-
Όμως τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα, η εμφάνιση δεν πρέπει να είναι το βασικό κριτήριο επιλογής. Είναι μηχανολογικό δημιούργημα με πολλά και διάφορα χαρακτηριστικά, ένα σύνολο που προορίζεται για κάποια (σχεδόν) συγκεκριμένη χρήση.
nickthetrib from tapatalk
-
Εν ολίγοις διαβάζοντας τα τελευταία σχόλια εντόπισα πολλές απλές αλήθειες όμως μη ξεχνούμε την ουσία του νήματος αυτού. Δεν είναι ένα 'Εκτός δρόμου' νήμα. Ο τίτλος αφορά μια νέα κατηγορία οχημάτων που την τελευταία δεκαετία με την έλευση του qq ήρθε να καλύψει ένα κενό ανάμεσα στα καθαρόαιμα και απρόσιτα κάποτε για τους πολλούς suv και στα sedan όπως αυτά εξελίχθηκαν από το 90 και μετά. Εως τότε κυκλοφορούσαν μπερλίνες με ιπποδυνάμεις που συχνά δεν ξεπερνούσαν τους 90 ίππους. Οι αποστάσεις αυτών των οχημάτων ήταν αρκετά κοντά σε αυτές των σημερινών crossovers. Με την έλευση νέων τεχνολογιών που αύξησαν τις ιπποδυνάμεις τα σεντάν οχήματα άρχισαν να αποκτούν μεγαλύτερες ταχύτητες ταξιδίου και τελικές ενώ και οι ρεπριζ σημειωσαν δραματική βελτίωση. Για να μπορούν να στέκονται στο δρόμο τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90 άρχισαν σταδιακά να χαμηλώνουν ενώ σημαντική βελτίωση υπήρξε και στα υπόλοιπα μέρη των αυτοκινήτων όπως πχ τα φρένα. Τα πολύ καλύτερα στον δρόμο από όλες τις απόψεις αυτοκίνητα ήταν πλέον χαμηλά. Το 2000 και μετά ο υποψήφιος αγοραστής είχε να διαλέξει ανάμεσα σε ψηλά τεμπέλικα suv στην άσφαλτο (αλλά σκληροτράχηλα σε εκτός δρόμου αναζητήσεις) και σε χαμηλα γρήγορα στην άσφαλτο αλλά 'σκούπες' στο χώμα! Τα croosovers είναι η χρυσή τομή για άλλους ή η χρυσή μετριότητα για κάποιους άλλους! Ο αγοραστής ενός crossover για εμένα πρέπει να έχει την ωριμότητα να καταλάβει πως δεν έχει προμηθευτεί ένα κορυφαίο εκτός δρόμου όχημα λόγω dna της κατηγορίας του αλλά ούτε και ένα όχημα με την κορυφαία οδική συμπεριφορά αφού λόγο του ύψους μειονεκτεί σε σχέση με τα σεντάν. Αν θα το πάρει μπροστοκίνητο ή 4κίνητο έχει καθαρά να κάνει με τον τρόπο που σκέφτεται πως θα το χρησιμοποιεί κατά κανόνα. Ετσι κι αλλιώς το ψηλό crossover μπορεί να τον πάει μακρύτερα σε σχέση μια μπερλίνα. Δεν θα τον πάει απαραίτητα καλύτερα ή χειρότερα. Όσο για κάποια πλεονεκτήματα των οχημάτων αυτών όσον αφορά την θέση οδήγησης καλά κι ωραία σε πολλές περιπτώσεις αλλά επειδή πιθανό να διαβάζουν το νήμα άνθρωποι με χαμηλα mx5, rx8, celica, z3, z4, leon cupra ή ψηλά land rover discovery, land cruiser, pagero ή ότι άλλο... συνιστώ να αποφεύγουμε τις υπερβολές γιατι μπορεί να προκαλέσουμε και τον γέλωτα. Καταλαβαίνω πως δεν είναι ευχάριστα αυτά που λέω σε πολλούς αλλά οι προθέσεις μου είναι οι καλύτερες.
-
Δεν διαφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις . Το βασικότερο είναι ότι συγκρίνεις την θέση οδήγησης απλών crossovers με τη θέση οδήγησης σε κορυφαία αυτοκίνητα . Η σύγκριση θα έπρεπε να γίνεται με μια corolla ή ένα golf ή κάτι αντίστοιχο και όχι με οδηγοκεντρικα οχήματα ή κορυφαία ψηλά ...
Εγώ με τη σειρά μου να πω ότι η μόδα με το να βγαίνουν τζιποειδη οχήματα ή αλλιώς crossover αλλά στην ουσία να μην διαφέρουν και πολύ από τα sedan ή hatch με έχει κουράσει πάρα πολύ και τα βαριέμαι .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ηρθε ενας φιλος φιλου και μου δινει καλα λεφτα για το golf. Ειχα σκοπο πριν μηνες να χτυπησω το κασκαι 1.5d αλλα τωρα θα σκεφτομουν και το crv 1.6d με τα 120 αλογα στην εκδοση comfort. Εχει 6.000 ευρω απο το κασκαι αλλα περισσοτερους χωρους εοδικα στο πορτμπαγκαζ για την τετραμελη οικογενεια. Επειδη ομως τωρα με τη κριση τα αυτοκινητα τα κραταμε τουλαχιστον 10 χρονια τα δυο παραπανω δεν αλλαζουν το 2017? Η bmw ομως η x1 1.5d ειναι καινουρια αλλα αναφορες για το κινητηρα ειδικα δεν υπαρχουν. Αν δε παρω τωρα θα πουληθει πολυ πιο κατω το δικο μου αργοτερα. Θα ηθελα μια αλλαγη μιας και με τρωει ο ποπος μου!!!
Στάλθηκε με tapa
-
Ο 1.5 της x1 ειναι αυτος της renault οπως στο κασκαι ?
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι η Nissan Renault δίνουν παίρνουν μοτέρ με την Mercedes. Η BMW κάνει το ίδιο με την Toyota.
nickthetrib from tapatalk
-
Μαλιστα. Η psa εκτος απο ford volvo mazda σε ποιους αλλους δινει-εδινε diesel μοτερ?
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Mini και BMW . Ή BMW ήδη μετάνιωσε που έβγαλε το δικό της μοτέρ στα 1600.... Φήμες λένε για αλυσίδες που μασανε τα μοτέρ...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Mini και BMW . Ή BMW ήδη μετάνιωσε που έβγαλε το δικό της μοτέρ στα 1600.... Φήμες λένε για αλυσίδες που μασανε τα μοτέρ...Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Το προηγουμενο 1600αρι ντιζελ λες?
Στάλθηκε με tapa
-
Ναι, ήδη τα αμάξια με αυτά τα μοτέρ θεωρούνται vintage !
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Πηγα και ειδα το kajdar και βγαινει στα 26.000 η μεσαια εκδοση εξπρεσιον στο 1.5d και 22.600 η εκδοση βενζινης στα 1.2 με 130 ιππους. Εχει αποδειχθει αξιοπιστος αυτος? 26.000 για ρενο μου φαινονται πολλα
Στάλθηκε με tapa
-
Χμμ...τα πολλά ή τα λίγα εξαρτώνται από τη σκοπιά που το εξετάζεις και σαφώς από τις τιμές που έχει ο ανταγωνισμός!
Ποια τιμή σου έχουν δώσει για το qq και ποια από την bmw για το το Χ1 το ντιζελάκι; -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Mini και BMW . Ή BMW ήδη μετάνιωσε που έβγαλε το δικό της μοτέρ στα 1600.... Φήμες λένε για αλυσίδες που μασανε τα μοτέρ...Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ευχαριστω.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
Mini και BMW . Ή BMW ήδη μετάνιωσε που έβγαλε το δικό της μοτέρ στα 1600.... Φήμες λένε για αλυσίδες που μασανε τα μοτέρ...
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ευχαριστω.
Στάλθηκε από το C6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
http://www.bmbitzltd.co.uk/n47-timing-c ... 4583317028
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Χμμ...τα πολλά ή τα λίγα εξαρτώνται από τη σκοπιά που το εξετάζεις και σαφώς από τις τιμές που έχει ο ανταγωνισμός!
Ποια τιμή σου έχουν δώσει για το qq και ποια από την bmw για το το Χ1 το ντιζελάκι;Στο κασκαι το φθινοπωρο επαιζε στα 23.500 περιπου με αποσυρση τοτε.Τωρα θα εχει 24.500 λογικα.X1 θα παω καποια στιγμη τις επομενες μερες
-
Πάντως το 1.5 d kadjar με τον βασικό εξοπλισμό ειναι σε πολύ καλή τιμη . Όποτε για εμενα υπάρχει ενα διλημμα.....η kadjar απλό η BMW φορτωμένο σε σχεδόν διπλάσια τιμη . Όποτε αν έχεις τα χρήματα και για τα δυο διαλέγεις σύμφωνα με τον προγραμματισμό σου. Όπως εχω ξαναπεί εγω σε παρόμοιο διλημμα έβγαλα το αμάξι μου που ειναι εξαιρετικό μετα απο τέσσερα χρονια και ενα μεταχειρισμένο διθέσιο 8ετιας MX-5 σχεδόν καινουργιο στα λεφτά που θα έδινα για το πρωτο απο την αρχή. Όλα ειναι θεμα προγραμματισμού και αναγκών
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Πάντως το 1.5 d kadjar με τον βασικό εξοπλισμό ειναι σε πολύ καλή τιμη . Όποτε για εμενα υπάρχει ενα διλημμα.....η kadjar απλό η BMW φορτωμένο σε σχεδόν διπλάσια τιμη . Όποτε αν έχεις τα χρήματα και για τα δυο διαλέγεις σύμφωνα με τον προγραμματισμό σου. Όπως εχω ξαναπεί εγω σε παρόμοιο διλημμα έβγαλα το αμάξι μου που ειναι εξαιρετικό μετα απο τέσσερα χρονια και ενα μεταχειρισμένο διθέσιο 8ετιας MX-5 σχεδόν καινουργιο στα λεφτά που θα έδινα για το πρωτο απο την αρχή. Όλα ειναι θεμα προγραμματισμού και αναγκώνSent from my iPad using Tapatalk
Εχουν 3.000 διαφορα η βασικη με την επομενη και της λειπουν:
Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
Προβολείς ομίχλης
Φιμέ πίσω κρύσταλλα
Δερμάτινο τιμόνι & επιλογέας ταχυτήτων
Ζάντες αλουμινίου 17 αντι ατσάλινες ζάντες 16
Ράγες οροφής
Κάρτα αντι για κλειδι
Εχεις ενα δικιο ως προς το οτι ισως δεν αξιζει τοσο η μεσαια.Δεν ειναι και τοσο απαραιτητα αυτα που εχει.
Ομως λιγες φορες παιρνεις ενα αυτοκινητο και ισως πρεπει να παρεις ενα πιο καλα εξοπλισμενο απο το βασικο.Θα ομορφυνει και λιγο παραπανω! -
Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Απλά αυτο που εγω λέω εινΙ αν ειναι να πάρεις μεταξύ Ρενώ και Bmw....πάρε το φτηνό Ρενώ, άλλως Βούρ γ ια full extra Bmw
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εγώ θα το θέσω λίγο διαφορετικά. Μιά BMW X1 με κινητήρα 1.5 ακούγεται λίγο σαν 'άδειο κουστούμι'. Πολλά τα κιλά αλλά και η θωριά του οχήματος για τέτοιο κινητήρα. Μοιάζει και είναι λύση ανάγκης σε πολλές περιπτώσεις και δείχνει υποβόσκουσα πρόθεση συμβιβασμού και όταν δίνεις τόσα χρήματα για ένα αυτοκίνητο σκιές δεν πρέπει να υπάρχουν. Στα ίδια η και λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα kadgar με άριστο - αξιόπιστο δοκιμασμένο κινητήρα και λοιπά μηχανικά μέρη και με καλύτερη ποιότητα στα σημεία από ένα qq αλλα όχι χαοτική προς τα κάτω σε σχέση με μια Χ1, το οποίο όμως θα είναι και φορτωμένο με καλούδια.
-
Αναλογα με τις ανάγκες του οδηγου επιλέγει ανάλογα. Αν τον ενδιαφέρουν επιδόσεις ο 1500αρης diesel της bmw είναι απαγορευτικός. Προσωπικά δεν θα έπαιρνα ψόφια bmw. Θεωρώ ότι είναι αντίθετο στο dna της εταιρίας. Ωστόσο κάποιος μπορεί να αρκειται στα υπόλοιπα θετικά του αυτοκινήτου χωρίς τα πλεονεκτήματα του κινητήρα.
Εγώ ανάμεσα σε ένα ψόφιο x1 κ σε ένα δυνατό kadjar ή qq θα διάλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη το δεύτερο.Μόνη μου αμφιβολία παραμένουν τα...γαλλικά αυτοκίνητα (βλέπε renault...) μιας κ χθες προστέθηκε άλλο ένα παράδειγμα συγγενούς που μου αποκάλυψε ότι το Peugeot 307 του 2007 της έχει βγάλει ζημιές 2500 ευρώ τα τελευταία 2 χρόνια κ κοιτάζει να το ξεφορτωθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται...Δεν έχω γνωστό μου με γαλλικό αμάξι ευχαριστημένο...
SUV/Crossovers Forum