Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 48
    • 49
    • 25 / 49
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    980
    2349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pad last edited by

      KAI ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
      Ναι...μαλιστα....αφου το ειπε ο κυριος που πηγε διακοπες στην Αυστρια.....τοτε ετσι ειναι τα πραγματα!!!!
      ΕΕΕΕΛΕΕΕΟΟΟΟΣ!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alfista last edited by

        Ο χρήστης pad έγραψε:
        KAI ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
        Ναι...μαλιστα....αφου το ειπε ο κυριος που πηγε διακοπες στην Αυστρια.....τοτε ετσι ειναι τα πραγματα!!!!
        ΕΕΕΕΛΕΕΕΟΟΟΟΣ!!!

        Έλεος για ποιο λόγο; Επειδή αναφέρθηκε η άποψη κάποιου;
        Στο χέρι μας είναι να υπολογίσουμε αυτή τη γνώμη με κάποιο συντελεστή βαρύτητας. Προσωπικά αν δε μάθω κάποιες παραπάνω πληροφορίες περί του ποιος είναι αυτός που τη δοκίμασε και ποια η σχέση του με τα αυτοκίνητα, το παραπάνω κείμενο δεν μου λέει πολλά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          Το τιμόνι της 159 καμιά σχέση δεν είχε με τη παλιά του 156 SW όπου έπρεπε να κάνεις κουπί με το τιμόνι

          Είτε που ζω σε γυάλινη σφαίρα και δεν καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου, είτε που ο δοκιμαστής κάπου κάτι έχει χάσει...

          Το τιμόνι της Σπορτβάγκον από τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει το συκρίνω μόνο με το ραλί (το 1600, το 1300 είχε αργή κρεμαγέρα), όπου υπερτερεί σε ταχύτητα και χάνει σε πληροφόρηση.

          ΚΟΥΠΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΗΝ 156;;;
          Επαναλαμβάνω: Είτε ζω σε άλλο κόσμο, είτε κάτι έχει χάσει ο εν λόγω δοκιμαστής από την όλη φάση...
          Δε με νοιάζει ποιος κερδίζει στο τεστ, εγώ μια φορά δεν τον εμπιστεύομαι (χωρίς βέβαια να αμφισβητώ πως η 159 μπορεί να είναι όντως καλύτερη!)

          Επίσης καλή η εξέλιξη των ντήζελ, αλλά στο ΕΥΡΟΣ στροφών;;; Η δική μου η 2.4 ντήζελ μετά τις 4000 δεν χαίρεται, στις 4500 νιώθεις πως δεν τραβάει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΩΤΗ!!!
          Και αυτός με τρίτη θα ανέβαζε πάνω από τις 4500 και τραβαγε;;; Καλά, σε 4 χρόνια αύξησαν το εύρος στροφών 15%;;;;

          Ίδωμεν! Δεν αμφιβάλλω πως είναι καλύτερη, αλλά χλωμό το κόβω η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της έκδοση να περνάει ΣΕ ΠΙΣΤΑ την σπορ της 3άρας, χλωμο ο 2.4 ντήζελ να περνάει τόσο εύκολα τον 3λιτρο βενζίνης (με 600 κυβικά διαφορά αρχίζει να χάνει και το πλεονέκτημα της ροπής!).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by

            Φιλε George πρεπει να εχεις υποτιμησει αρκετα την 159 για να την συγκρινεις με την παρωχημενη 156.

            Το δικο σου diesel ειναι 1ης γενιας σε σχεση με με τη νεα γενια commor rail II και ΙΙΙ.Μην ξεχνας οτι εχεις τον ΠΑΛΙΟ! 10βαλβιδο 2.4 ενω το 2003 παρουσιαστηκε ο νεος 2.4 20v και με την 159 παρουσιαζεται νεος 2.4 με 200hp..Παρακατω βλεπεις την εξελιξη...

            2.4 20v-175hp vs 2.4-150hp 10v
            Maximum speed (km/h) 225 212 +6.1%
            Maximum power output (bhp) 175 150 +16.7%
            Peak torque (Nm) at rpm 385 to 2000 305 to 1800 +26%
            Acceleration 0-100 km/h (s) 8.3 9.4 -11.7%
            Acceleration 0-100 m (s) 29.1 30.5 -5%
            Pick-up 60-100 km/h (s) 6.4 6.8 -6%
            Pick-up 80-120 km/h (s) 8.2 9.2 -11%

            Μονο και μονο να φανταστεις οτι ο πετρελαιοκινητηρας της χρονιας 1.9jtd βγαζει 150hp στις 4000σαλ εναντι 175 του 2.4.209 τελικη ο 1.9 και 225 ο 2.4......30.9 για το 0-1000 ο 1.9 και 29.1 για τον 2.4.O δικος σου 2.4 δεν τολμαει να μπει στο συγκρητικο καθως εχει μολις 212 τελικη και 30 κιλα ροπης καθως 9.4 για 0-100 την στιγμη που ο 1.9 εχει μετρηθει στο 9.1......βλεπεις οτι ο τωρινος 1.9 ειναι καλυτερος απο τον παρωχημενο 2.4 πρωτης γενιας.

            Τυχαινει να εχω οδηγησει τον 1.9 και μπορω να πω οτι το αυτοκινητο ειναι ισαξο στην ευθεια με το 2.0Jts και πιο γρηγορο στις στροφες λογω ροπης.

            Παραθετω και την αποψη του αριστοτελη για τον 1.9 νεας γενιας.

            Εγω προσωπικα εχω οδηγησει την GT μονο σε 1.9jtd εκδοση, ενω την βενζινη την δοκιμασα σε 156 2.0 JTS.
            Το προσωπικο μου αυτοκινητο ειναι μια GTV 2.0 V6 TB
            Υπολογιζοντας παντα και τον χαρακτηρα του αυτοκινητου (GT = Gran Turismo και το εννοουν, το αυτοκινητο δεν ειναι για πιστα και υστερικες καταστασεις αλλα δινει τον καλυτερο του εαυτο σε μεγαλα ταξιδια, επαρχιακους ορεινους δρομους, και οδηγηση σβελτη και αερατη) πιστευω (χριστε μου τι παω να πω!) οτι ο συγκεκριμενος diesel ειναι καλυτερος πανω στο αυτοκινητο....

            Σε αισθηση. Το τραβηγμα του diesel απο μηδεν στροφες και στις μεσαιες ειναι εκπληκτικο και ενθουσιωδες, καλυτερο και απο της GTV (!) μου ενω ακομη και ψηλα ειναι ο πρωτος diesel που εφτασε στα κοκκινα χωρις να το καταλαβω! Ουτε ο 3λιτρος της ΒΜW παιρνει τοσο ευκολα στροφες.

            Αρα ειναι απολύτα λογικη η εξελιξη του νεου 2.4.
            175hp στις 4000σαλ ο παλιος 2.4 εναντι 200hp του καινουριου.38.5 κιλα ροπης εναντι 42.8.Εγω απλως θα σου προτεινα να τεσταρεις μια 1.9jtd Gt coupe

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pad last edited by

              Ο χρήστης alfista έγραψε:

              KAI ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
              Ναι...μαλιστα....αφου το ειπε ο κυριος που πηγε διακοπες στην Αυστρια.....τοτε ετσι ειναι τα πραγματα!!!!
              ΕΕΕΕΛΕΕΕΟΟΟΟΣ!!!

              Έλεος για ποιο λόγο; Επειδή αναφέρθηκε η άποψη κάποιου;
              Στο χέρι μας είναι να υπολογίσουμε αυτή τη γνώμη με κάποιο συντελεστή βαρύτητας. Προσωπικά αν δε μάθω κάποιες παραπάνω πληροφορίες περί του ποιος είναι αυτός που τη δοκίμασε και ποια η σχέση του με τα αυτοκίνητα, το παραπάνω κείμενο δεν μου λέει πολλά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                Φιλε George πρεπει να εχεις υποτιμησει αρκετα την 159 για να την συγκρινεις με την παρωχημενη 156.

                ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΜΑ ΚΑΜΙΑ!!!!

                Απλά πως ΛΙΓΟΤΕΡΟ να σχολιάσω ένα σχόλιο που ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ λέει

                Το τιμόνι της 159 καμιά σχέση δεν είχε με τη παλιά του 156 SW όπου έπρεπε να κάνεις κουπί με το τιμόνι

                Δηλαδή να πάω μπροστά στη Βουλή να κάνω χαρακίρι!!!
                Αν στην 156 κάνεις κουπί, τότε τι κάνεις στα υπόλοιπα αμάξια;

                Αυτό το σχόλιο πρέπει να είναι πιο ΑΣΧΕΤΟ και από τον φορουμά που έγραψε εν ολίγοις πως όποιος αγοράζει ιταλικά αμάξια είναι βλάκας!!!

                Υ.Γ.
                Παρωχημένη η 156;
                Σε χώρους για την κατηγορία ναι, ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ όμως.
                Σχεδιαστικά απλά καμία σχέση, ενώ οδηγικά οι 4Τ ΦΕΤΟΣ έγραψαν πως είναι στην κορυφή της κατηγορίας.

                Εσύ την λες παρωχημένη σε τι; Μήπως πρέπει να επανεξετάσεις τον τρόπο με τον οποίο αντιστοιχείς ένα επίθετο του λόγου σε ένα αντικείμενο;

                Το δικο σου diesel ειναι 1ης γενιας σε σχεση με με τη νεα γενια commor rail II και ΙΙΙ.Μην ξεχνας οτι εχεις τον ΠΑΛΙΟ! 10βαλβιδο 2.4 ενω το 2003 παρουσιαστηκε ο νεος 2.4 20v και με την 159 παρουσιαζεται νεος 2.4 με 200hp..Παρακατω βλεπεις την εξελιξη...

                Μπράβο, έχω παλιότερο κινητήρα, οπότε λιγότερα άλογα, λιγότερη ροπή και μικρότερη κατανάλωση.
                Όπως ο προηγούμενος από τον δικό μου είχε τα ίδια στοιχεία και πάει λέγοντας.

                Ξέρεις όμως ποιο στοιχείο είχαν ΟΛΕΣ οι γενιές πετρελαιοκινητήρων στις 156, και πιθανότατα και οι παλιότεροι;;
                ΚΑΝΕΝΑΣ, ΜΑ ΚΑΝΕΝΕΝΑΣ δεν έβγαζε την ιπποδύναμη πάνω από τις 4.000 στροφές. Είτε μιλάμε για τον παλιότερο 1900, είτε για τον Μούλτιτζετ 2400 με τα 175 άλογα!!
                Πράγμα πολύ λογικό δηλαδή, γιατί ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ κανένας δεν ξεπερνά τις 4000! Και μάλιστα μετά από εκεί γκρεμίζεται η απόδοση!!! Στον δικό μου γίνεται αισθητό ΜΕ ΠΡΩΤΗ ΣΧΕΣΗ!!! Να πούμε πως στον καινούριο γίνεται ΑΙΣΘΗΤΗ Η ΠΤΩΣΗ με δευτέρα; Άντε με τρίτη;;; Μα αυτός είχε τρίτη και όχι μόνο δεν έκοβε, αλλά τράβαγε κιόλας!!
                Και ξαφνικά εκεί που όλοι οι πετρελαιοκινητήρες, ακόμα και αυτοί που η Άλφα ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ τελειώνουν στις 4000-4500 στροφές ο τυπάς που κάνει ΚΟΥΠΙ με την 156 (αξιόπιστος κριτής!!) λέει πως έπιασε 4500 και ακόμα ανέβαζε!!!!

                Καλά να βγάλουν περισσότερα άλογα, αλλά να αλλάξει η ευστροφία σε ντήζελ σχεδόν 10% εν μια νυκτί, ε, αυτό είναι αδιανόητο!!!

                2.4 20v-175hp vs 2.4-150hp 10v
                Maximum speed (km/h) 225 212 +6.1%
                Maximum power output (bhp) 175 150 +16.7%
                Peak torque (Nm) at rpm 385 to 2000 305 to 1800 +26%
                Acceleration 0-100 km/h (s) 8.3 9.4 -11.7%
                Acceleration 0-100 m (s) 29.1 30.5 -5%
                Pick-up 60-100 km/h (s) 6.4 6.8 -6%
                Pick-up 80-120 km/h (s) 8.2 9.2 -11%

                Ωραία τα νούμερα αυτά.
                Κοίτα και ετούτα
                1900JTD '97 255 kgm @ 2000 rpm 105 hp @ 4000 rpm
                1900JTD '02 275 kgm @ 2000 rpm 115 hp @ 4000 rpm
                1900JTD M-jet '03 305 kgm @ 2000 rpm 140 hp @ 4000 rpm
                1900JTD M-jet '03 305 kgm @ 2000 rpm 150 hp @ 4000 rpm

                1997 2400 TD '97 304 kgm @ 2000 rpm 136 hp @ 4000 rpm
                2400JTD 10v '01 305 kgm @ 2000 rpm 140 hp @ 4000 rpm
                2400JTD 20v '02 305 kgm@ 1800 rpm 150 hp @ 4000 rpm
                2400JTD M-jet '03 385 kgm@ 2000 rpm 175 hp @ 4000 rpm

                Όλα ανεβαίνουν. Ροπές ιπποδυνάμεις... Μόνο οι στροφές παραμένουν ΙΔΙΕΣ, στις 4000! Οπότε πόση υπερστροφία να έχει και να ΠΕΤΑΕΙ και να τραβάει κι άλλο;

                Μονο και μονο να φανταστεις οτι ο πετρελαιοκινητηρας της χρονιας 1.9jtd βγαζει 150hp στις 4000σαλ εναντι 175 του 2.4.209 τελικη ο 1.9 και 225 ο 2.4......30.9 για το 0-1000 ο 1.9 και 29.1 για τον 2.4.O δικος σου 2.4 δεν τολμαει να μπει στο συγκρητικο καθως εχει μολις 212 τελικη και 30 κιλα ροπης καθως 9.4 για 0-100 την στιγμη που ο 1.9 εχει μετρηθει στο 9.1......βλεπεις οτι ο τωρινος 1.9 ειναι καλυτερος απο τον παρωχημενο 2.4 πρωτης γενιας.

                Επίσης βλέπω πως και ο πετρελαιοκινητήρας της χρονιάς ακόμα ΔΕΝ βγάζει πάνω από 4000 σαλ, και πίστεψέ με λόγω εμπειρίας, στις 4500 έχει λαχανιάσει τόσο που δεν έχει νόημα...
                Ο παραπάνω δοκιμαστής όμως όχι μόνο δεν κατάλαβα λαχάνιασμα, αλλά θα τράβαγε κι άλλο!!!
                Κι άλλο;;; Μέχρι που;; 4750; 5000;; Πάνω από τον κόφτη μήπως;;

                Τυχαινει να εχω οδηγησει τον 1.9 και μπορω να πω οτι το αυτοκινητο ειναι ισαξο στην ευθεια με το 2.0Jts και πιο γρηγορο στις στροφες λογω ροπης.

                Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω, ούτε είπα ποτέ κάτι ασύμβατο με το παραπάνω, οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι το επιχείρημα...

                Παραθετω και την αποψη του αριστοτελη για τον 1.9 νεας γενιας.

                Εγω προσωπικα εχω οδηγησει την GT μονο σε 1.9jtd εκδοση, ενω την βενζινη την δοκιμασα σε 156 2.0 JTS.
                Το προσωπικο μου αυτοκινητο ειναι μια GTV 2.0 V6 TB
                Υπολογιζοντας παντα και τον χαρακτηρα του αυτοκινητου (GT = Gran Turismo και το εννοουν, το αυτοκινητο δεν ειναι για πιστα και υστερικες καταστασεις αλλα δινει τον καλυτερο του εαυτο σε μεγαλα ταξιδια, επαρχιακους ορεινους δρομους, και οδηγηση σβελτη και αερατη) πιστευω (χριστε μου τι παω να πω!) οτι ο συγκεκριμενος diesel ειναι καλυτερος πανω στο αυτοκινητο....

                Σε αισθηση. Το τραβηγμα του diesel απο μηδεν στροφες και στις μεσαιες ειναι εκπληκτικο και ενθουσιωδες, καλυτερο και απο της GTV (!) μου ενω ακομη και ψηλα ειναι ο πρωτος diesel που εφτασε στα κοκκινα χωρις να το καταλαβω! Ουτε ο 3λιτρος της ΒΜW παιρνει τοσο ευκολα στροφες.

                Αρα ειναι απολύτα λογικη η εξελιξη του νεου 2.4.
                175hp στις 4000σαλ ο παλιος 2.4 εναντι 200hp του καινουριου.38.5 κιλα ροπης εναντι 42.8.Εγω απλως θα σου προτεινα να τεσταρεις μια 1.9jtd Gt coupe

                Μου λες και ξαναλές πόσο καλοί σε ιπποδυνάμεις και ροπές είναι οι νέοι μούλτιτζετ.
                Σε ρωτώ, πές μου ΠΟΥ με είδες να το αμφισβητώ, ή να λέω το αντίθετο.

                Σε τρία σημεία διαφώνησα με το άρθρο, αλλά δυστυχώς είναι ΚΑΙ τα τρία τόσο χοντρά, που το άρθρο χάνει όποια βαρύτητα...

                Συνοψίζω

                1. Με το τιμόνι της 156 κάνεις κουπί!!
                2. Με ντήζελ κινητήρα έπιασε με τρίτη τις 4500 και ο κινητήρας ΠΕΤΑΓΕ στις στροφές αυτές και μάλιστα τράβαγε κι άλλο
                3. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έκδοση της 159 ήταν καλύτερη από την σπορ της νέας 3.

                Καλά, το τελευταίο ίσως και να το πίστευα αν δεν είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα, αλλά σιγά μην πιστέψω αυτόν που λέει πως το τιμόνι της 156 είναι να κάνεις κουπί, και πως ο ντήζελ ΠΕΤΑΕΙ μέχρι τις 4500 (12,5% πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος!!!) και τραβάει κι άλλο!

                Βρε μπας και εννοεί πως μετά τις 4500 τραβάει ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΟΥΠΙ;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eker123 last edited by

                  Καλά, το τελευταίο ίσως και να το πίστευα αν δεν είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα, αλλά σιγά μην πιστέψω αυτόν που λέει πως το τιμόνι της 156 είναι να κάνεις κουπί, και πως ο ντήζελ ΠΕΤΑΕΙ μέχρι τις 4500 (12,5% πάνω από τις στροφές μέγιστης ισχύος!!!) και τραβάει κι άλλο!

                  Βρε μπας και εννοεί πως μετά τις 4500 τραβάει ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΟΥΠΙ;;

                  Για να ειμαι δικαιος με τη μεταφραση σε παρενθεση λεει οτι τουλαχιστον στη δικη του 156SW κανει κουπι ,παντος σιγουρα δεν ειναι δικαιος κριτης οταν αναφερεται στην αλφα λεει εμεις ειμαστε μπροστα ενω τα θετικα της Βmw τα λεει με μιση καρδια.Τελος οταν λεει οτι σε ποιοτητα εσωτερικου ειναι μπροστα η αλφα,χανει σε αξιοπιστια κατα τη γνωμη μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    eker123, δηλαδή στην ΔΙΚΗ ΤΟΥ 156 Σπορτβάγκον έχει βγάλει την ορίτζιναλ κρεμαγέρα και έβαλε λαγουδέρα;
                    Δε νομίζω...

                    Ή μήπως η Σπορτβάγκον διαφέρει στο τιμόνι της με την σεντάν 156;
                    Πάλι όχι.

                    Ο τύπος απλά δεν είναι αξιόπιστη πηγή.
                    Το ίδιο θα έλεγα αν έβγαζε πρώτη την ΜπεΕμΒε με ΤΕΤΟΙΑ σχόλια στο κείμενο, αλλά τότε δεν θα είχα αντίλογο από τον sakiss, αντίθετα θα είχαν πέσει οι 50 από τους 92 που ως τώρα ψήφισαν σειρά 3 να με φάνε, αφού θα ήμουν ιταλόφιλος με παρωπίδες!!

                    Αυτό που είπα όταν γύρισα από την Γενεύη, αυτό ξαναλέω:
                    Σε ποιότητα κατασκευής και υλικά τα αμάξια είναι και τα δύο σε εξαιρετικά υωηλό επίπεδο! Είναι ΜΕΣΑΙΑ, και είναι καλύτερα από ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ 10 χρόνια πριν!!!
                    Παρόλα αυτά η 3άρα που μπήκα μέσα είχε φθαρμένα δέρματα, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για αμάξι σήμερα!!! Το ίδιο έχω δει σα δέρματα στις περισσότερες 3άρες 2 γενιές πίσω. Σημειώνω για τον αντίλογο που θα πει πως φθάρηκαν επειδή ήταν σε έκθεση πως ήταν ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ αμάξι που είχαν φθαρεί, και άλλα αμάξια είχαν ακόμα περισσότερη ουρά να μπεις... Επίσης πήγα Πέμπτη - Παρασκευή που ήταν οι 2 ΠΡΩΤΕΣ μέρες της έκθεσης.

                    Τώρα από χώρους μια χαρά και τα δύο, για τις δικές μου διαστάσεις (1.77, 80-85 κιλά) με υπερκάλυπταν και τα δύο με το ΠΟΛΥ παραπάνω!
                    ΟΜΩΣ!!! Η 3άρα στο πίσω μέρος είχε διάταξη 'μπάκετ' που με ενόχλησε πολύ στο μπες βγες και που ουσιαστικά καταργούσε την 3η θέση στο κέντρο. Επίσης τα εμπρός καθίσματα κατεβαίνουν τόσο χαμηλά που τα παπούτσια σου δύσκολα χωράνε να ΣΦΗΝΩΘΟΥΝ από κάτω, πράγμα που σε ταξίδι θα την κάνει ενοχλητική στους πίσω (τουλάχιστον για μένα)

                    Τέλος σχεδιαστικά η 159 είναι κούκλα σε ΟΛΕΣ τις λεπτομέρειες πλην μίας. Δεν μου αρέσει η ΤΟΣΗ τσαντίλα και κακία στα εμπρός φώτα. Από εκεί και πέρα είναι κόσμημα. Το ότι θυμίζει την 156 μόνο καλό μπορεί να είναι!!! Θυμηθείτε το σε 20 χρόνια που η 156 θα είναι ακόμα όμορφη και ευρηματική σχεδιαστικά!!! (εξωτερικά προτιμώ την 156 από την 159, με ή χωρίς φέισλιφτ) Εσωτερικό άπαιχτο, ξεπερά την 156.
                    Η 3άρα τώρα είναι μάλλον άσχημη... Ενώ η προηγούμενη είχε λιτό σχεδιασμό, αλλά ήταν ξεκάθαρα όμορφη (ιδίως πριν τα φέισλιφτ φώτα με το δάκρυ), η νέα 3άρα είναι άσχημη, ιδίως από πίσω. Χάθηκε ο κόσμος να έφτιαχναν μια μικρότερη 5άρα που είναι θεά σε εξωτερική εμφάνιση;;;
                    Εσωτερικά η 3άρα είναι το κλασσικό 'άδειο' μπαρόκ στυλ. Μακρυά από εμάς.

                    Οδηγικά πιθανότατα να σας πω μόλις έρθουν και οι δύο. Μέχρι τότε θα κάνω κουπί με το τιμόνι της δικής μου Σπορτβάγκον!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alfista last edited by

                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                      Το τιμόνι της 159 καμιά σχέση δεν είχε με τη παλιά του 156 SW όπου έπρεπε να κάνεις κουπί με το τιμόνι

                      Δηλαδή να πάω μπροστά στη Βουλή να κάνω χαρακίρι!!!
                      Αν στην 156 κάνεις κουπί, τότε τι κάνεις στα υπόλοιπα αμάξια;

                      Αυτό το σχόλιο πρέπει να είναι πιο ΑΣΧΕΤΟ και από τον φορουμά που έγραψε εν ολίγοις πως όποιος αγοράζει ιταλικά αμάξια είναι βλάκας!!!

                      Συμφωνώ. Κι εσύ Σάκη παραπορώνεσαι με τα νέα μοντέλα και ξεχνάς τις αρετές και των παλιών μοντέλων. Ψυχραιμία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Απορία: αφού είναι 'παρωχημένη' η 156, μήπως είναι και η GT;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Απορία: αφού είναι 'παρωχημένη' η 156, μήπως είναι και η GT;

                          Μεγάλες αλήθειες λέει ο φίλος Ikar..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sakiss last edited by

                            Φιλε GeorgeTabs αδυνατω να κατανοησω τον προβληματισμο σου.

                            Ισως επειδη δεν εχεις οδηγησει συγχρονο diesel και γι'αυτο σου φενεται περιεργο.Φυσικα και συνεχιζει να στροφαρει και να δινει πανω απο τις 4000rpm.Oντως προκυτε για κινητηρες που αποδιδουν την μεγιστη ισχυ στις 4000rpm αλλα μπορεις ανετα να τον στορφαρεις μεχρι τις 5000rpm ενω ο κοφτης μπαινει συνηθως στις 5200rpm.Πιο συγκεκριμενα ο καινουριος 1.9Jtd που οδηγησα δεν ειχε πτωση της αποδοσης μεχρι τις 4500rpm δηλαδη και με 4η συνεχιζε να δινει......5-6η(overdrive) ομαλοποιειται.Γιατι ο καινουριος 2.4 να εχει πτωση αποδωσης στις 4000rpm?Για ποιο λογο να μην στροφαρει απο τις 4500 μεχρι τις 5000 χρησιμοποιωντας την ιδια ταχυτητα?

                            Θα σου προτεινα να διαβασεις το επισημο press realease της Fiat που γινεται αναφορα στις αλλαγες που εχουν γινει

                            2.4 Multijet 20v da 200 CV

                            Derivato dal noto 2.4 JTD 10 valvole “Common Rail”, il nuovo propulsore 20 valvole è un “5 cilindri in linea” – con alesaggio di 82 millimetri e corsa di 90,4 mm – si conferma il più potente motore della famiglia JTD plurivalvole con tecnologia Multijet: la potenza specifica è di 83 CV/litro.

                            Diversi i vantaggi offerti dall’inedito propulsore. Innanzitutto una maggiore silenziosità nella fase di riscaldamento del motore, misurabile – a seconda dei regimi di rotazione e delle temperature dell’ambiente in valori che vanno da meno 3 a meno 6 decibel. Poi, grande potenza (147 kW - 200 CV a 4000 giri/min) e coppia generosa (400 Nm -

                            40,8 kgm a 2000 giri/min).

                            Le valvole sono quattro per cilindro e sono azionate tramite punterie idrauliche e bilancieri direttamente da un doppio albero a camme in testa. Il nuovo turbodiesel è stato oggetto di diversi interventi tecnici tesi a incrementare le prestazioni, la coppia motore ai bassi regimi e la riduzione della rumorosità e delle vibrazioni. Ad esempio, il sistema “Common Rail” adottato dal 2.4 JTD Multijet 20 valvole prevede due nuove strategie di controllo automatico delle calibrazioni e del bilanciamento del gasolio iniettato, a vantaggio della silenziosità acustica e vibrazionale.

                            Inediti anche alcuni componenti del motore: dalla testa cilindri con punterie idrauliche alle bielle e all’albero motore in acciaio; dal pistone con galleria interna per la circolazione dell’olio di raffreddamento ai cuscinetti di banco e di biella realizzati con materiale diverso rispetto al precedente. Nuovi anche il collettore di scarico e quello di aspirazione: il primo è di un particolare materiale ad alta resistenza, mentre il secondo è in alluminio pressofuso.

                            Cambiano, infine, l’impianto EGR a controllo elettronico e raffreddamento dei gas di scarico; il circuito di lubrificazione che ha una nuova pompa dell’olio e lo scambiatore esterno (aria/olio) per il raffreddamento dell’olio; il circuito di raffreddamento con una diversa pompa dell’acqua. Insomma, una lunga serie di migliorie e interventi che hanno dato vita a un propulsore affidabile, potente e dai consumi ridotti. Risultati eccellenti, dunque, raggiunti grazie a una diversa calibrazione del controllo motore; ad un aumento della pressione d’iniezione diretta portata da 1350 a 1400 bar; e a una nuova taratura del turbocompressore.

                            La sovralimentazione del propulsore, infatti, è realizzata con un turbocompressore KKK 2080 dotato di turbina a geometria variabile che contribuisce a migliorare l’erogazione di potenza, conferendo allo stesso tempo caratteristiche di coppia molto elevata anche ai bassi regimi di rotazione. Basti pensare che tra i 1750 e 3500 giri/min,

                            è disponibile il 90% della coppia massima. Dati che si traducono in una grande piacevolezza di guida e in prestazioni davvero brillanti: la Nuova Croma raggiunge 216 km/h e accelera da 0 a 100 km/h in 8,5 secondi. Il tutto a fronte di consumi molto contenuti: nel ciclo combinato 8,0 l/100 km, nel ciclo urbano 11,5 e nel ciclo extraurbano 6,0. Inoltre, il nuovo 2.4 JTD Multijet 20v da 200 CV adotta un inedito cambio sequenziale automatico a 6 rapporti, un dispositivo compatto e leggero che ha la centralina integrata sul cambio ed è stato progettato con una particolare attenzione alla limitazione dei consumi. Infatti, da un lato l’utilizzo di un olio a basso attrito ha permesso di aumentarne l’efficienza e dall’altro la sesta marcia è stata calcolata al fine di essere particolarmente utile durante la guida in autostrada.

                            Infine, il 2.4 JTD Multijet 20v (come gli altri due propulsori Multijet in gamma) rispetta la normativa Euro 4 e offre la trappola per il particolato (DPF), il sistema “for life” che abbatte le polveri fini e non richiede l’utilizzo di additivi per la rigenerazione.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetabs last edited by

                              Για σημείωσέ μου στο παραπάνω ιταλικό κείμενο που αναφέρει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ για πάνω από 4.000 στροφές, και το ξανασυζητάμε...

                              Μην βάζουμε επιχειρήματα εκτός θέματος...

                              Επίσης ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ μεγίστης ισχύος στις 4000 σαλ, ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ από αυτές τις στροφές έχουμε μικρότερη ισχύ.

                              Στις 4500 στροφές ΦΤΑΝΕΙ ο κινητήρας, ΠΟΤΕ δεν είπα το αντίθετο (για το 5200 που λές το θεωρώ ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολύ χλωμό, είτε για καθημερινής χρήσης ντήζελ Άλφα, είτε όποιας άλλης μάρκας...), αλλά δεν έχει νόημα, γιατί η πτώση ισχύος είναι τραγική.

                              Αντίστοιχο είναι το 6750 στροφές σε βενζινοκινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ στις 6000... (το 5200 που ανέφερες αντιστοιχεί σε 7800 σαλ... )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss last edited by

                                Φιλε γιωργο δεν αιθεροβατω και παραμενω αυστηρα στο θεμα οποτε η απαντηση σου ''χλωμο το βλεπω'' στα στοιχεια που σου αναφερω δεν με ικανοποιει.

                                Σε πιανω αδιαβαστο καθως δεν ισχυει η συγκριση μεταξυ diesel και benzina.Στους κινητηρες βενζινης ισχυει Κοφτης=Οριο στροφαρισματος κατι που δεν ισχυει στους diesel.Ενδεικτικα σου αναφερω οτι ενα συγχρονο diesel οπως ο 1.3Jtd μπορει να στροφαρει μεχρι τις 5200rpm ασχετα αν στα οργανα η κοκκινη ενδειξη ξεκινα στις 4500rpm.Δες το παρακατω διαγραμμα.
                                http://frelip.no.sapo.pt/multijet_num_injec��es.jpg
                                (pmax 4000, rev max 5000, cut-off 5200 (1248 Multijet)!

                                http://www.thecarlounge.net/gallery/alb ... eo/032.jpg

                                Επισης δεν προσεξες κατι σημαντικο στο αρθρο...Στις modifies που εχουν γινει αναφερει οτι δυναμωσαν τον διωστηρα(μπιελα) ενα απο τα κυρια εξαρτηματα του κινητηρα που μεταφερει την παλινδρομικη κινηση του εμβολου στον στροφαλοφορο αξονα....Αρα δεν χρειαζεται πτυχιο μηχανολογιας για να κατανοησεις οτι αυτη η αλλαγη εγινε γα την μειωση των κραδασμων και το κυριοτερο για να αντεχει στην στρεψη-καμψη και με συνεπεια να εχει λιγοτερη μηχανικη πιεση στο ιδιο επιπεδο στροφαρισματος.
                                Αρα ειναι απολυτα λογικο ο 2.4 να συνεχισει να δινει και μετα τις 4500rpm....συνυπολογιζοντας οτι μπορει η μεγιστη ισχυς να δινεται στις 4000rpm αλλα απο εκει και μετα η πτωση στην αποδοση δεν ξεπερνα το 7-11%.

                                Για να ειμαστε political correct για την καμπυλη ροης που ακολουθει η πτωση της αποδοσης θα πρεπει να ρωτησουμε αυτον που εχει προγραμματισει τον ECU.Αν θελεις να επαληθευσεις τα λεγομενα μου μπορεις να κανεις test drive σε panda 1.3jtd η Gt coupe 1.9jtd.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stiv last edited by

                                  entaxei, theoritiko to erotima...
                                  Eimai sigouros oti i 159 tha einai apo ta koryfea tis agoras.
                                  Alla alitheia yparhei kaneis pou pistevei oti mporei na kataskevastei montelo kalytero apo tin nea triara???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Υπάρχει. 😉

                                    Όλσο, ντου νοτ γιουζ γκρίκλις. Μας βγαίνουν τα μάτια να τα διαβάσουμε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skye last edited by

                                      Ο χρήστης stiv έγραψε:

                                      Alla alitheia yparhei kaneis pou pistevei oti mporei na kataskevastei montelo kalytero apo tin nea triara???

                                      Eγώ. (και εκτός από μένα τουλάχιστον άλλοι 90 εδώ μέσα, αν δεις τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        stiv, καλύτερο σε ΤΙ;

                                        Σε σχεδιασμό πχ το απερχόμενο 3άρι είναι καλύτερο από το νέο!!

                                        Σε χώρους είναι καλά, αλλά ο 3ος με τα πίσω ψευδομπάκετ θα υποφέρει, όπως και τα πόδια (από αστράγαλο μέχρι δάχτυλα) ΚΑΙ των τριών από τον πολύ στενό χώρο κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Μειονεκτήματα, που ακόμα και μικρότερα-φτηνότερα αμάξια δεν έχουν!!

                                        Σε εργονομία έχει το άη-ντράιβ, οπότε πιθανότατα πάλι υστερεί σε σχέση με την απερχόμενη.

                                        ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερο;
                                        **Πές μου που δίνεις βάρος να σου πω! **
                                        Προσωπικά συνδυασμό αμαξιού αυτής της τιμής και μεγέθους με τέτοια προβλήματα στους χώρους, με τέτοιο σχεδιασμό (μέσα έξω) δεν θα συγκατάλεγα στις επιλογές μου.
                                        Κάποιος άλλος μπορεί να τα θεωρεί πταίσματα, ή να του είναι εντελώς αδιάφορα, οπότε να την θεωρεί το καλύτερο αμάξι που βγήκε ποτέ!

                                        Αντικειμενικά πάντως δεν είναι το καλύτερο αμάξι που μπορεί να κατασκευαστεί. Ακόμα και εσύ θα αναθεωρήσεις την άποψή σου μόλις βγεί η ακόμα πιο νέα 3άρα σε καμιά 5ετία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης skye έγραψε:

                                          Alla alitheia yparhei kaneis pou pistevei oti mporei na kataskevastei montelo kalytero apo tin nea triara???

                                          Eγώ. (και εκτός από μένα τουλάχιστον άλλοι 90 εδώ μέσα, αν δεις τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας)

                                          ki egw!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Alla alitheia yparhei kaneis pou pistevei oti mporei na kataskevastei montelo kalytero apo tin nea triara???

                                            Eγώ. (και εκτός από μένα τουλάχιστον άλλοι 90 εδώ μέσα, αν δεις τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας)

                                            ki egw!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 25 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr