Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 2016
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 290
    • 291
    • 51 / 291
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    5805
    24309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      Εντύπωση μου έχει κάνει κ μένα...Βέβαια στην εδώ αντιπροσωπία που το έχουν μου είπαν να πάω να το κάνω test drive όποτε θελήσω...αλλά δεν έχω βρει χρόνο κ ίσως κ διάθεση...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drenie last edited by

        Διάθεση γιατί ;

        Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          Γιατί έχοντας ήδη οδηγήσει τα 18d και 20d και έχοντας ξεκάθαρη άποψη κ για τα 2 το 16d με τα 116 άλογα μόνο πολύ χειρότερο θα είναι από το 18d με τα 150 άλογα...
          Ενδιαφέρον θα ήταν πχ το 25d!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drenie last edited by

            Καταλαβαίνω πως το λες , κακώς όμως είσαι αρνητικός . Ίσα ίσα θα έπρεπε να θες να δεις ποια θετικά μπορεί να έχει ο μικρότερος και λιγότερο αποδοτικός κινητήρας ( από την στιγμή που έχεις καθημερινή εμπειρία με μια δυνατή έκδοση του οχήματος ) ώστε να μπορούμε να καταλάβουμε αν τέτοιες κινήσεις έχουν ουσία από τις εταιρείες ή απλά είναι μόνο θέμα μάρκετινγκ για να τσιμπήσουν πελάτες που δεν μπορούν να ανταποκριθουν στους δυνατούς ( και πιο ακριβούς από κάθε άποψη ) κινητήρες και απλά παίρνουν την ποιότητα της bmw σε όλα τα υπόλοιπα ( υλικά , ποιότητα καμπίνας κτλ ) και ίσως και το ψώνιο να έχουν bmw ή αντίστοιχα Mercedes .

            Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 last edited by

              Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο να μην είναι επαρκες. Άμα η βόλτα είναι άνετη και ξεκούραστη πας και με λιγότερα ή κατεβαζεις και λίγο συχνότερα ταχύτητα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                Τα diesel είναι αργοστροφα...τεμπέλικα τα λέει ο Λεωνίδας πολύ σωστά. Αν κάποιος δεν έχει πρόβλημα με αυτό τότε μπορεί να το πάρει! Αμάξι για μόστρα είναι επιλογή πολλών...εγώ ποτέ δεν θα έχω τέτοιο κριτήριο. Αν έβγαζε η Hyundai ή η Kia το αμάξι που θέλω κ ξέρω ότι θα είναι αξιόπιστο θα το έπαιρνα. Άλλωστε κ το ix35 μια χαρά αμάξι είναι από εμφάνιση. Στον κινητήρα υστερεί (για τα δικά μου 'Θέλω')

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  ursus last edited by

                  Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                  Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο να μην είναι επαρκες. Άμα η βόλτα είναι άνετη και ξεκούραστη πας και με λιγότερα ή κατεβαζεις και λίγο συχνότερα ταχύτητα....

                  Κοιτά δε θ απαντήσω για τη χ1 τωρα γιατί δεν έχω άποψη, αλλά όταν το αμάξι 'δε παει' είναι θέμα. Έχω δει στη πράξη αμάξια που δε τραβανε, είναι αντικειμενικά αργά και είναι πρόβλημα.

                  Μπορεί όχι στο σταματά ξεκινά μέσα στη κίνηση, αλλά να μη μπορείς να κανείς μια προσπέραση σωστά είναι θέμα.

                  Τελευταίο παράδειγμα ταξίδι με Astra sw diesel, δε ξέρω κινητήρα ακριβώς, ήταν το αμέσως προηγούμενο μοντέλο. Καλά και μέσα στη πόλη πρέπει να το πατήσεις τέρμα για να προσπεράσει , αλλά στο ταξίδι ...έπρεπε να κλείσουμε το air condition για να γίνει δουλειά....

                  Κατα τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό ο κινητήρας, όχι να ναι γρήγορος, αλλά να ναι επαρκής για το αμάξωμα.

                  Δε θα έπαιρνα ποτέ ένα όχημα -τάφο , μόνο και μόνο για να λέω ότι έχω το τάδε.

                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Ο χρήστης ursus έγραψε:

                    Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ένα τέτοιο αυτοκίνητο να μην είναι επαρκες. Άμα η βόλτα είναι άνετη και ξεκούραστη πας και με λιγότερα ή κατεβαζεις και λίγο συχνότερα ταχύτητα....

                    Κοιτά δε θ απαντήσω για τη χ1 τωρα γιατί δεν έχω άποψη, αλλά όταν το αμάξι 'δε παει' είναι θέμα. Έχω δει στη πράξη αμάξια που δε τραβανε, είναι αντικειμενικά αργά και είναι πρόβλημα.
                    Μπορεί όχι στο σταματά ξεκινά μέσα στη κίνηση, αλλά να μη μπορείς να κανείς μια προσπέραση σωστά είναι θέμα.
                    Τελευταίο παράδειγμα ταξίδι με Astra sw diesel, δε ξέρω κινητήρα ακριβώς, ήταν το αμέσως προηγούμενο μοντέλο. Καλά και μέσα στη πόλη πρέπει να το πατήσεις τέρμα για να προσπεράσει , αλλά στο ταξίδι ...έπρεπε να κλείσουμε το air condition για να γίνει δουλειά....
                    Κατα τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό ο κινητήρας, όχι να ναι γρήγορος, αλλά να ναι επαρκής για το αμάξωμα.
                    Δε θα έπαιρνα ποτέ ένα όχημα -τάφο , μόνο και μόνο για να λέω ότι έχω το τάδε.
                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    very well said!
                    είναι ξεκάθαρα θέμα ενεργητικής ασφάλειας...Να βγεις να προσπεράσεις και να χτυπά η καρδιά σου για το αν προλαβαίνεις;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      riverael1 last edited by

                      Το προηγούμενο opel astra με τον 1.3 diesel είναι ο ορισμός του τάφος. Τώρα για το 16d πιστεύω θα είναι αξιοπρεπες μιας και έχει ανάλογα χαρακτηριστικά με το qq 1.5. Δεν θα πουλούσε τόσο το qq αν δεν τραβούσε ο 1.5.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Για το μόνο κινητήρα του Qq που τέθηκε θέμα επάρκειας ηταν ο 1,2.
                        Ο 1,5 ειναι επαρκέστατος και οικονομικός. Με βάση αυτο το προηγούμενο θεωρώ οτι και ο αντίστοιχων δυνατοτήτων 1,6 της Χ1 θα ηταν για εμένα τουλάχιστον επαρκής.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          ursus last edited by

                          Θεωρώ πως εφόσον τίθεται θέμα ενεργητικής ασφαλείας θα ήταν σωστό να θεσπιστεί ένα κατώτερο όριο ασφαλείας στους κινητήρες.

                          Έλα εδώ Opel ... Έχεις το αμάξι αυτο που είναι χ κιλά-διαστάσεις, ωραία το κατώτερο που μπορείς να του βάλεις είναι ψ κινητήρας.

                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone last edited by

                            Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                            Για το μόνο κινητήρα του Qq που τέθηκε θέμα επάρκειας ηταν ο 1,2.
                            Ο 1,5 ειναι επαρκέστατος και οικονομικός. Με βάση αυτο το προηγούμενο θεωρώ οτι και ο αντίστοιχων δυνατοτήτων 1,6 της Χ1 θα ηταν για εμένα τουλάχιστον επαρκής.

                            Κοιτας και το βαρος, φανταζομαι το Χ1 θα είναι αρκετα βαρυτερο. Για να είναι ειδικη εκδοση μονο για Ελλαδα/Τουρκια αυτό πρεπει κατι να σου πει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Ο χρήστης ursus έγραψε:
                              Θεωρώ πως εφόσον τίθεται θέμα ενεργητικής ασφαλείας θα ήταν σωστό να θεσπιστεί ένα κατώτερο όριο ασφαλείας στους κινητήρες.

                              Έλα εδώ Opel ... Έχεις το αμάξι αυτο που είναι χ κιλά-διαστάσεις, ωραία το κατώτερο που μπορείς να του βάλεις είναι ψ κινητήρας.

                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Υπάρχει και η ανατρεπτική άποψη που λέει ότι πρέπει να προσαρμόζουμε την οδήγηση μας ανάλογα με το όχημα που διαθέτουμε. Όσο πιο γρήγορο όχημα διαθέτεις, τόσο πιο πολλούς θα βρεις να προσπεράσεις και τόσο πιο εύκολα θα τολμήσεις την προσπέραση. Όταν γνωρίζεις ότι το αυτοκίνητο σου είναι αργό, εκ των πραγμάτων προσαρμόζεσαι και πηγαίνει πιο 'φυλαγμένα'. Αν τώρα θέλεις να προσπερνάς στα ίδια σημεία με την δίλιτρη BMW και το 1300άρι Astra, τότε μάλλον υπάρχει θέμα

                              Σχετικά με την BMW και το QQ, είχαμε βρει παλιότερα με τον Emperor στο παρόν θέμα, κιλά και ιπποδυνάμεις και είχαμε υπολογίσει ότι η BMW θα κινείται μάλλον στα επίπεδα του QQ (τα οποία είναι πολύ ικανοποιητικά).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • U
                                ursus last edited by

                                Εγώ δε διαφωνώ μ αυτο που λες, άλλωστε αν είδες είπα ότι δε θα αγόραζα κάν τέτοιο όχημα-τάφο! Και τη λέω πολύ σ όσους τα παίρνουν γιατί ξέρω ότι θα έρθει η στιγμή που θα θελήσουν να το πατήσουν, κι εκεί θα αποτελούν κίνδυνο..

                                Έν τω μεταξύ σε φίλο μου θα δώσουν Εταιρικο το καινούριο focus sw με τα 95 άλογα diesel, άλλος τάφος από εκεί..... Άκου 95 άλογα σε τέτοιο αυτοκίνητο.

                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                  Εγώ δε διαφωνώ μ αυτο που λες, άλλωστε αν είδες είπα ότι δε θα αγόραζα κάν τέτοιο όχημα-τάφο! Και τη λέω πολύ σ όσους τα παίρνουν γιατί ξέρω ότι θα έρθει η στιγμή που θα θελήσουν να το πατήσουν, κι εκεί θα αποτελούν κίνδυνο..

                                  Βέβαια δεν είναι σίγουρο ότι θα θελήσουν όλοι να το πατήσουν, οπότε για αυτούς δεν θα είναι τόσο πρόβλημα οι χαμηλές επιδόσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • U
                                    ursus last edited by

                                    Δεν ειναι θεμα μονο το αν θα θες να κανεις προσπέραση για να πας πιο γρηγορα...

                                    Προσπέραση μπορει να κανεις σ εναν πιθανο κίνδυνο -πχ βλεπεις καποιον να μην οδηγει σωστα, μπορει να ναι πιωμένος κλπ και θες να τον περασεις , κι επισης μπορει να πρεπει να επιταχυνεις για να γλιτώσεις μια σύγκρουση.

                                    Γενικα η θεση μου ειναι αυτη που ειπα και παραπανω.... Ενα όχημα που δε σου δινει το περιθωριο να επιταχυνεις αξιοπρεπώς , ειναι επικίνδυνο.

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the_emperor last edited by

                                      δεύτερη φορά που με καλύπτει ο ursus...
                                      Τύπος μπροστά που φρενάρει αδικαιολόγητα ή κάνει άλλες βλακείες ή προσπεράσεις θέτοντας όλους σε κίνδυνο και σε κάνει να πρέπει να είσαι συνέχεια στην τσίτα για το λάθος του...
                                      Μεγάλη αλήθεια είναι και το ότι πρέπει να οδηγούμε με βάση το αμάξι που έχουμε. Απλά και η ενεργητική ασφάλεια πέρα από την ίδια την ασφάλεια εξασφαλίζει και άνετο και ξεκούραστο ταξίδι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axel12p last edited by

                                        Η εμπειρία 15 και πλέον ετών πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου 75 αλόγων και 1200 κιλών (χωρίς εμένα μέσα ) μου λέει ότι όταν βλέπουμε επικίνδυνο οδηγό μπροστά μας, δεν δοκιμάζουμε να προσπεράσουμε, αλλά τον αφήνουμε να φύγει!

                                        Όταν θέλεις επίσης να αποφύγεις μια σύγκρουση (μακρυά από μας), δεν πατάς γκάζι για να επιταχύνεις, αλλά βασίζεσαι στα δυνατά σου φρένα. Έτσι και αλλιώς μεγάλη ταχύτητα δεν έχεις, οπότε και σύγκρουση να έχεις θα είναι με λίγα χιλιόμετρα

                                        Είπαμε, όλα είναι θέμα οπτικής!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Η δύναμη είναι ασφάλεια. Επίσης δεν εκνευρίζεσαι που δεν παίρνει τα πόδια του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            axel12p last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                            Η δύναμη είναι ασφάλεια. Επίσης δεν εκνευρίζεσαι που δεν παίρνει τα πόδια του.

                                            Η δύναμη είναι ασφάλεια αν ξέρεις να την διαχειρίζεσαι. Γιατί εκτός από ασφάλεια είναι γλυκιά και εθιστική. Είναι πολύ πιο εύκολο να πιάσεις υψηλή ταχύτητα και πολύ μεγαλύτερες οι συνέπειες σε περίπτωση ενός ατυχήματος.

                                            Ασφάλεια είναι αν έχεις ένα αυτοκίνητο 150 αλόγων αντί 75 και όλη την ώρα το οδηγείς σαν να έχεις 75. Τότε ναι, σε περίπτωση προσπέρασης ή μιας δύσκολης στιγμής το δυνατότερο είναι πιο ασφαλές. Το θέμα είναι αν θα το οδηγείς όλη την ώρα σαν να έχει 75 άλογα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 51 / 291
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr