο κιβώτιο. Pas mal, που θα έλεγαν και οι φίλοι μας οι Γάλλοι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε BMW X1 sDrive18i
Την ίδια στιγμή δεν είδαμε, παρά τις όποιες πιέσεις, την κατανάλωση να ξεπερνά τα 6,8 lt/100 km, τιμή που δεν είναι και τόσο κοντά στην εργοστασιακή υπόσχεση των 3,9 lt/100, αλλά κρίνεται πολύ καλή.
Κατά τα λοιπά πρόκειται για μια X1 με ό,τι αυτό σημαίνει: Χώροι, ποιότητα και εξοπλισμός που αν παρασυρθείς και αρχίσεις και προσθέτεις όλα όσα είχε το «δικό μας» αυτοκίνητο, θα ξεφύγεις κατά πολύ από τα 34.484 ευρώ της αρχικής τιμής. Όπως και νάχει και ασχέτως πακέτων εξοπλισμού (ούτως ή άλλως το βασικό πακέτο περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα), ο οικογενειακός χαρακτήρας του αυτοκινήτου παραμένει το δυνατό χαρτί του. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι μεγάλος, ενώ παρά την ύπαρξη ηλιοροφής και το ύψος είναι υπεραρκετό για ψηλούς επιβάτες και βέβαια ο χώρος αποσκευών, με 505 lt και πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε αναλογία 40/20/40, είναι απλώς κορυφαίος.
Εν κατακλείδι, η «επικοινωνιακή» έκδοση στον κόσμο της Σειράς Χ της BMW, αλλά και στον κόσμο του ντίζελ, δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σαφώς η Χ1 έχει να μας δώσει και καλύτερες επιλογές, αλλά ο αγοραστής της sDrive16d δεν θα αισθανθεί ποτέ ότι τον έριξαν. Το αντίθετο: Μπορεί και να εκπλαγεί ότι πήρε κάτι αρκετά παραπάνω από αυτό που περιμένε αρχικά.
Τι λέει το DRIVE
Μια πολύ καλή πρόταση για όποιον θέλει τους χώρους, την εμφάνιση και την τεχνολογία της Χ1, αλλά δεν ενδιαφέρεται τόσο για επιδόσεις ή εκτός ασφάλτου ικανότητες
Τιμή από €34.484
Τεχνολογία 1.496 cc, i3, 12v, 116 PS/4.000 rpm, 27,4 kgm/1.750 rpm, μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,8”
0-140 km/h 24,7”
0-400 m 18,2” @ 122,8 km/h
0-1.000 m 33,5” @ 154,7 km/h
50-80 km/h (3η) 4,7”
80-110 km/h (3η) 6,1”
110-140 km/h (4η) 10,3”
Φρένα 100-0 km/h 39,3 m
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2 104 g/km
Διαστάσεις 4.439 x 1.821 x 1.598 mm
Βάρος 1.570 kg
Μετρήσεις Drive -
Προσπαθεί να πείσει εμάς ή τον εαυτό του ;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
BMW X1 2016