-
Γεια σας παιδιά , τι θα προτείνατε μεταχειρισμένο η καινούργιο σε αυτά τα λεφτά. Είχα κοιτάξει το νέο Tiguan μέχρι που εκτοξεύτηκε η τιμή του λόγω τέλους ταξινόμησης, την νέα BMW x1 16d με 115 άλογα , και μεταχειρισμένα q5 και x3. Θα προτιμούσα αυτόματο. Αν έχετε κάποια πρόταση γιατί έχω κολλήσει. Ευχαριστώ
-
Γεια σας παιδιά , τι θα προτείνατε μεταχειρισμένο η καινούργιο σε αυτά τα λεφτά. Είχα κοιτάξει το νέο Tiguan μέχρι που εκτοξεύτηκε η τιμή του λόγω τέλους ταξινόμησης, την νέα BMW x1 16d με 115 άλογα , και μεταχειρισμένα q5 και x3. Θα προτιμούσα αυτόματο. Αν έχετε κάποια πρόταση γιατί έχω κολλήσει. Ευχαριστώ
-
Γεια σας παιδιά , τι θα προτείνατε μεταχειρισμένο η καινούργιο σε αυτά τα λεφτά. Είχα κοιτάξει το νέο Tiguan μέχρι που εκτοξεύτηκε η τιμή του λόγω τέλους ταξινόμησης, την νέα BMW x1 16d με 115 άλογα , και μεταχειρισμένα q5 και x3. Θα προτιμούσα αυτόματο. Αν έχετε κάποια πρόταση γιατί έχω κολλήσει. Ευχαριστώ
-
Γράψε τις ανάγκες σου σε:
χώρους, επιδόσεις, σε τι οδηγικό περιβάλλον κινείσαι, χλμ που κάνεις, διαστάσεις που προτιμάς...αν και παίρνουμε μια ιδέα από αυτά που παρέθεσες... -
Μεγάλο πορτμπαγκαζ, 2 παιδιά, όχι πολλά χιλιόμετρα( έως 5000κμ το χρόνο και πολύ λέω), σε επαρχίακο δίκτυο και εθνική. Κυρίως θέλω άνεση και χώρους για μετακινήσεις με την οικογένεια και τα πράγματα μας με λίγη πολυτέλεια(πχ ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ, αναδιπλ καθρέπτες κλπ) και χωρίς πολύ μεγάλη επιβάρυνση σε τέλη, φόρους. Ο αδερφός μου μου προτείνει μεταχείριση ενός lexus rx450(ο ο ιός έχει το rx400). Έχω μπερδευτεί και με την κατάσταση στη φορολογια, καθώς με τα νέα τέλη ταξινόμησης θα γίνουν απλή σπαστά τα καινούργια suv.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Μεγάλο πορτμπαγκαζ, 2 παιδιά, όχι πολλά χιλιόμετρα( έως 5000κμ το χρόνο και πολύ λέω), σε επαρχίακο δίκτυο και εθνική. Κυρίως θέλω άνεση και χώρους για μετακινήσεις με την οικογένεια και τα πράγματα μας με λίγη πολυτέλεια(πχ ηλεκτρικό πορτ μπαγκαζ, αναδιπλ καθρέπτες κλπ) και χωρίς πολύ μεγάλη επιβάρυνση σε τέλη, φόρους. Ο αδερφός μου μου προτείνει μεταχείριση ενός lexus rx450(ο ο ιός έχει το rx400). Έχω μπερδευτεί και με την κατάσταση στη φορολογια, καθώς με τα νέα τέλη ταξινόμησης θα γίνουν απλή σπαστά τα καινούργια suv.Sent from my iPad using Tapatalk
Τότε δεν έχεις λόγο να κοιτάζεις για diesel!
Σε καινούριο από την Χ1 π.χ. μπορείς να πας στην 1500άρα βενζίνης, αν και ΜΕ εξοπλισμό θα ανεβαίνει ίσως και αρκετά πάνω από το budget σου...
Για μεταχειρισμένα ισχύουν οι γνωστοί κίνδυνοι, αλλά έχω την εντύπωση ότι για τα μοντέλα που αναφέρεις πρέπει να ξεπεράσεις τα 30k, για να πάρεις αμάξι κάτω από 5ετία...
Δες και το xc60 της Volvo αν σκέφτεσαι μεταχειρισμένο...ωραίο σχέδιο, αξιοπιστία και καλοί χώροι -
Με τέτοιο budget δεν έχεις κανέναν λόγο να πας σε μεταχειρισμένο. Κρίμα είναι να δώσεις 30000 και να μην μυρίζει καινουργίλα.
Αν δεν υπάρχουν απαιτήσεις για light off roading πάντως δεν βλέπω τον λόγο να πάρεις SUV/Crossover, καθώς αυτό συνεπάγεται αρκετές υποχωρήσεις σε σχέση με κάποιο χαμηλό οικογενειακό.
-
Βρήκα x1 diesel 115 άλογα xline χειροκίνητο, 31500
Sent from my iPad using Tapatalk
-
-
Και εγώ θα σου πρότεινα κάτι καινούργιο σε αυτά τα λεφτά. Και επίσης και εγώ όπως ο Realzeus θα σου έλεγα γιατί ψηλό; Γιατί όχι ένα χαμηλό σεντάν ή στέισιον; Είναι μόνο θέμα γούστου ή και αναγκών;
Το X1 που βρήκες τι είναι; Μεταχειρισμένο τόσων χρημάτων (για να το βρήκες Κυριακή δύσκολο για καινούργιο);
-
Τα x1 κ Q5 που αναφερεις ειναι τελειως διαφορετικα. Αν πχ σε καλυπτει το μεγεθος της x1 τοτε δες κ το Q3 που ειναι μια κλαση παραπανω απο τη x1.
-
Μόνο suv/crossover, αλλιώς θα πήγαινα σε πολυμορφικο. Το νέο x1 είναι αρκετά μεγαλύτερο από το q3. Αυτό το x1 που βρήκα είναι εκθεσιακό 10000 km πρακτικά καινούργιο.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εκθεσιακό και 10.000 χλμ δεν συνάδουν. Προφανώς test drive είναι κι άρα λιωμένο. Επίσης είναι πάναργο.
Δες και το Kuga που με τα λεφτά που δίνεις μπορείς να το πάρεις καινούριο, τετρακίνητο και αυτόματο με 182 άλογα.
-
Και εγώ το Kuga σκέφτηκα αλλά νομίζω είναι λίγο πάνω από 30.000€
Πολύ ωραίο suv.
Έχει κάποια ταξινομημένα 11.2015 στο site της Ford με μηδέν χιλιόμετρα αλλά δε γράφει τιμές. -
Πάντως, χάριν της συζήτησης, το Κuga βενζίνης με τα 182 άλογα και το X1 βενζίνης με τα 136 έχουν ίδιο 0-100 (9,7'') και ας έχουν κοντά στα 50 άλογα διαφορά...απίστευτο το τι κάνει το βάρος...
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=18050
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=22241
Σε χρήματα δεν το έψαξα πολύ :
http://www.gocar.gr/cars/FORD/KUGA/
http://www.gocar.gr/cars/BMW/X1/ -
Οι ανεξάρτητες μετρήσεις βέβαια δεν λένε το ίδιο... Επίσης πρέπει να συνυπολογίσουμε τις απώλειες της τετρακίνησης του Ford.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εκθεσιακό και 10.000 χλμ δεν συνάδουν. Προφανώς test drive είναι κι άρα λιωμένο. Επίσης είναι πάναργο.Δες και το Kuga που με τα λεφτά που δίνεις μπορείς να το πάρεις καινούριο, τετρακίνητο και αυτόματο με 182 άλογα.
Τί είναι αυτά που γράφεις φίλε μου ;;;;
Δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα test drive είναι για πέταμα .... για σοβαρέψου
Έχω κάνει πολλά test drive ... και δεν σε αφήνουν να κάνεις ότι γουστάρεις
Σε μερικές μάρκες υπάρχουν και στάνταρ διαδρομές πχ Toyota κλπ κλπ κλπ .....
Το αυτοκίνητο είναι εμπόρευμα .... και του συμπεριφέρονται ανάλογα .... άσε την ρουφιανιά που πέφτει στις εμπορίες αυτοκινήτων .... κλάνεις και το μαθαίνει ο γενικός στα κεντρικά ....
Τα αυτοκίνητα των δημοσιογράφων ... θεωρούνται λιωμένα ...
-
Ετςι ακριβώς, ουτε να μυρίσεις δεν προλαβαίνεις το αμάξι και κατέβηκες. Μια χαρά αμάξια ειναι .Η πλάκα ειναι οτι το καλοκαίρι στην Μύκονο ενοικιαζόμενα ειναι BMW, Mercedes και Audi (1, A και Α3) και τον χειμώνα τα αγοράζουν σαν καλό μεταχειρισμένα αυτοκίνητα όλοι με μολις πέντε και δέκα χιλιαδες χιλιομετρα και τα έχουν κάνει κατσίκια στο super paradise φορτωμένα μέχρι τα αυτιά.......ήμαρτον
Sent from my iPad using Tapatalk
-
sure?
Εμένα το renegade μου το έδιναν και 1 μέρα φουλ αν ήθελα, χωρίς εποπτεία φυσικά... Απλά το πήρα για 1μιση ώρα. Και φυσικά το έσκισα για να δώ τι μπορούσε να κάνει (αυτός είναι και ο λόγος του τεστ ντραιβ).
Σε τιγκουάν, με πρίζωνε ο πωλητής που ήταν μέσα να το σκίζζω σε κάτι εκκινήσεις κλπ να δώ πώς πάει, να τσαρουχώνω φρένα κλπ...
Χάδι δηλαδή
Επίσης το Q3 είναι ίδια κατηγορία με X1 (μην λέμε ότι θέλουμε). Λίγο μεγαλύτερο, λίγο μικρότερο οκ, αλλά όχι και άλλο επίπεδο.
-
Ο χρήστης Triton έγραψε:
Εκθεσιακό και 10.000 χλμ δεν συνάδουν. Προφανώς test drive είναι κι άρα λιωμένο. Επίσης είναι πάναργο.
Δες και το Kuga που με τα λεφτά που δίνεις μπορείς να το πάρεις καινούριο, τετρακίνητο και αυτόματο με 182 άλογα.
Τί είναι αυτά που γράφεις φίλε μου ;;;;
Δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα test drive είναι για πέταμα .... για σοβαρέψου
Έχω κάνει πολλά test drive ... και δεν σε αφήνουν να κάνεις ότι γουστάρεις
Σε μερικές μάρκες υπάρχουν και στάνταρ διαδρομές πχ Toyota κλπ κλπ κλπ .....
Το αυτοκίνητο είναι εμπόρευμα .... και του συμπεριφέρονται ανάλογα .... άσε την ρουφιανιά που πέφτει στις εμπορίες αυτοκινήτων .... κλάνεις και το μαθαίνει ο γενικός στα κεντρικά ....
Τα αυτοκίνητα των δημοσιογράφων ... θεωρούνται λιωμένα ...
Ξέρεις πόσα test drives έχω λιώσει; Θα μου πεις και να σοβαρευτώ...
Μια 147 μου την είχαν δώσει Παρασκευή απόγευμα και την γύρισα Δευτέρα πρωί μετά από 500 χιλιόμετρα στον κόφτη και τα λάστιχα να έχουν χάσει αρκετά χλστ πέλματος...
Αγορά suv για οικογένεια 25-30.000