-
Έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα καινούργιο παπάκι. Ως παλιός χρήστης Hondra Astea (πάει αυτό το κλέψανε) ήμουνα πολύ ευχαριστημένος με την εταιρεία και σκέφτηκα να συνεχίσω με το Innova. Σε διάφορα άλλα Sites σχετηκά με μηχανές λίγο-πολύ το έθαβαν το μηχανάκι ως μη άξιο συνεχιστή των Astrea. Εσείς ποιό θα προτείνατε
Ποιές άλλες επιλογές έχω?
Τα κριτήρια μου είναι :
- Αξιοπιστία και χαμηλό κόστος ανταλλακτικών - λόγω χρημάτων σε συνεργεία αλλά και επειδή βαριέμαι τη διαδικασία να το τρέχω σε μάστορες και γενικά δε θέλω να πρέπει να του συμπεεριφέρομαι 'με το γάντι'
- Κατανάλωση - Το παλιό μου Astrea έκανε 49km με ένα λίτρο και έχω κακομάθει.
- Άνεση στην οδήγση - να πηγαίνει στρωτά και ήρεμα με καλούτσικες αναρτήσεις
δε με ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι και επιδόσεις, να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στο κέντρο και μόνο για κίνηση μέσα σε πόλεις.
Θα ήθελα τη συμβουλή κυρίως αυτών που ξέρουν από μηχανάκια (ξέρουν και έχουν ακούσει για τα προβλήματά τους από φίλους ή από συνεργεία) και όχι από ιδιοκτήτες του ενός ή του άλλου που θα 'παινέψει το σπίτι του'.
Ευχαριστώ
-
Έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα καινούργιο παπάκι. Ως παλιός χρήστης Hondra Astea (πάει αυτό το κλέψανε) ήμουνα πολύ ευχαριστημένος με την εταιρεία και σκέφτηκα να συνεχίσω με το Innova. Σε διάφορα άλλα Sites σχετηκά με μηχανές λίγο-πολύ το έθαβαν το μηχανάκι ως μη άξιο συνεχιστή των Astrea. Εσείς ποιό θα προτείνατε
Ποιές άλλες επιλογές έχω?
Τα κριτήρια μου είναι :
- Αξιοπιστία και χαμηλό κόστος ανταλλακτικών - λόγω χρημάτων σε συνεργεία αλλά και επειδή βαριέμαι τη διαδικασία να το τρέχω σε μάστορες και γενικά δε θέλω να πρέπει να του συμπεεριφέρομαι 'με το γάντι'
- Κατανάλωση - Το παλιό μου Astrea έκανε 49km με ένα λίτρο και έχω κακομάθει.
- Άνεση στην οδήγση - να πηγαίνει στρωτά και ήρεμα με καλούτσικες αναρτήσεις
δε με ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι και επιδόσεις, να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στο κέντρο και μόνο για κίνηση μέσα σε πόλεις.
Θα ήθελα τη συμβουλή κυρίως αυτών που ξέρουν από μηχανάκια (ξέρουν και έχουν ακούσει για τα προβλήματά τους από φίλους ή από συνεργεία) και όχι από ιδιοκτήτες του ενός ή του άλλου που θα 'παινέψει το σπίτι του'.
Ευχαριστώ
-
Έχω αποφασίσει να αγοράσω ένα καινούργιο παπάκι. Ως παλιός χρήστης Hondra Astea (πάει αυτό το κλέψανε) ήμουνα πολύ ευχαριστημένος με την εταιρεία και σκέφτηκα να συνεχίσω με το Innova. Σε διάφορα άλλα Sites σχετηκά με μηχανές λίγο-πολύ το έθαβαν το μηχανάκι ως μη άξιο συνεχιστή των Astrea. Εσείς ποιό θα προτείνατε
Ποιές άλλες επιλογές έχω?
Τα κριτήρια μου είναι :
- Αξιοπιστία και χαμηλό κόστος ανταλλακτικών - λόγω χρημάτων σε συνεργεία αλλά και επειδή βαριέμαι τη διαδικασία να το τρέχω σε μάστορες και γενικά δε θέλω να πρέπει να του συμπεεριφέρομαι 'με το γάντι'
- Κατανάλωση - Το παλιό μου Astrea έκανε 49km με ένα λίτρο και έχω κακομάθει.
- Άνεση στην οδήγση - να πηγαίνει στρωτά και ήρεμα με καλούτσικες αναρτήσεις
δε με ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι και επιδόσεις, να πηγαίνω στη δουλειά μου μέσα στο κέντρο και μόνο για κίνηση μέσα σε πόλεις.
Θα ήθελα τη συμβουλή κυρίως αυτών που ξέρουν από μηχανάκια (ξέρουν και έχουν ακούσει για τα προβλήματά τους από φίλους ή από συνεργεία) και όχι από ιδιοκτήτες του ενός ή του άλλου που θα 'παινέψει το σπίτι του'.
Ευχαριστώ
-
φιλε απο μηχανάκια εγώ δεν ξέρω ντιπ για ντιπ αλλα είχα ένα φίλο μηχανόβιο.17 χρονών και οδηγούσε τέρατα οπως cbr 1100 κτλ..
αυτός είχε το Κaze R για καθημερινό.Aυτά που είχε πει είναι ότι εχει πολύ καλά κρατήματα,φρένα,και επιδόσεις.
-
Δεν έχω πείρα από δίκυκλα, ένα έχω και μόνο στην σχολή οδηγών οδήγησα άλλο (βέσπα).
Όμως έχω ένα σκούτερ Χόντα Σπέισι 19 Μαϊων πλέον που φτου φτου μια χαρά την παλεύει!!! Πάλι αυτό θα έπαιρνα, γιατί μηχανάκι παίρνεις για να ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ χρόνο, όχι για να τραβιέσαι!! -
Φιλε μου γεια χαρα. Και εγω ειχα αυτο το διλημμα και τελικα αποφασισα με καθαρη τη συνειδηση μου για το καινουργιο YAMAHA Crypton. Για δικους μου λογους δεν εχω προχωρησει ακομα στην αγορα του(ισως τελικα παρω beverly, θα δουμε). Το innova το οδηγησα. Οταν βρεχει λερωνονται τα ποδια σου, το πισω ταμπουρο δεν φρεναρει σωστα και τριζει σε καποια μοντελα, (οπως και καποιο πλαστικο επισης), αλλα το καλο ειναι οτι παιρνει πισω δισκοφρενο. Εχει πολυ μικρο ρεζερβουαρ και δεν εχει υποδοχες για γαντζακια στην ποδια (για να κρεμαμε σακουλες απο ψωνια κ.λ.π). Ειναι γρηγορο, αλλα δεν ειναι made in Japan.
Το YAMAHA ειναι πιο φτηνο, αλλα και πιο αργο στα χαρτια (δεν το εχω οδηγησει ακομη). Δεν εχει καθολου προβληματα και εχει υποδοχες για γαντζους και φυσικα απο ανταλλακτικα εχεις τα παντα.
Η YAMAHA ακολουθει τη HONDA απο κοντα και την προσπερναει.
Το KAWASAKI και SUZUKI ειναι πιο ειδικα μηχανακια και καθολου αξιοπιστα αποτι εχω ακουσει.
Επισης πιο σπορτιβ και ομορφο ειναι το KYMCO με ενα κεντρικο αμορτισερ πισω, αλλα δεν ξερω απο αξιοπιστια και ανταλλακτικα τι λεει.
Οτι και να παρεις καλοριζικο -
μην παρεις ιννοβα γιατι
Τα πλαστικα του σπανε και τριζουν
το πισω ταμπουρο ειναι ελαττωματικο τριζει ακομα και αν το αλλαξεις
το φαναρι ξεχαρβαλωνεται
βγαζει 9 ιππους εχει ροπη αλλα δεν βγαζζει χιλιομετραειναι μια μαπα και αν πουλαει ειναι γιατι ειναι χοντα..
χιλιεσ φορες καλυτερο το κυμκο η το νταγιανγκ -
crypton R φίλε... μια χαρά !
-
dinamic
-
Μπορεις να παρεις και αυτο που παει στην ποταμια...
-
Καλημέρα.
Ανήκω κι εγώ στην κατηγορία των αναποφάσιστων όσον αφορά την αγορά 'πάπιας' πάνω από 100cc.
Oι τελική επιλογή θα γίνει μεταξύ HONDA INNOVA 125 & KYMCO SPIKE 125R, με διαφορά στις τιμές τους μόλις 100€.
Πρός το παρόν η ζυγαριά γέρνει πρός το KYMCO SPIKE 125R....
Καμμιά νεότερη πληροφορία περί των 2 προαναφερομένων μηχανών??
-
kymco και ξερό ψωμί. Το είχε ένας φίλος, το είχα οδηγήσει κι εγώ. Πολύ γκάζι, άνετο, με πολύ καλό μπροστινό φρένο (είχε βάλει και σωληνάκι υψηλής) και ΠΑΜΦΘΗΝΟ στη συντήρηση. Σε σύγκριση με τον κόσμο των αυτοκινήτων μιλάμε για ξεφτίλα. Να δίνεις δηλαδή για γενικό σέρβις τα μισά από αυτά που δίνει ένας 'αυτοκινητάς' για φουλάρισμα βενζίνη....
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
kymco και ξερό ψωμί. Το είχε ένας φίλος, το είχα οδηγήσει κι εγώ. Πολύ γκάζι, άνετο, με πολύ καλό μπροστινό φρένο (είχε βάλει και σωληνάκι υψηλής) και ΠΑΜΦΘΗΝΟ στη συντήρηση. Σε σύγκριση με τον κόσμο των αυτοκινήτων μιλάμε για ξεφτίλα. Να δίνεις δηλαδή για γενικό σέρβις τα μισά από αυτά που δίνει ένας 'αυτοκινητάς' για φουλάρισμα βενζίνη....Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλημέρα.Ανήκω κι εγώ στην κατηγορία των αναποφάσιστων όσον αφορά την αγορά 'πάπιας' πάνω από 100cc.
Oι τελική επιλογή θα γίνει μεταξύ HONDA INNOVA 125 & KYMCO SPIKE 125R, με διαφορά στις τιμές τους μόλις 100€.
Πρός το παρόν η ζυγαριά γέρνει πρός το KYMCO SPIKE 125R....
Καμμιά νεότερη πληροφορία περί των 2 προαναφερομένων μηχανών??
Ειτε το innova ειτε το yamaha.....
Παρε οποιο απο τα 2 σου αρεσει....
Το honda εχει το δυνατοτερο μοτερ καλα φρενα μπροστα , το πισω μερικες φορες τριζει, με πολυ καλο πλαισιο και αναρτησεις.
Το yamaha ακολουθει κατα ποδας με μικρες διαφορες.....
Εδω και πολλαααα χρονια τα honda ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ.
To spike μην κανεις το λαθος και το παρεις .... το ειχουμε στην εταιρεια και το εχω οδογησει αρκετες φορες.
Εντυπωσεις ασχημες....Καταρχην απαραδεκτες αναρτησεις , τελειως μελατες , απο πλαισιο απαραδεκτο, τρεμει ολοκληρο σε χλμ,φρενα για γελεια πρεπει το δισκοφρενο μπρστα να πατας τερμα την μανετα για να σταματαει, και απο ζημιες καθε βδομαδα στο συνεργειο...πουληθηκε αρον αρον και πηραν honda.
Eιναι ομως αρκετα ομορφο με ωραια χρωματα.Εγω προσωπικα πριν 4 μηνες πηρα το honda, και μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος εκτος απο το πισω φρενο που τριζει οταν ειναι κρυο.
-
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
kymco και ξερό ψωμί. Το είχε ένας φίλος, το είχα οδηγήσει κι εγώ. Πολύ γκάζι, άνετο, **με πολύ καλό μπροστινό φρένο (είχε βάλει και σωληνάκι υψηλής) **και ΠΑΜΦΘΗΝΟ στη συντήρηση. Σε σύγκριση με τον κόσμο των αυτοκινήτων μιλάμε για ξεφτίλα. Να δίνεις δηλαδή για γενικό σέρβις τα μισά από αυτά που δίνει ένας 'αυτοκινητάς' για φουλάρισμα βενζίνη....Μαλλον γιάυτο ειχε καλο φρενο , γιατι με το δικο του ...αστα να πανε.
Α, επισης αυτο με το κεντρικο πισω αμορτισερ εχει προβλημα στον αξονα του ψαλιδιου ...τον τρωει και περνει κενα....και θελει πατεντα να φτιαξεις απο σκληρο μεταλλο σε τορνο αλλο, για να λυθει το προβλημα.
-
Επισης το KYMCO εχει σκληρη αναρτηση, κουραζει και δεν ειναι και για χωματοδρομο μου ειπε φιλος που το εχει.
Σημερα επιτελους παραγγειλα το CRYPTON σε μπλε. (Το beverly ισως το παρω αργοτερα οταν βρω και χωρο να το βαζω.) Απο τιμη τωρα ειχα να διαλεξω μεταξυ 1750 ευρω μετρητοις και κανονικη τιμη 1810 συν δωρο κλειδαρια, σχαρα και μεγαλη μπαγκαζιερα GIVI αξιας 120 ευρω (και παραπανω αν εβαζα την πολυ μεγαλη) και επελεξα τη μπαγκαζιερα φυσικα, αφου θα την εβαζα ετσι κι αλλιως. Αλλαζω καινουργια λαστιχα PIRELLI CITY DEMON που τα εχω τεσταρει στο υπαρχον παλαιο παπι και και ειμαι ευχαριστημενος, βαζω ενα συναγερμο PATROL που θα μου φαει φανταζομαι λιγο απο τον ηδη πολυ μικρο χωρο κατω απο τη σελα. Η προσωρινη πινακιδα θα ειναι χειρογραφη με ασημι μαρκαδορο! Παραλαβη απο εβδομαδα, χρωμα επελεξα το μπλε και οχι αυτο το μουντογκρι. Και το κοκκινο καλο ειναι, αλλα επειδη απο τα τεσσερα προηγουμενα παπια τα τρια τελευταια ηταν ολα μπλε ειπα να μη χαλασω την παραδοση . (Το πρωτο μου παπι ηταν το κοκκινο στρογγυλοφαναρο της Χόντα 6βολτο και παιρνει ακομα μπροστα μετα απο 26 χρονια ζωης). Αυτα!! Εντυπωσεις σε λιγο καιρο. -
Καλησπέρα.
Πολλές απόψεις επί των 'παπιών' έπεσαν και με έβαλαν σε σκέψεις...
-
Πρωτες εντυπωσεις. Λοιπον εχω κανει 500 απροβληματιστα χιλιομετρα με το Crypton. Δεν τριζει και ειναι πολυ οικονομικο. Σχετικα αθορυβο ισως γιατι ακομα δεν το παταω πολυ επειδη το στρωνω. Τωρα ο χρονος θα δειξει τα υπολοιπα. Το μονο που κανει ειναι στα 50-60 χιλιομετρα εχει ενα τρεμουλο στο τιμονι. Ξερετε τι φταιει? Η βαλιτσα. Μολις την βγαζω σταματαει. Μου το ειπε και ο μηχανικος, αλλα και ενα φιλος που εχει innova. Το συγκρινα με το innova δυο χρονων με 8500km νορμαλ χρησης και πραγματικα το Honda με απογοητευσε, δηλαδη το πισω φρενο δεν εκοβε καθολου και το μπροστινο πολυ, νομιζα οτι ειχα 3η και ειχα 2η ταχυτητα, πατιναριζε και ετριζε. Παντως η αναρτηση του ηταν καλη. Θα δουμε σε δυο χρονια πως θα ειναι και το Crypton βεβαια.
-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Πρωτες εντυπωσεις. Λοιπον εχω κανει 500 απροβληματιστα χιλιομετρα με το Crypton. Δεν τριζει και ειναι πολυ οικονομικο. Σχετικα αθορυβο ισως γιατι ακομα δεν το παταω πολυ επειδη το στρωνω. Τωρα ο χρονος θα δειξει τα υπολοιπα. Το μονο που κανει ειναι στα 50-60 χιλιομετρα εχει ενα τρεμουλο στο τιμονι. Ξερετε τι φταιει? Η βαλιτσα. Μολις την βγαζω σταματαει. Μου το ειπε και ο μηχανικος, αλλα και ενα φιλος που εχει innova. Το συγκρινα με το innova δυο χρονων με 8500km νορμαλ χρησης και πραγματικα το Honda με απογοητευσε, δηλαδη το πισω φρενο δεν εκοβε καθολου και το μπροστινο πολυ, νομιζα οτι ειχα 3η και ειχα 2η ταχυτητα, πατιναριζε και ετριζε. Παντως η αναρτηση του ηταν καλη. Θα δουμε σε δυο χρονια πως θα ειναι και το Crypton βεβαια.Όταν πήρα το CryptonR το 2000 (έχω και ένα τέτοιο πέρα από το ΤρανςΠινδ) μου είπε ο πωλητής ότι μόλις το στρώσω να του αλλάξω λάστιχα γιατί τα μαμίσια ειναι εντελός μάπα (δεν ξέρω για τα CryptonR '04-'05). Του έχω πιεί το αίμα μέσα στην Αθήνα (όλο κόκκινα) και έχει κάνει 38.000 χλμ και μόνο τακάκια και αλυσιδογράναζα έχω αλλάξει μια φορά. Περισσότερα από τα μισά χιλιόμετρα τα έχει κάνει δικάβαλο. 3-4 τούμπες και τα πλαστικά δεν μασησαν, μόνο μερικές γρατσουνιες
Και το δικο μου τιμονι 'πεζει λιγο' αλλα φταίνε (εκτος της βαλιτσας - GIVI 33lt) και οι ζαντες που από τι λακουβες εχουν γινει ...
Ολα σε μια λέξη: ΣΚΥΛΙ (δεν ειναι το ομορφοτερο ούτε το πιο γρηγορο)
-
Μετα απο 3,5 μηνες και 4400χιλ. συμβιωσης πουλησα το crypton για να παρω την Ιταλιδα (λεπτομερειες σε αλλο τοπικ προσεχως!). Ας κανω λοιπον εναν απολογισμο.
Στα πολυ θετικα βαζω 1) την απιστευτα μικρη καταναλωση, το πολυ 2,5λτ/100χιλ, 2) το πολυ καλο προοδευτικο μπροστινο φρενο, οπως και το πισω επισης, 3) Δυνατης εντασης φλας και πισω στοπ, καλα φωτα για παπι, πολυ ροπατος κινητηρας με αξιοπρεπεις επιδοσεις, 4) δεν τριζει τιποτα, πλαστικα καλης ποιοτητας και τα περισσοτερα μηχανικα και ηλεκτρικα μερη ειναι Ιαπωνικα.
Στα αρνητικα 1) Εκαψε δυο φορες την λαμπα και την δευτερη μου αλλαξαν στην εγγυηση και ανορθωτη για προληπτικους λογους, 2) Σελλα σχετικα στενη με μαλακο υλικο που τερματιζει και κουραζει, ειμαι μολις 65 κιλα, 3) Το τιμονι τρεμει πολυ στα 25-60χιλ. αμα το αφησεις, και χωρις βαλιτσα. Αυτο επηρεαζει και αν φρεναρεις πολυ δυνατα απο 60-70χιλ, νοιωθεις καποιες φορες το πισω μερος να ταλαντευεται και να κανεις οκταρια. Αυτο φανταζομαι φτιαχνει, απλα δεν ειχα χρονο να το κοιταξω και πανω σε αυτο σημειωνω οτι η πισω αναρτηση του οσο περναει ο καιρος γινεται πιο αποτομη και οχι τοσο προοδευτικη. 4) Χαμηλη μεταπωληση και πολυ δυσκολη, αρραβωνας τουλαχιστον.
Δεν θα ξαναεπαιρνα παπι, αλλα αν επαιρνα παλι δεν ξερω αν θα ξαναεπαιρνα crypton, μαλλον οχι. Η μονο στην περιπτωση λογω οικονομιας, αξιοπιστιας και μηδαμινου κοστους συντηρησης.
Ποιό παπάκι να πάρω