-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Είδα το πρώτο σήμερα .
Αυτό το είδα πριν λίγο να φεύγει προς ΕΟ Μουδανιών. Ωραίο χρώμα αλλά συντηρητικο.
Στα Φλογητα εδώ και μέρες.
Παρα το χρώμα του ένα κεφαλογυρισμα από περαστικούς το προκαλεί. -
Γενικά Χαλκιδική βλέπεις πολλά αμάξια που δεν κυκλοφορούν Ελλάδα λόγω πολλών ξένων που έρχονται με τα δικά τους. Ειδικά τα suv της Mazda που δεν αντιπροσωπευονται είναι εκπληκτικά (Κώστα είμαι στα μέρη σου βρε! Να πάμε να βρούμε τον Ταντση!!!)
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γενικά Χαλκιδική βλέπεις πολλά αμάξια που δεν κυκλοφορούν Ελλάδα λόγω πολλών ξένων που έρχονται με τα δικά τους. Ειδικά τα suv της Mazda που δεν αντιπροσωπευονται είναι εκπληκτικά (Κώστα είμαι στα μέρη σου βρε! Να πάμε να βρούμε τον Ταντση!!!)renault kadjar προτοείδα πέρυσι στη Θάσο, στη Χαλκιδική πολλά mazda cx-5 & cx-3 είδα και ένα hyundai tuscon νέο ..πολύ όμορφο.
-
Παρολο που το χρωμα του στην παραπανω φωτογραφια δεν λεει και πολλα, εντουτοις εχω να παρατηρησω πως προκειται για ενα επιβλητικο ως προς την εμφανιση αυτοκινητο. Οι γραμμες και οι νευρωσεις που κυριαρχουν στο αμαξωμα φτανουν στα ορια της γλυπτικης. Ουσιαστικα τετοιου μεγεθους ποιοτητα επεξεργασιας και γλυπτικης στο μεταλλο, μονο η X1 μπορει μονο να αντιπαραθεσει. Ο σχεδιασμος του απλα ειναι πιο φουτουριστικος κλασικο στοιχειο της Γαλλικης σχολης. Η Γερμανιδα απλα αντιπαραθετει περισσοτερο συμπαγη χαρακτηρα. Αν ειναι ομορφο, φυσικα και ειναι. Αν θα βγει αξιοπιστο φυσικα και θα βγει. Τα 20 εκ απο το εδαφος μονο καλυτερη συμπεριφορα στο χωμα υποσχονται σε σχεση με τους αμεσους ανταγωνιστες του. Η οδικη του συμπεριφορα δεν εχω καμια αμφιβολια πως θα ειναι με ξεκαθαρη προτιμηση στην ανεση. Εχοντας το ιδιο μεταξωνιο με το qq και κοινο πατωμα θα χανει σε σπορ οδηγηση λογω των μεγαλυτερων διαστασεων και κυριως στο μηκος σε σχεση με το ιαπωνικο. Περισσοτερο θα ελεγα πως προκειται για ενα ποιοτικοτατο duster στον χαρακτηρα. Για αυτους που δεν το ξερουν ομως το duster , ωφειλω να θυμισω πως και κατα γενικη ομολογια του δημοσιογραφικου κοσμου μπορει να παει πολυ μακρυτερα απο το qq. Στα ποιοτικα στοιχεια υπολειπεται και μονο. Προσωπικα πιστευω πως το kadjar διαθετει ολο το πακετο ωστε να κανει τον κατοχο του να χαμογελα με το που μπαινει στην καμπινα. Ειδικα εκεινο που θα προτιμησει το ντιζελ με τα 130 αλογα. Ανεξαρτητα ομως τι πιστευω εγω δεν ειναι λιγοι που θα συμφωνησουν πως προκειται για πολυ αυτοκινητο απο ολες τις αποψεις και ισως και πολυ vfm. Προσωπικα επαναλαμβανω καθως συγκεκριμενες αναγκες με ωθησαν στο duster, ισως σημερα να πηγαινα στο kadjar το οποιο κοστιζει παραπανω αλλα το δικαιουται και βασει της ποιοτητας που προσφερει.
-
Σπυρο ωραια τα λες με σωστη επιχειρηματολογια. Οταν ομως η εκδοση dynamic που εξω κυκλοφορει ηδη ενα χρονο φτανει στα 27μιση και με ενα χιλιαρικο παιρνεις το τιγκουαν το οποιο κατα γενικη ομολογια εχει ποιοτητα υλικων και γενικα ειναι μια στιβαρη κατασκευη που φτανει τις πριμιουμ εταιριες τοτε σου μπαινουν σκεψεις για το αν πρεπει να να χωσεις χρημα στο κατζαρ. Η μονη εκδοση που συμφερει ειναι η βασικη. Πηγα αυτες τις μερες τα ειδα απο κοντα και ειδα διαφορα θεματακια(κατζαρ,κασκαι,τιγκουαν)
Στάλθηκε με tapa
-
27000 ευρώ για ρενω, νισσαν κλπ συγγενείς είναι too much....
Σε τέτοια λεφτά πας είτε σε βασικό premium είτε σε τογιοτα, μαζντα, vw -
Πιστευω πως με ενα χιλιαρικο φτηνοτερο το κασκαι και με το ονομα που εχει χτισει θα συνεχισει την επιτυχια του. Εκει ψηλα σ αυτες τις τιμες παιζει τιγκουαν,χ1... Δυσκολο εργο
Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Σπυρο ωραια τα λες με σωστη επιχειρηματολογια. Οταν ομως η εκδοση dynamic που εξω κυκλοφορει ηδη ενα χρονο φτανει στα 27μιση και με ενα χιλιαρικο παιρνεις το τιγκουαν το οποιο κατα γενικη ομολογια εχει ποιοτητα υλικων και γενικα ειναι μια στιβαρη κατασκευη που φτανει τις πριμιουμ εταιριες τοτε σου μπαινουν σκεψεις για το αν πρεπει να να χωσεις χρημα στο κατζαρ. Η μονη εκδοση που συμφερει ειναι η βασικη. Πηγα αυτες τις μερες τα ειδα απο κοντα και ειδα διαφορα θεματακια(κατζαρ,κασκαι,τιγκουαν)Στάλθηκε με tapa
Εαν κατι μου αρεσει και βλεπω πως το αξιζει το αναλυω, το συγκρινω και το προτεινω απροσκοπτα. Για το νεο tiguan οποιος ανατρεξει στο σχετικο νημα θα διαπιστωσει πως εχοντας δηλωσει πολεμιος του ομιλου εντουτοις τα σχολια μου εχουν χαρακτηρα διθυραμβικο. Δεν το κανω τυχαια. Πραγματικα τα αξιζει. Για το kadjar επισης εχω γραψει και τουλαχιστο προς το παρον δεν βλεπω το λογο να το παρω πισω πως αν καποιος θελει να ανεβει σκαλοπατι μονο η Χ1 και το tiguan ειναι τιμολογιακα τα αμεσως επομενα. Αυτο ομως δεν ακυρωνει την αξια του οχηματος που ξεκαθαρα αποτελει την καλυτερη προταση στην κατηγορια του qq.
-
Δεν θυμαμαι ποιος το ειχε πει και το διαπιστωσα και γω. Η βασικη εκδοση ειναι συμφερουσα. Η μεσαια εξπρεσιον δεν αξιζει τα 3.400 διαφορα απο τη βασικη(το κουφο ειναι πως στον βενζινοκινητηρα η διαφορα στις ιδιες εκδοσεις ειναι 1.500!!!). Ειναι σιγουρα ενα πιο ποιοτικο εσωτερικα τουλαχιστον κασκαι με μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ
Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
27000 ευρώ για ρενω, νισσαν κλπ συγγενείς είναι too much....
Σε τέτοια λεφτά πας είτε σε βασικό premium είτε σε τογιοτα, μαζντα, vwΤρολαρεις ή πραγματικα σε νημα για αυτοκινητα επιμενεις τις καφενειακου τυπου προσεγγισεις; Γιατι το διχως αλλο τετοιες αποψεις διχως επιχειρηματα σε τετοιους χωρους μονο συνανταμε... Καπως ετσι φτασαμε σαν λαος ως εδω. Παντως εαν σε κανει ευτυχισμενο υπαρχουν πολλοι σαν κι εσενα αλλα ευτυχως οχι σε αυτο το νημα.
Παντως θα πρεπει να ομολογησω οτι στους τιμοκαταλογους εισαι καλυτερα διαβασμενος απο εμενα. -
Σπύρο δυστυχώς τα τόσα λεφτά που θα δώσεις για τέτοια αμάξια δεν θα τα πάρεις επ ουδενι πίσω, ανεξαρτήτως ποιότητας κατασκευής.
Μην κοιτάς που εσύ έκανες μια συνείδητη και value for money επιλογή. Δεν θέλουν όλοι να παντρευτουν επ άπειρω ένα αμάξι. -
To Nissan/Renault vs world το γουστάρω εγώ πάντως! Δείχνει ότι τα εταιρα τμήματα marketing εξακολουθούν να χάνουν... Τι σκας?!
ΥΓ. Στους ύμνους για το Tiguan βέβαια ο Τοτος γατάκι....
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
To Nissan/Renault vs world το γουστάρω εγώ πάντως! Δείχνει ότι τα εταιρα τμήματα marketing εξακολουθούν να χάνουν... Τι σκας?!ΥΓ. Στους ύμνους για το Tiguan βέβαια ο Τοτος γατάκι....
Κώστα μόνο μάρκετινγκ έχουν φτάσει να είναι όμως. Ποιότητα κατασκευής για τα πανηγύρια. Ακόμα και μεταξύ αμαξιων της ίδιας εταιρείας φαίνεται η φτηνια της κατασκευής των αδελφών.
Έχω δίπλα μου παρκάρισμενο τόσες μέρες ένα xtrail. Μέρα με νύχτα το Japan που λέει και σε άλλο νημα ο Ηρακλής. Άλλο αμάξι στιβαρό, φαίνεται η αξία του, άλλο που και αυτό δεν θα το έπαιρνα λόγο δικτύου και αντιπροσωπου. -
Σχεδον τρια χρονια συζητουμε και δεν με εχεις καταλαβει βρε Στεφανε. Αυτοκινητα εχω αλλαξει αρκετα και ακομη περισσοτερα εχω οδηγησει λογω της ιδιοτητας μου. Απλα ενα αυτοκινητο στα χερια μου κανει πολλα μα πολλα χλμ. Το duster ηδη 60000.... Απο αυτο κρινω τα αυτοκινητα. Το μονο που σκοπευω να κρατησω εως να πεθανει (αν και δυσκολο στα χερια μου) ειναι το sei!
-
Ασχετο με το θεμα αλλα ειχα δει πριν μερες στα Τρικαλα σε κατι εργα που κανουν σε ορεινο μερος ενα ασπρο duster με ανθρακονημα στο καπο και τρακτερωτα λαστιχα. Εργαλειο γι αυτες τις περιοχες
Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δεν θυμαμαι ποιος το ειχε πει και το διαπιστωσα και γω. Η βασικη εκδοση ειναι συμφερουσα. Η μεσαια εξπρεσιον δεν αξιζει τα 3.400 διαφορα απο τη βασικη(το κουφο ειναι πως στον βενζινοκινητηρα η διαφορα στις ιδιες εκδοσεις ειναι 1.500!!!). Ειναι σιγουρα ενα πιο ποιοτικο εσωτερικα τουλαχιστον κασκαι με μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζΣτάλθηκε με tapa
Αυτη η μεγαλη διαφορα τιμης του kadjar diesel μεταξυ της βασικης εκδοσης και της expression οφειλεται στο νεο φορολογικο συστημα που ισχυει εδω και λιγες εβδομαδες στα αυτοκινητα... Απο μια τιμη και μετα μπαινουν πλεον αρκετοι φοροι.. Η βενζινοκινητη εκδοση expression δεν επηρεαζεται.. Η diesel expression ομως επηρεαζεται επειδη το πιανουν καποιοι φοροι... Με το νεο φορολογικο συστημα στα αυτοκινητα εχουν επηρεαστει καποιες τιμες..
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
To Nissan/Renault vs world το γουστάρω εγώ πάντως! Δείχνει ότι τα εταιρα τμήματα marketing εξακολουθούν να χάνουν... Τι σκας?!ΥΓ. Στους ύμνους για το Tiguan βέβαια ο Τοτος γατάκι....
Τρολαρεις ή πραγματικα σε νημα για αυτοκινητα επιμενεις τις καφενειακου τυπου προσεγγισεις; Γιατι το διχως αλλο τετοιες αποψεις διχως επιχειρηματα σε τετοιους χωρους μονο συνανταμε... Καπως ετσι φτασαμε σαν λαος ως εδω. Παντως εαν σε κανει ευτυχισμενο υπαρχουν πολλοι σαν κι εσενα αλλα ευτυχως οχι σε αυτο το νημα.
Παντως θα πρεπει να ομολογησω οτι στους τιμοκαταλογους εισαι καλυτερα διαβασμενος απο εμενα.Αντί να γράψω κάτι, απλά θα παραθέσω δύο απόψεις που με εκφράζουν. Για να μην προκαλέσω κιόλας
Σπύρο το αρχικό σου post (#203) από όπου ξεκίνησε η 'κουβέντα' με καλύπτει απόλυτα!!
-
Παιδια χρόνια πολλά και καλά σε όλους! Υγεία και πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Μην κολλάτε σε μάρκες. Κάθε αυτοκίνητο έχει την αξία του, τα καλά του και τα κακά του.
Ας τα δεχθούμε όπως είναι και ας μην φανατιζομαστε! -
Επίσης! Στέφανος is right! (Δεξιός χαχα!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μην κολλάτε σε μάρκες.
Renault Kadjar