-
Αντικειμενικά νομίζω πως το qq έχει να παρουσιάσει σχεδιαστική δεινότητα και είναι εμφανισιακά άνω του μέσου όρου κινούμενο μάλιστα κοντά στην κορυφή . Αυτό όμως είναι ένα χαρτί στο οποίο δεν ποντάρει ο κάτοχος ενός renegade. Τα jeep δεν είχαν άλλωστε ποτέ ως δημιουργίες στόχο να φαίνονται όμορφα στην βιτρίνα, στον αυτοκινητόδρομο ή το περιβάλλον της πόλης...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Αντικειμενικά νομίζω πως το qq έχει να παρουσιάσει σχεδιαστική δεινότητα και είναι εμφανισιακά άνω του μέσου όρου κινούμενο μάλιστα κοντά στην κορυφή .Συμφωνώ...και πιο πολύ με το 'κοντά στην κορυφή'!
Αυτό όμως είναι ένα χαρτί στο οποίο δεν ποντάρει ο κάτοχος ενός renegade. Τα jeep δεν είχαν άλλωστε ποτέ ως δημιουργίες στόχο να φαίνονται όμορφα στην βιτρίνα, στον αυτοκινητόδρομο ή το περιβάλλον της πόλης...
Δεν έχεις άδικο ούτε σε αυτό! Αλλά η ιδιαιτερότητά του αρέσει σε πολλούς που μπορεί και να το επιλέξουν και για την ξεχωριστή εμφάνιση! Είναι αυτό που λέμε : 'Είναι ωραίο να είσαι διαφορετικός'
Από την άλλη το ίδιο το QQ είναι πανέμορφο και πιθανότατα θα διάλεγα αυτό με κριτήριο μόνο την εμφάνιση.
Αλλά, επίσης, θα προτιμούσα το Renegade από μια 'κόπια' του QQ.Τέλος, το Renegade με τα 170 άλογα στα 1400cc αποτελεί πρόκληση από μόνο του...και δεν έχει ακόμη απάντηση από κανέναν...
-
http://www.drive.gr/news/agora/lamborgh ... me-neo-suv
Lamborghini: Διπλασιασμός πωλήσεων αναμένεται με το νέο SUV
Η ιταλική εταιρεία προβλέπει ότι το 2019 θα διπλασιαστούν οι πωλήσεις της, χάρη στο νέο SUV που εξελίσσουν.
Το λανσάρισμα του νέου SUV της Lamborghini αναμένεται να διπλασιάσει από το 2019 την παραγωγή της ιταλικής φίρμας και να φτάσει τα 7.000 αυτοκίνητα.
Παρά το γεγονός ότι το νέο SUV θα αποτελεί τον μπροστάρη των πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας, ο νέος Επικεφαλής Stefano Domenicali υποστηρίζει ότι δεν θα αλλάξει τίποτα στους στόχους της φίρμας και ότι προτεραιότητα είναι η δημιουργία νέων supercar.
«Ως γνωστόν, στόχος μας είναι η αύξηση της ετήσιας παραγωγής, που αυτή την στιγμή είναι 3.500 supercars. Η έλευση του SUV αναμένεται να χρειαστεί αντίστοιχη παραγωγή, και ίσως μεγαλύτερη ανάλογα την ζήτηση.» ανέφερε ο Dominecali.
Το νέο SUV «βασίζεται» στο πρωτότυπο Urus και η εμπορική του καριέρα θα ξεκινήσει το 2018 με τιμή εκκίνησης τα 200.000 δολάρια, και θα κατασκευάζεται στην Ιταλία, μαζί με τις Huracán και Aventador. Ο κινητήρας που θα την εφοδιάζει είναι ένας νέος 4λιτρος V8 με δύο τούρμπο.
Σε συνέχεια των δηλώσεων του, ο Dominecali είπε ότι θα πιέσουν όσο μπορούν για να πουλήσουν 3.500 ή και παραπάνω κομμάτια από το νέο SUV.
Αυτό θα επιτευχθεί χάρη στην παγκόσμια εξάπλωση των επίσημων αντιπροσώπων της Lamborghini, από 132 που είναι τώρα στους 160, και θα υποστηριχθεί από την πρόσληψη 500 νέων υπαλλήλων στο ανακαινισμένο και μεγαλύτερο εργοστάσιο της Sant'Agata.
[Πηγή: Automotive News Europe]
Αρχίζουμε να...μαζεύουμε λεφτά;;;
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αυτό θα επιτευχθεί χάρη στην παγκόσμια εξάπλωση των επίσημων αντιπροσώπων της Lamborghini, από 132 που είναι τώρα στους 160, και θα υποστηριχθεί από την πρόσληψη 500 νέων υπαλλήλων στο ανακαινισμένο και μεγαλύτερο εργοστάσιο της Sant'Agata.
Να σημειώσουμε ότι η Lamborghini για την δημιουργία του SUV της στην Ιταλία, έλαβε 'κίνητρα' από την Ιταλική κυβέρνηση αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ, με την προϋπόθεση να δημιουργήσει τουλάχιστον 300 θέσεις εργασίας.
-
Παει χαλάςε ο κοσμος
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Παει χαλάςε ο κοσμοςSent from my iPhone using Tapatalk
Για την Λαμπο λες; Αν ναι γκουγκλισε λιγο το ονομα LM002. Αλλωστε η εταιρεια ξεκινησε απο την κατασκευη τρακτερ κι ακομα φημιζεται για αυτα.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
Η αληθεια ειναι πως αυτο μου διέφευγε , δεν ειχα γεννηθεί κιολας τοτε ακομη
Ενταξει περα απο την ιστορια που δεν ηξερα, εχω την μαρκα τελειως αλλιως στο μυαλο μου και το suv με ξενίζει
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τα jeep δεν είχαν άλλωστε ποτέ ως δημιουργίες στόχο να φαίνονται όμορφα στην βιτρίνα
.....να αναγνωρισουμε την σημαντικη προοδο που εχουν κανει και σαυτον τον τομεα(το απλο και το grand cherokee )
-
Το Cherokee δεν μου πολύ αρέσει αλλά το grand το γουστάρω με τα χίλια .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο διαδοχος του LADA niva;
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 136808.asp
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Δεν θα συμφωνήσω με το κριτήριο του μεταξονίου.
Μήκος και πλάτος είναι πιο ενδεικτικό για την κατηγορίας ενός αυτοκινήτου.Κανεις λαθος. Μπορω να σου φτιαξω οτι θες σ εξωτερικες διαστασεις και μεσα να στριμωχνεσαι. Οπως και να εχεις μικρη καμπινα και τεραστιο πορτμπαγκαζ. Το μεταξονιο ηταν και ειναι το 'μετρο' της κατηγοριας. Πολυς κοσμος ας πουμε πιστευε οτι τα πρωτα octavia /5 ηταν seg.D ,λαθος, ενα golf με πορτμπαγκαζ σπηλια ειναι.
-
.....
-
http://www.newsauto.gr/giati-o-kosmos-latrevi-suv/
Γιατί ο κόσμος λατρεύει τα SUV;
Αν η χώρα μας δεν είχε εισέλθει στη δίνη της οικονομικής κρίσης την τελευταία 6ετία, τα οχήματα ελεύθερου χρόνου (SUV) θα ήταν η Νο 1 επιλογή από τους Έλληνες οδηγούς. Μην έχετε καμία αμφιβολία επ’αυτού.Στον υπόλοιπο κόσμο η ζήτηση για τα SUV είναι τόσο μεγάλη, που οι κατασκευαστές αδυνατούν να ανταποκριθούν.
Σύμφωνα με την εταιρεία IHS Automotive που ειδικεύεται στην ανάλυση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων και κάνει προβλέψεις για τις τάσεις της παγκόσμιας αυτοκίνησης, οι πωλήσεις SUV έχουν αυξηθεί κατά 88% από το 2008 έως σήμερα! Πλέον αντιπροσωπεύουν το 19% της παγκόσμιας αγοράς.
Στην Ευρώπη πιο συγκεκριμένα, το μερίδιο των SUV ανέβηκε από το 9% το 2008 στο 19% πέρυσι. Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, το 8% του 2008 έγινε 17% το 2013. Και τα ποσοστά αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται, χρόνο με το χρόνο.Οι αναλυτές θεωρούν ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί τουλάχιστον έως το 2020. Γιατί όμως το κοινό συνδέει τη ζωή του με τα SUV και τα crossover; Καταρχάς είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις γενιές των 50άρηδων και των 30άρηδων.
Πώς το κατορθώνουν; Με το… μείγμα «επαρκείς χώροι, ψηλή θέση για τον οδηγό και τους επιβάτες, αίσθηση ελευθερίας». Και όλα αυτά χωρίς να υπολείπονται αισθητά σε οδική συμπεριφορά των συμβατικών αυτοκινήτων. Αν συνυπολογίσουμε ότι και η τιμή τους δεν είναι πολύ υψηλότερη (τουλάχιστον στις προσθιοκίνητες εκδόσεις), τότε μπορούμε να εξηγήσουμε εν μέρει το… momentum των SUV.
-
Δεν έχει καθόλου άδικο η ανάλυση. Κυκλοφορούν φοβερά αμάξια σε σενταν ή χατσμπακ αλλά απορριπτονται χάριν των suv /crossover.
Όλα λέω να γυρίσω σε κλασσικό αμάξωμα και όλο σκέφτομαι το χαμηλώμα και το ξεχνάω -
Επαρκείς χώρους προσφέρει και ένα SW και μάλιστα με πιο αρμονικές γραμμές από ένα suv. Γενικά αρκετούς χώρους σε compact διαστάσεις μια χαρά προσφέρουν τα πολυμορφικά χωρίς φουσκωμένες τιμές αγοράς στον βωμό του μάρκετινγκ.
Η ψηλή θέση οδήγησης, αν μιλάμε για κάτι άλλο πέρα από οδήγηση σε πόλη ή σε μονοπάτια με κοτρόνια και δέντρα στις άκρες του δρόμου, που λόγω εμποδίων μπορεί να είναι χρήσιμη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θεωρείται προσόν;
Το τελευταίο επιχείρημα της αίσθησης ελευθερίας μου φαίνεται κι αυτό άτοπο όταν υπάρχουν cabrio αυτοκίνητα. Όση ελευθερία σου δίνει ένα οποιοδήποτε σκεπάτο αυτοκίνητο μου δίνει και το suv με τα 16/17 ίντσες τροχούς με ασφάλτινα λάστιχα που αποτελούν το 90% αυτών των αυτοκινήτων. -
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Επαρκείς χώρους προσφέρει και ένα SW και μάλιστα με πιο αρμονικές γραμμές από ένα suv.H εμφάνιση είναι υποκειμενική. Οι περισσότεροι θεωρούν άσχημα τα SW...
Γενικά αρκετούς χώρους σε compact διαστάσεις μια χαρά προσφέρουν τα πολυμορφικά χωρίς φουσκωμένες τιμές αγοράς στον βωμό του μάρκετινγκ.
Δεν νομίζω ότι και τα πολυμορφικά είναι φτηνά...
Η ψηλή θέση οδήγησης, αν μιλάμε για κάτι άλλο πέρα από οδήγηση σε πόλη ή σε μονοπάτια με κοτρόνια και δέντρα στις άκρες του δρόμου, που λόγω εμποδίων μπορεί να είναι χρήσιμη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θεωρείται προσόν;
Για off road δεν έχει νόημα να κάνω κουβέντα...Σημαντικό είναι το ύψος για την ορατότητα γενικά στον δρόμο. Όταν βλέπεις πιο μπροστά μπορείς πιο γρήγορα να αντιδράσεις σε ενδεχόμενο κίνδυνο. Επίσης, κέρδος έχεις και όταν θέλεις να προσπεράσεις, γιατί βλέπεις πιο καθαρά απέναντι - τι έρχεται κτλ...
Το τελευταίο επιχείρημα της αίσθησης ελευθερίας μου φαίνεται κι αυτό άτοπο όταν υπάρχουν cabrio αυτοκίνητα. Όση ελευθερία σου δίνει ένα οποιοδήποτε σκεπάτο αυτοκίνητο μου δίνει και το suv με τα 16/17 ίντσες τροχούς με ασφάλτινα λάστιχα που αποτελούν το 90% αυτών των αυτοκινήτων.
Στους ελληνικούς δρόμους με τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες, καθώς και λόγω της κακοκατασκευής τους με συνέπεια να μαζεύουν νερά το χειμώνα σε έντονες βροχές - μένω σε τέτοια περιοχή και το βιώνω έντονα - ένα ψηλότερο αμάξι ανταποκρίνεται σαφώς καλύτερα. Με τα προηγούμενα πιο χαμηλά αμάξια μου έκανα 'surf' στις λίμνες που σχηματίζονται στους επαρχιακούς δρόμους των Ιωαννίνων. Με το suv έχει μειωθεί πάρα πολύ το φαινόμενο...Και μιλάω για επαρχιακούς δρόμους που προφανώς πηγαίνεις τουλάχιστον με 80-100...και όχι με 50...Σκέψου να σου φεύγει το αμάξι με τέτοιες ταχύτητες...
Κατά τα άλλα είναι αδιαμφισβήτητα τα πλεονεκτήματα των χαμηλότερων οχημάτων, ιδίως όταν συγκρίνουμε αμάξια παρόμοιας αξίας. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν και ακριβά suv που υπερτερούν στον δρόμο έναντι χαμηλότερων οχημάτων σαφώς μικρότερης αξίας
-
Emperor η υδρολίσθηση που περιγράφεις λογικά μειώθηκε γιατί είχες Toyota Corolla και τώρα πήρες BMW X1 [emoji3] [emoji3]
Δεν ξέρω αν είναι και τετρακίνητο το δικό σου.
Διαφορετικά πιστεύω ένα χαμηλό αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα. -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Emperor η υδρολίσθηση που περιγράφεις λογικά μειώθηκε γιατί είχες Toyota Corolla και τώρα πήρες BMW X1 [emoji3] [emoji3]
Δεν ξέρω αν είναι και τετρακίνητο το δικό σου.
Διαφορετικά πιστεύω ένα χαμηλό αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα.Είναι τετρακίνητη και αυτόματη η Χ1 μου. Τα νερά στο χαμηλό corolla 'γέμιζαν' τον θόλο των τροχών και το αμάξι, εκτός του ότι 'έκοβε' απότομα από τα νερά, έχανε και την ευστάθειά του.
Η σαφώς ψηλότερη Χ1 δεν αντιμετωπίζει το ίδιο θέμα. Η τετρακίνηση πάντως γενικά αποτελεί μεγάλο συν: Προχθές σε έντονα ολισθηρό και βρεγμένο οδόστρωμα - γυαλί κάτω - πήγα να πάρω στροφή 'αλμπάντικα' χωρίς να κόψω καθόλου και ένιωσα για πρώτη φορά το αμάξι να πάει να φύγει, αλλά τετρακίνηση - και ηλεκτρονικά συστήματα; - το έφεραν ακριβώς εκεί που έπρεπε χωρίς να κάνω τίποτα παραπάνω...
Σημαντικό πάντα και το αυτόματο κιβώτιο για τις στροφές, γιατί έχει πάντα μέσα τη σωστή για την ταχύτητα σχέση με αποτέλεσμα να μην χρειάζεσαι καν να φρενάρεις όταν π.χ. θέλεις να στρίψεις... -
Τα station στην Ελλάδα δεν θα πιάσουν ποτε. Θυμίζουν νεκροφόρες.
Η ψηλή θέση οδήγησης σου δίνει αλλο μάτι στο δρόμο. Βλέπεις μακρύτερα και καλύτερα μπροστά σου, ακομα και αν εχεις αλλο προπορευόμενο.
Δεν ειναι τυχαίο οτι αν πας σε ψηλό μετα δεν ξαναγυρίσεις πίσω. -
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Η ψηλή θέση οδήγησης, αν μιλάμε για κάτι άλλο πέρα από οδήγηση σε πόλη ή σε μονοπάτια με κοτρόνια και δέντρα στις άκρες του δρόμου, που λόγω εμποδίων μπορεί να είναι χρήσιμη, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θεωρείται προσόν;
+1
Βρεθηκε ενας να το πει επιτελους !!!
SUV/Crossovers Forum