-
Ο χρήστης vassar2506 έγραψε:
Από πλευρά επικοινωνίας στο Σφακιανάκη είναι φοβεροί, ελπίζω το ίδιο να συμβαίνει και από πλευρά μηχανολογιας.
Προς το παρών πάντως δεν έχω κανένα παράπονο.και έτσι να μείνει!!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πάντως τα 5,2 με 19άρες και εντός πόλης μου θυμίζουν ένα ανέκδοτο με τον λαγό και το λιοντάρι... Σε κάθε περίπτωση καλοτάξιδο το τουτού. Αυτές τις μέρες πάντως έχω δει αρκετά φορτηγά φορτωμένα με qq και από ότι κατάλαβα συνεχίζει να μοσχοπουλάει!Ευχαριστώ για την ευχή. Αν ψάχνεις για ανέκδοτα, είσαι σε λάθος forum. Εγώ απλά αναφέρω τις μετρήσεις που μου δίνει το αυτοκίνητο και δεν θέλω να κερδίσω τις εντυπώσεις.
Στάλθηκε από το MI 4S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν ψάχνω για ανέκδοτα; Μάλλον εσύ το άρχισες... Όσο για τις εντυπώσεις, η αποψη μου είναι πως πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και επειδή μοιραζόμαστε ίδιο κινητήρα, γνωρίζω πως είναι και πολύ οικονομικός. Ως εκεί όμως.
-
Διαφωνείτε χωρίς πραγματικό λόγο.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι έτσι και αλλιώς πολύ οικονομικός. Σε εμένα με 16άρες ζάντες και ύστερα από ένα χρόνο χρήση, εμφανίζει κατανάλωση 5.4lt/100Km. Ειδικά στην αρχή όμως που το πήγαινα πάρα πολύ χαλαρά η κατανάλωση ήταν ακόμη μικρότερη. Θυμάμαι βραδυνή οδήγηση 70Km σε μεικτές συνθήκες (κέντρο Θεσσαλονίκης και περιαστικά) που μου είχε βγάλει μέση κατανάλωση 3.9!
Οπότε το 5.2 το οποίο αναφέρει ο φίλος μου φαίνεται απόλυτα εφικτό. Νομίζω πως Tekna έχει και ο iceman, οπότε θα μπορούσε να επιβεβαιώσει τα νούμερα της κατανάλωσης.
-
Δεν έχω τέκνα. Ασεντα πρεμιουμ έχω. Τα νούμερα είναι εφικτα ειδικά αν δεν κινείσαι σε κέντρο πόλης και με εξωφρενικές ταχύτητες.
Στο δικό μου μετά από 8800 χιλιόμετρα κυρίως εκτός πόλης η μέση κατανάλωση στο trip 1 που δεν έχω μηδενισει ποτέ είναι στα 5,9 -
Άλλος ένας λόγος για να πάρει κανείς το αμάξι Στέφανε!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Άλλος ένας λόγος για να πάρει κανείς το αμάξι Στέφανε!!Ο iceman το έχει ξανααναφέρει ότι το QQ είναι πολύ οικονομικό, αλλά η αίσθηση που μου δίνει, είναι ότι έχει ξενερώσει τόσο με τις μικρομ@λ@κίες που δεν θα του αλλάξει γνώμη τίποτα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να πάρεις ένα αμάξι και άλλοι τόσοι για να μην το πάρεις. Βλέπεις πόσο ψηλά είναι ο κάθε λόγος και αποφασίζεις
-
Η δεύτερη παράγραφος είναι μια από τις καλύτερες που έχω διαβάσει εδώ μέσα !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Η δεύτερη παράγραφος είναι μια από τις καλύτερες που έχω διαβάσει εδώ μέσα !Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ, με τιμάει πολύ η άποψή σου
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Άλλος ένας λόγος για να πάρει κανείς το αμάξι Στέφανε!!
Ο iceman το έχει ξανααναφέρει ότι το QQ είναι πολύ οικονομικό, αλλά η αίσθηση που μου δίνει, είναι ότι έχει ξενερώσει τόσο με τις μικρομ@λ@κίες που δεν θα του αλλάξει γνώμη τίποτα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να πάρεις ένα αμάξι και άλλοι τόσοι για να μην το πάρεις. Βλέπεις πόσο ψηλά είναι ο κάθε λόγος και αποφασίζεις
Το αμάξι ειναι όμορφο και οικονομικό. Αυτο ουδέποτε το αρνήθηκα.
Τα χαζό προβλήματα που λιγο πολυ οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν και δεν ειναι κατι που αφορά τη δίκη μου περίπτωση μόνο, μου την έσπασαν απο την ώρα κιόλας που έφυγα απο την αντιπροσωπεία.
Με στεναχωρεί δε ακομα περισσοτερο οτι το προηγούμενο αυτοκίνητο μου (RAV4) ηταν καλύτερο (όπως και η εταιρεία και το δίκτυο της) και το downgrade που έκανα λόγω κυβικών και κατανάλωσης πήγε στράφι και έχασα και πολλα λεφτα και κατέληξα με χειρότερο και μικρότερο αμάξι.Η κατακλείδα του μηνύματος του nickthetrib ειναι απολύτως σωστή, απλα εμένα μου έκατσε λιγο ανάποδα, λόγω του ενθουσιασμού και της ανυπομονησίας που με κυριεύει συχνά οταν καταναλώνω ..... Μεχρι και το χρωμα που πήρα (μαύρο) με ενοχλεί αφάνταστα ειδικά ως ψείρας που ειμαι, αλλα ηταν και αυτο αποτέλεσμα της ανυπομονησίας ...
-
Σημερα ,αργα το απογευμα μινι καραμπολα 3 αυτοκινητων στην ανοδο του Κηφισου.Πρωτο ενα ματιζ με βουλιαγμενο ελαφρα το πισω μερος,δευτερο ενα qq2 ΠΑΝΤΕΛΩΣ ανεπαφο και τριτο ενα οκταβια με τσαλακωμενο καπο/προφυλακτηρα!!! Κατι δειχνει αυτο,δεν νομιζετε;;;;
-
Δείχνει πως ακριβώς είναι και πως ακριβώς πρέπει να είναι τα σύγχρονα 5αστερα αυτοκίνητα, με το Qashqai να έχει πολύ καλά φρένα (ή και οδηγό με καλύτερα αντανακλαστικά) και με την Octavia να απορροφά με το μαλακό μπροστινό του μέρος όλο το χτύπημα αφήνοντας την καμπίνα ανέπαφη. Και στην αντίθετη περίπτωση, με την Octavia μπροστά και το Qashqai πίσω το ίδιο πράγμα θα γινόταν και εξίσου μεγάλη παραμόρφωση θα είχε το Qashqai.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σημερα ,αργα το απογευμα μινι καραμπολα 3 αυτοκινητων στην ανοδο του Κηφισου.Πρωτο ενα ματιζ με βουλιαγμενο ελαφρα το πισω μερος,δευτερο ενα qq2 ΠΑΝΤΕΛΩΣ ανεπαφο και τριτο ενα οκταβια με τσαλακωμενο καπο/προφυλακτηρα!!! Κατι δειχνει αυτο,δεν νομιζετε;;;;Ισχύει αυτό πού λέει ο mod για τις ζώνες παραμόρφωσης ιδίως στο μπροστά μέρος.
Όταν είχα το 406, σταματημένος σε φανάρι, είχε πέσει επάνω μου Octavia5 RS. Στο δικό μου ο πίσω προφυλακτήρας ίσα που μπήκε λίγο μέσα και η Octavia έχασε όλο το καπό της. -
θεωρώ πιο ευπαθή το πίσω μέρος των αυτοκινήτων........και το ματιζάκι έπαθε εμφανές ζημιά πίσω απο το qq ενω το qq μπροστά απολύτως τίποτα τουλάχιστον οπτικά!
-
Τα νεα αυτοκίνητα πλέον παθαίνουν μεγάλη ζημιά μπροστά για να απορροφήσουν την πρόσκρουση .... Η σύγκριση βέβαια ματιζ με Qq ή οκταβια ειναι άστοχη... Μιλάμε για κουβαδάκι vs αυτοκινήτων
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σημερα ,αργα το απογευμα μινι καραμπολα 3 αυτοκινητων στην ανοδο του Κηφισου.Πρωτο ενα ματιζ με βουλιαγμενο ελαφρα το πισω μερος,δευτερο ενα qq2 ΠΑΝΤΕΛΩΣ ανεπαφο και τριτο ενα οκταβια με τσαλακωμενο καπο/προφυλακτηρα!!! Κατι δειχνει αυτο,δεν νομιζετε;;;;Περίεργο!!
Κάπου υποστήριζαν ότι το Qashqai έχει λεπτές λαμαρίνες και διαλύεται με το παραμικρό, ακόμα και μηχανάκι να το χτυπήσει....
Ούτε ζώνες παραμόρφωσης είχαν αναφερθεί, ούτε τρόπος σύγκρουσης.
Δεν θυμάμαι αν το είχα διαβάσει εδώ και δεν έχω δυστυχώς το χρόνο να το ψάξω -
Γενικά οι λαμαρίνες των νέων αυτοκινήτων είναι λεπτοτερες για μείωση βάρους (θυμηθείτε κάθε φορά που διαβάζετε για το εκάστοτε νέο μοντέλο που γράφει ότι είναι ελαφρύτερο του προηγούμενου κλπ) και πιο ευκαμπτες για να απορρόφουν συγκρούσεις.
Το νέο qashqai δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και για όσους έχει τύχει να δουν φωτό ή βιντεακια συγκρούσεων θα καταλάβουν.
Προσωπικά μου έχει τύχει περίπτωση πελατη, με qq που του έπεσε μηχανάκι χάνοντας την ισορροπία του (όχι ευθεία σύγκρουση) στο πλαινό φτερό και το έβαλε όλο μέσα σε βαθμό που ήθελε αντικατάσταση όλο (έχω και τη σχετική προσφορά από γεωργουλια με κόστος πάνω από 700 ευρω).... -
Πάντως λεπτότερο δεν σημαίνει χειρότερο
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Προφανώς και όχι και πιθανότερο είναι να εξυπηρετεί κάτι, αλλά καλό είναι να υπάρχει μια στοιχειώδης αντοχή, ειδικά στη ζούγκλα που ζούμε. Αν είναι να βουλιάζει κάτι με το παραμικρό δεν κάνουμε δουλειά.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Γενικά οι λαμαρίνες των νέων αυτοκινήτων είναι λεπτοτερες για μείωση βάρους (θυμηθείτε κάθε φορά που διαβάζετε για το εκάστοτε νέο μοντέλο που γράφει ότι είναι ελαφρύτερο του προηγούμενου κλπ) και πιο ευκαμπτες για να απορρόφουν συγκρούσεις.
Το νέο qashqai δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και για όσους έχει τύχει να δουν φωτό ή βιντεακια συγκρούσεων θα καταλάβουν.
Προσωπικά μου έχει τύχει περίπτωση πελατη, με qq που του έπεσε μηχανάκι χάνοντας την ισορροπία του (όχι ευθεία σύγκρουση) στο πλαινό φτερό και το έβαλε όλο μέσα σε βαθμό που ήθελε αντικατάσταση όλο (έχω και τη σχετική προσφορά από γεωργουλια με κόστος πάνω από 700 ευρω)....Ο τσιγκος ανεξαρτητα απο το παχος του,δεν ειναι αυτο που σου προσφερει ασφαλεια.......ειναι το περιτυλιγμα απλα!!!!και δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο το μειωμενο βαρος στα αυτοκινητα. Θες φρενα,γκαζια,στριψιμο,καταναλωση,σε ολα προσφερει πλεονεκτημα το μικρο βαρος. Απεναντιας οι σημερινες λαμαρινες με τις συγχρονες επιστρωσεις αντεχουν στη διαβρωση κυριολεκτικα μια ζωη. Δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο οπου το φτερο του να μη γουβωσει απο το βαρος εστω και μιας παπιας!!!!!
Νissan Qashqai J11 [2014-__]