Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 698
    • 699
    • 700
    • 701
    • 702
    • 768
    • 769
    • 700 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15377
    129341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Σε κάποια πράγματα δεν έχεις άδικο. Θυμάμαι ένας φίλος παίζονταν ανάμεσα σε μια καινούργια 146 όταν πρωτοβγήκε το μοντέλο και ένα accent. Αν θυμάμαι καλά η διαφορά τους ήταν τεραστια στα χρήματα αλλά το accent για τα δεδομένα της εποχής, τα είχε όλα (ζάντες αλουμινίου, ηλ. παράθυρα, a/c ηχοσύστημα και ηλεκτρικούς καθρέπτες με προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος. Η Α παρόλη την διπλάσια τιμή προσφέρονταν με τάσια, άβαφους προφυλακτήρες, δίχως ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και ούτε λόγως για προβολής ομίχλης που είχε επίσης το accent. Τελικά προτίμησε κάτι ενδιάμεσο στα χρήματα αν και του βγήκε τελικά πατάτα παρόλες τις περγαμηνές...

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:

        Ετσι! Να ακούγονται κι αυτά γιατί πολλοί γράφουν και λένε εδώ μέσα για τις alfa διάφορα, δίχως να αντιλαμβάνονται γιατί η φίρμα ήταν και είναι θρύλος. Σε θεωρώ πολύ τυχερό που καβάλησες τέτοιο μωρό. Τι να ζηλέψω τώρα από τα accent, xl, lanos elantra και sonates ή τα γκολφ εκείνων των ημερών. Η αλφα είχε να παραθέσει τις Α33, Α75, Α155 και είναι πραγματικά τυχερός όποιος οδήγησε τέτοια αυτοκίνητα!

        Συγνώμη φίλε μου αλλά εκείνα τα χρόνια η κορεάτικη αυτοκρατορία έκανε αντεπίθεση με όλα τα όπλα της, elantra, accent,
        Cee απόστροφος d, με γιαπωνέζικους κινητήρες 12v, ανάρτηση που κατάπινε τα πάντα, τιμόνι για σεμινάριο, και την ώρα που άλλες εταιρείες είχαν extra τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα αυτοί τα είχαν στάνταρ.όσο αφορά τον σχεδιασμό αν δείς ακόμη και σήμερα δίπλα δίπλα μια 156 και ένα elantra θα καταλάβεις ακόμη και αν έχεις καταράκτη στα μάτια το πόσο ανώτεροι είναι οι κοντοστούπηδες σχεδιαστές του, άλλωστε είναι γνωστοί οι κορεάτες σχεδιαστές μπροστά στους οποίους οι ιταλοί είναι παιδική χαρά. Η δε αξιοπιστία που είχαν αυτά τα αλεξιβρόχια, αυτομάτως τα ανέβαζε κατηγορία προσδίδοντας στον κάτοχό τους ανυπέρβλητο κύρος. Εννοείται όλοι οι άλλοι ήταν κορόιδα που έδωσαν περισσότερα χρήματα για άλλες μάρκες, ενώ αυτοι κορόιδεψαν τους Κορεάτες και τους πήραν το κελεπούρι τζάμπα. Μάλιστα μπορούσαν να περηφανευτούν στους φίλους τους ότι το κακοσυντηρημένο και επικίνδυνο χρέπι τους δεν έχει πάει συνεργείο ποτέ και παρ´ολο που τα λαμπιόνια στο ταμπλό είναι αναμένα αυτο κινείται ακόμη.
        Τα αυτοκίνητα αυτά λοιπόν ήταν φθηνά και χρησιμοποιώντας απλές μηχανικές λύσεις, πρόσφεραν όντως καλή αξιοπιστία, και μαζί με ένα καλό πακέτο εξοπλισμού, όντως έδωσαν λύση στον μέσο έλληνα ο οποίος βρήκε μια λύση στο πρόβλημα της μετακίνησης, ειδικά αν δεν ένιωθε και πολύ απο οδήγηση ή το οδηγώ σημαίνει στρίβω αριστερά δεξιά το τιμόνι. Απο εκεί και πέρα όμως το να συγκρίνουμε εταιρείες με την ιστορία πχ της Alfa Romeo με τα κορεάτικα αλεξιβρόχια με ξεπερνά.
        Η ιταλική καταγωγή είναι για κάποιους μειονέκτημα ακόμη και όταν πρόκειται για Ferrari μάλλον.

        Παμε αλλη μια γιατι καπου μπερδευτηκα με τι υποστηριζεις και τι οχι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the-matador last edited by

          Η αλήθεια είναι ότι, ένα μπέρδεμα το έχω και 'γώ!....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drenie last edited by

            Νομίζω ότι το post μέχρι την μέση είναι ειρωνικό - troll

            Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by

              O multiair 150hp ειναι καινουριος η detuned του 170hp?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Tuned έκδοση του 140άρη MΑir.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Σα να βγηκε απο το εργοστασιο με 356.000km
                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8345766/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-matador last edited by

                    Κούκλα, δίχως άλλο, ιδίως για τα χιλιόμετρά της...Ένα από τα αγαπημένα μου, παιδιόθεν..
                    Το τιμόνι της, βέβαια, δεν είναι ¨μαμά¨, και, αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι της προηγούμενής της, Guillieta II.
                    Παρ΄όλα αυτά, αξίζει να 'φυλαχθεί' από τον επόμενο αγοραστή της....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Σωστος για το τιμονι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        To τιμόνι προέρχεται από την Alfetta GTV.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiestaros last edited by

                          Καλησπέρα σας!Επειδή βρίσκομαι σε διαδικασία αλλαγής αυτοκινήτου (ford fiesta 1.6 S 2007 το παρόν) και μου αρέσει ιδιαίτερα η alfa romeo giulietta θα ήθελα τη γνώμη-συμβουλή-εμπειρία σας σχετικά με την Ιταλίδα καλλονή που θα είναι κατά 99% το επόμενο μου αυτοκίνητο.Το μπάτζετ μου βέβαια περιορίζεται έως τις 12-13.000 ευρώ το πολύ,οπότε μιλάμε για μεταχειρισμένο 4-5 ετών περίπου.Τα πετρελαιοκίνητα απορρίπτονται ιδίως τα εισαγωγής,οπότε η λύση είναι αυστηρά το 1.4 με τα 120 ( T-jet) ή αυτό με τα 170(multiair).Tο εύλογο ερώτημα μου είναι να προτιμήσω το 120αρι ή το 170αρι? Θα ήθελα τις εντυπώσεις σας σχετικά με τα 2 αυτά μοτέρ ποιο είναι καλύτερα ταιριαστό και βολικό για καθημερινή χρήση,ποιο έχει βγει πιο αξιόπιστο,αλλά και τις διαφορές τους σε θέματα κόστους χρήσης(κατανάλωση βενζίνης αν υπάρχει αισθητή διαφορά μεταξύ των 2,θέματα συντήρησης με ιμάντες,σέρβις και τέτοια).Επίσης επειδή κάνω περίπου 15.000 χλμ το χρόνο δεν απορρίπτεται πιθανή τοποθέτηση συστήματος υγραερίου.Μου είχε πει κάποιος από την αντιπροσωπεία πως υγραέριο τοποθετείται μόνο στην έκδοση με τα 120 άλογα και όχι στην πιο δυνατή με τα 170.Αληθεύει αυτό?Ιδανικά θα ήθελα μια dinstictive 170αρα του 2011-2012(που έχει και χαμηλότερα τέλη λόγω ρύπων αλλά είναι και πιο γρήγορη) αλλά στο παιχνίδι υπάρχει και η 120αρα..Για βοηθήστε όσοι ξέρετε ρε παιδιά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            To τιμόνι προέρχεται από την Alfetta GTV.

                            Ειμαι σιγουρος Σπυρο οτι το φοραγαν και οι giulietta. Οχι ολες, φοραγαν και ενα αλλο πολυ πιο ασχημο με ορθογωνιο κεντρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Πιθανότατα νονέ να έχεις δίκιο!

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lleonidas moderator last edited by

                                *Η Alfa Romeo έχει μεγάλους στόχους και πλάνα μέσα στην επόμενη τετραετία, αφού από τώρα έως το 2020 το πρόγραμμά της περιλαμβάνει επτά καινούργια μοντέλα. Μετά την Giulia που σήμανε την επιστροφή της μάρκας στα πισωκίνητα μοντέλα, σειρά έχει η πρώτη SUV Alfa Romeo Stelvio, η οποία θα παρουσιαστεί στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.

                                Μετά την Stelvio και εντός του 2017, η Alfa θα επανέλθει στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν, δέκα χρόνια μετά τον τερματισμό της παραγωγής της Alfa Romeo 166 (το 2007). Η νέα μεγάλη Alfa θα βασίζεται και αυτή στην πλατφόρμα της Giulia, ωστόσο θα έχει αυξημένες διαστάσεις και θα στοχεύει κυρίως στη νέα BMW Σειρά 5. Επόμενα νέα μοντέλα της ιταλικής μάρκας θα είναι δύο SUV, ένα μικρότερο και ένα πιο μεγάλο από τη Stelvio. Δύο «speciality» μοντέλα είναι εντός των πλάνων και πιθανώς θα πρόκειται για σπορ οχήματα, ενώ ο αντικαταστάτης της Giulietta θα αργήσει, αφού όπως φαίνεται στο πλάνο θα είναι το τελευταίο από τα επτά νέα μοντέλα.

                                Μεγαλύτερο βάρος με τα νέα αυτά μοντέλα θα ρίξει η Alfa Romeo στις Η.Π.Α., αλλά και στην Ευρώπη, ενώ θα κάνει είσοδο και σε «νέες» χώρες για τη μάρκα, όπως είναι η Βραζιλία, Ινδία, Κίνα και Ρωσία.*

                                Πηγή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Βλεπω τη giullieta στο δεκατο facelift καπου το 2019 να την αλλαζουν. Θα εχουμε γεμισει και ενα τοπικ 100 σελιδες για τον αντικαταστατη οπως εγινε εδω μεσα για τη giullieta οσο κυκλοφορουσε η 147 fl.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tempo last edited by

                                    έτσι είναι, παίρνουμε αμάξι και για μια δεκαετία έχουμε το τελευταίο μοντέλο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Να σου πω, το προτιμω απο το ν αλλαζει μοντελο και στην 8ετια να εχεις 2 γενιες πισω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tempo last edited by

                                        φυσικά, ειδικά όταν το αυτοκίνητο δεν έχει να ζηλέψει κάτι απο τον ανταγωνισμό σε χαρακτηριστικά.....γιατί για ομορφιά δεν το συζητώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Να σου πω, το προτιμω απο το ν αλλαζει μοντελο και στην 8ετια να εχεις 2 γενιες πισω!

                                          Και πολυ καλα κανει και ακολουθει τετοια πολιτικη η alfa romeo γιατι πολυ απλα οταν λανσαρουν ενα νεο οχημα προς αντικατασταση καποιου αλλου το κανουν με αλλαγες ουσιας τοσο σε κινητηρες οσο και σε αναρτησεις κλπ. Οι αγοραστες της 147 πηραν ενα πολυ καλυτερο απο την 146 οπως κι εκεινοι της Τζουλιετα απο την 147. Για το λογο αυτο οι θιασωτες της οπως και εκεινοι πχ της bmw εμφανιζουν πιο ωριμα επιχειρηματα για τον ενθουσιασμο τους. Με λιγα λογια ανηκει σε εκεινη την ελιτ εταιρειων που οταν βγαζει ενα καινουργιο μοντελο οι κατσαβιδακηδες αξιζει να ποιασουν δουλεια και να δουν τις διαφορες απο το προηγουμενο.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Επισης θεωρω οτι 'συντηρει το μυθο της' μ αυτο το τροπο. Εχει καταφερει εστω και αθελα της πιθανα, γιατι ολα αυτα υποδηλωνουν και ελλειψη επιχειρηματικου σχεδιασμου θεωρω κατα καποιο τροπο, καθε της μοντελο να μνημονευεται για χρονια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 698
                                            • 699
                                            • 700
                                            • 701
                                            • 702
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 700 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY

                                            ΤΕΥΧΟΣ Νοέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr